Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb aan wit shirtje Tommy pastelgele blouse RL lichte versleten spijkerbroek Joop! verrotte gele Timbs ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() - zwart boxershort - blauwe sokken - donkerblauwe broek - groene bh - zwart shirtje - oranje gestreepte wollen (haar)band met 2 kwastjes ![]() [edit] - ipv groene bh, een zwart met witte bh - ipv zwart shirtje, een zwart truitje met powmouwtjes van Aurelia Autumnrain ![]() ![]() [/edit]
Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 17:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Vandaag heeft Anne aan:
- Donkerblauw vestje met 2 lichtblauwe strepen op de mouwen (alla Punkyfish een beetje) - Een klein beetje wijde, valige spijkerbroek - Witte Adidasjes met blauwe strepen en kraaltjes door de veters (je weet wel, die iedereen toen had, ik vond ze weer terug in m'n kast ![]() - Sokken met knorretje - Paars/Lichtblauwachtig ondergoed - 3 fluoricerende armbanden - felgekleurd kralenbandje - roze glitter armbandje met conicals - LLbandje - vier zilveren ringen - eend om m'n nek Ja veel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
*vriendelijk zijn is ook lastig
![]() Donkerblauwe spijkerbroek van Diesel, zachtgeel tshirjte van Benetton, witte blouse van RL, en daarover heen een zachtgeel/witgestreepte blouse van RL en donkerbruine timberlands, matzilver horloge van Guess?, en een donkerblauw zelf geregen met hele grote kralen kettinkje.
|
Zwarte broek
zwarte sokken zwarte schoenen Wit shirtje met geelachtige bloemen zwart ondergoed Sierraden: 10 gouden oorbellen (6 ringen, 4 knopjes) 2 gouden armbanden 2 gouden kettingen met kruisje & namen van mij en beste vriend 1 zilveren hangertje (half hartje met een L) 1 zwart/zilveren ketting met best erop 1 blauw/zilver armbandje met rock erop 1 gouden tongpiercing en een zilveren navelpiercing Specifieker kan ik niet zijn volgens mij ![]()
|
-'n blauwe broek van m'n zus die bij mij veel te groot is..
![]() -'n zwarte longsleeve -'n donkerblauw t-shirtje met zo'n alien waaronder staat "out of this world" -spikehalsband -kettinkje met kruisje en pentagram -horloge/armband -duimring -zwart ondergoed -zwarte sokken
|
![]() |
jeej ik mag onder spiT (hopelijk nu nog steeds als ik klaar ben)
*kisten *zwarte beenwarmers *rood + zwart horizontaal gestreepte panty *zwart plooirokje *zwart ondergoed *Slipknot (scissors) T-shirt *zwarte spikeband om nek *zwarte band met grote zilveren ring eraan om nek *pentagram kettinkje *16 rubberen zwarte armbandjes om linker pols *12 rubberen zwarte armbandjes om rechter pols *3 chronicals bandjes *9 ringen Cath is weer aangekleed..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Vrije tijd |
Het grote online gok topic - deel 1 Verwijderd | 5 | 27-03-2005 03:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
de abc-formule thesupergirl | 14 | 15-03-2002 22:21 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |