Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 17:05
Verwijderd
jeej, zo'n gigantische honger als ik nu heb, heb ik in geen tijden meer gehad. Dan heb ik echt het gevoel dat ik ga afvallen. Goed,het is pas de eerste dag dat ik me weer aan mijn dieet houd, maar het voelt goed. En het leuke is, als je dan eet, is het extra lekker! Op naar de warme maaltijd!
Advertentie
Oud 31-01-2007, 17:17
Verwijderd
Jeeej!!! Nog een tentamen gehaald, waarvan ik het niet heel erg had verwacht! Jeeej!! Alleen nog die van morgen en dan ben ik klaar
Oud 31-01-2007, 17:18
Verwijderd
Ik haat dit vak echt.

Naja, nog één dag, en dan is het vrijdag zover.
En als ik het niet haal doe ik het NIET over. Het is toch een keuzevak.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
Oud 31-01-2007, 17:33
Verwijderd
argggg arggggh arggghhhhhhhh het is zo moeilijk leven met een depressief zusje! alles wat ik zeg is fout, of ze interpreteert en draait het zo dat het fout is en hoe kan ik dan mn excuses aanbieden voor iets dat ik gewoon goed of normaal bedoelde?
ik hoop dat ze snel naar de psycholoog gaat en misschien achteraf een keer dr excuses aanbiedt ofzo...
Oud 31-01-2007, 17:35
- KTFE
- KTFE is offline
Waarom is t zo moeilijk...
Oud 31-01-2007, 17:35
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil niet....................
Oud 31-01-2007, 18:15
Yana
Yana is offline
Het lijkt wel alsof iedereen in mijn omgeving kanker heeft en bijna doodgaat.

En verder word ik bang van mezelf. Het is weer precies zoals vroeger. De leugens die mijn mond uitkomen Ik heb al gegeten, ronddrentelen in de winkel, alle verpakkingen bekijken, een product pakken en in het mandje leggen, vervolgens verder kijken, het product toch weer terugleggen, andere producten gaan bekijken, hetzelfde product wéér pakken, bij het rek blijven hangen, het dan toch weer terugleggen (want, teveel calorieën), het daarna weer pakken, terugleggen en vervolgens enigszins moedeloos/kwaad weglopen omdat het gewoon niet mág. Ik durf gewoon niet. .

Vandaag was ironisch. Een studiegenoot c.q. vriendin-in-wording vroeg mijn advies over gezond eten. Ik ben met haar naar de supermarkt gegaan en heb haar allemaal gezonde dingen aangesmeerd, die ik "zelf ook altijd eet" Als ik überhaupt fatsoenlijk avondeet .. Ze vond mij echt zo'n expert op dat gebied... Haha. Ja, ik ben ook zo gezond bezig!

En morgen naar de psycholoog. God, ik ben zo bang, weet totaal niet wat ik daar moet gaan zeggen. Ik zie er zo ontzettend tegenop. Hoe kan het toch dat één opmerking er voor zorgt dat ik weer kan lijnen zoals eerst? Zo ver terug val in alles wat ik doe en denk? Ik probeer mijn verstand te vinden. Zachtjes roept het me toe dat het helemaal fout aan het gaan is.. weer. Maar het is te zacht om naar te luisteren, te zacht om te willen horen. Ik val af. Ik zie het getal op de weegschaal langzaam omlaag gaan en dat wil ik níet verpesten met eten. NIET.

En daarom gaat het dus fout. Omdat ik de moed niet heb om te stoppen.
Oud 31-01-2007, 18:15
Moustache
Moustache is offline
Wtf. Echt. Wtf.
Oud 31-01-2007, 18:19
Verwijderd
Mn tentamen, tsja wat kan ik erover zeggen. Het ging niet super slecht, maar echt werkelijk alle bijzaken werden gevraagd terwijl het over de hoofdlijn zou gaan. Beetje kut dus. Ach hopelijk die 3.8 wel gehaald.

En zometeen hardlope, dat gaat zo goed <3
Oud 31-01-2007, 18:25
Verwijderd
Jeetje.. Als ik niet eens mijn mening mag zeggen. Tja dan kan ik nergens goed voor zijn. Ik heb zin om weg te gaan..
Oud 31-01-2007, 18:36
Verwijderd
Ik moet me ook nog even nuttig maken voor school, maar de tijd gaat echt fijn snel (mag sneller though) en het is al bijna weer weekend<3 Oh en deze vakantie wordt gaaf
Oud 31-01-2007, 18:57
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Ik wil slapen, maar dat kan zaterdag pas weer echt.
Oud 31-01-2007, 19:00
Heksjuh
Heksjuh is offline
@~lienepien~: succes met je tentamen.

Aardig opgeschoten met wiskunde. Hij weet me wel te motiveren. Ik wil nu bewijzen dat ik het wel kan. Maar ik heb veel vragen en of ze dom zijn of niet: hij beantwoordt ze maar. Daar wordt hij voor betaald.

Ik wil bloeddonor worden maar ik weet niet of mijn ouders dat wel goed vinden. Maar ik heb hun toestemming eigenlijk niet nodig. Maar het zou wel fijn zijn als ze erachter staan.

Ik ben moe, ik verveel me en eigenlijk moet ik Latijn leren. Maar ik heb geen zin. Eerst even lezen, dan nog iets printen en dan even snel Latijn kijken. Of niet.

Nog een nachtje en dan ben ik 18
Morgen komt mijn oudste zus. Het is morgen een jaar geleden dat ik haar voor het eerst sprak. Bijna een jaar geleden dat ik haar voor het eerst heb gezien. Wat gaat een jaar eigenlijk snel.

Nog 116 dagen en dan beginnen de eindexamens (nee, ik heb het niet geteld, maar iemand heeft dat in z'n msn staan).
Het klinkt nog ver weg. Maar het zal wel snel gaan. En daarna zie ik mijn vriendinnen niet meer. Ik weet zeker dat ik 1 van mijn vriendinnen nooit meer zal zien of spreken. Of misschien per ongeluk bij het station ofzo. Ik heb nu al nauwelijks contact met haar. Niemand van mijn vriendinnen. En dat is meer haar schuld dan mijn schuld. Ik ga er geen moeite voor doen, ik zou niet weten hoe. Klinkt lullig, maar daarvoor moet je het hele verhaall kennen.
En dan ben ik straks helemaal alleen op een grote enge universiteit...
Oud 31-01-2007, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
aah.. ik wil hier op t moment zoveel typen maar iedere keer zit ik weer naar een leeg scherm te staren.. en als er eindelijk wat staat delete ik t weer..
Oud 31-01-2007, 19:23
Verwijderd
Heb net een aantal dingen gedaan die ik moest doen. Kan ik dat ook weer van mijn lijstje strepen.
Oud 31-01-2007, 19:31
Yana
Yana is offline
Net een brief aan de psycholoog geschreven, omdat ik morgen anders niet uit mijn woorden kom.

Nu even ademhalen..breathe, breathe..

En dan komt het wel goed.

Morgen gaat het anders. Gezond. Weer.
Oud 31-01-2007, 19:49
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil praten, slaan, schoppen, schreeuwen, krijsen, huilen..

en ik wil verd*mme gewoon tegen iemand aanliggen, horen dat t goed gaat komen, getroost worden, warmte voelen en angst die weggenomen wordt..
Oud 31-01-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 31-01-2007 @ 20:49 :

en ik wil verd*mme gewoon tegen iemand aanliggen, horen dat t goed gaat komen, getroost worden, warmte voelen en angst die weggenomen wordt..
Knuf. Spijker op zn kop, eigenlijk...
Oud 31-01-2007, 20:04
darkfairy
darkfairy is offline
en het gaat weer net als eerst
Oud 31-01-2007, 20:10
Verwijderd
Au, er lag een naald op de grond die net in mijn hiel zat. En mn buik doet pijn en dat is niet lief. Hij moet het nu gewoon doen... Dat is toch niet te veel gevraagd? Oh en dan dat eten, gaat natuurlijk meteen weer mis. Wie had ook eigenlijk ook gedacht dat het goed zou gaan.
Bluh, er zit zoveel in mn hoofd, ik wil zoveel schrijven en ik begin wel maar het is te veel en mis de concentratie. Stomstomstom. Oh en om dit zeur berichtje af te maken, ik heb geen zin in stage want ik vind het eng. Maarja.
Oud 31-01-2007, 20:13
Verwijderd
eten *zucht*. Wat wil ik nou eigenlijk? Ja, ik wil afvallen, veel afvallen, maar wel op een gezonde manier, toch? Maar ik kan het niet. Ok, ik was eerst 7 kg afgevallen, op een gezonde manier. Maar het probleem is, ik houd het niet vol! Net weer de verkeerde sites bekeken. Allemaal anorexia-patiënten en dan komen er soms gedachten opborrelen als 'zal ik stoppen met eten?' Niemand moet zich nu zorgen gaan maken hoor, ik kan niet eens niet eten. Ja, ooit heb ik het een week volgehouden, ole. Dat is het. Ik heb vandaag herinneringen zitten ophalen aan die slechte tijd Daarom zit ik er zo mee in mijn hoofd. Ach, morgen is het weer over. Maar ik ga me nu wel aan mijn dieet houden.
Oud 31-01-2007, 20:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
OMG!!!
ik heb mijn vaardigheidstoets gehaald!!! (en stiekem vond ik het deze keer nog leuk ook, met mijn veel te grote witte jas aan)
Dit geeft weer hoop, nu nog het tentamen van morgen... geen idee wat me te wachten staat (maar ons werd vooral aangeraden altijd wat in te vullen, dus dat zal ik maar doen)duim voor mij, van half 3 tot half 6

Zo, en nu moet ik weer verder leren...(maar heb helemaal geen zin, veel te enthousiast nu)
Oud 31-01-2007, 20:32
Verwijderd
@Heksjuh: dank je wel

Citaat:
rare kwast schreef op 31-01-2007 @ 20:49 :

*knuffel*

En de inhoud dekt mijn gevoel ook...
Oud 31-01-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 31-01-2007 @ 21:31 :
OMG!!!
ik heb mijn vaardigheidstoets gehaald!!! (en stiekem vond ik het deze keer nog leuk ook, met mijn veel te grote witte jas aan)
Dit geeft weer hoop, nu nog het tentamen van morgen... geen idee wat me te wachten staat (maar ons werd vooral aangeraden altijd wat in te vullen, dus dat zal ik maar doen)duim voor mij, van half 3 tot half 6

Zo, en nu moet ik weer verder leren...(maar heb helemaal geen zin, veel te enthousiast nu)
Gefeliciteerd!!!!!!!!
En ik zal voor je duimen
Oud 31-01-2007, 20:35
Verwijderd
En nu ga ik douchen en slapen.

Nog één leerdag te gaan, heb er geen zin in, maar doe het toch maar.

(En oja, daarna nog een week, maar daar denk ik even niet aan )

Excuses voor mijn drie berichten achter elkaar
Oud 31-01-2007, 20:45
Verwijderd
Mijn contract is voor onbepaalde tijd verlengd met de voorwaarde dat ik deel 1 van mijn studie nog dit schooljaar afsluit. Ik ben zo bang dat dat niet lukt, niet dat het niet zou kunnen maar dat het míj niet lukt.
Oud 31-01-2007, 21:01
moon
moon is offline
Ok enu sta ik er dus fftjes alleen voor. Ik heb een klote week achter de rug maar niemand ziet 't. Met haar kreeg ik een hele discussie en ze liep me alleen maar te confronteren ennmoeilijk te doen alsof ik dat er nog wel bij kon hebben. Ik ben zo geïrriteerd geraakt dat ik heb gezegd dat ik nu pas weer over 2 weken met haar wil afspreken. Ik heb haar niet nodig en die psycholoog ook niet, het wordt alleen maar erger, dan maar alleen. Ik verdrink wel in mijn eigen rotzooi als dat is wat ze willen. Als dit de enige manier is waarop ze me denken te kunnen helpen nou...mooi niet. Bekijk het. Kijk eens naar wie ik ben, naar wat er in mij omgaat, zie dan dat het niet gaat. Stel niet zulke hoge eisen aan me. Ach bekijk het, ik ben weer zo klaar met het leven. Ik ben echt uitgeleefd. Iedereen is beter af zonder mij, en ik ben nog het beste af zonder mezelf. Het is voor mijn ouders...die bezorgde mensen...die er hun levenstaak van hebben gemaakt om mij nog op te lappen terwijl ik daar niet meer op zit te wachten. Het is vanwege hen dat ik het niet kan doen...
Oud 31-01-2007, 21:26
Verwijderd
Hongerhongerhonger, nee niet waar: trektrektrek. en buikpijn.
en nu eet ik een stukje chocola met thee en hoop ik dat mijn buik zich daarna koest houdt, dat moet ie!

en ik haat ongesteld zijn, ik ben zo ontezettend huilerig, wisselend van stemming, onzeker, twijfelachtig, kwetsbaar en boos op iedereen en onredelijk. Dat kan ik nu niet gebruiken.
Oud 31-01-2007, 21:35
Gothic
Gothic is offline
Ik vond nog heerlijke chocolaatjes in m'n zak <3. Was een lange dag, maar leuk en leerzaam. Beetje jammer alleen dat ik m'n certificaat bij binnenkomst al kreeg. Maar ja. Morgen leuke dag, wel lang weer en vermoeiend. Zaterdag toch niet mee. Jammer, misschien maar vroeg slapen, zondag ook werken....

En waarom reageert hij nou niet, waarom blijft hij nou smsen? Ach fuck het ook maar. Geen verwachtingen... Niet hopen. Gewoon vergeten, klaar.
Oud 31-01-2007, 21:41
Roosje
Roosje is offline
Hahaaa, ik ben gelukkig. <3
Oud 31-01-2007, 21:50
Ann
Ann is offline
Citaat:
Roosje schreef op 31-01-2007 @ 22:41 :
Hahaaa, ik ben gelukkig. <3
Ik ook!
Oud 31-01-2007, 22:15
Luki
Luki is offline
Goede vriendin van me heeft 3 jongens achter dr aan zitten..

Een aardige jongen,
een player,
en een mannelijke hoer. Die haar stalkt en smooth praatjes heeft.

Wat doet de trien? Ze gaat langs bij die derde Waarom de fuk stoor ik me hier zo aan?:
Oud 31-01-2007, 22:18
Verwijderd
Morgen Frans en ik had me zooo voorgenomen goed te leren zodat ik een goed cijfer kon halen om m'n gemiddelde hoog te houden, maar nee hoor, gewoon weer niet.
Oud 31-01-2007, 22:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 31-01-2007 @ 20:00 :
@~lienepien~: succes met je tentamen.

Aardig opgeschoten met wiskunde. Hij weet me wel te motiveren. Ik wil nu bewijzen dat ik het wel kan. Maar ik heb veel vragen en of ze dom zijn of niet: hij beantwoordt ze maar. Daar wordt hij voor betaald.

Ik wil bloeddonor worden maar ik weet niet of mijn ouders dat wel goed vinden. Maar ik heb hun toestemming eigenlijk niet nodig. Maar het zou wel fijn zijn als ze erachter staan.

Ik ben moe, ik verveel me en eigenlijk moet ik Latijn leren. Maar ik heb geen zin. Eerst even lezen, dan nog iets printen en dan even snel Latijn kijken. Of niet.

Nog een nachtje en dan ben ik 18
Morgen komt mijn oudste zus. Het is morgen een jaar geleden dat ik haar voor het eerst sprak. Bijna een jaar geleden dat ik haar voor het eerst heb gezien. Wat gaat een jaar eigenlijk snel.

Nog 116 dagen en dan beginnen de eindexamens (nee, ik heb het niet geteld, maar iemand heeft dat in z'n msn staan).
Het klinkt nog ver weg. Maar het zal wel snel gaan. En daarna zie ik mijn vriendinnen niet meer. Ik weet zeker dat ik 1 van mijn vriendinnen nooit meer zal zien of spreken. Of misschien per ongeluk bij het station ofzo. Ik heb nu al nauwelijks contact met haar. Niemand van mijn vriendinnen. En dat is meer haar schuld dan mijn schuld. Ik ga er geen moeite voor doen, ik zou niet weten hoe. Klinkt lullig, maar daarvoor moet je het hele verhaall kennen.
En dan ben ik straks helemaal alleen op een grote enge universiteit...
Het is minder eng dan je denkt hoor, die universiteit. Je maakt gauw genoeg weer nieuwe vrienden en het is natuurlijk wel zo leuk om te de oude te houden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Maar wie weet staan ze dan wel meer achter contact en anders is het gewoon jammer, maar wat is het voor vriendschap als ie niet van twee kanten komt.
Oud 31-01-2007, 22:56
gewoonik
gewoonik is offline
nu weet ik t echt allemaal niet meer.
en ik moet slapen, heb morgen tentamen, maar ben te verdrietig.
Oud 31-01-2007, 23:09
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Niks gelezen, niks getypt, voortaan me toch maar dwingen naar de universiteit te gaan, desnoods voor 2 uurtjes, altijd meer dan ik nu gedaan heb. Morgen ga ik zeker.

En ik ben bang dat ik weer in een dip raak, ik noem het maar dip want ik weet ook niet wat het anders is. 3 weken ben ik écht vrolijk geweest en zag ik alles zitten en ging het gewoon goed, maar sinds maandagavond gaat het weer wat minder. Ik moét zoveel, maar ik doe niks, zie het nut er niet van in, heb gewoon geen zin om iets te doen. En dat kan eigenlijk niet, ga ik me daar ook weer druk over maken.

Zo vervelend die stemmingswisselingen. Had ik tot voor 2 jaar geleden nóóit. En nu de hele tijd. Ik wil gewoon blij, vrolijk zijn. Me volop op m'n studie storten, leuke dingen doen. En niet teveel over de toekomst nadenken, maar het gewoon laten gebeuren.
Oud 31-01-2007, 23:13
Verwijderd
auw
jippie, het is weer -ik-val-uit-elkaar-dag, waaop mijn huid bij alle huidplooien scheurt tot een uitgedroogd-grond patroon. en dan blijft er stof van mijn trui in de wondjes zitten, trek ik het kapot, o mercy me. het gaat over mijn hele lichaam, het is begonnen op mijn hoofdhuid en het zit nu in mijn liezen en is nog flink aan het 'breken' op mijn armen en neus.

dat word stofzuigen
ik voel me walgelijk. wie kan er nou van dit lichaam houden, zo wil niemand ooit van me houden (bullshit natuurlijk, maar zo denkt mijn hoofd)
Oud 31-01-2007, 23:57
Verwijderd
Hola! Peru is veel te mooi om huiswerk te maken. De spaanse lessen gaan wel oke (de leraren zijn ontzettend leuk, althans) en eigenlijk..oh..eigenlijk..wil ik langer dan 2 maanden blijven. En nog meer eigenlijk mis ik Nederland helemaal niet.
Ik mis eigenlijk maar 1 ding. En dat zal ik niet zeggen.
Oud 01-02-2007, 01:09
Verwijderd
Kom net terug van een vriend. Samen even lekker een paar biertjes gedronken. De laatste tijd drink ik nogal veel.

M'n zus is erachter dat ik gesneden heb. Zo dom van mezelf. Zat met haar te eten en per ongeluk viel m'n arm bloot. Toen zij vroeg wat dat was had ik geen smoes klaar en wist alleen maar te zeggen: "O, dat is niks." Aangezien m'n zus enige ervaring heeft op de psychiatrie als co-assistente had ze het wel door. Ze maakte er een hele heisa van. Ik heb gezegd dat het haar zaak niet was, waarop zij antwoordde dat het haar zaak wel was omdat ze m'n zus is. Heb haar moeten beloven het echt niet weer te doen. Anders zou ze de crisisdienst van de psychiatrie bellen en het onze ouder vertellen. Dat laatste wil ik dus absoluut niet. *zucht* Ergens begrijp ik wel waarom ze er moeilijk over doet, maar het is niet alsof ik dood ga aan een paar krasjes. En ik weet zelf dat ik het niet weer doe. Was gewoon een domme fout van me, maar zo'n ramp is het niet.

Vanavond koken op de vereniging met haar. Hoop dat ze een keer iets met me wil afspreken, want ik vind haar heel lief en mooi. Eigenlijk gek dat ik daar zo over denk terwijl ik nog maar net een paar dagen weer vrijgezel ben. Maar ja, ze lacht altijd zo lief. Ik denk dat de kans wel aanwezig is dat ik verliefd op haar word. Eigenlijk is ze ook echt een typisch geneeskunde meisje. Ik heb nu al stoute fantasiën over haar in doktersjas.
Oud 01-02-2007, 02:00
Verwijderd
Hmm, ik ben nog steeds wakker. Ik moet nog wat leren en dan lekker gaan slapen. Maar eigenlijk wil ik hem nog even spreken, maar hij is er niet. Beetje jammer, maarja. Ik heb nu ook echt geen idee meer wat dit nu is. Of het iets potentieels is of niet. Maar ik maak mezelf er gek mee. Eigenlijk moet ik gewoon initiatief nemen en iets doen, want op deze manier wordt het in ieder geval niets...
Okeej, en nu nog even leren en dan slaapie doen!
Oud 01-02-2007, 04:58
Verwijderd
oh dit is echt te erg. 5:50 op een doordeweekse dag en ik ben nog wakker.
Om 21.30 ging ik boodschappen doen, toen belde een vriedin. Ze had en leuke jongen leren kennen en die ging vanavond uit, of ik met haar mee wilde gaan. Ok, ik dacht nog, om half 1 ga ik naar huis. Maar het werd half 2, 2 uur. Toen ging de kroeg dicht, maar toen zijn we maar mee gegaan naar de alla om daar vervolgens pas om 5:30 weg te gaan. Terwijl ik morgen om half 11 op school hoor te zijn! Nou goed, de eerste les sla ik maar over. Ik neem zo een kwart van de dosis medicatie en dan ga ik wel naar de les van half 3 en daarna nog heel lang werken in de bieb en dan vroeg naar bed. oooh, wat ben ik ook een sukkel dat ik me zo laat meeslepen. Maar het was wel gezellig! Dit is eens maar nooit weer, ik moet echt aan mijn diploma denken. Weetje, ik zou ook gewoon nu mijn boeken kunnen pakken, mijn medicatie helemaal niet innemen en de hele nacht door gaan, maar dit heb ik nog nooit gedaan (ja ik heb wel eens een nacht doorgehaald en mijn medicatie niet genomen maar toen ging ik later die dag nog naar bed, maar ik moet morgen gewoon veel doen!)
Oud 01-02-2007, 05:16
Verwijderd
Bah, waarom word ik de afgelopen nachten toch steeds 's nachts wakker en begin dan te malen? Drie en half uur slaap is echt te weinig. Maar als ik dan wakker ben en weer probeer te slapen denk ik aan hoor en aan alle mooie dingen die ik moet missen. Ik wil haar niet terug, maar waarom heeft dit gvd zo moeten lopen? Het maakt me verdrietig.

Edit: Ik denk dat ik straks, op een normale tijd dat mensen wel al op zijn, Iris even ga smsen dat ik vanmiddag een knuffel kom halen.

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 05:26.
Oud 01-02-2007, 06:50
rare kwast
rare kwast is offline
kan iemand me vertellen hoe ik keuzes moet maken?
kan iemand me helpen met het maken van de keuzes want ik weet t niet.. ik weet t niet meer ik kan dit niet, ik wil dit niet.

is er iemand die even wil luisteren? wil helpen, wil troosten..
Oud 01-02-2007, 07:09
Verwijderd
Pfffffff wat is het vroeg en zometeen tentamen, lang leve koffie!
Oud 01-02-2007, 07:09
Verwijderd
Heb ik mezelf toch mooi weer m'n bed uit gesleept...

Goed dan, nog één dag leren en dan moet het morgen maar gewoon voldoende zijn. Want ik ben het zat.

ZAT

@rare kwast: *knuffel*
Oud 01-02-2007, 07:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zal ik hier dan ook maar mijn hart luchten?

Als ik heel het topic zo doorlezen dan mag ik mezelf nog gelukkig prijzen.
Heel mijn leven ben ik een blij meisje dat letterlijk huppelt door het leven. Nooit ergens last van gemaakt, nooit (in mijn ogen) extreme dingen meegemaakt waar ik last van heb gehad.

Nu is het sinds twee weken uit met mijn vriend, waar ik ruim drie jaar mee gehad heb. En mijn leven voelt meteen helemaal anders. Ik ben verdrietig en kan niet meer in de toekomst kijken. Ik voel me klote zoals ik me nog nooit klote heb gevoeld.

En nu moet ik op eigen kracht weer uit het dal komen wat ik zelf heb gecreeerd. Maar dat is moeilijk en pijnlijk en ik ben een mietje. Ik wil slapen en als ik dan wakker word, dat alles weer goed voelt. Instant gratification. Alles moet nu nu nu. Ik ben te ongeduldig.

Het komt wel weer goed. Ooit. Maar op dit moment ben ik verdrietiger dan ooit.
Oud 01-02-2007, 07:39
Verwijderd
Te veel schoolwerk, te weinig tijd, teveel druk om goed te presteren. 'Als je dit verpest is het einde verhaal, je weet 't' maar dat wil ik niet dus ik wil wel mn best doen, maar ik kan 't niet omdat ik eigenlijk misschien ook wel slaap nodig heb en de eerste paar weken van dit blok echt heb lopen niksen omdat ik 'hem' leerde kennen. En nu moet ik in twee dagen/nachten heel veel doen wil ik voldoendes hebben. En ik ben dikker geworden. En ik heb wallen. En ik ben gefrustreerd, heel erg gefrustreerd.
Oud 01-02-2007, 07:58
Nijn*
Nijn* is offline
En zometeen hobbel ik weer uitgeput naar school. Want ik kan geen dag thuisblijven, dat voelt als falen. Ik heb maar twee fucking uur les, en nog ga ik naar school, ik kan nog steeds niet aan mezelf toegeven dat ik dood- en doodmoe ben. Ik kan nog steeds niet toegeven dat ik het niet allemaal kan. Want remember loser, je poetry moet morgen af zijn, en ben je al begonnen? Nee dus, net als altijd, te laat. En je theateropdracht moet morgen af zijn, ben je al begonnen? Nee. Je boek moet zondag uitzijn, en waar ben jij van de 350 pagina's? Pagina 33.
Jezus ik haat mezelf echt zo ontzettend op dit moment. Zit ik mezelf nu weer net zo lang op te fokken tot ik een zenuwinzinking krijg of zo,, waar ben ik mee bezig? NEEM DAN DE RUST DIE JE NODIG HEBT MENS, JE BENT NIET PERFECT, JE KUNT NIET ALLES!
Oud 01-02-2007, 08:45
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-01-2007 @ 10:37 :
*knip*
Je hebt gelijk, Kaar, helemaal gelijk. Maar of dat afgevalkte door de pillen komt, weet ik niet. Misschien komt dat wel door heel het gevecht wat ik voer. Heb geen energie nog voor andere dingen. ben constant in gevecht tegen mezelf. tegen de borderline en ik wil daar mee stoppen. Ik wil niet meer vechten tegen mezelf, misschien ook niet met mezelf. Niet dat ik dood wil, maar een beetje rust zou ik geniaal vinden.

Je vertelt precies wat Laurian (psychiater) gister tegen me zei, behalve dan dat van de medicatie. Dat zou ze nooit zeggen, omdat ik mijn medicatie al met moeite inneem. Soms heb ik echt geen zin meer in die pillen en dan weiger ik ze. Met het gevolg dat ik een paar uur later jankend bij het kantoortje sta, omdat de chaos in mijn hoofd zo erg is. Nou, niet echt jankend, dat lieg ik, want ik kan niet huilen. Laurian vroeg gister aan me wat ze konden doen om me te laten huilen. maar ik kon alleen maar zeggen dat ze me in paniek moesten laten komen, omdat ik alleen huil als ik in paniek ben. Verder leef ik alleen op woede en op vrolijkheid. Meer woede dan vrolijkheid overigens.
Dat scherpe heb ik soms ook nog wel, maar niet zo vaak meer als twee jaar geleden. Alleen als ik nog een beetje vrolijk ben. Die momenten zijn meestal thuis. Op de kliniek ben ik helemaal afgestompt.

En ik weet niet of ik naar die feestjes kan. Ik mag niet eens alleen weg, laat staan naar een feestje. ja, als mijn ouders mee gaan misschien, maar dat wil ik niet.
Oud 01-02-2007, 09:17
Nebel
Nebel is offline
"Je mag haar opmerkingen niet persoonlijk opvatten, ze kan er niets aan doen, ze is ziek"

Allemaal waar misschien, maar ik kan opmerkingen wel negeren, maar niet persoonlijk opvatten, als ze over mij gaan? Ik mag er niet verdrietig om worden, omdat zij er niets aan kan doen? Ik ben niet boos, ik kan er alleen niet meer tegen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten