Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2006, 16:30
Chester90
Chester90 is offline
De TS zegt toch zelf al dat ze bezig is met afvallen.
Als je wilt afvallen moet je dat op je eigen manier doen, en voor jezelf, niet omdat je vriend dit wil.
Je zegt dat je op je voeding let en regelmatig sport, nou goedzo
Dumpen die kerel, er zijn wel leukere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2006, 16:44
Verwijderd
idd weg ermee, hij moet je steunen en niet de grond in boren.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 16:57
Jones
Citaat:
Qimm schreef op 31-12-2006 @ 17:21 :
Zodra hij haar zal complimenteren dat ze afvalt en dat ze er al beter uitziet zal dit motiverend werken. En dat weet ik zeker!
Is motivatie niet persoonsgebonden?

OT: Waarom gaat iedereen eraan voorbij dat ze zelf zegt dat zij er in het begin ook om kon lachen? En dat ze nog geeneens heeft geprobeerd met hem te praten? Die jongen weet gewoon niet zo goed hoe hij er mee moet gaan en dus gedraagt hij zich als een lul. De TS moet eerst maar beslissen wat ze zelf wil. Op hetzelfde gewicht blijven of afvallen en daarna maar eens met der vriend gaan praten of hij (wat de uitkomst van haar beslissing ook is) achter haar staat.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 31-12-2006 @ 17:57 :

OT: Waarom gaat iedereen eraan voorbij dat ze zelf zegt dat zij er in het begin ook om kon lachen? En dat ze nog geeneens heeft geprobeerd met hem te praten?
ja dat eerste vind ik ook vrij merkwaardig, ik zou er direct al niet om kunnen lachen maargoed. daarmee geeft ze idd wel aan dat het oke is om dat soort lompe grappen te maken. dat tweede weet je niet toch?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:04
DvoorA
DvoorA is offline
nou, je zegt dat je zeer regelmatig sport, dus je bent goed bezig.
Als ik jou was zou ik hem zeggen zn biezen te pakken en de deur achter zich dicht te doen, vervolgens rustig op je eigen tempo op een prettige, niet zo'n ultra-ik-word-de-grond-ingestampt-door-degene-die-eigenlijk-ervoor-
moet-zorgen-dat-ik-me-on-top-of-the-world-voel manier af te vallen en als dat is gebeurt bij hem aanbellen en zeggen: dit is wat jij mist!
Heb een beetje zelfrespect...zo hoort een jongen toch niet met een meisje om te gaan kom nou.
Oud 31-12-2006, 17:11
Verwijderd
Ze is zwanger Lijkt me niet echt goed om nu veel af te vallen? Ja natuurlijk het is altijd goed om op je eetpatroon te letten en te sporten, maar drastisch afvallen lijkt me niet slim op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:13
Verwijderd
goh dat had wel even in de openingspost vermeld mogen worden
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Hecatomb schreef op 31-12-2006 @ 18:11 :
Ze is zwanger Lijkt me niet echt goed om nu veel af te vallen? Ja natuurlijk het is altijd goed om op je eetpatroon te letten en te sporten, maar drastisch afvallen lijkt me niet slim op dit moment.
Denk je dat ze zwanger is, of weet je het zeker? Want in dit topic heeft ze dat niet gezegd (alleen dat haar vriend daarmee grapt).
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:17
Smokin'
Smokin' is offline
ze is volgens mij niet echt zwanger..dat is de grap die hij maakt over haar buik.. toch?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 31-12-2006 @ 18:17 :
ze is volgens mij niet echt zwanger..dat is de grap die hij maakt over haar buik.. toch?
Ja precies, dat dacht ik dus ook.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:24
snuffeltje
snuffeltje is offline
sorry
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
snuffeltje schreef op 31-12-2006 @ 18:24 :
sorry
Ben jij haar vriend?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 18:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Haha
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 18:32
hessel
hessel is offline
je bent dik
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 18:38
Estar
Estar is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 31-12-2006 @ 17:17 :
Jullie zijn allemaal afgeleid door de vermeende grofheid van haar vriend, maar ik vind de aandacht die zij daarop richt niet meer dan een excuus. Wat als die gast stopt met zijn groffe opmerkingen..gaat ze dan afvallen? Nee natuurlijk niet want ze vind het wel prima, dat schrijft ze zelf. Wat gebeurt er als die gast subtiel voorstelt om te gaan hardlopen? Ik voorspel het volgende: Ze rennen een keer samen en na korte tijd is zij doodop. Als hij dan een volgende sessie voorstelt zegt ze dat ze dat echt niet trekt en daar nu echt even geen zin in heeft.

Deze kerel zit op het juiste spoor door het vuurtje flink op te stoken. Als er een ding is dat dikke mensen niet beweegt tot afvallen is het wel slap gauwehoer over een keertje samen naar de sportschool. Als je veel wilt afvallen zul je keihard moeten trainen en een sterke dicipline aan de dag moeten leggen. Wat haar vriend echter fout doet is dat zijn manier van aanpak verkeerd is. Hij gaat bijna als een sadist te werk door van die posters op te hangen. Het zou beter zijn om met wat praktischer maar harde argumenten te komen over bijvoorbeeld gezondheidsrisico's of seksueel genot.

En daarnaast: Als zij eisen mag stellen aan zijn gedrag dan mij hij ook eisen stellen aan haar gedrag. Hij mag van zijn vriendin verwachten dat zij haar best doet om goed voor haarzelf te zorgen. Dit is niet onredelijk.
Ik weet niet of je gelezen hebt wat ze nog meer zei hoor.

Maar er staat duidelijk dat ze regelmatig sport en let op wat ze eet.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 19:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jones schreef op 31-12-2006 @ 16:57 :
Is motivatie niet persoonsgebonden?
Je kunt ook motivatie krijgen, stimulans van buitenaf. Ik ben het met je eens dat het geen zin heeft om te gaan afvallen als je er niet achter staat. Maar het is wel heel fijn dat andere mensen je 'belonen' als het goed gaat door het maken van prettige opmerkingen. In plaats van kut-opmerkingen maken en dunne dames aan de muur te prikken.
Oud 31-12-2006, 20:37
Verwijderd
Hmm dat van schaars geklede dames aan de muur kan je van iedere vent wel verwachten denk ik, dat heeft niks met jouw figuur te maken.. Maar als jij geen zin hebt om te sporten, en het wel oke vind dat je wat dikker bent en hij dat dus echt verschrikkelijk vind snap ik wel dat ie dr over gaat zeuren. Maar 't is alsnog wat extreem.. Als ik binnen 1.5 jaar 20 kilo aangekomen zou zijn zou ik streng gaan dieten en verschrikkelijk veel sporten. Als ik jou was zou ik dat ook gaan doen, je bent pas 19.. Alleen wat opletten op wat je eet en regelmatig sporten hoor je sowieso te doen, en dat werkt niet als je echt veel af wil vallen. Het gaat ten koste van je gezondheid, en je ziet dr waarschijnlijk ook niet beter uit met al die extra kilo's..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 20:49
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 31-12-2006 @ 21:37 :
Hmm dat van schaars geklede dames aan de muur kan je van iedere vent wel verwachten denk ik
haha, iedere vent van 14 zeker.. beetje kinderachtig voor een dude van 18+

alhoewel ik zelf nog steeds op zoek ben naar een poster van Josh Holloway voor boven mijn bed...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 31-12-2006 @ 21:49 :
haha, iedere vent van 14 zeker.. beetje kinderachtig voor een dude van 18+

alhoewel ik zelf nog steeds op zoek ben naar een poster van Josh Holloway voor boven mijn bed...
Mn ex (26) had ook genoeg schaars geklede dames in zn kamer hangen. Maar wel op handige plekken zodat ik dr niet de heletijd naar hoefde te kijken (Binnenkant van zn kast, achter de deur etc.)

Edit: Maar daar mag ik eigenlijk niet over zeuren want ik heb zelf ook een poster van een schaars geklede mooie meneer
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 21:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 31-12-2006 @ 22:10 :
Mn ex (26) had ook genoeg schaars geklede dames in zn kamer hangen. Maar wel op handige plekken zodat ik dr niet de heletijd naar hoefde te kijken (Binnenkant van zn kast, achter de deur etc.)

Edit: Maar daar mag ik eigenlijk niet over zeuren want ik heb zelf ook een poster van een schaars geklede mooie meneer
26 heh? De mijne (geen ex, maar vriend) is ook 26, maar ik ben wel een flink aantal jaren ouder dan jij.. Maargoed, aangezien hij wel zulke posters had hangen, past 'ie dan ook gelijk wat beter bij jouw leeftijd
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 21:55
Verwijderd
Volgensmij is dat niet echt leeftijdsgebonden maar ligt het gewoon aan wat voor type persoon het is
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 21:58
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 31-12-2006 @ 22:55 :
Volgensmij is dat niet echt leeftijdsgebonden maar ligt het gewoon aan wat voor type persoon het is
Nouja, het zou een beetje sneu zijn als mijn vader dat soort posters in ons huis zou hangen of niet?

maar..13 en 26? of is je leeftijd fake?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 22:05
Verwijderd
Dat zou inderdaaad best wel sneu zijn ja. Maar dat is ook niet leeftijdsgebonden want dr zullen zat mannen zijn van de leeftijd van je pa die wel schaars geklede dames in hun huis hebben hangen. Je pa heeft (een) koter(s), en is waarschijnlijk getrouwd, wat dus meer aan het type persoon ligt dan aan de leeftijd
en nee mn leeftijd is niet fake en ja ik heb een ex van 26
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 03:11
fib
fib is offline
heeey
hier de topic-starter

Iedereen bedankt voor zijn/haar recaties.

Maar meneer is afgelopen nacht vreemd gegaan. Het is over
Oud 01-01-2007, 05:25
Orpheo
Orpheo is offline
de enige poster van n schaars geklede jongedame is die van jackson guitars met Jenna jameson. zij is een hork. de gitaar is prachtig (jackson USA select Kelly). dus niet iedere kerel heeft een poster van n naakte dame om de naakte dame.

ach laat ook maar. ik ga mijn posts hier editten (zoveel mogelijk) tot het absolute minimum. het zet toch geen zoden aan de dijk.
Oud 01-01-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn allemaal afgeleid door de vermeende grofheid van haar vriend, maar ik vind de aandacht die zij daarop richt niet meer dan een excuus. Wat als die gast stopt met zijn groffe opmerkingen..gaat ze dan afvallen? Nee natuurlijk niet want ze vind het wel prima, dat schrijft ze zelf. Wat gebeurt er als die gast subtiel voorstelt om te gaan hardlopen? Ik voorspel het volgende: Ze rennen een keer samen en na korte tijd is zij doodop. Als hij dan een volgende sessie voorstelt zegt ze dat ze dat echt niet trekt en daar nu echt even geen zin in heeft.

Deze kerel zit op het juiste spoor door het vuurtje flink op te stoken. Als er een ding is dat dikke mensen niet beweegt tot afvallen is het wel slap gauwehoer over een keertje samen naar de sportschool. Als je veel wilt afvallen zul je keihard moeten trainen en een sterke dicipline aan de dag moeten leggen. Wat haar vriend echter fout doet is dat zijn manier van aanpak verkeerd is. Hij gaat bijna als een sadist te werk door van die posters op te hangen. Het zou beter zijn om met wat praktischer maar harde argumenten te komen over bijvoorbeeld gezondheidsrisico's of seksueel genot.

En daarnaast: Als zij eisen mag stellen aan zijn gedrag dan mij hij ook eisen stellen aan haar gedrag. Hij mag van zijn vriendin verwachten dat zij haar best doet om goed voor haarzelf te zorgen. Dit is niet onredelijk.
En jij bent afgeleid door het feit dat ze dik is, want dat is nou eenmaal jouw stokpaardje. Die knul loopt z'n eigen relatie te verpesten, want op deze manier zal zij er echt niet langer mee doorgaan. En dát is nou net het punt van dit topic.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 11:12
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
fib schreef op 01-01-2007 @ 04:11 :
heeey
hier de topic-starter

Wat een eikel.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 12:23
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
heeey
hier de topic-starter

Ik snap niet dat mensen alleen naar uiterlijk kijken! Wat nou, hij/zij is niet meer 50 kilo dus ik val niet meer op die persoon?? Je innerlijk blijft GVD hetzelfde!!!

Ik denk ook dat een heleboel mensen een relatie aangaan vanwege het uiterlijk en niet hier-wil-ik-de-rest-van-mijn-leven-bij-blijven! Lekker makkelijk! Mijn huidige partner heeft Pfeiffer gehad. En hij woog op een gegeven moment 65 kilo. Voor een jongen van bijna 2 meter is dat niet gezond! Denk dat je dat ik liep te zeuren tegen hem?? Of posters van gespierde mannen ophing in het huis? Lekker volwassen ben je dan bezig, zeg! Je steunt diegene! Je houdt toch van elkaar? Of hou je alleen van uiterlijk? Ik maakte mij meer zorgen om zijn gezondheid als om zijn uiterlijk!

OT: Het is maar goed dat het uit is! Wat een gigantische eikel! Je volgende relatie moet met iemand zijn die je 100 procent accepteert zoals je bent! Of je nou 50 kilo of 200 kilo weegt!. Uiterlijk vervaagt, je innerlijk blijft hetzelfde!

AMEN!
Oud 01-01-2007, 12:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Tsjonge, dat zeggen alleen lelijke mensen. Ik val ook op het uiterlijk, maar ook op het innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 12:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
@ TS: wat een eikel dat ie vreemd is gegaan. Gelukkig dat het over is!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 12:51
Jones
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 13:23 :
Ik snap niet dat mensen alleen naar uiterlijk kijken! Wat nou, hij/zij is niet meer 50 kilo dus ik val niet meer op die persoon?? Je innerlijk blijft GVD hetzelfde!!!

Ik denk ook dat een heleboel mensen een relatie aangaan vanwege het uiterlijk en niet hier-wil-ik-de-rest-van-mijn-leven-bij-blijven! Lekker makkelijk! Mijn huidige partner heeft Pfeiffer gehad. En hij woog op een gegeven moment 65 kilo. Voor een jongen van bijna 2 meter is dat niet gezond! Denk dat je dat ik liep te zeuren tegen hem?? Of posters van gespierde mannen ophing in het huis? Lekker volwassen ben je dan bezig, zeg! Je steunt diegene! Je houdt toch van elkaar? Of hou je alleen van uiterlijk? Ik maakte mij meer zorgen om zijn gezondheid als om zijn uiterlijk!

OT: Het is maar goed dat het uit is! Wat een gigantische eikel! Je volgende relatie moet met iemand zijn die je 100 procent accepteert zoals je bent! Of je nou 50 kilo of 200 kilo weegt!. Uiterlijk vervaagt, je innerlijk blijft hetzelfde!

AMEN!
Tering. Ik hoop voor jou dat mensen wel naar je uiterlijk kijken want je innerlijk is blijkbaar een beetje naar de klote.

@ TS: Mooi dat het uit is, vervelende manier. Pluspunt: je mag/kan hem nu tenminste haten, dat scheelt in het verwerkingsproces
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 12:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
heeey
hier de topic-starter

Ik zou hem maar snel een trap nageven ook!
Oud 01-01-2007, 13:18
Prue Halliwell
Citaat:
Jones schreef op 01-01-2007 @ 13:51 :
Tering. Ik hoop voor jou dat mensen wel naar je uiterlijk kijken want je innerlijk is blijkbaar een beetje naar de klote.
Hou eens op, emo! Innerlijk is belangrijker als uiterlijk... Mijn uiterlijk zorgt er echt niet voor dat ik zo lang een relatie heb, dat doet je innerlijk!

Citaat:
Jones schreef op 01-01-2007 @ 13:51 :
@ TS: Mooi dat het uit is, vervelende manier. Pluspunt: je mag/kan hem nu tenminste haten, dat scheelt in het verwerkingsproces [/B]
Oh ja, dat gaat helpen! iemand haten!
Oud 01-01-2007, 14:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 14:18 :
Zeker wel, ik was heel snel over mijn ex heen omdat ik niet in de goede momenten bleef hangen aangezien ie vreemdging Steeds weer terugdenken aan al die fijne momenten had me denk ik niet veel goed gedaan.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 14:08
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 14:18 :
Haten, niet letterlijk misschien. Maar je hebt natuurlijk alle recht om ontzettend kwaad op, teleurgesteld in iemand te zijn als diegene vreemd gaat. Als je aan de klote dingen denkt, dan kom je er sneller overheen, dan wanneer je hem ophemelt (hij was zo lief en leuk).

edit: wat een typefouten

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 14:19
Jones
Dames, mijn dank voor deze bevestiging
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-01-2007 @ 13:40 :
Tsjonge, dat zeggen alleen lelijke mensen. Ik val ook op het uiterlijk, maar ook op het innerlijk.
't Gaat nogal samen, ja. Een jongen kan nog zo intelligent en grappig zijn, maar als hij 150 kg weegt, hoef ik 'm écht niet. En andersom heb ik eigenlijk ook wel graag iemand die mij ook uiterlijk mooi vindt. Vindt 't niks als m'n vriendje zou denken "Och ja, ik bedoel, je ziet er niet echt uit, maar je bent zo'n fantastische meid dat ik toch waanzinnig verliefd ben." Nee dank je, ik heb ook graag dat hij me een perfect figuur vindt hebben en een leuk koppie...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 15:23
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-01-2007 @ 15:30 :
't Gaat nogal samen, ja. Een jongen kan nog zo intelligent en grappig zijn, maar als hij 150 kg weegt, hoef ik 'm écht niet. En andersom heb ik eigenlijk ook wel graag iemand die mij ook uiterlijk mooi vindt. Vindt 't niks als m'n vriendje zou denken "Och ja, ik bedoel, je ziet er niet echt uit, maar je bent zo'n fantastische meid dat ik toch waanzinnig verliefd ben." Nee dank je, ik heb ook graag dat hij me een perfect figuur vindt hebben en een leuk koppie...
dit had ik kunnen typen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 15:41
zeep007
zeep007 is offline
Wat een horken in dit topic
Owja, die ex van je is er ook 1. Wees blij dat je er af bent, hij bevestigt bij deze alles stereotypen van de tegenwoordige man en het modeverschijnsel van de vrouw.
Lang leve 2007
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 15:49
havana
havana is offline
@ Ino Chan

Als ik een persoon met een super innerlijk niet aantrekkelijk vind vanwege der uiterlijk dan zal ik daar nooit van mijn leven een relatie mee kunnen hebben. Het is echt een combinatie van beiden hoor.
Oud 01-01-2007, 17:39
Soundwave
Soundwave is offline
Ik zou hem opeten.
Oud 01-01-2007, 18:45
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:

Eensch. Alleen denk ik niet dat die posters sadisme zijn.

Zeg nou zelf, gezondheidsrisicos zijn evenmin een reden om af te vallen als om te stoppen met roken en er zijn ook mensen die bloedgeil worden van dikke mensen.
Oud 01-01-2007, 18:56
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 01-01-2007 @ 16:41 :
Wat een horken in dit topic
Ja inderdaad zeg. Kan me niet voorstellen dat mijn mannelijke vrienden zulke meningen zouden onderhouden.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 19:41
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
val af en maak het uit. in zo´n situatie heb je alleen positieve motivatie nodig. als hij het ook als een probleem opvat, heb je des te meer reden er sámen voor te gaan.

wat het inmiddels al is, goed.
dat hij vreemd gaat zegt niet veel over je uiterlijk, maar dat hij jou innerlijk niet waard is. ik zou zeggen, ga er (al is het alleen) voor!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 20:23
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 13:23 :

AMEN!
Ík vind dat je gelijk hebt ^^
Oud 01-01-2007, 22:13
Prue Halliwell
Volgens mij (let wel, dit is mijn meing, geen feit dus) ben je pas over hem heen, als je aan die tijd terug denkt (goede tijden of slechte tijden) en er totaal geen gevoelens meer bij hebt. Alsof het je koud en onverschillig laat. Haten remt het verwerkingsproces af...
Oud 01-01-2007, 22:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 23:13 :
Volgens mij (let wel, dit is mijn meing, geen feit dus) ben je pas over hem heen, als je aan die tijd terug denkt (goede tijden of slechte tijden) en er totaal geen gevoelens meer bij hebt. Alsof het je koud en onverschillig laat. Haten remt het verwerkingsproces af...
Heb jij nog nooit een lange serieuze relatie gehad ofzo? Hoe kan ik nou onverschillig naar mijn ex kijken, terwijl we 3,5 jaar wat gehad hebben en hij mijn eerste liefde was? Ik ben echt wel over hem heen, maar ik kan die tijd wel koesteren.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:44
Prue Halliwell
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-01-2007 @ 23:18 :
Heb jij nog nooit een lange serieuze relatie gehad ofzo? Hoe kan ik nou onverschillig naar mijn ex kijken, terwijl we 3,5 jaar wat gehad hebben en hij mijn eerste liefde was? Ik ben echt wel over hem heen, maar ik kan die tijd wel koesteren.
Mijn ex en ik hadden een relatie van 3 jaar. Ik ben helemaal over hem heen en koester geen enkele gevoelens meer naar die tijd. Over en uit! Waarom gevoelens hebben over iets dat geweest is? Het komt echt niet meer terug ofzo. En je volgende relatie is veel belangrijker als een oudere. Ik heb er wel veel van geleerd, dat dan weer wel... En dat je expartner haten nergens goed voor is! Verspilde energie! Kan je beter in je huidige relatie stoppen!

Maar let wel, dit is mijn mening en het werkt voor mij. Ik geef geen feiten weer en zeg ook niet wat jij moet doen Chloe Siere! We verschillen in dat gewoon van mening. Maar doe alsjeblieft niet of ik niet weet, waar ik het over heb. Iedereen verwerkt en beleeft een relatie anders.

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:48
Lotte
Lotte is offline
Iedereen heeft weer zijn eigen manier om ermee om te gaan en zolang mensen niet teveel in oude zaken blijven hangen is het goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:49
Crimson
Crimson is offline
Een paar dingen.

Ten eerste, uiterlijk vs innerlijk. Ik ben ook wel een beetje een sucker voor uiterlijk, en ik voel me dan ook trots als mijn (erge mooie vriendje) zich mooi aankleed en er leuk uitziet als we bijv. een feestje hebben bij vrienden van mij. Ik heb dan zoiets van, kijk wat ik aan de haak heb geslagen. En als hij in oversized shirt loopt met jogging broek, vind ik hem nog steeds leuk, terwijl ik niet zo snel zou vallen op een jongen die zo over straat zou lopen. Dus uiterlijk is zeker belangrijk, vooral voor een eerste indruk. Maar ook binnen een relatie blijft het, misschien in mindere mate, belangrijk. Zou hij 20 kilo aankomen... Dan zou hij er waarschijnlijk nog goed uitzien, hahaha. Okee, zou hij echt heeel veel aankomen, dan zou ik daar niet blij mee zijn. Ook al houd ik wel van hem. Dus ik zou hem ook op dieet zetten dan!

En bekijk het eens van zijn kant; zijn vriendinnetje op wie 'ie verliefd is (WAS?), is een stuk dikker geworden en hij vindt haar niet meer aantrekkelijk. Wat zou je daar zelf aan doen? Niks?

Maar verder ben ik ook blij voor TS dat het over is, want hij klinkt nogal als een kneus, niet alleen omdat hij zeurt over haar gewicht, maar ook om de posters, het vreemdgaan etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten