Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En nu denk ik, wat doe ik eigenlijk moeilijk, maar ik blijf erbij dat het op het moment (dus die jaren geleden) voor mij niet goed was om me zo mee te laten slepen. En dat lag inderdaad aan mij ja, wie is er niet af en toe (een beetje) labiel in de puberteit? Laatst gewijzigd op 31-12-2006 om 15:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het lag misschien aan jou in die tijd, maar dat is niet iets negatiefs. Want hoe kan je jezelf nou blamen voor het feit dat je, gebruikelijk voor je leeftijd destijds, je hart luchtte op internet. Zou het echt zo anders zijn gegaan als je dit niet had gedaan? Pubers zijn nou eenmaal emotioneel, ook in het echte leven. Ik vind niet dat het verkeerd is wat je toen heb gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En door dat nu 'bespreekbaar' te maken (ik geloof wel dat het altijd bespreekbaar was), hoop ik enkele mensen van nu de ogen te openen, hoewel ik me ook realiseer dat dat misschien wel niet lukt en dat die mensen die het nu betreft, zich nu niet aangesproken voelen, maar straks, achteraf, wel. Van je fouten leer je inderdaad, gelukkig maar. ![]() Overigens ben ik nog steeds heel veel mensen dankbaar voor hun bemoedigende reacties, en die betreffende personen weten vast wel dat ik hun bedoel! |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent nu toch ook een vrouw met genoeg zelfkennis en een minder naieve houding als destijds? Waarom zullen anderen er niet op eenzelfde manier uitkomen als jij en uiteindelijk ook prima op hun pootjes terecht komen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tweeduizend zes, (bijna) zeven Jij doorbrak een taboe Op een geel forum ontstond een kleine rel Stap in het echte leven, en trek aan de bel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb niet alles posts gelezen, alleen een beetje 'gescant', ik denk dat veel mensen wel weten dat het forum ook een negatieve kant heeft, anderen weten het misschien idd niet of willen het niet weten. In de loop der jaren ben ik veel minder vatbaar geworden voor het forum en bepaalde posts sla ik nu ook gewoon over. Ook kom ik nu veel minder op het forum dan een aantal jaren terug, deels omdat ik het 'ontgroeid' ben, deels omdat ik qua gezondheid vreselijk loop te 'kwakkelen' en deels omdat ik het gewoon te druk heb met andere dingen (wat natuurlijk samenhangt met de eerste twee). Behalve negatieve kanten heeft het forum ook zeker positieve kanten (gehad): ik heb mijn man via het forum leren kennen, ik heb veel mensen leren kennen, waar ik op dat moment goed bevriend mee was (en met twee nog steeds ben). Ik vind het forum met regelmaat ook erg negatief, wat dus tot gevolg heeft dat ik bepaalde dingen niet lees en probeer zelf zo positief mogelijk te blijven en juist de 'andere kant' te laten zien als mensen iets posten. Ik leef niet in de veronderstelling dat ik de mensen hier ken en al helemaal niet dat zij mij kennen (dat doen er nl maar heel weinig hier ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Leonoor: niets aan toe te voegen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Makkelijkere cito-toets voor groep basisschoolleerlingen Verwijderd | 81 | 07-11-2012 13:23 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat is de langstlopende rechte lijn op aarde over land?! iroQuai | 5 | 15-10-2006 01:35 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Pappa Orpheo | 35 | 22-03-2006 17:27 | |
Beleidszaken |
Wat zijn we hard...! hamer&sikkel | 12 | 20-01-2005 22:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Handboek voor terrorisme tacidvs | 17 | 13-02-2002 09:50 |