![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en ik geloof overigens graag dat er ook genoeg meisjes zijn die niet goed kunnen zoenen. oh overigens heb ik zelf ook wel eens een date verknald door midden in de nacht naar de desbetreffende persoon toe te gaan met een fles wodka achter de kiezen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou een keer naar de film gaan met een jongen, maar hij had al een paar keer eerder (uit eten, bij hem thuis) totaal geen actie ondernomen ofzo en ik vond hem een beetje vaag worden. De middag van de dag dat we naar de film zouden gaan had ik het hartstikke gezellig met een vriend van me en toen ik die andere jongen 's avonds bij de bioscoop zag was het van "uhh hey, ik kwam T. net heel toevallig onderweg hierheen tegen, vind je het goed als ie ook meegaat?" ![]() ![]() Eigenlijk heb ik haast geen dates gehad.. ik bedoel.. of ik kreeg gewoon een relatie met iemand of niet zeg maar.. maar geen echt mislukte dates eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Morgen weer een date trouwens ![]() ![]() Nja date, date? ik ga gewoon weer leuke dingen doen, samen met mn vriendin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me nog een rampzalige date herinneren...We gingen winkelen, pff. Zij moest zo nodig alles passen en ik deed maar alsof ik het allemaal wel best vond. Wilde ze mij ook nog kleren aanmeten, ja daag. Toen ze me een jas wilde aandoen, krabte ze me onopgemerkt in mn gezicht. Au, doos! Ik vervolgens naar de dichtstbijzijnde spiegel, het bloedde als een rund. Ik sta daar dus geirriteerd mijn snijwonden te bekijken, stond ze van een afstandje met een vies gezicht toe te kijken! Later tijdens het zonnen op de dijk, lagen we wat bij elkaar. Ze had maar niet door dat haar gezichtspoeder op mn jas dwarrelde, dus om nog wat irritatie weg te nemen ging ik d'r maar zoenen. Had ik niet moeten doen. Zij deed amper iets, dus om haar een beetje te hinten van: 'doe ook eens wat' begon ik eens hard te toeren. Dat zal haar leren! Maar nee hoor, ze leek wel een levenloze pop! Ondertussen begonnen Duitse toeristen ook nog eens te toeteren naar ons. Vreselijk. Het erge was nog wel dat ze er helemaal niets van zei! Was ze het soms gewend? Ik wilde niet dat iemand ons samen zag, dus ik ging maar op haar liggen zodat niemand haar zag. Dus ik denk: nou, dan maar een filmpje om er nog wat van te maken. Wilde ze E.T. zien! ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2007 om 20:44. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als die gast f*cking lelijk en opdringerig is en ook nog eens tegen jouw wil z'n tong in je wil stoppen en jij op dat moment er niks van zegt, maar achteraf zegt ooh het was zo erg, dan ben je ook lekker hypocriet. Ik haat zo'n instelling, niks durven zeggen als het erop aankomt en vervolgens zo'n arme jongen (die in de veronderstelling is dat de date lekker loopt aangezien jij het allemaal wel best vond zo te lezen..) afzeiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |