|
|
||
|
Citaat:
Ik hoop niet dat het morgenochtend nog glad is
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Die associatie met caloriearm is volgens mij niet terecht.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Het gaat inderdaad van het zuiden naar het noorden. Pfff, zou mijn was al droog zijn? Ik ga kijken en daarna ga ik verder met typen want ik wil wel vandaag klaar zijn met die casus (die oh zo geliefde casus)..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Suikers zijn natuurlijk, zoetstoffen zijn chemisch. Zoetstoffen behoren niet tot de suikers, volgens mij. |
|
|
|
||
|
Citaat:
we gingen van punt a naar punt b waar we normaal 3 minuutjes over doen... nu glibberde we bijna 2 keer uit een bocht en we deden er bijna 10 minuten over!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar degene die lentekriebel noemde zijn volgens mij allemaal chemisch? @rare kwast: andere instantie proberen, ze hebben niet allemaal lange wachtlijsten en anders je huisarts bellen en zeggen dat je niet zo lang kunt wachten. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Er ligt hooguit 2cm en op de meeste wegen is het sneeuwvrij
|
|
||
|
Citaat:
Zo, dat is alles wat ik ervan kan maken. Gemaild, beloofd het morgen in het postvak te dumpen en ze moet het goedkeuren want ze heeft niet de moeite gedaan meer dan een paar kruisjes en twee steekwoorden erbij te zetten. Hoe kunnen mensen ooit zo moeilijk doen en zulke idiote opdrachten bedenken??? En nu een HJ.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
). |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ze vond het lastig (ook voor mij) dat zij zelf die training gaf.. nu gaat waarschijnlijk iemand anders hem doen, maar pas in mei.. (en ik maar wachten) en de apotheek, die wilt mijn geen medicijnen meer geven, omdat ik om alles vroeg..(verdere uitleg via PM, of MSN) |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|