Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() al aan de rebound Kapoen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat dat zinnetje maar in 100 songteksten voorkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Het blijft een mooi ''zinnentje''. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het lijkt me namelijk dat je na 4 jaar wel een hechte relatie had.. en om ff 1 2 3 daarnaa een nieuwe weer te nemen.. hij kan blijkbaar niet alleen zijn.. en zoekt nu troost bij de nieuwe vriendin..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en over die nieuwe vriendin... is waarschijnlijk ook reboundvriendin. en zelfs als het wel serieus is, dat maakt voor je gevoel ws toch niks uit, dan is het misschien alleen maar makkelijker te accepteren dat het voorbij is. hoe kut dat ook is ![]() knuf |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest er zelf ook heel lang niet aan denken nadat mijn relatie op de klippen was gelopen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uiteindelijk een hele gezellige tijd gehad ![]() Ik heb zelfs aangeboden om de handstand te doen in dat cafe, zodat het voortaan "het cafe waar Roos de handstand deed" zou zijn, en niet meer "het cafe waar ik altijd met mijn vriendje zat" ![]() (gelukkig niet echt hoeven doen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is dus niet leuk maar wel erg ... nuttig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus het duurt wel even voor het helemaal over is, maar het duurt niet zó lang voor het houdbaar wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk het is een manier om het af te reageren, maar probeer rationeel na te denken, en bedenk wat je hiermee wilt bereiken, wil je wraak nemen om hem pijn te doen? hetzelfde te laten voelen als jij hebt gevoeld? in dat geval loop je de kans erg teleurgesteld te worden, plus op deze manier is het aantrekkelijk om er een obsessie van te maken.... (iets wat natuurlijk als een onbewust proces afspeelt) en dit zou het hele process om over hem heen te komen nog eens ingrijpend kunnen verlengen. tuurlijk allemaal makkelijk gezegt zou je denken, en wat zou je anders kunnen doen? ik vraag me btw ook af hoe jou contact met hem nu nog is.. spreek je hem nog wel regelmatig? kunnen jullie elkaar uberhaupt nog luchten? of lopen jullie elkaar (of het is eenzijdig) constant uit de weg? wat ik hiermee graag wil achterhalen, is zeg maar of die jongen nog enig respect voor jou gevoel heeft? negeert hij je? praat hij nog tegen je? of doet hij juist harstikke bot? in dat geval kan ik me jou wraakgevoelens namelijk makkelijk begrijpen. maar als dit niet het geval is zou ik je toch graag willen behoeden, en niet omdat ik een man ben en het voor hem opneem hoor ![]() Het is al mooi dat je niet meer huilt, maar door wraak te nemen loop je ook de kans om straks zelf nog met een groot schuldgevoel te eindigen, tenzij je ontzettend goed bent in het misleiden van jezelf, en jezelf een hele geweldige geldige reden geeft om je wraakgevoelens te laten botvieren. daarbij wou ik je adviseren om eens bij jezelf na te vragen hoe je terug kijkt op de tijd die je achter je hebt liggen (en ik doel op de tijd uit jullie relatie uiteraard). als dit beeld nog enigzinds positief is, wil ik je er graag op wijzen dat dat beeld ingrijpend kan veranderen wanneer je besluit om het over deze boeg te gooien. Hopelijk heb je er iets aan. groet, Pcv
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is namelijk niet netjes om iemand na 4 jaar in te ruilen en dan te durven zeggen dat het niet zijn schuld is maar dat ik in dit geval niet goed verandert ben.
||
Citaat:
![]() Als het uit gaat is het nooit iemands schuld, het werkte voor 1 van de 2 niet meer, het zou juist gemeen zijn als hij het aanliet alleen omdat hij medelijden met je heeft... |
![]() |
||
Citaat:
Het heeft dus van zijn kant niets te maken met eerlijk zijn. En nee ik gun hem op dit moment geen geluk sorry, maar hij verdient dat op dit moment ook niet. En tuurlijk hoop ik niet dat hij zn hele leven ongelukkig is maar nu zou ik het even niet zo erg vinden. Ik vindt jou manier van kijken een beetje naief. Tuurlijk moet je positief zijn blablabla maar dat is allemaal bullshit als je gedumpt wordt voor een ander en er dan achteraf nog zelf de schuld van krijg. Net of ik er iets aan kan doen dat ik volwassen geworden ben want dat is de enige verandering die ik heb doorgemaakt de afgelopen 4 jaar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik rustig aan kan nemen dat hij het al langer wist dat hij het uit ging maken, en als hij vreem gegaan is en al een half jaar tegen je liegt, dan zou het me niet verbazen als hij een half jaar geleden al twijfels had, (die hij op zijn minst kenbaar had moeten maken, of erover had moeten praten) dus eigenlijk heb je ook het volste recht om kwaad te zijn in mijn ogen, sterker nog, het is moeilijk om niet kwaad te zijn, maarja dan is mijn waarschuwing nog steeds van toepassing, hoe je daarop vervolgens reageerde kwam wel zelfverzekerd over, en het is een hele goede manier om het te bekijken. Het klinkt cliche i know, maar als hij al zo tegen je gelogen heeft, en vreemd is gegaan is het wel makkelijker om te denken van "hij is het niet waard" en daarmee doel ik ook op alle tijd en energie die verbruikt door "kwaad" te zijn... Lastige situatie... Maar ik krijg toch erg sterk de indruk dat jij er wel overheen komt. voor wat het waard is; nogmaals veel sterkte ermee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps... verleden tijd is nooit met dt.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
medicijn tegen liefdesverdriet scarman1 | 18 | 10-08-2004 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dag uit het leven van mezelf dark_poetry | 1 | 31-03-2004 17:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Het wachten maakt me gek... MayBeNot | 0 | 03-07-2002 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |