Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2007, 15:27
Ann
Ann is offline
Ze smste dat ze een forever friends kaartje gekocht had omdat we elkaar nooi tmeer uit het oog zouden verliezen. Dat gevoel deel ik met haar. Zelfs als het niets zou worden zou ik gelukkig door haar blijven =)
Oud 15-01-2007, 15:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705 en Leonoor: door jullie krijg ik ook zin in vakantie . Ik hoop echt dat 't dit jaar (weer) kan. Ik vond het vorig jaar erg jammer dat we niet op vakantie konden, omdat we midden in de zomer verhuisd zijn (en dus ook geen geld over hadden). Het is niks voor mij, een jaar lang geen weekendje of langer weg.
Ik heb alvast bij het reisbureau boekjes ingeslagen .

Nu even eten en dan naar school voor de toets. Ik zie het niet zitten, en ik kan het niet hebben dat een klasgenootje dan op MSN zegt 'maar jij haalt het toch wel, dat weet ik zeker'. Zo voelt het helemaal niet, hoor!
Oud 15-01-2007, 15:40
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh, verliefd . Ik lijk wel een verliefde kleuter.

Anyway, ik verheug me op donderdag, de hele dag vrij! En daarna toetsweek. Afgezien van 's ochtends een proefwerk leren verder helemaal niets. Eindelijk, ik geloof dat ik dat wel nodig had. Misschien heb ik het ook wel te druk ja . Nu ga ik nog even pw Gs doen en wiskunde .

Ik verbied jongens van nu af aan om nog een schaar aan te raken, oid.
Oud 15-01-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 15-01-2007 @ 15:15 :
Pfeiffer. -_-' En ik baal er echt ongelooflijk van want het schopt alles in de war en dat is niezoliev.
Dat is echt heel vervelend. Ik heb het vorig jaar ook gehad. Veel kiwi's eten, en optijd naar bed, en niet sporten. Dat zijn de enige tips die ik je kan meegeven. iig beterschap
Oja en je moet je niks aantrekken van opmerkingen die je eventueel krijgt van klasgenootjes zoals; oh ik ben ook wel eens moe.. Of iets in die vorm, dat moet je langs je heen laten gaan

Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 15:50.
Oud 15-01-2007, 16:04
rare kwast
rare kwast is offline
pff stom gesprek.. ik wil niet meer praten, ik wil niet meer ademhalen..
ik wil gewoon niet meer..
Oud 15-01-2007, 16:22
Yana
Yana is offline
Wat een dag. Wat een leven. Hoe vaak heb ik precies gehuild in de afgelopen 24 uur? Minstens 4 gigantische huilbuien, en dat terwijl ik uiteindelijk nog tot 2 uur in bed ben gebleven. Ik had vandaag presentaties, hele belangrijke presentaties. Het ging gewoon niet, echt niet. Ik deed mijn ogen open en moest huilen toen ik er aan dacht dat ik nu op moest staan. Alles, echt álles deed pijn in mijn lichaam. Doet pijn. Van binnen, van buiten. Ieder stukje Yana schreeuwt pijn uit.

"Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk"

"Je doet het niet meer alleen".

Twee opmerkingen. Eén van mijn vriend, één van mijn vader. Zal dat zijn waarom ik door al deze ellende en diepe diepe diepe pijn heen moet? Om te leren wat gevoelens delen en samen zijn betekent? Als antwoord op mijn schreeuw om Gezien te worden, om niet alleen te weten maar ook te voelen dat ik niet alleen ben op deze wereld? Zal dat dan de reden zijn? Soms denk ik dat het een straf is, bad karma of whatsoever. Soms zit de wanhoop en de moedeloosheid me zo hoog, zoals gisterenavond en vandaag. Steeds weer die confrontatie met mijn eigen beperkingen. Ik heb altijd zo mijn best gedaan school niet te laten lijden onder wat ik ook voel of heb, maar ik kón vandaag echt niet naar de uni. En ja, ik voel me slecht en schuldig dat ik mijn groepsgenootjes in de steek gelaten heb. Ik voel me slecht over alles wat er is gebeurd, over mijn vriend die ik wakker maak, mijn vader die ineens weet dat het helemaal niet zo goed gaat met zijn dochter. Ik voel me zwak, terwijl ik weet dat ik sterk ben. Deep down inside leef ik, ben ik méér dan alle pijn van de wereld. Het is zo moeilijk.

En dan mijn moeder. Als ze dood was, mocht ik tenminste nog rouwen. Nu heb ik alleen voor mijn gevoel geen moeder meer, ook al leeft ze nog. Zucht. Auw. Het leven doet me pijn. Mijn lichaam doet me pijn. De tranen achter mijn ogen wil ik niet meer huilen, omdat mijn ogen al zo ontzettend opgezwollen en pijnlijk zijn. Geef me vrede, alsjeblieft. Geef me rust en geef me vrede. En dankjewel vanuit het diepst van mijn hart, dat ik in ieder geval nu de Liefde heb gevonden. Dankjewel dat hij bestaat. En dankjewel dat ik deze woorden nu kan voelen, kan uitspreken en zo diep kan menen...terwijl ik dacht dat onze relatie ten dode opgeschreven was.
Oud 15-01-2007, 17:30
Heksjuh
Heksjuh is offline
*geeft rare kwast en Yana een dikke knuffel, en de rest ook*
Oud 15-01-2007, 17:54
da leentjuh
da leentjuh is offline
Vandaag gezinsgesprek gehad. Heftig..
Maar goed, ik heb een diagnose. Eetstoornis en depressie.
Ik krijg binnenkort consult bij Rintveld, kom niet eens op de wachtlijst. Krijg waarschijnlijk dagbehandeling.
Wel fijn dat er iets gebeurt (na jarenlang gekloot), maar ook wel eng.. ik wil eigenlijk nog graag mijn streefgewicht halen, ben er bijna..
Oud 15-01-2007, 18:45
Gothic
Gothic is offline
Zo. Ik heb haar gesproken en we gaan . En het voelt goed. Ik ga er heen, terwijl ik weet dat hij niet komt. Er zal vast wel beetje hoop zijn, maar ik ga er heen, voor haar en ik zie het wel .

Het voelde goed nadat ik haar gesproken had . Zou ik het achter me hebben gelaten ? Ik geloof het bijna zelf niet . Maar niet veel later zei hij dat hij toch zou komen. Ik ben benieuwd, ik ga niet hopen, van het ergste uit, want anders ben ik teleurgesteld, want je zult net zien dat het dan toch niet kan/lukt. Dus. Ik ga . En het wordt super, with or without him!

Zo en nu snel ophouden met studie-ontwijkend-gedrag, want ik moet wel eerst mn tentamen halen .
Oud 15-01-2007, 19:03
Ann
Ann is offline
Haha, dit voelt zo goed. Ik zit de hele dag met een lach van hier tot tokyo in de klas nadat ze me smst. En nu weer, whaaaah =) en over 3 daagjes eindelijk een goede afsluiting om mijn leven achter me te laten. Sweet 16 was niet zo sweet Dan maar sweet 17 toch?

Ik heb je lief =D

Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 19:13.
Oud 15-01-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 15-01-2007 @ 20:03 :
Haha, dit voelt zo goed. Ik zit de hele dag met een lach van hier tot tokyo in de klas nadat ze me smst. En nu weer, whaaaah =) en over 3 daagjes eindelijk een goede afsluiting om mijn leven achter me te laten. Sweet 16 was niet zo sweet Dan maar sweet 17 toch?

Ik heb je lief =D
Leuk om al die positieve berichtjes van jou te lezen. ^^
Oud 15-01-2007, 19:22
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 15-01-2007, 19:26
rare kwast
rare kwast is offline
owja.. heb internet op mn kamer op de basis wel prettig.. loop ik geen 10 pagina's achter als ik een weekendje thuis ben..

morgen weer werken.. zo maar eens kijken of ik kan slapen.. zo moe..
morgen naar de dokter
Oud 15-01-2007, 19:26
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 15-01-2007 @ 15:54 :
@ sonho: leeg je pm-box eens
Done...

Oh en verder, wéér een dag overleefd. Stom gesprek en dan denk ik het eerste kwartier erna wel dat het gaat lukken maar daarna meteen niet meer... De nieuwe school is een rotzooi. Zeggen ze heel mooi in die brief dat je "langs de penitentaire inrichting" moet lopen, jaja, klinkt mooi, like niemand weet dat het om de Bijlmer Bajes gaat... Overal wordt nog verbouwd, het alarm ging af als test en de mensen die tentamen maakten stonden al buiten... Hoe dom. Maarja, ik vind het niks allemaal.
En ik ben moe enzo.
Oud 15-01-2007, 19:28
Verwijderd
Ik wou dat ik alles eens positief bekeek.. Waarom trek ik het me zo aan? Ik wil voelen dat ik leef, leren echt leven. Het komt wel goed.. ooit..
Oud 15-01-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 15-01-2007 @ 20:20 :
Leuk om al die positieve berichtjes van jou te lezen. ^^
Idd
Het is fijn dat het gewoon top gaat!
Oud 15-01-2007, 19:32
Ann
Ann is offline
=) Ik ben ook zo blij dat het goed gaat. Dat gevoel van geluk dat is gewoon zo onbeschrijfelijk mooi. Ik snap niet dat ik dat de afgelopen twee/drie jaar niet door had. Iedereen zegt op school ook weer dat ik straal, dat is zo fijn om te horen!

En Queesy, met jou komt het ook wel goed hoor! Het duurt misschien eventjes, maar dan heb je wel weer wat!
Oud 15-01-2007, 19:41
Verwijderd
zometeen even hard aan school gaan werken. Ik moet nog veel inhalen en een weekendje weg helpt daar niet bij, hoewel het wel ontzettend gaaf was. Heerlijk ontspannen. Vanochtend wel dikke stress gehad: ik was mijn schoolpasje kwijt en zonder je schoolpasje kom je de school ab-so-luut niet in. ben wel 3 keer op en neer naar school gefietst maar uiteindelijk heb ik mijn pasje gevonden. Helaas was het lesuur toen al bijna om, maa rik heb toch nog iets kunnen doen.
Oud 15-01-2007, 19:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij de toets bleek dat ik in ieder geval ongeveer op de juiste manier geleerd had; ik wist redelijk wat dingen die ze vroegen. Alleen... volgens mij is 4 keer een kwartier een uur en geen >1.30u! We krijgen 4 vakken, waar je per stuk ongeveer een kwartier voor nodig zou hebben om de vragen te beantwoorden. Voor de totale toets heb je anderhalf uur. Ik heb non-stop gepend en ik had het niet af! En met mij de hele klas op 1 na! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Nu niet meer aan denken. Nu even ontspannen en leuke dingen.
Oud 15-01-2007, 19:51
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Queasy schreef op 15-01-2007 @ 16:44 :
Dat is echt heel vervelend. Ik heb het vorig jaar ook gehad. Veel kiwi's eten, en optijd naar bed, en niet sporten. Dat zijn de enige tips die ik je kan meegeven. iig beterschap
Oja en je moet je niks aantrekken van opmerkingen die je eventueel krijgt van klasgenootjes zoals; oh ik ben ook wel eens moe.. Of iets in die vorm, dat moet je langs je heen laten gaan
Dankjewel, lief. ^^ Ik vind het ook niet zo grappig, maar goed, mijn zus is ervaringsdeskundige en zo, dus het zal wel weer overgaan uiteindelijk.

Oh en nu ga ik dadelijk slapen en zo.
Oud 15-01-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 15-01-2007 @ 20:32 :
=) Ik ben ook zo blij dat het goed gaat. Dat gevoel van geluk dat is gewoon zo onbeschrijfelijk mooi. Ik snap niet dat ik dat de afgelopen twee/drie jaar niet door had. Iedereen zegt op school ook weer dat ik straal, dat is zo fijn om te horen!

En Queesy, met jou komt het ook wel goed hoor! Het duurt misschien eventjes, maar dan heb je wel weer wat!
Als je gelukkig bent straal je ook, en dat je er complimentjes over krijgt dat is leuk he

Ja.. dat zou wel moeten, maar dat wil/kan ik nog niet inzien..
maar tijd..
Oud 15-01-2007, 19:59
Ann
Ann is offline
Precies =) Zolang je jezelf die tijd maar gunt komt het goed
Oud 15-01-2007, 20:00
Flip!
Flip! is offline
Ik heb soms het gevoel alsof iets me in de weg staat. Iets in mijn leven weerhoudt mij ervan om te doen wat ik echt wil doen.
Oud 15-01-2007, 20:10
Verwijderd
Wtf, ik voel me echt helemaal gelukkig. Mijn fiets is kapot en mijn labpartner werkt nog steeds niet mee, maar het gaat geweldig. En ik heb net een emailtje gestuurd over dat baantje, en ik hoop echt zo dat ik het krijg. Nu nog een mailtje sturen over dat bijvak, want ik denk dat ik het gewoon ga doen. Wetenschapsgeschiedenis is leuk, dus.

Oh, het komt helemaal goed. <3
Oud 15-01-2007, 20:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-01-2007 @ 20:51 :
Dankjewel, lief. ^^ Ik vind het ook niet zo grappig, maar goed, mijn zus is ervaringsdeskundige en zo, dus het zal wel weer overgaan uiteindelijk.

Oh en nu ga ik dadelijk slapen en zo.
Heb je het dan ook waarschijnlijk van je zus gekregen?

Wel kut zeg.. Ik hoop niet dat je komende jaren teveel in het water gaan vallen en dat je toch nog ruim twee jaar uit moet gaan zitten. Maar aan de andere kant, als het te druk voor je wordt is dat ook weer niet goed. Hm. Beterschap voor de komende tijd.
Oud 15-01-2007, 20:14
darkfairy
darkfairy is offline
en toen viel je van de trap af
Oud 15-01-2007, 20:15
kroot
kroot is offline
stem is nog steeds weg.
Ben niet naar therapie geweest, wel gebeld. Ben later nog gegaan om afscheid te nemen van stagiare.
Was zo lief! Ze is echt heel goed. Ze heeft een CD gemaakt voor mij, met liedjes om vrolijk van te worden.
Oud 15-01-2007, 20:31
rare kwast
rare kwast is offline
auw en
Oud 15-01-2007, 20:50
Verwijderd
Keuzes maken...

Ik wil het niet, maar kan het niet maken om nu nog nee te zeggen...

Ik weet het echt niet meer.
Oud 15-01-2007, 21:19
darkfairy
darkfairy is offline
auw auw auw
Oud 15-01-2007, 22:01
Nona
Nona is offline
Ik wil onderkennend onderzoek doen, maar niemand schijnt er ooit over nagedacht te hebben wat er gebeurt als je een kind op een te laag schoolniveau plaatst. Moet dat nou betekenen dat dit helemaal geen negatieve gevolgen kan hebben? Volgens de opdracht dus wel. En daarom is het een kutopdracht.
Oud 15-01-2007, 23:15
Orpheus
Orpheus is offline
Ik wil de wereld verbranden, in elkaar slaan. Furie - furie, bloedrood voor mijn ogen.

Verdomme, verdomme terugval. Heroïne...
Oud 15-01-2007, 23:39
Nona
Nona is offline
Ok, ik heb in ieder geval iets. Ik ben er niet tevreden over en het zal niet goedgekeurd worden, maar pas wanneer ze het echt nakijken willen ze feedback geven, dus die zal ik eruit trekken ook.

Over de helft, en de rest is makkelijker. Ik zal in ieder geval geen twaalf uur meer besteden aan het zoeken naar een artikel dat er niet is.
Oud 15-01-2007, 23:52
Redhair
Redhair is offline
Aan het begin van de middag een lijntje gehad, J. was er niet blij mee. Hij was bang dat ik weer in het oude patroon zou vallen. Ik snap dat hij daar bang voor is, maar het hoeft niet. Ik wil niet meer in het oude patroon komen, no way.
Naar het kraakpand geweest, waar de vorige bewoner niet verder was gegaan met uitruimen. De kamer was echt een tyfusbende. J., een vriend van hem die daar ook woont en ik zijn de hele middag en begin van de avond bezig geweest. Er staan nog spullen van de vorige bewoner, maar wij kunnen onze spullen al verhuizen. Morgen even verder met mijn eigen spullen inpakken. Ik vind het best raar om nu op mijn kamer te zijn. Lege kasten, stapel dozen, ik ga weg.
Oud 16-01-2007, 06:46
rare kwast
rare kwast is offline
Lange dagen, moederziel alleen
Het lijkt alsof echt niemand om je geeft
Onbewogen, starend naar de klok
Vragend aan jezelf waarvoor je leeft

Niet geslapen, weer een lange nacht
Waar is alles toch zo mis gegaan
Duizend vragen, tollend in je hoofd
Zoekend naar de zin van het bestaan

zo ik sleep me weer richting mn 'werk' om kwart voor 10 naar de dokter.. hoop dat er wat uitkomt.. maar hij zal me wel in t riet sturen.. ze zijn hier niet zo slim volgens mij
Oud 16-01-2007, 08:56
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-01-2007 @ 23:01 :
Ik wil onderkennend onderzoek doen, maar niemand schijnt er ooit over nagedacht te hebben wat er gebeurt als je een kind op een te laag schoolniveau plaatst. Moet dat nou betekenen dat dit helemaal geen negatieve gevolgen kan hebben? Volgens de opdracht dus wel. En daarom is het een kutopdracht.
Huh? Als je een kind op een té laag schoolniveau plaatst, geen negatieve gevolgen?
Juist wel... het kind wordt te weinig gemotiveerd om werkelijk iets te doen, omdat alles hem makkelijk afgaat... hij zit niet bij kinderen met hetzelfde niveau, hij zal zich aan hen ergeren... Zo'n kind raakt helemaal gefrustreerd omdat hij niets te doen heeft.
Zoiets toch? Of begrijp ik je verkeerd?
Oud 16-01-2007, 09:19
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-01-2007 @ 21:12 :
Heb je het dan ook waarschijnlijk van je zus gekregen?

Wel kut zeg.. Ik hoop niet dat je komende jaren teveel in het water gaan vallen en dat je toch nog ruim twee jaar uit moet gaan zitten. Maar aan de andere kant, als het te druk voor je wordt is dat ook weer niet goed. Hm. Beterschap voor de komende tijd.
Mm, ik weet het niet, lijkt me wel het meest logisch. Maar goed, het zegt niet zoveel natuurlijk, want ik drink voortdurend met mensen uit hetzelfde glas/flesje, en daar kan het ook al vandaan komen. :boos: Maar goed, ik laat dat hele plan over volgendjaareindexamendoen maar even schieten, ik moet eerst beter worden. ^^ En dankjewel trouwens!

Ahwell, mijn papa heeft al met meneerdeconrector gebeld en ik hoef twee weken niet naar school. Hurray. En ik heb vannacht twaalf uur geslapen en ik ben nog steeds moe en het is hier vreeschlijk koud en mijn vriendje is lief. <3
Oud 16-01-2007, 09:44
IcedEarth
IcedEarth is offline
ah veel beterschap roosje!
Jammer dat je niet zo snel eindexamen kan doen, maar ach, wat is 1 jaar nou? .
Oud 16-01-2007, 10:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-01-2007 @ 23:01 :
Ik wil onderkennend onderzoek doen, maar niemand schijnt er ooit over nagedacht te hebben wat er gebeurt als je een kind op een te laag schoolniveau plaatst.
Al zal het niet helemaal verantwoord zijn omdat het niet over exact dezelfde groep gaat, maar kun je geen artikelen gebruiken over onderpresterende hoogbegaafde leerlingen?
Oud 16-01-2007, 10:29
moon
moon is offline
o,o het is nu dinsdag en ik zit nog steeds met die katten, veel meer dan met mijn studie. slecht! Ik wil die katten zo graag en ik kan ze in gedachte gewoon niet goed los laten. Ik heb mijn zus al om advies gevraagd, die weet het ook niet zo goed. Die gokt dat mijn ouders er niks inzien (ik ook) maar dat ik het met meer mensen moet bespreken voor ik die droom laat varen. Misschien kan ik wel een tijdelijk onderdak voor ze vinden ofzo. Ik weet niet, ik wil ze zoooo graag. Ik ben nog nooit gehecht geraakt aan katten in het asiel maar nu is het raak hoor, ik krijg ze niet meer uit mijn gedachten en zit doodsangsten uit dat ze spoedig opgehaald worden enz. O, wat stom van me! grrr! Ik moet me bezig houden met de problemen rond mijn studie, niet met dit. *zucht*
Oud 16-01-2007, 10:29
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik vertoon weer studie-ontwijkend-gedrag en dat kan ik nu echt even niet hebben. Ik moet eigenlijk nog 2 essays af in januari, maar 1 ervan laten we maar zitten. Dan doe ik maar een ander vak, dat kan er ook nog wel bij dit semester. En nog 2 van 5 pt. en nog 1 van 10 en nog een scriptie van 20. Ja, gaat allemaal lukken.

En als de motivatie nou zo aanwezig zou zijn misschien ook nog wel. Het jaar duurt t/m augustus, hoewel dat dan weer stress gaat worden om voor september klaar te zijn.

Ik heb écht ff geen zin meer, het lijkt allemaal zo zinloos. Ik wil wat nuttigs leren. Of iets nuttigs doén, maar ik moet nog zoveel essay-vakken, waarvoor ik heel veel boeken/artikelen moet lezen.

Ik wil gewoon ergens werken, maakt niet uit waar. Of een leuke stage, dan schiet de studie ook weer wat meer op, maar ik kan echt niks vinden, weet ook niet wat ik eigenlijk wil en de leuke die ik zie hebben dan weer niks met mijn vakgebied te maken.

Ik weet het gewoon niet, ik heb nu gewoon enorm veel displine nodig voor de rest van het jaar. Als ik nou maar gewoon klaar ben, kan ik desnoods altijd nog op uitzendbasis gaan werken totdat ik weet wat ik wil.

Verder gaat het wel goed, ik ben weer een stuk positiever over alles, m.u.v. studiegerelateerde zaken.
Oud 16-01-2007, 11:36
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Bah. Ik wilde, ik moest gewoon naar school vandaag, mis al veel te veel. En ja hoor, wat gebeurt er? 'S nachts overgeven en ziek. Vanavond zou mijn vriend misschien nog even langskomen, maar ben bang dat ik niet erg gezellig zal zijn. Wat een rotdag.
Oud 16-01-2007, 12:05
darkfairy
darkfairy is offline
pijnlijk
Oud 16-01-2007, 12:34
Verwijderd
Oh vandaag zit het even tegen, ik heb bij vlagen buikpijn en was daarnet een duisentkleinbeetje duizelig en zit nu alleen op school en was Apocalypta aan het kijken maar ik vond het begin wat minder gaaf dan dat ik gehoopt had dus ik ga straks verder kijken en ondertussen luister ik nu muziek en ben ik snotterig, maargoed, nog twee en een half uur^^ Oh maar eigenlijk gaat het ongelofelijk goed^^

Oh en ik twijfel of ik me nu ook zal laten testen, het lijkt me niet zo nuttig eigenlijk. Daarnaast heb ik in Utrecht geen dokter en kan ik in het weekend niet naar mijn dokter bij papamama dus eigenlijk kan ik helemaal niet naar de dokter en ik heb nou ook geen zin/idee hoe ik me moet inschrijven bij een dokter, maargoed. Ik ga daar wel over denken als ik sympthomen krijg oid, maar daar gaan we niet van uit ^^ oh godver kutbuikpijn

Laatst gewijzigd op 16-01-2007 om 12:36.
Oud 16-01-2007, 12:49
Verwijderd
Op.. en ik moet nog heel veel leren..
Geeft zichzelf een trap onder de kont, en gaat weer verder..
Oud 16-01-2007, 13:00
Verwijderd
Koppijn.
Ik ben het niet meer gewend tot half 4 te stappen.
En ik heb een zere vinger.
En zometeen een vergadering.
En ik heb geen zin.

*moppert*

De wereld is een leesmap en ik ben een abonnee.
Vertewee...
Oud 16-01-2007, 13:05
Verwijderd
zzz gister ging het na lange tijd heel slecht en dat was nogal fucked. maarrr de komende dagen hoef ik niets, hoera!
Oud 16-01-2007, 13:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ah. Een heerlijk nummer megahit op 3fm.
Cable Car (over my head) van The Fray.
Oud 16-01-2007, 14:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik mag niet vergelijken, maar ik doe het toch.
Ik wil hierdoor niet weer in een dip komen, daar heb ik nu geen tijd voor.

En ik wil dat de zon weer gaat schijnen, op de een of andere manier heb ik dan meer zelfvertrouwen en lukt er meer. In elk geval ben ik vrolijker. Rotweer.

*foto van zon op bureaublad zet*

Laatst gewijzigd op 16-01-2007 om 14:12.
Oud 16-01-2007, 15:40
rare kwast
rare kwast is offline
donderdag bloed laten prikken en een week later pas uitslag
moet ook een afspraak maken bij bureau sport van dr.. had nog niet verteld dat ik hier ging stoppen

waar ben ik in godsnaam mee bezig??

Regels voor berichten