Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 16:37
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-02-2007 @ 16:34 :
Whaha, wat nou weeralarm
Hier in Leeuwarden is het net pas begonnen met sneeuwen en dan ook heel zachtjes. LOL. Heel het land in rep en roer.
Hier is het toch wel anders
Ik hoop niet dat het morgenochtend nog glad is
Advertentie
Oud 08-02-2007, 16:44
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 08-02-2007 @ 16:26 :
Ja ok, je hebt gelijk, maar suikervrij inpliceert dat er geen calorieën inzitten.
Hoezo dat? Suikervrij betekent gewoon suikervrij. Voor mensen die geen suiker willen/mogen eten of mensen die het beter vinden voor je tanden.
Die associatie met caloriearm is volgens mij niet terecht.
Oud 08-02-2007, 16:56
Ann
Ann is offline
Fuckers... jallo op die manier zou ik maar 2,70 verdienen, zo zijn we niet getrouwd, Ik heb mijn eerste loon van mijn nieuwe werk dus en er mist gewoon minstens 40 euro =/
Oud 08-02-2007, 17:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
Whaha, wat nou weeralarm
Hier in Leeuwarden is het net pas begonnen met sneeuwen en dan ook heel zachtjes. LOL. Heel het land in rep en roer.
Laat rond een uurtje of zes nog eens weten wat je denkt.
Het gaat inderdaad van het zuiden naar het noorden.

Pfff, zou mijn was al droog zijn? Ik ga kijken en daarna ga ik verder met typen want ik wil wel vandaag klaar zijn met die casus (die oh zo geliefde casus)..
Oud 08-02-2007, 17:32
Saarah
Saarah is offline
Er zijn echt heel veel mensen van mijn klas die niets op voorhand geleerd hebben voor de wiskunde toets van morgen.
En dan vandaag gingen ze vragen of ze de toets mochten verzetten naar maandag. Daar heb ik dus totaal geen zin in, want ik heb wél op voorhand geleerd en ik wil in het weekend al andere toetsen leren. En ik ken mezelf: als de wiskunde-toets op maandag staat, ben ik toch alleen met wiskunde bezig. Trouwens, ze hadden vorige week zelf gekozen wanneer de toets gehouden werd!
Gelukkig begreep onze wiskundelerares dat ook en is hij dus niet verzet.

Nu ga ik nog even leren, alles nog eens nakijken enzo. Ha, ik ben zo blij dat ik alles al geleerd had.
Oud 08-02-2007, 17:40
Verwijderd
*verveel* ik ga zo maar eens boodschappen doen denk ik.
Oud 08-02-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 08-02-2007 @ 16:26 :
Ja ok, je hebt gelijk, maar suikervrij inpliceert dat er geen calorieën inzitten.
Vind ik niet: suikervrij impliceert dat er geen suiker in zit.

Suikers zijn natuurlijk, zoetstoffen zijn chemisch.
Zoetstoffen behoren niet tot de suikers, volgens mij.
Oud 08-02-2007, 17:54
Verwijderd
aaaaarch, afhankelijk zijn is zó niet fijn. Maar jee, wat is L lief voor me. Ze doet echt alles. Eigenlijk is iedereen wel heel lief. Straks komt er een meisje van mn nieuwe toneelcursus me op halen, terwijl ik haar nog niet eens ken. En zo. Nou ja. Gelukkig ken ik intussen wat mensen hier, anders kwam ik helemaal mn kamer niet meer af.
Maar toch, bah, ik wil weer zelf lopen en fietsen.
Oud 08-02-2007, 18:14
Heksjuh
Heksjuh is offline
@Saarah: 50 euro vind ik wel meevallen. Ik had eerder het dubbele verwacht

Ik moest door de sneeuw fietsen en dat is niet leuk. Maar het ziet er wel mooi uit buiten.
Gisteren met onze hond gewandeld. Ik heb hem voor het eerst heel lang losgelaten, meestal durf ik dat niet zo goed. En al helemaal niet als we andere mensen tegen kunnen komen, maar hij luisterde goed. Ik wilde vandaag weer, maar het is te koud en hij houdt niet zo van sneeuw. In het begin durfde hij niet eens buiten. Nu eet hij alle sneeuw op Gek beest is het af en toe, maar wel een lieve

Ik moet eigenlijk schoolwerk doen, maar ik kan me er niet toe zetten. Morgen maar een planning maken met alles wat ik moet doen, dan gaat het meestal wel beter.

En vandaag sneeuwballen gevecht in de klas We zaten helemaal beneden, en een paar jongens gooiden in de klas met een beetje sneeuw naar elkaar. Toen de leraar even wegging klom iemand het raam uit, verzamelde allemaal sneeuw en toen gooiden ze het naar bruggers die voorbij liepen. En tegen de muur en het raam in de klas
Jaja, echte 6V leerlingen
Oud 08-02-2007, 18:39
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb heel veel te doen en toch verveel ik me Ga dan ook eens wat doen, muts.

Ik heb lekker nog een boekenbon en een platenbon (ik hoop dat ik daar een boek van kan kopen bij een winkel die beide verkoopt) en daar wil ik de Harry Potter boeken in het Engels van gaan kopen, want dan ik het laatste deel eerde lezen. En ik heb nog vijf ongelezen boeken in de kast staan

Ik moet misschien minder computeren en minder tv kijken
Oud 08-02-2007, 18:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Whaha, wat nou weeralarm
hier lag er in nog geen uur tijd 6 sms..
we gingen van punt a naar punt b waar we normaal 3 minuutjes over doen... nu glibberde we bijna 2 keer uit een bocht en we deden er bijna 10 minuten over!
Oud 08-02-2007, 18:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2007 @ 17:53 :
Vind ik niet: suikervrij impliceert dat er geen suiker in zit.

Suikers zijn natuurlijk, zoetstoffen zijn chemisch.
Zoetstoffen behoren niet tot de suikers, volgens mij.
Je hebt ook natuurlijke zoetstoffen (of ik weet niet hoe het heet), zoals graanstroop.
Oud 08-02-2007, 18:53
Nijn*
Nijn* is offline
Therapie was erg moeilijk, ik kreeg een paniekaanval door het gesprek, begon helemaal te hyperventileren, te trillen, ik kon alleen nog maar huilen en zwijgen. Gelukkig heeft ze me heel erg goed eruit geholpen, ik ging een stuk rustiger daar weg, en voel me nu ook best oké. Alles wat ze zei was kalmerend, oprecht en vooral geruststellend. Doordat ik daar was, en zij blijkbaar goed wist hoe ze ermee om moest gaan, durfde ik eindelijk zo'n paniekaanval te laten gebeuren, ik plaats van het steeds tegen te houden waardoor het dus erger en erger wordt. Ik durfde het eindelijk over me heen te laten komen, omdat ik voelde dat ik in een veilige omgeving was, waar ik mezelf niet iets zou kunnen aandoen. Doordat ik het eindelijk toeliet, toestond dat ik ontzettend veel woede, verdriet en angst voelde, was het ook twee keer zo snel over dan normaal. Ik heb zelfs nog dingen kunnen uitleggen over waarom ik in paniek was, waarom ik me zo voelde. Ik ben zo blij dat dit gebeurd is, omdat ik nu weet dat het niet altijd fout hoeft te gaan als ik zo'n aanval heb! En ik ben blij dat ik nu heb gemerkt dat ik daar echt veilig ben, en dat ik daar mag laten zien hoe ik me voel als ik in paniek ben, zonder erover veroordeeld te worden. Ben nu wel ontzettend uitgeput, maar dat is logisch..

Bijkomende positieve punten: heb eindelijk de rolverdeling en teksten binnengekregen van theater en mijn eigen geschreven tekst verstuurd. Ik loop nog niet eens zo heel gigantisch achter qua school als dat ik dacht, want ik kan volgende week alles inhalen. En morgen kan ik hopelijk weer schrijven en werken! Bovendien kan ik morgen het goede nieuws aan M. vertellen!
Oud 08-02-2007, 19:06
rare kwast
rare kwast is offline
ben ik zooo hard toe aan een hete douche.. blijft t water pislauw..

@ leonoor.. ja gebeld, lange wachtlijst
Oud 08-02-2007, 19:17
Yana
Yana is offline
Ik kies hoe ik me voel. Ik kies om me geen tweede keus te voelen, want dat is gewoon niet zo. Het maakt niet uit wat anderen zeggen of denken, ik hoef niet anders te worden of te zijn. Klaar.

Ik volg mijn eigen pad, vecht mijn eigen strijd en ik kies voor geluk. Steeds opnieuw, iedere keer weer. Of ik nou gedemotiveerd ben, heel erg dwangmatig bezig ben, me heel eenzaam voel.. het maakt niet uit. Duizend keer vallen, maar duizend en één keer opstaan.

Oud 08-02-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 08-02-2007 @ 18:51 :
Je hebt ook natuurlijke zoetstoffen (of ik weet niet hoe het heet), zoals graanstroop.
Is ook zo en je kunt suiker ook zien als een zoetstof natuurlijk.
Maar degene die lentekriebel noemde zijn volgens mij allemaal chemisch?

@rare kwast: andere instantie proberen, ze hebben niet allemaal lange wachtlijsten en anders je huisarts bellen en zeggen dat je niet zo lang kunt wachten.
Oud 08-02-2007, 20:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2007 @ 19:38 :

@rare kwast: andere instantie proberen, ze hebben niet allemaal lange wachtlijsten en anders je huisarts bellen en zeggen dat je niet zo lang kunt wachten.
kan en dat moet ik ook eigenlijk doen..
Oud 08-02-2007, 20:24
moon
moon is offline
Goede dag gehad. Ons keuze vak was interresant. Ik zit met een aantal uit de klas. Het ging in eerste instantie over assertiviteit, ik was de enige die kon zeggen niet assertief te zijn, de rest vond zichzelf wel assertief, een aantal zelfs te! Nou ja, ik kan dan tenminnste nog wat opsteken van dit vak. Het leukste was het kernkwadrantenspel dat we daarna gingen doen. Ik kreeg alllemaal hele mooie eigenschappen van anderen toebedeeld. Het voelde zo goed. Ik heb er zelfvertrouwen van gekregen omdat uit dat spel blijkt dat mensen wel veel mooie eigenschappen in je zien en niet zo negatief over je denken als ik altijd denk dat ze doen. Dat spel heeft me de rest van de dag door gesleepd. Dankzij dat spel ging het goed met me. Het had heel anders geweest kunnen zijn want ik was dood en doodmoe en ontzettend emotioneel dus in andere gevallen had dat fout uit kunnen pakken. Maar nee, het was goed zo vandaag
Oud 08-02-2007, 20:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
*whatever schreeuwt*

Sorry, en mijn ouders hebben steeds vaker van die kuttige meningsverschillen. Maar dan is het daarna ook wel weer goed. Argh, ze doen soms echt zo geirriteerd, en dan reageer ik een keer op de 'verkeerde manier' en dan is het ook niet goed. Nouja. Oh, best zin in morgen ja .
Oud 08-02-2007, 20:35
Verwijderd
Meteen maar het mooiste van vandaag: ik kreeg een email van de woningbouw dat ik geselecteerd ben als 'kandidaat huurder' voor één van de woningen waarop ik gereageerd had...
Als eerste geeindigd, dus!!!!!!!!!!!!!

Nou proberen of ik het volgende week kan bekijken en hopen dat het wat is (hoewel het klein is). En ik ben zooooo bang dat ik een fout gemaakt heb bij m'n inschrijving en dat het daarom uiteindelijk op het laatste moment niet doorgaat...
Maar, daar moet ik niet vanuit gaan!

Verder gestudeerd en ik heb goede hoop voor m'n tentamen morgen. En ik was ivm het weeralarm met de bus gegaan ....stelde dus weinig voor hier....

En vanavond zou ik nog eea door gaan kijken, maar ik kwam net op het geweldige idee om maar eens m'n was te gaan doen, dus ik zit ook niet echt rustig ofzo .
Oud 08-02-2007, 20:39
Verwijderd
Voor maandag moet ik mijn levensverhaal opgeschreven hebben, maar het wil niet lukken. Er zijn dingen die ik nog nooit heb verteld, die té moeilijk zijn om op te schrijven. Pfft, nou ja, later nog maar eventjes proberen.
Oud 08-02-2007, 21:15
Verwijderd
We hebben net even meer dan een uur gebeld en het was gaaf en fijn en het is duidelijk dat we nooit uitgepraat raken ^^

Overigens had 27% van de eerstejaars een voldoende voor Verbintenissenrecht en nog minder voor Arbeidsrecht (ik heb dus nu 3 onvoldoendes in 7 tentamens) dus dat is wel heel erg balen........
Oud 08-02-2007, 21:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2007 @ 17:04 :
Laat rond een uurtje of zes nog eens weten wat je denkt.
Het gaat inderdaad van het zuiden naar het noorden.
Niets extreems gevallen hier. Het sneeuwt gewoon zachtjes, nog steeds
Er ligt hooguit 2cm en op de meeste wegen is het sneeuwvrij
Oud 08-02-2007, 21:35
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 08-02-2007, 21:42
Nona
Nona is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-02-2007 @ 21:35 :
Wat is er aan de hand? ({)(})

Zo, dat is alles wat ik ervan kan maken. Gemaild, beloofd het morgen in het postvak te dumpen en ze moet het goedkeuren want ze heeft niet de moeite gedaan meer dan een paar kruisjes en twee steekwoorden erbij te zetten. Hoe kunnen mensen ooit zo moeilijk doen en zulke idiote opdrachten bedenken???
En nu een HJ.
Oud 08-02-2007, 21:44
bladertje
bladertje is offline
Leuke avond na twee lange dagen aan de studie! Was heel gezellig met D . Lekker gegeten enzo, en echt meidengekletst. Nu heerlijk filmpje kijken met vriend samen met warme choc, omdat ik vandaag twee keer natgesneeuwd ben . En het is steeds leuker om op kamers te wonen!
Oud 08-02-2007, 21:58
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2007 @ 21:42 :
Wat is er aan de hand? ({)(})

Zo, dat is alles wat ik ervan kan maken. Gemaild, beloofd het morgen in het postvak te dumpen en ze moet het goedkeuren want ze heeft niet de moeite gedaan meer dan een paar kruisjes en twee steekwoorden erbij te zetten. Hoe kunnen mensen ooit zo moeilijk doen en zulke idiote opdrachten bedenken???
En nu een HJ.
herinneringen die maar niet weggaan enzo
Oud 08-02-2007, 21:59
Nona
Nona is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-02-2007 @ 21:58 :
herinneringen die maar niet weggaan enzo
Iets waar je over wilt vertellen?
Oud 08-02-2007, 22:00
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-02-2007 @ 21:59 :
Iets waar je over wilt vertellen?
pm
Oud 08-02-2007, 22:04
Verwijderd
Snapt ze niet dat het niet altijd alleen om haar draait? Dat er ook andere mensen zijn die gevoel hebben? Momenteel?
NEE.

Trut.
Oud 08-02-2007, 22:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
"je doet het zo goed, bla bla bla.."Zegt S. als ik net in de bus zit vanaf de huisartsenpost.
Net als gister, toen ging het ook mis.. En ik schaam me dood.. ik schaam me zo... Ik ben de controle helemaal kwijt..
En altrecht was ook niet zo fijn vandaag, ik had beter niet kunnen gaan, dan was het misschien niet gebeurd.
Nu krijg ik van de apotheek geen medicijnen meer.. ach, misschien maar beter..
wat moet ik nou toch doen...Het enigste wat ik wil is iemand die me troost.. maar er is niemand..

Misschien heb ik morgen een stage plek, dan heb ik tenminste weer afleiding.
Oud 08-02-2007, 22:08
Nienna*
Nienna* is offline
Zo. Lekker rustig beneden gaan zitten, theetje drinken en dan lekker slapen. <3.
Morgen schoolwerk. Boekverslag niet af, maar dat moet dan maar dinsdag ingeleverd worden... dan lever ik het maar weer niet op tijd in. Dan vroeg uit, huiswerk maken, werken, eten, naar een verjaardag en stijldansen.
En OMG ik heb er zin in <333.

Lang leve de blije ik! Een stuk beter zo!

Al had ik vandaag een verrotte dag en voel ik me ziek.
Oud 08-02-2007, 22:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Welk idioot stuurt nou een mail met daarin de cijfers van het afgelopen tentamen? Heeft hij niet door ofzo dat iedereen er een kutgevoel over heeft, terwijl dat hem vandaag nog hebben gezegd? En nou durfde ik de bijlage te openen, doet 'ie het niet... Ik heb zo'n leuke onvoldoende, want ik heb echt niets goed.

En ik moet m'n grote mond eens houden. Hij dacht afgelopen les dat ik iets gemeens over hem zei, wat niet zo was. Straks gaat 'ie me nog minder lief vinden dan dat ik blijk te zijn en misschien werkt dat wel nadelig op m'n cijfers. Aagh.
Oud 08-02-2007, 22:13
Roosje
Roosje is offline
Karin, ik vind jouw avatar zooo mooi!

Oh en ik wil dat het morgen is & ik verdien geld met nietsdoen en ik heb zes paragrafen Biologie gedaan en ik heb een wazig mailtje van een vriendinnetje gekregen en ik ga haar nu maar eens terugmailen. Zó.
Oud 08-02-2007, 22:14
Verwijderd
Lijstje met scholen voor de bachelorthesis is uitgebreid van 13 naar 34...nu nog hopen dat er een aantal mee willen werken, maar met 34 lijkt die kans me groter dan met 13. Komende tijd eerst de theorie uitwerken, daarna komt het verzamelen van data ed pas...maar we hebben iig vast een overzicht van een deel van de scholen.
Oud 08-02-2007, 22:18
Verwijderd
Ben veeeel te onrustig om nu nog te leren....
Hopen dat het morgen toch goed gaat.

Sneeuwval stelt hiet niet veel voor. Wel jammer dat van die jochies dan sneeuwballen naar binnen proberen te gooien....

@Dolce: Wat is er gebeurd met de apotheek?
Gaat de VERS toch niet door?
Oud 08-02-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 08-02-2007 @ 22:18 :
Sneeuwval stelt hiet niet veel voor. Wel jammer dat van die jochies dan sneeuwballen naar binnen proberen te gooien....
In de bus waar ik zat gooiden een stel van die opgeschoten jongeren een ruit kapot (lekker, een ruit die uit elkaar springt in een propvolle bus ).
Oud 08-02-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-02-2007 @ 22:23 :
In de bus waar ik zat gooiden een stel van die opgeschoten jongeren een ruit kapot (lekker, een ruit die uit elkaar springt in een propvolle bus ).
Zat er een steen in dan oid?
Oud 08-02-2007, 22:29
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 08-02-2007 @ 22:18 :

@Dolce: Wat is er gebeurd met de apotheek?
Gaat de VERS toch niet door?
Ik heb nogal "ruzie" met mijn psychologe gehad. Ze doet de hele tijd moeilijk over die training, terwijl ik zo mijn best deed. Ik werd boos omdat ze al weken zegt:"volgende week kan ik je meer vertellen" en elke keer weet ze niks. Terwijl ik op school vanalles aan het regelen ben voor die training..
En ze vond het lastig (ook voor mij) dat zij zelf die training gaf.. nu gaat waarschijnlijk iemand anders hem doen, maar pas in mei.. (en ik maar wachten)
ze moet me niet meer

en de apotheek, die wilt mijn geen medicijnen meer geven, omdat ik om alles vroeg..(verdere uitleg via PM, of MSN)
Oud 08-02-2007, 22:40
Verwijderd
yess 8 voor mondeling nederlands
nu lekker slapen (L)
Oud 08-02-2007, 23:11
Verwijderd
gedanst in de sneeuw <3 nu nog iemand om samen mee in de sneeuw te dansen
en ik heb zwarte vlekken op mijn vingers en handen. gezellig. ga ik nu dood?
o en het positiviteitskaartje kaartje dat ik vandaag trok was 'ik heb respect voor anderen', omg echt dat is ook écht wat ik nodig heb

p.o.d. youth of the nation, op de mp3speler in de sneeuwstorm ik vrolijk altijd zo op van dit weer
Oud 08-02-2007, 23:23
Verwijderd
weer te weinig aan school gedaan . stomme computer ook, stom geel forum ... Ik rook me nog een sigaretje en dan ga ik nog een half uur wat doen en dan hoop ik dat ik morgen wakker word!
Oud 09-02-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 08-02-2007 @ 23:23 :
stomme computer ook, stom geel forum ... Ik rook me nog een sigaretje en dan hoop ik dat ik morgen niet meer wakker word!
Oud 09-02-2007, 00:30
Verwijderd
Ik was nog zo blij... eigenlijk ben ik ook nog wel blij.. Ik ga alleen zo twijfelen wat ik niet moet doen. Ik ben bang dat alles niet doorgaat en dat het nix wordt en ik vind hem nu al zoooo erg leuk! Ik wil niet gekwetst worden, maar ik wil ook dit geweldige gevoel houden. Ik ga zo maar lekker slapen en van hem dromen .
Oud 09-02-2007, 00:45
Verwijderd
vriendin in nood. Ik weet niet goed hoe ik haar kan helpen. ze weet wat ze moet doen, ze moet weg blijven bij die jongen, maar ze doet het niet... hmmz. Goed, ze gaat nu een stukje wandelen en als er iets is belt ze me. Ik hoop zo dat ze hier een keer uitkomt.
Oud 09-02-2007, 01:09
kroot
kroot is offline
Net weer voor het eerst sinds mijn operatie naar orkest geweest. Deed toch wel pijn, en ik kan niet spelen wat ik wil spelen en daar word ik gefrustreerd van. En echt achterlijk: vandaag kregen we partijen voor het concert van volgende week vrijdag, we hebben dus nog 1 repetitie. En bij één stuk moet ik alleen maar 16e noten spelen in tempo 144. Ze zijn echt gek.
Oud 09-02-2007, 07:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lekker lang geslapen vannacht, dat had ik even nodig
Vanmiddag lekker forumbaasjes pesten
Oud 09-02-2007, 08:09
Redhair
Redhair is offline
Gisteravond was ik op. J. was beneden met een huisgenoot, ik zat met mijn hond op onze kamer en kon alleen maar huilen. Uiteindelijk maar op bed gaan liggen. J. kwam weer in de kamer, ik zei dat hij me met rust moest laten. Dat heeft hij een half uur gedaan, toen wilde hij echt weten wat er is. Ik begon wer te janken, zei dat ik mezelf gek maakte, dat ik een hekel aan mezelf heb, ik steeds op mezelf loop te schelden, ik mezelf dom, lelijk, een zeur en onhandig vind. Hij zei dat het niet waar was, ik ben mooi, blablabla, en in mijn hoofd hoorde ik steeds weer 'niet waar, je bent lelijk, lelijk, dom, dom, dom. Dat vertelde ik, hij probeerde op me in te praten. Zo hebben we een uur op bed doorgebracht, ik helemaal van slag.
Uiteindelijk toch maar weer op de bank gaan zitten, jointje gerookt, ik heb de rest van de avond dom voor me uit lopen staren. Dit had ik eerder ook vaak, voor ik met pep begon. Dan zat ik thuis te janken dat ik zo stom was. Maar het was wel fijn dat het er weer eens uitkwam, dat J. ook weet wat er in me omgaat. Alleen hij wil dat ik hulp zoek voor vroeger maar ik durf niet. Jaren lang weggestopt, tot afgelopen zomer, ik durf nog geen hulp.
Zo introductieochtend. Ik ben uit bed. Whoei, de eerste dag is gelukt.
Oud 09-02-2007, 08:57
Verwijderd
Soms zijn er van die dagen dat het allemaal niet zo lekker gaat en ik word er gek van. De hele week al. Ik wil gewoon leuk doen, me nergens zorgen om hoeven maken. Net als anderen. Tenminste, zo lijkt het iig. Bah. Ik vraag me af wat ik verkeerd doe want het gaat allemaal niet zoals ik het wel.
Ik heb zin om te janken en alles te vergeten.

Ik blijf trouwens ook maar terugdenken aan zijn woorden. We hadden het erover dat ik hem echt sexy vond en hij moest lachen. Hoe we erbij kwamen weet ik niet meer maar ineens zei hij: Ik vind mezelf echt niet leuk of knap of mooi, maar als anderen dat vinden, wie ben ik dan om daaraan te twijfelen? Hij had zo gelijk... Echt waar.

Ik wil gewoon janken en boos worden en schreeuwen en kwaad doen en lawaai maken want ik heb het helemaal gehad.
Oud 09-02-2007, 09:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben zenuwachtig...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten