Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Als je namelijk geen behoefte aan de aandacht hebt, ga je ook niet flirten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je wel kunt doen is wat afstand nemen en niet meer ingaan op wat ze doet. Dan merk je vanzelf of ze daar vrede mee heeft of dat er toch meer aan de hand is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon je gevoelens opzij zetten. Zoek een meisje die geen vriend heeft. Van haar kant vind ik het raar dat ze op zo'n manier met je omgaat, terwijl ze een vriend heeft. Ik wil niet generaliseren, maar wat ik in Nederland zie is dat de Nederlanders te vaak gevoelens vertonen aan een ander, terwijl ze al vriend/vriendin hebben. Niet normaal meer, serieus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je het eigenlijk al eens omgedraaid? Flirten is ook leuk omdat je andere mensen laat zien dat je ze leuk vindt en waardeert. Of gewoon als geintje. Het ligt er maar net aan wat je definitie er van is - of je het ziet als een manier van omgang, of als middel met doel iemand mee naar huis te nemen oid. En eh, als ik om me heen kijk, zijn de mensen die flirten met anderen absoluut not done vinden, juist degenen die erg onzeker zijn over hun relatie en over zichzelf. Zij zijn enorm bang dat hun vriend(in) er vandoor gaat met een ander en zouden zelf eerlijk gezegd niet weten hoe ze moeten flirten - en als ze het zouden proberen, zou het waarschijnlijk mislukken, want ze vinden zichzelf uberhaupt niet leuk genoeg en zijn meestal aan de verlegen/teruggetrokken kant. Zo, nu heb ik ook eens lekker gegeneraliseerd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Psychologie |
eenzaamheid oelekeboeleke | 94 | 23-09-2007 10:58 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #99 rare kwast | 494 | 13-06-2007 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
'..............................................' funktional | 35 | 19-11-2003 09:36 | |
Eindexamens 2003 |
wrm niet nakijken Verwijderd | 23 | 28-05-2003 09:45 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 |