Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2008, 11:41
DanielC
DanielC is offline
haha. Is dat zo erg?

Ik ga zometeen naar juno en le voyage du ballon rouge.
Oud 25-01-2008, 13:52
Verwijderd
blijkbaar zijn de 'volkskrantdag-mensen' nogal zeikerds, als ik de andere vrijwilligers moest geloven. maar denk niet dat dat opgaat voor muziekvlinder, hoor. meer van die as it is in heaven-types. bovendien heeft iedereen altijd wel wat te zeiken over festivalpubliek, zoals een vriendin van mij tijdens het idfa: 'allemaal vrouwen van een jaar of 50 die lopen te klagen dat ze niet tegelijkertijd moeder kunnen zijn en carrière kunnen maken, en alleen maar biologisch willen eten en drinken'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 07:49
DanielC
DanielC is offline
Tjah, er liepen wel wat aparte figuren rond zeg. En zo'n vuile arrogante stadse hoer, die mij een beetje gaat vertellen niet voor te dringen, terwijl het gewoon onduidelijk aangegeven was of er nu een rij was of niet.
Oud 26-01-2008, 11:52
Verwijderd
Heeft iemand [REC] gezien? Hoop dat het AFFF hem ook programmeert
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 13:21
Breg
Breg is offline
Citaat:
Maar Ten Canous is zéker een aanrader.
Dank je voor het advies, maar mijn openingspost is van vorig jaar, en heb Ten Canoes ondertussen dan ook gezien .

Zit nu in Schotland, dus ga dit jaar niet. Maar heb Darjeeling Limited hier gezien, vond het een erg vermakelijke film en ga hopelijk morgen No Country for Old Men bekijken.

En over Volkskrantdag-mensen (heb vorig jaar op het IFFR gewerkt); vond sommigen overkomen als van die types die in de komende 2 maanden toevallig in elk gesprek laten vallen dat ze naar de Volkskrantdag op het filmfestival geweest zijn om te laten zien hoe cultureel verantwoord ze wel niet zijn.
Oud 26-01-2008, 14:17
Verwijderd
Citaat:
blijkbaar zijn de 'volkskrantdag-mensen' nogal zeikerds, als ik de andere vrijwilligers moest geloven. maar denk niet dat dat opgaat voor muziekvlinder, hoor. meer van die as it is in heaven-types. bovendien heeft iedereen altijd wel wat te zeiken over festivalpubliek, zoals een vriendin van mij tijdens het idfa: 'allemaal vrouwen van een jaar of 50 die lopen te klagen dat ze niet tegelijkertijd moeder kunnen zijn en carrière kunnen maken, en alleen maar biologisch willen eten en drinken'
Haha, dat zei ik ook vrijwel precies over het idfa de vorige keer Maar ik vind het altijd wel fijn dat de mensen er voor de films komen en het dus altijd rustig en stil is Op de een of andere manier is dat bij films zonder festival vaak anders.
Van die patsers die zich heel goed voelen omdat ze iets heel cultureelverantwoords doen heb je altijd wel, maar ach, gewoon lekker om gniffelen Ik vind het altijd heerlijk om dat gepats in pauzes te horen, mensen die een hele monoloog gaan ophangen over een bepaalde film om te laten zien aan anderen dat ze het wel begrepen hebben. Grappig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten