Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2007, 10:27
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
HvJ schreef op 12-02-2007 @ 21:21 :
Ik besloot de weide waarin mijn paarden op dat moment stonden samen met hem in te lopen, en ik zei toen iets in de trant van: Als je mij daadwerkelijk zo geweldig vind, mag je nu bewijzen dat je mij heldhaftig zult beminnen... door 2x van hier tot aan het einde van de wei en weer terug te rennen. Geen probleem, zei hij... en dus klom hij het hekwerk over en waagde dapper zijn rondje tussen 9 paarden (ik toen niet wetende dat 1 van die dieren vrij agressief was). Ik heb op de grond gelegen van het lachen, toen ik hem gillend de wei door zag rennen... met 3 trouwe viervoeters die hem op een drafje volgde. Precies zoals je dat wel eens in van die tekenfilmpjes ziet...
Op een vieze jas en schoenen na, en een hand waarin een paard had gebeten na, kwam meneer er goed vanaf.
Geweldig! En btw allemaal prachtige verhalen hierro
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2007, 10:30
Mephisto
Mephisto is offline
topic van het jaar
Oud 13-02-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 13-02-2007 @ 10:47 :
oh en mannen die niet kunnen zoenen er zou een cursus moeten bestaan ofzo.
omg, ja iemand stopte een keer z'n tong zo ver in m'n keel dat ik echt naar adem moest happen daarna. dat was een béétje jammer, want de date was verder best leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:46
Jones
Grappig dat het vooral vrouwen zijn die hier reageren. Mannen vinden dates blijkbaar sneller geslaagd? Of minder snel mislukt?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 13-02-2007 @ 11:46 :
Grappig dat het vooral vrouwen zijn die hier reageren. Mannen vinden dates blijkbaar sneller geslaagd? Of minder snel mislukt?
Mannen zijn makkelijker
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:50
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 13-02-2007 @ 11:48 :
Mannen zijn makkelijker
Nee, mannen zijn juist degenen die de date laten mislukken en het zelf niet door hebben
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jones schreef op 13-02-2007 @ 11:46 :
Er zitten nou eenmaal meer vrouwen op dit deelforum
Oud 13-02-2007, 10:52
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 13-02-2007 @ 00:44 :

Verder heb ik een keer een date gehad met een jongen die vreselijk zoende. Hij stopte iedere keer zijn tong heel erg ver in mijn mond en dat was het dan, af en toe bewoog hij zijn tong een beetje op en neer voor de afwisseling. Ik probeerde het zoenen zoveel mogelijk te vermijden door heel geconcentreerd naar de film te kijken. Maar meneer vatte die hint niet op en draaide regelmatig mijn hoofd naar hem toe om nog meer te kunnen zoenen. Na een tijdje 'gezoend' te hebben zei hij heel erg blij 'dit voelt zo goed, ik heb echt het idee dat we niet meer op kunnen houden met zoenen!' Ehhh... ik had daar niet zo'n last van.
OMG hoe goor. Lijkt me echt erg.
Oud 13-02-2007, 10:55
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 13-02-2007 @ 10:47 :
oh en mannen die niet kunnen zoenen er zou een cursus moeten bestaan ofzo.
like, beschrijf dan eens hoe het wél moet, en niet het geen wasmachinegeneuzel
Oud 13-02-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 13-02-2007 @ 11:50 :
Nee, mannen zijn juist degenen die de date laten mislukken en het zelf niet door hebben
Geloof me, vrouwen zijn net zo goed in het laten mislukken van dates. Alleen vrouwen zeiken meer over dat soort dingen dan mannen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 11:39
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
sjek schreef op 13-02-2007 @ 12:20 :
Geloof me, vrouwen zijn net zo goed in het laten mislukken van dates. Alleen vrouwen zeiken meer over dat soort dingen dan mannen.
Juist. Om maar niet te spreken over de vrouwen die echt totaal geen kaas hebben gegeten van zoenen
Oud 13-02-2007, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 13-02-2007 @ 12:39 :
Juist. Om maar niet te spreken over de vrouwen die echt totaal geen kaas hebben gegeten van zoenen
haha, afknapper idd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 12:16
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
sjek schreef op 13-02-2007 @ 12:20 :
Oh, dat geloof ik best. Het was ook maar als grap bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 12:49
DvoorA
DvoorA is offline
schoot me nog een erge date te binnen...was met een jongen en we hadden afgesproken om te gaan shoppen..dus wij 's ochtends de stad in, het was een prachtige zomerdag. Ik vermaakte me wel, lekker jurken passen in een sjieke winkel, hij laat zich door mij leuke kleren aansmeren, perfect allemaal. Maar hij had nogal last van puistjes. Opzich niet zo'n ramp maar wel toen hij ze in de spiegel van die winkel ging uitknijpen en er bloed uitkwam, ieeeeeeeeeel, dat was echt heel erg smerig en die winkeljuffrouw keek me echt zo aan van: ga je daar mee uit?. Een traumatische ervaring later liggen we lekker in het gras aan de dijk, lekker zonnen, kom ik erachter dattie ook nog roos heeft, zat helemaal op zn schouders. En toen wou hij me nog zoenen ook, ging op me liggen alsof ik een luchtbed was, en terwijl ik bijna geen adem meer kreeg stak hij zn tong in mn mond en begon als een gek een soort achtbaanritje na te bootsen, wasmachines zijn er rustig bij. Dus ik duw hem met moeite een stukje van me af, gaat die tong in mn oor, en niet zo'n klein stukje helaas, het was net alsof hij mn trommelvlies eruit wilde lepelen Begon het nog te regenen ook (later zei hij dat hij dat zo romantisch vond, dat hij mij droog hield omdat ie op me lag), en er kwamen nogal wat Duitse toeristen langs (achter die dijk lag een behoorlijk drukke weg) en sommigen toeterden...schaamde me dood.

Daarna me gek genoeg over laten halen (durfde geen nee te zeggen) naar de bios te gaan. Het was gelukkig wel weer lekker weer dus na even in het zonnetje te hebben geflikflooid (hij met mij, volgens mij was ik meer een levenloze, onwillige pop) gingen we naar ET (omdat ik dat toen een geweldige film vond, jeugdsentiment, was opnieuw uitgebracht), hij dacht daar anders over, hij wou alleen naar ET omdat er verder niemand was, de zaal was op ons na bijna leeg en hij had duidelijk plannen. Begint hij weer te achtbanen in mn mond en drong aan op meer, ja dag, we zitten altijd nog bij een kinderfilm (uiteindelijk zoenend op de smalle grond tussen de stoelen in beland). Ik geloof niet dat ik ooit zo gewalgd heb van een jongen als toen. Jammer dattie zo ontzettend aardig en lief was anders was ik allang eerder gevlucht.
Oud 13-02-2007, 13:31
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Ik heb maar één erge date gehad, maar dat was wel écht erg.

Hij stond in mijn msn lijst, woonde in dezelfde stad als ik en was één jaar ouder. Eerst gebeurde er niet bijster veel maar toen begonnen we ineens veel te praten. Na een week of wat besloten we een keer naar de bioscoop te gaan (natuurllijk al een foute locatie). We zouden elkaar voor 't eerst in real life bij de bios zien. We hadden d'r zin in etc. Maar toen we eenmaal bij de bios waren hadden we elkaar werkelijk niets te vertellen. Het was echt te erg voor woorden. Verder dan:
'Hoi'
Heej, hoe is 't?'
'Goed'

....

uur later, tijdens de pauze van de film:
'en toen was het stil'
'zeker'

....

weer een uur later:
'zullen we nog even een rondje rijden?'
'is goed'

....

kwartier later:
'ik ga maar weer naar huis, doeg'
'doeg'

zijn we niet gekomen. Achteraf maar goed ook, want na die date kwam ik er dus achter dat ik nog steeds helemaal gek was van een andere jongen, die nu dus al een aantal maanden mijn vriendje is
Oud 13-02-2007, 13:33
Lilything
Lilything is offline
Ja, maar meiden wees eens eerlijk, als je iemand heel leuk vindt, dan maakt dat zoenen niet zoveel uit, toch? Als echte vrouw zijnde denk je dan: "dat leren we wel af" (hoewel dat in sommige cases onbegonnen werk is, wijs je iemand niet direct daarop af, lijkt mij..)

ik heb alles even doorgelezen en ik heb al generaliserend maar even geconcludeerd dat slecht zoenen niet de belangrijkste reden is van het niet slagen van een date, maar het is (mijns inziens) het werkelijke onvermogen van een jongen om het moment aan te voelen. Ze zijn duidelijk teveel met zichzelf bezig en met scoren
Oud 13-02-2007, 13:53
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Lilything schreef op 13-02-2007 @ 14:33 :
Ja, maar meiden wees eens eerlijk, als je iemand heel leuk vindt, dan maakt dat zoenen niet zoveel uit, toch? Als echte vrouw zijnde denk je dan: "dat leren we wel af" (hoewel dat in sommige cases onbegonnen werk is, wijs je iemand niet direct daarop af, lijkt mij..)

ik heb alles even doorgelezen en ik heb al generaliserend maar even geconcludeerd dat slecht zoenen niet de belangrijkste reden is van het niet slagen van een date, maar het is (mijns inziens) het werkelijke onvermogen van een jongen om het moment aan te voelen. Ze zijn duidelijk teveel met zichzelf bezig en met scoren
zoeits wilde ik ook posten. Maar toen bedacht ik dat slecht zoenen met iemand die je niet echt heeeel leuk vindt het toch wel echt rampzalig maakt.
Oud 13-02-2007, 14:01
Scatterheart
Scatterheart is offline
Wat mij betreft, als ik iemand toch al niet zo fantastisch vind en ik krijg zijn tong als losse lap in mijn keel geduwd; nvm.
Maar als ik iemand wél leuk vind en hij zoent ook nog eens geweldig...
Nog niet echt gehad dat iemand die ik leuk vond niet bijster goed kon zoenen, trouwens, gelukkig maar.
Oud 13-02-2007, 14:02
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 13-02-2007 @ 11:55 :
like, beschrijf dan eens hoe het wél moet, en niet het geen wasmachinegeneuzel
ja eh dat kan ik niet beschrijven hoor het gaat er ook gewoon om in hoeverre je je aangetrokken voelt tot iemand denk ik.
en ik geloof overigens graag dat er ook genoeg meisjes zijn die niet goed kunnen zoenen.

oh overigens heb ik zelf ook wel eens een date verknald door midden in de nacht naar de desbetreffende persoon toe te gaan met een fles wodka achter de kiezen gelukkig had hij ook enige verdovende middelen gebruikt dus weten we beiden niet zoveel meer van die nacht
Oud 13-02-2007, 14:55
rensd
rensd is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-02-2007 @ 15:01 :
Wat mij betreft, als ik iemand toch al niet zo fantastisch vind en ik krijg zijn tong als losse lap in mijn keel geduwd; nvm.
Maar als ik iemand wél leuk vind en hij zoent ook nog eens geweldig...
Nog niet echt gehad dat iemand die ik leuk vond niet bijster goed kon zoenen, trouwens, gelukkig maar.
Is het niet zo dat je een zoen ook lekkerder ervaart als je iemand leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:59
Orpheo
Orpheo is offline
Mijn ALLERERGSTE herinner ik me net weer. we zouden naar de dierentuin gaan. de dierentuin is echt COOL gewoon! Maar wat bleek: ze had haar broer meegenomen. Dat is opzich ok, ware t niet dat die gozer homo was, en constant opmerkingen had over mij. Hij deed kappersschool, en mijn lange haar was hem een DOORN in het oog. Na een paar uur was die gozer 'm gesmeerd, zijn zij en ik nog even de hort op gegaan, biosje pakken, gewoon leuk. maar eenmaal thuis op msn is die gozer compleet uit z'n plaat gegaan tegenover me. 'je keek teveel naar haar, je raakte haar aan (handje vasthouden ) je sprak teveel met haar, je haar is te lang'.

gast, waar the fuck bemoei je je mee? alsof je zus 't niet alleen afkan... mijn schoonma zegt gewoon 'vastpakken en linksom draaien!'. dat kon zij net zo makkelijk. tis uiteindelijk niks geworden, omdat zij t zo nodig vond om nog meer suicidale trekjes te vertonen dan ze al deed... helaas...
Oud 13-02-2007, 15:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Maarten schreef op 12-02-2007 @ 21:38 :
LOL!!!!! Was je toen 13 ofzo? hahaha

Ik heb niet veel dates, maar tot nog toe waren ze allemaal een succes
nee, niet eens! Ik zat in de derde dus ik was ehm... 15/16 denk ik.
Oud 13-02-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 12-02-2007 @ 19:47 :
wahahaha Dat was ongetwijfeld die keer dat ik had toegestemd om naar de film te gaan met een jongen die ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk vond. Toen we elkaar ontmoetten stond ie daar met iemand.

"Vind je t goed als m'n moeder ook meegaat? Ze wil deze film zo graag zien"

De sukkel

(als ik eindelijk een date had met een jongen die ik erg leuk vond (en hij vond mij echt leuk) dan zou mijn moeder dus echt niet meemogen, he?)
Bizar

Ik zou een keer naar de film gaan met een jongen, maar hij had al een paar keer eerder (uit eten, bij hem thuis) totaal geen actie ondernomen ofzo en ik vond hem een beetje vaag worden. De middag van de dag dat we naar de film zouden gaan had ik het hartstikke gezellig met een vriend van me en toen ik die andere jongen 's avonds bij de bioscoop zag was het van "uhh hey, ik kwam T. net heel toevallig onderweg hierheen tegen, vind je het goed als ie ook meegaat?"

Eigenlijk heb ik haast geen dates gehad.. ik bedoel.. of ik kreeg gewoon een relatie met iemand of niet zeg maar.. maar geen echt mislukte dates eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 15:35
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 13-02-2007 @ 14:53 :
zoeits wilde ik ook posten. Maar toen bedacht ik dat slecht zoenen met iemand die je niet echt heeeel leuk vindt het toch wel echt rampzalig maakt.
idd
Oud 13-02-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 13-02-2007 @ 15:55 :
Eerder dat ik iemand leuker vindt als hij lekker zoent. Of beter gezegd, als hij niet kan zoenen, dan is hij een stuk minder leuk. Er moet wel echt een klik zijn en natuurlijk kan het tijd nodig hebben om op elkaar ingespeeld te raken, maar het moet niet te lang duren en het moet niet in het begin echt slecht zijn. Bij minder dan middelmatig komt er geen vervolg
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 18:43
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-02-2007 @ 15:59 :
tis uiteindelijk niks geworden, omdat zij t zo nodig vond om nog meer suicidale trekjes te vertonen dan ze al deed... helaas...
Hum, ze heeft zelfmoord gepleegd?
Oud 13-02-2007, 19:01
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 13-02-2007 @ 19:43 :
Hum, ze heeft zelfmoord gepleegd?
zover ik weet niet ik heb haar al een poosje niet gesproken... maar ze begon steeds depressiever te worden, en steeds meer de dood te adoreren, zoals ik de les paul adoreer zeg maar my object of affection is niet zo sick en ik schaad er geen andere mensen mee. maar haar hang naar de dood was wel te erg. Ik wilde dat niet meer. Ik sta redelijk positief in t leven, soms even een flinke dip, maar ik kom er uit. zij niet. Ik werd ook heel boos toen ze mijn verleden bagetelliseerde. ik was woest. Tot ze het HELE verhaal hoorde, en niet wat losse flarden. Toen trok ze wel bleekjes weg bij de neus

Morgen weer een date trouwens khoop dat die goed gaat

Nja date, date? ik ga gewoon weer leuke dingen doen, samen met mn vriendin
Oud 13-02-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 13-02-2007 @ 13:49 :
schoot me nog een erge date te binnen...was met een jongen en we hadden afgesproken om te gaan shoppen..dus wij 's ochtends de stad in, het was een prachtige zomerdag. Ik vermaakte me wel, lekker jurken passen in een sjieke winkel, hij laat zich door mij leuke kleren aansmeren, perfect allemaal. Maar hij had nogal last van puistjes. Opzich niet zo'n ramp maar wel toen hij ze in de spiegel van die winkel ging uitknijpen en er bloed uitkwam, ieeeeeeeeeel, dat was echt heel erg smerig en die winkeljuffrouw keek me echt zo aan van: ga je daar mee uit?. Een traumatische ervaring later liggen we lekker in het gras aan de dijk, lekker zonnen, kom ik erachter dattie ook nog roos heeft, zat helemaal op zn schouders. En toen wou hij me nog zoenen ook, ging op me liggen alsof ik een luchtbed was, en terwijl ik bijna geen adem meer kreeg stak hij zn tong in mn mond en begon als een gek een soort achtbaanritje na te bootsen, wasmachines zijn er rustig bij. Dus ik duw hem met moeite een stukje van me af, gaat die tong in mn oor, en niet zo'n klein stukje helaas, het was net alsof hij mn trommelvlies eruit wilde lepelen Begon het nog te regenen ook (later zei hij dat hij dat zo romantisch vond, dat hij mij droog hield omdat ie op me lag), en er kwamen nogal wat Duitse toeristen langs (achter die dijk lag een behoorlijk drukke weg) en sommigen toeterden...schaamde me dood.

Daarna me gek genoeg over laten halen (durfde geen nee te zeggen) naar de bios te gaan. Het was gelukkig wel weer lekker weer dus na even in het zonnetje te hebben geflikflooid (hij met mij, volgens mij was ik meer een levenloze, onwillige pop) gingen we naar ET (omdat ik dat toen een geweldige film vond, jeugdsentiment, was opnieuw uitgebracht), hij dacht daar anders over, hij wou alleen naar ET omdat er verder niemand was, de zaal was op ons na bijna leeg en hij had duidelijk plannen. Begint hij weer te achtbanen in mn mond en drong aan op meer, ja dag, we zitten altijd nog bij een kinderfilm (uiteindelijk zoenend op de smalle grond tussen de stoelen in beland). Ik geloof niet dat ik ooit zo gewalgd heb van een jongen als toen. Jammer dattie zo ontzettend aardig en lief was anders was ik allang eerder gevlucht.
Zijn versie:

Ik kan me nog een rampzalige date herinneren...We gingen winkelen, pff. Zij moest zo nodig alles passen en ik deed maar alsof ik het allemaal wel best vond. Wilde ze mij ook nog kleren aanmeten, ja daag. Toen ze me een jas wilde aandoen, krabte ze me onopgemerkt in mn gezicht. Au, doos! Ik vervolgens naar de dichtstbijzijnde spiegel, het bloedde als een rund. Ik sta daar dus geirriteerd mijn snijwonden te bekijken, stond ze van een afstandje met een vies gezicht toe te kijken!

Later tijdens het zonnen op de dijk, lagen we wat bij elkaar. Ze had maar niet door dat haar gezichtspoeder op mn jas dwarrelde, dus om nog wat irritatie weg te nemen ging ik d'r maar zoenen. Had ik niet moeten doen. Zij deed amper iets, dus om haar een beetje te hinten van: 'doe ook eens wat' begon ik eens hard te toeren. Dat zal haar leren! Maar nee hoor, ze leek wel een levenloze pop! Ondertussen begonnen Duitse toeristen ook nog eens te toeteren naar ons. Vreselijk. Het erge was nog wel dat ze er helemaal niets van zei! Was ze het soms gewend? Ik wilde niet dat iemand ons samen zag, dus ik ging maar op haar liggen zodat niemand haar zag.

Dus ik denk: nou, dan maar een filmpje om er nog wat van te maken. Wilde ze E.T. zien! De zaal was leeg. Gelukkig maar, zei ik nog. (Kon ik tenminste nog ver van haar vandaan zitten als ik dat wilde..) Ik kreeg een rare blik van haar toegeworpen. Maarja, ik ontkwam er niet aan, en ze trok me al zoenend tussen de stoelen op de grond...Argh, nooit meer!

Laatst gewijzigd op 13-02-2007 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 20:49
deoxyribose
deoxyribose is offline
Haha, dat doet me denken aan die ene cartoon uit MAD over de twee versies van een blind date.

Overigens stamt die strip uit 1959.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 20:56
ragdoll
ragdoll is offline
Oud 13-02-2007, 20:56
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-02-2007 @ 21:42 :
Zijn versie:

Ik kan me nog een rampzalige date herinneren...We gingen winkelen, pff. Zij moest zo nodig alles passen en ik deed maar alsof ik het allemaal wel best vond. Wilde ze mij ook nog kleren aanmeten, ja daag. Toen ze me een jas wilde aandoen, krabte ze me onopgemerkt in mn gezicht. Au, doos! Ik vervolgens naar de dichtstbijzijnde spiegel, het bloedde als een rund. Ik sta daar dus geirriteerd mijn snijwonden te bekijken, stond ze van een afstandje met een vies gezicht toe te kijken!

Later tijdens het zonnen op de dijk, lagen we wat bij elkaar. Ze had maar niet door dat haar gezichtspoeder op mn jas dwarrelde, dus om nog wat irritatie weg te nemen ging ik d'r maar zoenen. Had ik niet moeten doen. Zij deed amper iets, dus om haar een beetje te hinten van: 'doe ook eens wat' begon ik eens hard te toeren. Dat zal haar leren! Maar nee hoor, ze leek wel een levenloze pop! Ondertussen begonnen Duitse toeristen ook nog eens te toeteren naar ons. Vreselijk. Het erge was nog wel dat ze er helemaal niets van zei! Was ze het soms gewend? Ik wilde niet dat iemand ons samen zag, dus ik ging maar op haar liggen zodat niemand haar zag.

Dus ik denk: nou, dan maar een filmpje om er nog wat van te maken. Wilde ze E.T. zien! De zaal was leeg. Gelukkig maar, zei ik nog. (Kon ik tenminste nog ver van haar vandaan zitten als ik dat wilde..) Ik kreeg een rare blik van haar toegeworpen. Maarja, ik ontkwam er niet aan, en ze trok me al zoenend tussen de stoelen op de grond...Argh, nooit meer!
Ik HOOP dat deze post fictie is...
Oud 13-02-2007, 21:10
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-02-2007 @ 21:42 :
Zijn versie:

haha cool wie weet dacht hij er ook zo over, maar hij wou in elk geval nog een keer daten, dus het zal wel niet.
Oud 13-02-2007, 21:12
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 13-02-2007 @ 21:56 :
Ik HOOP dat deze post fictie is...
weest gerust
Oud 13-02-2007, 21:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
Heerlijk topic dit

Heb zelf helaas niet echt leuke verhalen voor jullie, heb maar twee echte dates gehad en die liepen allebei uit op een lange relatie en die waren alles behalve rampzalig

Wel een keer een van soort van date gehad toen ik echt nog 14 was ofzo. Ik had toen een vriendinnetje die verderop woonde en waar ik met de trein heen ging en een vriend van haar was 'verliefd' op mij geworden naar aanleiding van haar verhalen over mij en foto's die ze had laten zien. En die knul wilde dus heel graag ook eens met mij afspreken, dus de eerst volgende keer dat ik naar haar toe ging met de trein, hadden hij en ik op een station afgesproken waar we allebei moesten overstappen op weg naar die vriendin en zouden vervolgens samen naar haar toe gaan. Leek allemaal leuk en aardig, maar al op het moment dat ik hem zag op het station en hij vroeg 'Ben jij Mandy?', had ik al de neiging om "Nee' te zeggen en weg te lopen Die eerste indruk van hem was al zooo erg en dat is ook niet meer goedgekomen. Ik was echt heel blij dat ik niet alleen met hem had afgesproken, maar dat die vriendin er ook bij was en ik bleef maar aan hem vragen of hij al wist hoe laat hij de trein weer terug zou nemen Maar naief als hij was had hij niks door en bleef ook daarna nog heel lang en veel contact zoeken, het was bijna zielig Uiteindelijk heb ik hem maar gewoon keihard afgewezen en daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord, ook niet via die vriendin gelukkig.
Oud 13-02-2007, 21:58
Li
Li is offline
Citaat:
DNMB schreef op 13-02-2007 @ 22:12 :
weest gerust
Je hebt toch wel een beetje zelfrespect??? Je gaat toch niks tegen je zin in doen als iemand alleen "aardig" is?
Als die gast f*cking lelijk en opdringerig is en ook nog eens tegen jouw wil z'n tong in je wil stoppen en jij op dat moment er niks van zegt, maar achteraf zegt ooh het was zo erg, dan ben je ook lekker hypocriet.
Ik haat zo'n instelling, niks durven zeggen als het erop aankomt en vervolgens zo'n arme jongen (die in de veronderstelling is dat de date lekker loopt aangezien jij het allemaal wel best vond zo te lezen..) afzeiken
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 22:03
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Bijna al mijn dates waren verschrikkelijk. Ik heb toch wel een paar sukkels en klootzakken meegemaakt toen ik een jaar of 15/16 was omdat ik echt niet wist what's up.
Oud 13-02-2007, 22:27
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
rensd schreef op 13-02-2007 @ 15:55 :
Geen idee, kan wel, ik ben sowieso niet zo van het zoenen en meer van het knuffelen, dusse.
Oud 13-02-2007, 22:41
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-02-2007 @ 23:27 :
Geen idee, kan wel, ik ben sowieso niet zo van het zoenen en meer van het knuffelen, dusse.
Duh!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 22:55
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Li schreef op 13-02-2007 @ 22:58 :
Je hebt toch wel een beetje zelfrespect??? Je gaat toch niks tegen je zin in doen als iemand alleen "aardig" is?
Als die gast f*cking lelijk en opdringerig is en ook nog eens tegen jouw wil z'n tong in je wil stoppen en jij op dat moment er niks van zegt, maar achteraf zegt ooh het was zo erg, dan ben je ook lekker hypocriet.
Ik haat zo'n instelling, niks durven zeggen als het erop aankomt en vervolgens zo'n arme jongen (die in de veronderstelling is dat de date lekker loopt aangezien jij het allemaal wel best vond zo te lezen..) afzeiken
haha je hebt wel gelijk, ik was toen 14 en kon niet zo goed voor mezelf opkomen en ik wou hem niet kwetsen.
Oud 13-02-2007, 22:59
Luna
Luna is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 13-02-2007 @ 23:03 :
Bijna al mijn dates waren verschrikkelijk. Ik heb toch wel een paar sukkels en klootzakken meegemaakt toen ik een jaar of 15/16 was omdat ik echt niet wist what's up.
maak ons blij met je verhalen!
Oud 14-02-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 13-02-2007 @ 14:33 :
Nou, slecht zoenen is voor mij toch wel degelijk een afknapper. Kijk, hij hoeft niet megagoed te zoenen, maar het moet wel 'iets' zijn. Zoent ie slecht? Nee, echt een afknapper van mij. En dat 'dat leren we wel af', zo ben ik niet echt denk ik. Ja, kleine dingetjes wel. Zo had mijn ex de irritante neiging soms ineens op m'n lip te zuigen. Nee, dat vond ik niets. Dus maar afgeleerd Maar verder kon ie behoorlijk goed zoenen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 00:54
Metal
Metal is offline
w00t, hard topic.

"je vindt het zeker niet erg dat ik mijn moeder heb meegenomen?"

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, you rule.
Oud 14-02-2007, 06:47
Orpheo
Orpheo is offline
ooohh dit is ook nog een mooie...

Ik was eens met een meisje, en ze zei, ja vrijdag, als jij er bent, gaan we naar een *bepaald* feest. Nja, geen probleem toch? lekker sigaartjes paffen, beetje zuipen, niks op tegen. "Ja, maar ze kleden zich er raar, en de muziek is geen rock of metal of blues of jazz ofzo". Nja, ook geen punt, ik sta open voor heel veel.

Kom ik daar aan, loop ik de toko straal voorbij. Is t feest in een kelder... Hm, ok. Interessant... Ik ga naar binnen, en wat ZIE ik?!??!?!

Niks.

De ruimte stond blauw van de krettek-rook. Gadverdamme! Als ik iets haat, is 't krettek. Maar goed, het KON nog leuk worden, maar met heel veel moeite.Nadat ik gewend was aan de rook zag ik het publiek. Wie van jullie heeft wel eens wandelende condooms gezien? Nou, ik tot die avond nog niet. Die mensen kleedden zich gewoon puur en alleen in latex. en wie dat niet deed had van die spijkerbroeken die stopten 5 cm boven de enkels, met daaronder gympies uit de 80ies, gestreepte stokken erboven, en een shirt gemaakt van m'n oma's vitrage. en die muziek. VERSCHRIKKELIJK! Ik ken geen bandnaam, t was een soort van hardcore meets punk meets underground meets industrial. zoiets. Ik sta voor heel veel open (do'h, mijn muzikale oorsprong is klassiek, en nu heavy metal, ik bedoel maar) maar dat was echt een hel. ga ik NOOIT meer heen. En die meid maar 'ja, ik zie dat je geniet! echt tof!"

Ik ben toen even een luchtje gaan scheppen, en kwam een supergaaf cafe tegen. Daar heb ik maar staan paffen en zuipen en die avond heb ik wel genoten van de live band die daar speelde. echt top! En aldaar een paar nummers geritseld (maar dat wist die meid niet die achterbleef op dat feest ). Het was dat mijn tas nog bij haar thuis lag, anders was ik 'm echt gesmeerd en met een van de meiden waar ik 't nummer van had er vandoor gegaan.
Oud 14-02-2007, 07:20
Roosje
Roosje is offline
Wtf, ik houd van dit topic. xD
Oud 14-02-2007, 09:43
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Maarten schreef op 13-02-2007 @ 23:41 :
Duh!
Oud 14-02-2007, 10:24
ragdoll
ragdoll is offline
omg mijn allerergste date komt ineens weer naarboven.

Ik ging poptrashen met n jongen in de melkweg want we verveelden ons allebei die avond had hem al eerder gezien en vondhem op zich wel leuk. Praatte een beetje veel over zichzelf maarja ik ga niet naar poptrash om een goed gesprek met iemand te hebben.
In ieder geval, toen hij aankwam (nadat ik een kwartier moest wachten en ondertussen lastiggevallen werd door allerlei geteisem) bleek hij naar de kapper te zijn geweest en hij was ineens toch wel erg schriel & klein. Ook had hij nog steeds niets boeiends te melden. poptrash was echter wel een succes want ik kwam per abuis een scharrel tegen die ik al eeuwen niet meer had gezien.

En aangezien het met de date in kwestie toch niets meer zou gaan worden stond ik binnen 2 min met de scharrel te zoenen. En ben vervolgens met hem mee naar huis gegaan zonder de date nog enige aandacht te schenken.

Ja dat was wel een persoonlijk dieptepunt, ja. Ik verzeker jullie dat ik me tegenwoordig fatsoenlijker gedraag.
Oud 14-02-2007, 11:39
Optima
Optima is offline
Ik kende een hele aardige jongen van sport, waar ik in de zomer van 2005 een aantal keer mee ben wezen stappen, puur vriendschappelijk, en hem ook duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek was naar wat-dan-ook.

Toen op een avond tijdens de 4 daagse feesten werd het al een beetje laat, en saai, en ik wist toen ook dat hij verliefd op me was. Om geen risico te lopen dat hij met me mee naar huis wilde even een scharrel gebeld of hij 'toevallig langs kon komen'. Zijn aanwezigheid bracht meneer zo in verwarring dat hij al vrij snel besloot dat hij naar huis moest.

maarja, toen moest ik even later weer van die scharrel af
Oud 14-02-2007, 12:11
~*kar*~
~*kar*~ is offline
hahaha... geweldig!
na het lezen van alle verhalen kwam ook mijn ergste date naar boven drijven. ik was het eigenlijk vergeten, maar hier is ie dan.

4 jaar geleden was ik met mijn ouders op vakantie in italië. we stonden op een leuke camping en ik ging om met een groepje waar ook een italiaan bij hoorde, matteo.
iedereen in dat groepje wist dat die matteo mij leuk vond, en drong aan om een keer bij nacht over het strand met hem te gaan wandelen.
ik aan mijn ouders gevraagd of dat mocht, en toen hadden ze gezegd dat ik me om 1uur weer moest melden bij de tent.
dus ik met matteo naar het strand, en het was echt heel mooi daar, en toen begon hij in gebrekkig engels te slijmen dat de maan en de sterren net zo mooi waren als ik, en bla bla bla...

toen we na een tijdje op één van de ligbedden gingen zitten, begon hij me op zo'n vreselijke wasmachine-manier te zoenen, veel kwijl wat helemaal rondom mijn mond zat, en onwijs snel (heeft iedereen vast wel een keer meegemaakt!!)
ik vond het vreselijk, dus heb gezegd dat ik om 12 uur al bij de tent moest zijn.
hij vroeg of ik niet wat langer kon blijven. dus hij met mij mee naar mijn tent waar mijn ouders zaten. mijn moeder keek verbaasd, en ik zei dat ie niet kon zoenen, hij stond er lief bij te lachen, want verstond geen nederlands. maar mijn mam had zo'n medelijden met me, dat ze hard nee begon te schudden, omdat matteo dat ook wel zou begrijpen!
matteo is toen terug gegaan naar zijn tent.
mensen uit het groepje waar ik mee omging hadden mijn telefoonnummer aan hem gegeven, dus toen ik al lang en breed weer in nederland was, belde hij nog, dat ik zo mooi was als de maan en de sterren... gelukkig was dat voor 4 weken, daarna nooit meer iets van hem gehoord.

argghh!!!!
Oud 14-02-2007, 12:31
Dvine
Dvine is offline
Een date waarvan ik niet wist dat het een date was

Toen bleef ik bij hem slapen omdat mijn moeder aan het ruzie maken was met mijn stiefvader en de sfeer kut was

gelukkig sliep ik op zolder

maarja, de dag daarop gingen we dus naar de bios (40 year old virgin) en ik voelde me beetje ongemakkelijk, want hij keek steeds naar mij. En ik bleef maar stug naar de film kijken, want ik vond hem wel aardig, maar verder echt niets

Hij bracht me naar de trein en mijn trein stond er al en zou vertrekken (nog een paar minuten maar oke) en hij wilde me zoenen merkte ik en ik gaf hem een knuffel en hij wilde mij op mijn mond zoenen

dus ik dat snel veranderen in 3 keer op de wang en ik rende naar de trein zo van "Hij vertrekt doei!"
Oud 14-02-2007, 12:33
Yana
Yana is offline
Geweldig die verhalen hier .

Ooit, toen ik 13 was, chatte ik al geruimte tijd met iemand op msn. We hadden onszelf, waarschijnlijk bij gebrek aan beter, wijsgemaakt elkaar heel erg leuk te vinden. Dat hij zijn drugs allemaal interessant vond terwijl ik echt anti was, vergaten we voor het gemak maar even.

Natuurlijk kwam er ook een keer een meeting, mijn allereerste ever. Toen ik hem van het station ging halen, wist ik al meteen dat het een grote vergissing was. Uit alles wat hij zei, deed, uitstraling etc. sprak het type "triest figuur".

Van te voren hadden we afgesproken dat we zéker met elkaar gingen zoenen, want we-vonden-elkaar-toch-zo-leuk en nu kon het dan eindelijk . Toen ik hem zag was mijn zoen-wil meteen driehonderd meter de grond in geboord en toen hij stoer met zijn drugs voor mijn ogen ging zwaaien, zakte het nog veel dieper.

We hebben de rest van de tijd nog rondjes gelopen door de stad, hij pratend over de drugs en ik vooral zwijgend en hopend dat er geen zoen zou volgen. Op een rustig plaatsje bleef hij wachten en keek hij mij hoopvol aan, terwijl ik wanhopig zijn blik probeerde te vermijden en toch vooral ook door te lopen.

Het is me gelukt de date niet-zoenend door te komen, maar achteraf op MSN was de eerste vraag die ik kreeg: "Waarom hebben we niet gezoend?!" . Jaa, dat waren angstige uurtjes toen .
Reageren

Regels voor berichten