Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Waarom gaat iedereen eraan voorbij dat ze zelf zegt dat zij er in het begin ook om kon lachen? En dat ze nog geeneens heeft geprobeerd met hem te praten? Die jongen weet gewoon niet zo goed hoe hij er mee moet gaan en dus gedraagt hij zich als een lul. De TS moet eerst maar beslissen wat ze zelf wil. Op hetzelfde gewicht blijven of afvallen en daarna maar eens met der vriend gaan praten of hij (wat de uitkomst van haar beslissing ook is) achter haar staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar er staat duidelijk dat ze regelmatig sport en let op wat ze eet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
alhoewel ik zelf nog steeds op zoek ben naar een poster van Josh Holloway voor boven mijn bed... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Maar daar mag ik eigenlijk niet over zeuren want ik heb zelf ook een poster van een schaars geklede mooie meneer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar..13 en 26? of is je leeftijd fake? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk ook dat een heleboel mensen een relatie aangaan vanwege het uiterlijk en niet hier-wil-ik-de-rest-van-mijn-leven-bij-blijven! Lekker makkelijk! Mijn huidige partner heeft Pfeiffer gehad. En hij woog op een gegeven moment 65 kilo. Voor een jongen van bijna 2 meter is dat niet gezond! Denk dat je dat ik liep te zeuren tegen hem?? Of posters van gespierde mannen ophing in het huis? Lekker volwassen ben je dan bezig, zeg! Je steunt diegene! Je houdt toch van elkaar? Of hou je alleen van uiterlijk? Ik maakte mij meer zorgen om zijn gezondheid als om zijn uiterlijk! OT: Het is maar goed dat het uit is! Wat een gigantische eikel! Je volgende relatie moet met iemand zijn die je 100 procent accepteert zoals je bent! Of je nou 50 kilo of 200 kilo weegt!. Uiterlijk vervaagt, je innerlijk blijft hetzelfde! AMEN!
||
Citaat:
@ TS: Mooi dat het uit is, vervelende manier. Pluspunt: je mag/kan hem nu tenminste haten, dat scheelt in het verwerkingsproces ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: wat een typefouten ![]() Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 14:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg nou zelf, gezondheidsrisicos zijn evenmin een reden om af te vallen als om te stoppen met roken en er zijn ook mensen die bloedgeil worden van dikke mensen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar let wel, dit is mijn mening en het werkt voor mij. Ik geef geen feiten weer en zeg ook niet wat jij moet doen Chloe Siere! We verschillen in dat gewoon van mening. Maar doe alsjeblieft niet of ik niet weet, waar ik het over heb. Iedereen verwerkt en beleeft een relatie anders.
Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 22:51. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |