| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oja en je moet je niks aantrekken van opmerkingen die je eventueel krijgt van klasgenootjes zoals; oh ik ben ook wel eens moe.. Of iets in die vorm, dat moet je langs je heen laten gaan
Laatst gewijzigd op 15-01-2007 om 16:50. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en verder, wéér een dag overleefd. Stom gesprek en dan denk ik het eerste kwartier erna wel dat het gaat lukken maar daarna meteen niet meer... De nieuwe school is een rotzooi. Zeggen ze heel mooi in die brief dat je "langs de penitentaire inrichting" moet lopen, jaja, klinkt mooi, like niemand weet dat het om de Bijlmer Bajes gaat... Overal wordt nog verbouwd, het alarm ging af als test en de mensen die tentamen maakten stonden al buiten... Hoe dom. Maarja, ik vind het niks allemaal. En ik ben moe enzo. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is fijn dat het gewoon top gaat! |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Oh en nu ga ik dadelijk slapen en zo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja.. dat zou wel moeten, maar dat wil/kan ik nog niet inzien.. maar tijd..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wel kut zeg.. Ik hoop niet dat je komende jaren teveel in het water gaan vallen en dat je toch nog ruim twee jaar uit moet gaan zitten. Maar aan de andere kant, als het te druk voor je wordt is dat ook weer niet goed. Hm. Beterschap voor de komende tijd.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Juist wel... het kind wordt te weinig gemotiveerd om werkelijk iets te doen, omdat alles hem makkelijk afgaat... hij zit niet bij kinderen met hetzelfde niveau, hij zal zich aan hen ergeren... Zo'n kind raakt helemaal gefrustreerd omdat hij niets te doen heeft. Zoiets toch? Of begrijp ik je verkeerd? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, het zegt niet zoveel natuurlijk, want ik drink voortdurend met mensen uit hetzelfde glas/flesje, en daar kan het ook al vandaan komen. :boos: Maar goed, ik laat dat hele plan over volgendjaareindexamendoen maar even schieten, ik moet eerst beter worden. ^^ En dankjewel trouwens! ![]() Ahwell, mijn papa heeft al met meneerdeconrector gebeld en ik hoef twee weken niet naar school. Hurray. En ik heb vannacht twaalf uur geslapen en ik ben nog steeds moe en het is hier vreeschlijk koud en mijn vriendje is lief. <3
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|