Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
@Heksjuh: dank je wel
![]() Citaat:
En de inhoud dekt mijn gevoel ook... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zal voor je duimen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Je vertelt precies wat Laurian (psychiater) gister tegen me zei, behalve dan dat van de medicatie. Dat zou ze nooit zeggen, omdat ik mijn medicatie al met moeite inneem. Soms heb ik echt geen zin meer in die pillen en dan weiger ik ze. Met het gevolg dat ik een paar uur later jankend bij het kantoortje sta, omdat de chaos in mijn hoofd zo erg is. Nou, niet echt jankend, dat lieg ik, want ik kan niet huilen. Laurian vroeg gister aan me wat ze konden doen om me te laten huilen. maar ik kon alleen maar zeggen dat ze me in paniek moesten laten komen, omdat ik alleen huil als ik in paniek ben. Verder leef ik alleen op woede en op vrolijkheid. Meer woede dan vrolijkheid overigens. Dat scherpe heb ik soms ook nog wel, maar niet zo vaak meer als twee jaar geleden. Alleen als ik nog een beetje vrolijk ben. Die momenten zijn meestal thuis. Op de kliniek ben ik helemaal afgestompt. En ik weet niet of ik naar die feestjes kan. Ik mag niet eens alleen weg, laat staan naar een feestje. ja, als mijn ouders mee gaan misschien, maar dat wil ik niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |