Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben in de tram wel eens niet gechipt omdat ik mijn pinpas niet bij me had, en ja juist dan wordt gecontroleerd.
"Ja, dan moet je zo weer terug naar huis lopen of anders wordt het een boete van 20 €!" "Dus dan moet ik bij de school uitstappen, weer terug naar huis lopen, mijn pinpas halen en dan weer met de tram hier naartoe voordat ik op school ben? " "Hmmm... Je gaat altijd braaf naar school toch?" " ja." "nooit gespijbeld?" "Nee." "Neem je voortaan je pinpas mee?" "Ja." "Nou, voor deze keer mag je dan zonder boete naar school, maar niet meer doen he?" "Nee meneer. Dank u wel. ![]() Hoewel dat niet raar is. Was wel mazzel, overigens. Als ik mijn huiswerk niet gemaakt heb dan ga ik altijd meteen begin van de les naar de leraar om te zeggen dat ik mijn schrift vergeten ben. *Sorry-eyes, sorry eyes*. Dan vergeven ze je meestal wel. Wie zegt dat drama een nutteloos vak is? ![]()
||
Citaat:
Ik heb ook wel eens een Jehova-getuige afgepoeierd door te doen alsof ik een Française was die geen Engels kon. Werkte op zich wel, alleen had ik natuurlijk net zo goed eerlijk kunnen zeggen dat ik geen belangstelling had... Bovendien kreeg ik een lachbui toen ze naar mijn naam vroeg en ik maar iets belachelijks bedacht. Superkansloos. ![]() ![]() Volgens mij heb ik nog steeds ergens van die franse Jehovafoldertjes liggen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En mijn leraar natuurkunde (bij wie ik mijn schrift vergat) is inderdaad wel een beetje oversekst. Maar hij mag mij niet, ik luister nooit naar hem. Hmm. Vreemde situatie. ![]()
|
Ik had een keer gevochten met mn broer
![]()
||
![]() |
Citaat:
andere dingen niet! ik doe veel idiotere dingen als ik echt onder een les uit wil, mail ik meestal de leraar of ik bel de administratie ze begrijpen meer dan je denkt |
![]() |
|
och, ik ben zo vaak ''ziek'' geweest...
Heb mezelf eens opgesloten in een wc zodat ik geen presentatie hoefde te doen.. en eind vorig jaar, had ik weer een presentatie, en dat was met een groep, en toen mwhaha, hadden we stiekem kabels losgetrokken van die computer zodat tie niks meer deed. Maar een leraar had gezien dat die computer het wel had gedaan, dus we vonden het toch geen goed idee, wij die kabels er weer in gedaan, deedtie t nog niet ![]() maja, uiteindelijk zat alles weer goed, presentatie gehouden en er gewoon een 7.3 voor gekregen (H) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik deed nooit zoveel idioots, meldde me hooguit ziek om ergens onderuit te komen, dat was wel voldoende meestal ![]()
||
Citaat:
![]() het raarste wat ik heb gedaan om onder een wedstrijd uit te komen was naar Parijs gaan ![]() en wat vond ik dat vervelend ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|