Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 16:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik wil eigenlijk ook nog even shoppen vanavond, want ik zag gister iemand die precies dat truitje aan had waar ik naar op zoek ben, dus ik moet even gaan zoeken waar ze het hebben.

En m'n rijles ging slecht, maar gelukkig had ik wel die aardige instructeur. En ik weet nu al dat ik volgende week weer ga zakken of ik moet hééééééél veel mazzel hebben. Maarja, ik doe m'n best en meer kan ik niet doen. Hij zei dat hij ooit een meisje had gehad die 250 lessen heeft gehad..daar ben ik nog lang niet, dus ja, er zijn altijd slechtere leerlingen dan ik.

Nu maar even de rest van de dag plannen..want ik moet/wil nog veel doen vanavond, hoop dat het lukt
Advertentie
Oud 15-02-2007, 16:43
Ann
Ann is offline
Aaaah het was zo gaaf =D Ik sta op de foto met Sara en en en en (L) whaaaah. en al het andere maakte niets meer uit, en het was zo geweldig <3. Alleen die stomme trein moest om rijden door een ongeluk, toen was ik dus van kwart voor 2 tot 5 uur onderweg om van alkmaar naar arnhem te komen. Great. Maar het maakt niets uit, want het was zo gaaf <33
Oud 15-02-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 15-02-2007 @ 16:54 :
@Andijvie: mag ik vragen wat je precies hebt eigenlijk? je hoeft niet te antwoorden hoor... iig veel plezier vnaaf! (hoop dat t leuke mensen zijn)
Ik heb sinds de basisschool een angst ontwikkelt voor openbare toiletten. Dat is in de loop der jaren steeds erger geworden; ik kon dus nooit ergens naar de wc. In het begin (basisschooltijd) had ik er maar af en toe last van, en een jaar geleden altijd. Zo erg dat ik soms gewoon maar niets dronk om niet naar de wc te hoeven. Ik had geen idee hoe erg die angst me in z'n greep hield; ik vermeed echt vanalles, dat wordt nu veel minder, gelukkig.
't Klinkt echt als iets kleins, maar 't heeft me echt járen beperkt in mijn vrijheid.
Oud 15-02-2007, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-02-2007 @ 17:52 :
Ik heb sinds de basisschool een angst ontwikkelt voor openbare toiletten. Dat is in de loop der jaren steeds erger geworden; ik kon dus nooit ergens naar de wc. In het begin (basisschooltijd) had ik er maar af en toe last van, en een jaar geleden altijd. Zo erg dat ik soms gewoon maar niets dronk om niet naar de wc te hoeven. Ik had geen idee hoe erg die angst me in z'n greep hield; ik vermeed echt vanalles, dat wordt nu veel minder, gelukkig.
't Klinkt echt als iets kleins, maar 't heeft me echt járen beperkt in mijn vrijheid.
damn, dat lijkt me echt vreselijk, dan kan je idd nergens meer heen! een vriendin van mij heeft een soort psychosomatische blaasontsteking (het is geen blaasontsteking of iets anders medisch, maar ze heeft wel de symptomen, soort paniekstoornis ook) en die is al een jaar uit de running. moet je nagaan als je dat al zo lang hebt als jij!
supergoed dat het minder wordt, hoop dat ik je een keer op een festival tegenkom, dan weet ik zeker dat die angst verleden tijd is

wil iemand me een schop geven? ik moet echt van die bank afkomen en boodschappen gaan doen...
Oud 15-02-2007, 16:58
Verwijderd
wat is iedereen vrolijk . Volgens mij moeten we volgende winter allemaal lichttherapie krijgen, want het helpt!
Oud 15-02-2007, 17:03
Gothic
Gothic is offline
Zo, smsje terug gestuurd. Hij vroeg wanneer ik naar Londen ging, dus ik heb hem terug gesmst dat ik morgen ga om een oude vakantieliefde op te zoeken. Iig eerlijk.
Naief van mezelf om te denken dat we als vrienden kunnen afspreken toch? Zeker omdat hij het op valentijn stuurde. Maar ja, ik moet toch eerlijk zijn. Ik ben verliefd op iemand anders, maar of hij het er nu uit haalt? Ik hoop het. Ik ben natuurlijk niet zo naief, maar hopelijk kom ik er mee weg... voor het zelfde geld had ik helemaal niet door dat het op valentijn gestuurd was toch ? Daarnaast, ik ken hem niet. Hij heeft me aangenomen en ik heb 1 dag met hem doorgebracht, dus meteen daten?

Zucht en nu nog de moed hebben om hem te accepteren op msn. Hij zei heel sneaky dat ik hem altijd mocht toevoegen op msn... mooi niet, hij kan mij toch ook toevoegen en dat heeft ie gedaan nadat ik zei dat ik best wel eens wat leuks wilde doen...

Ok smsje terug, meteen, hoezo jongens kunnen niet meteen terug sturen ? Veel plezier in Londen. Ja tnx ... en nu?
Oud 15-02-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 15-02-2007 @ 18:03 :
Zo, smsje terug gestuurd. Hij vroeg wanneer ik naar Londen ging, dus ik heb hem terug gesmst dat ik morgen ga om een oude vakantieliefde op te zoeken. Iig eerlijk.
Naief van mezelf om te denken dat we als vrienden kunnen afspreken toch? Zeker omdat hij het op valentijn stuurde. Maar ja, ik moet toch eerlijk zijn. Ik ben verliefd op iemand anders, maar of hij het er nu uit haalt? Ik hoop het. Ik ben natuurlijk niet zo naief, maar hopelijk kom ik er mee weg... voor het zelfde geld had ik helemaal niet door dat het op valentijn gestuurd was toch ? Daarnaast, ik ken hem niet. Hij heeft me aangenomen en ik heb 1 dag met hem doorgebracht, dus meteen daten?

Zucht en nu nog de moed hebben om hem te accepteren op msn. Hij zei heel sneaky dat ik hem altijd mocht toevoegen op msn... mooi niet, hij kan mij toch ook toevoegen en dat heeft ie gedaan nadat ik zei dat ik best wel eens wat leuks wilde doen...

Ok smsje terug, meteen, hoezo jongens kunnen niet meteen terug sturen ? Veel plezier in Londen. Ja tnx ... en nu?
vervelend he, als een jongen op je verliefd is terwijl jij niet op hem valt. Ik ken het probleem en ik durf ook niet al te bot te zijn, maar je moet wel duidelijk zijn heb ik gemerkt.
Oud 15-02-2007, 17:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 15-02-2007 @ 13:16 :
Lentekriebels!
De zon schijnt ...
Jahaa, dat had ik ook vanochtend toen ik de deur uit ging. Heerlijk zonnetje, word ik meteen vrolijk van
Oud 15-02-2007, 17:55
Roosje
Roosje is offline
Ik heb hoofdpijn, de koffie is op en ik mis mijn vriendje.

Ik ga maar heel vroeg slapen denk ik, dan ben ik morgen tenminste wakker. ^^
Oud 15-02-2007, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
laat ik t mezelf nog wat moeilijker maken, beetje verder verdwalen
ik wist toch al niet welke weg ik moest nemen
Oud 15-02-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 15-02-2007 @ 15:05 :
De volgende gek die ongevraagd aan mijn lichaam komt, krijgt me toch een klap...
(Zolang het binnen de perken blijft natuurlijk, maar opkomen voor je zelf mag best.)

@Roosje: Tussen binnen zitten en een hele middag stadten zit nog wel een heel groot stuk...eventjes de stad in en een terrasje pakken en daar genieten van het zonnetje bv? En anders misschien in de tuin zitten? Is wel anders, maar dan ben je toch wel even buiten.

OT: Ik ben vandaag bij iemand wezen eten (gelukkig met nog twee anderen) en echt, verbazingwekkend hoe vol mensen hun huis kunnen stoppen met van alles en nog wat. Ze hadden we lieve vogeltjes, waarvan er twee terug 'praten'.
Oud 15-02-2007, 19:35
Verwijderd
*Knuff voor kwast*

OT: ehm stage was geloof ik wel oke. De dag ging iig heel snel. Praten met de mensen ging wat minder en de kinderen waren ook heel druk, maarja, ik heb het weer overleefd.
We kunnen nu ook beginnen met de PeP opdracht dat is wel fijn. En heel goed want de rest van de klas is nog niet begonnen.
Oh en ik had/heb buikpijn de hele dag, heel irritant... Maar het eten ging wel goed volgens mij vandaag, als ik nu van het eten afblijf tenminste. En veel gedronken, dat is ook goed.
Morgen opruimen/schoonmaken, studeren, sporten en 's avonds oppassen. Nou eventjes stoppen met denken, eventjes geen gedachten please...
Oud 15-02-2007, 19:38
moon
moon is offline
Vanochtend weer vroeg op en toen zat ik er echt helemaal doorheen. Weer wat stomme dingengedaan enz. vandaag en toen heb ik vanmiddag een paar uur geslapen en nu gaat het weer. Ik begin nu wel echt te merken wat voor enorme invloed te kort slaap op je stemming kan hebben. Bij mij maakt dat echt een enorm verschil.
Vanmiddag overigens nog wel gelachen, liep een man in a'dam met een kartonnenbord waar op stond "free hugs". Ik ben er expres een tijdje achteraan gelopen en als je dan ook de reacties van de mensen ziet die voorbij komen...iedereen lacht zich rot! Met zo'n bord bezorg je iedereen wel een vrolijke dag, of in ieder geval een vrolijk moment
Oud 15-02-2007, 19:38
Verwijderd
De dag verliep zo goed tot m'n moeder belde....
Ik vertel ze het gewoon niet meer als het slecht met me gaat, want hier word ik echt kwaad van.

Maar ik heb de crisisdienst gebeld, want m'n therapeut was al naar huis en ze was best aardig en ik ben nu weer gekalmeerd...
Oud 15-02-2007, 19:54
darkfairy
darkfairy is offline
bijna weekend
Oud 15-02-2007, 21:02
Verwijderd
t is weer donker en mn humeur daalt tot onder nul
t is weer bijna weekend. jippie ja jee. morgen stage, dan eerder naar huis zodat ik nog op tijd op mn werk ben, dan als ik s avonds klaar ben naar een verjaardag, waarvoor ik nog een taart moet bakken (waarom heb ik dat in godsnaam beloofd en wanneer moet ik dan in hemelsnaam doen?) en dan te laat slapen. zaterdag om 6u opstaan, 7 uur werken, dan snel naar huis en douchen en dan naar mn vriendinnetje om te helpen met eten klaarmaken en opruimen voor háár verjaardag zaterdagavond. dan weer te laat gaan slapen. zondag te vroeg opstaan en als een gek met smetvrees gaan schoonmaken, wassen, afwassen en opruimen, aangezien 's middags mn mama thee komt drinken. had t hart niet om te zeggen dat ik eigenlijk geen tijd heb, aangezien ik dr al bijna een maand niet heb gezien. daarna een beetje op de bank hangen, vroeg gaan slapen en en dan is het alweer maandag... vroeg opstaan en weer stage.
en ik ben nu al op
Oud 15-02-2007, 21:20
Verwijderd
@Sterrenmeisje: cool dat je iets leuks gevonden hebt

Ik heb die bijeenkomst overleefd. Het was eigenlijk best leuk. Aardige mensen. Ik heb zo'n idee dat ik het niet geworden ben, maar we zullen het (morgen? hopelijk) wel zien. Ik hoop wel dat ik het geworden ben, want het lijkt me echt leuk om te doen, maar ja. Wie weet. Ik ben in ieder geval blij met hoe ik veranderd ben in de afgelopen jaren. Niet meer zo fatalistisch en zelf-haterig. Nog steeds een beetje angstig, maar toch ook wel aardig zelfverzekerd vergeleken met hoe het vroeger was. Ja, het gaat goed zo.
Oud 15-02-2007, 21:22
Miracle
Miracle is offline
M'n lichaam is echt op. Raar... zo heel intensief was vandaag niet... Maar misschien toch anders dan de gemiddelde doordeweekse dag.

Wel irritant, ik wil nog vanalles doen, maar eigenlijk ben ik gewoon te moe. Best lastig om alles dan maar even te laten liggen voor morgen.

Ik word af en toe zo moe van al die planningen. Ik heb het idee dat ik daardoor minder tijd en energie overhoud om andere dingen te doen. Ik was vandaag al bezig met wat ik over 1,5 week ga eten, dat is toch walgelijk.
Maar oke, bijna vakantie en hopelijk kan ik er dan weer helemaal tegenaan.
Oud 15-02-2007, 21:30
Lilium
Lilium is offline
Als blikken doden konden, dan was dat mens van Frans nu al drie maal gestorven.
Oud 15-02-2007, 21:32
Verwijderd
Ik ben nu echt doodmoe......
Stom einde van een best goede dag.
Al gaat het nu wel weer iets beter.
Oud 15-02-2007, 22:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Heel erg moe. Slapen.
Oud 15-02-2007, 22:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag bij de longarts geweest, ik was niet tevreden, hij was niet tevreden. Met hem zit ik op een lijn. Wel heel fijn M'n medicijnen zijn gewijzigd, hopelijk gaat het nu beter. Ik hoop alleen dat ik morgen in de apotheek het goede meekrijg want daar was nu al verwarring over (op het recept stond iets anders dan waar ik instructie over kreeg). Naja, komt wel goed hoop ik Verder wou hij me laten desensibiliseren voor m'n allergie maar dat is niet haalbaar nu omdat ik dan elke week/twee weken een injectie moet gaan halen in het ziekenhuis en dat minstens drie jaar lang en dat red ik nu gewoon niet. Dat was hij met me eens dus dat kan altijd nog als het met medicijnen niets wordt. Hij vond wel dat ik echt lastig astma heb en rottig op medicijnen reageer. Ik heb nu medicijnen voor kleine kinderen omdat ik voor de rest nergens tegen kan, haha Ben benieuwd of het nu beter gaat gaan. Over twee/drie maanden moet ik weer terug (wat in mijn rooster past, echt relaxed die man ) en dan krijg ik ook een allergiehuidtest om te kijken of ik naast m'n huisstofmijt en kruidenallergie nog ergens allergisch voor ben. We zien het wel weer. Twee maanden is wel kort eigenlijk, dat is echt niet goed.
Oud 15-02-2007, 22:52
Missy1234567890
@ Sterrenmeisje: misschien kun je een monchou-taart maken, da's lekker makkelijk en die hoeft ook niet meer in de oven (wel in de koelkast)

OT: nog steeds vrolijk! En morgen schijnt het even goed weer te worden als vandaag, nog warmer ook.
Oud 15-02-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 15-02-2007 @ 23:52 :
@ Sterrenmeisje: misschien kun je een monchou-taart maken, da's lekker makkelijk en die hoeft ook niet meer in de oven (wel in de koelkast)

OT: nog steeds vrolijk! En morgen schijnt het even goed weer te worden als vandaag, nog warmer ook.
heb alles al staan voor mon chou taart! hahahaha... zelfde gedachte!
ow kut, ben vergeten spul te halen voor bovenop de taart... morgen dan maar. doe altijd dat ah diepvries zomerfruit erop. echt lekker!
ga morgen lekker iets eerder weg van stage. kan ik lekker nog van de zon genieten!! of ga helemaal niet en blijf thuis om te lezen... hmmm verleidelijk...

nog één peuk en dan slapen.
truste allemaal!!!

vind mezelf af en toe echt een lui varken..
Oud 15-02-2007, 23:02
Lyne
Lyne is offline
Ik ben bang dat ik depressief aan het worden ben. Het gaat al een tijdje niet goed met mij qua stemmingswisselingen. Ik moet heel erg mijn best doen om blij te zijn. Ik spijbel onwijs veel, ik denk wel zo'n 20 uur per maand, en ik heb nu niet eens de motivatie meer om naar school te gaan. Woensdag ben ik de hele dag niet geweest. Puur omdat ik het niet kan opbrengen om iets te doen. Ik zit in mij examenjaar vwo en het lukt me gewoon niet meer. Thuis gaat het klote vanwege ruzies met mijn moeder, op school gaat het klote omdat ik mezelf niet meer kan motiveren omdat ik op een k*tschool zit en op mijn werk is de enige jongen waardoor ik nog een beetje kon lachen vandaag voor het laatst geweest omdat ie ontslagen is.

Ik heb het gevoel dat ik niets meer heb om voor op te staan en dat vind ik eng want vroeger dacht ik dat ik nooit depressief kon worden, ik was wel af en toe down maar meer niet.

Hoe weet je eigenlijk of je depressief bent, want ik wil mezelf niet te snel dat label opplakken, vooral niet omdat iedereen zo snel roept dat ie depri is. Ik wil gewoon weten wat ik eraan kan doen want als het zo doorgaat kom ik waarschijnlijk gewoon m'n bed niet meer uit.
Oud 15-02-2007, 23:11
Verwijderd
nog snel even een laatste reactie:
er is afgelopen week een onderzoek gepubliceerd met daarin de conclusie dat vermoeidheid niet alleen een gevolg, maar ook een oorzaak kan zijn van depressie. probeer eens een tijd gewoon een normaal dag en nacht ritme te creeren. ook in het weekend. ga gewoon elke dag om half twaalf slapen. en praat erover, hier of waar je wil. dat helpt ook een beetje.
op internet staan verscheidene testen om te kijken of je depressief bent, maar volgens artsen stoppen die je veel te snel in het hokje "depressief".
ik wil je situatie niet bagatelliseren, maar depressie is idd erg hip tegenwoordig, dus goed kijken wat een andere oorzaak kan zijn is misschien wel nuttig. sterkte. kuz
Oud 15-02-2007, 23:13
Lyne
Lyne is offline
Ik snap je reactie wel hoor, ik wilde ook niet te snel met het woord depressief gooien omdat iedereen tegenwoordig depressief is. Ik denk alleen dat het bij mij wel wat dieper zit dan gewoon even een dip.

Bedankt voor je tip iig, ik zal idd eens proberen een normaal slaapritme aan te wennen (is nou ook ver te zoeken) kijken of dat helpt.
Oud 15-02-2007, 23:18
Verwijderd
*knuf voor Lyne*
hoop dat je je snel weer wat beter voelt. ik weet nog hoe traumatisch een labiele thuissituatie en examenstress met je kunnen doen. en of je nu "echt" depressief bent of niet. je voelt je kut en dat is klote voor je. het labeltje maakt dan eigenlijk niet zo veel uit. ik hoop dat je weer uit je dalletje kan klimmen. het uitzicht is zoveel beter vanaf de top van de berg!

mijn oprechte excuses voor het spammen, mede-luchters

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 23:21.
Oud 15-02-2007, 23:55
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik ben het zo zat
alhoewel het al langere tijd niet goed ging
zit ik nu 6 maanden in een zware depressie
psychiater enzo kunnen/willen niks meer doen
medicatie slaat niet aan
ik raak steeds meer van iedereen vervreemd
en ik voel me dik
Oud 16-02-2007, 02:13
Verwijderd
Dat zo'n verliefd gevoel, zo erg opeens kan omslaan naar zo'n groot verdriet... Maar hij reageert wel heel lief. Maar ik voel me wel even heel erg ongelukkig, alles komt weer boven. Dingen waar ik een hele tijd niet meer aan heb gedacht komen weer boven en tja, dan moet ik heel hard huilen..
Oud 16-02-2007, 02:36
Verwijderd
buikpijn van die spanning
en ik wil haar echt echt echt echt echt niet kwijt. ik geef gewoon echt om dr.
zucht.
Oud 16-02-2007, 06:13
Verwijderd
Wie aan I. komt komt ook aan mij. Vanavond dus bijna T. in elkaar gemept omdat ik weet dat ie negatieve dingen zegt over I., die zijn ex is. Gelukkig was P. erbij en wist hij me enigszins tot bedaren te brengen, maar anders had ik T. echt zo in elkaar gemept op dat moment.

Later heb ik tegenover T. m'n excuses aangeboden omdat ik me niet netjes had gedragent tegenover hem. I. vond het fijn dat ik dat gedaan had, maar zelf voel ik het als verraad tegenover haar.
Oud 16-02-2007, 06:18
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren gesprek met haar gehad over het telefoontje van m'n coördinator, wat nog best moeilijk was. En waarom heb ik dit nou gedaan, waarom moest ik gisteren weer mee gaan, kan ik niet eens één dag nuchter blijven als het nodig is?

Voelde het gisteravond al, maar hoopte dat het misschien weg zou gaan na een nachtje slaap.. Ik voel me zo door en door kut. Heb nergens meer zin in, wil niet meer naar school, wil niet werken, wil geen theater meer, wil niet eens meer vakantie. Gewoon helemaal niets. Huilen en met M. & C. praten. Ik kan ook niets meer, heb het gevoel dat ik echt doodop ben, en ik voel dat ik ziek aan het worden ben. De neiging tot am is zo ontzettend groot, ik word er echt bang van. Wil haar vandaag misschien wel bellen of mailen, want ik ben bang van mezelf, dat ik mezelf iets aan zal doen. Ik weet niet waar het misgegaan is, wat ervoor zorgde dat ik me nu zo voel. Maar ik voel me vreselijk en het voelt alsof dat nooit meer zal ophouden. Waarom is mijn gevoel altijd zo heftig, dat ik denk dat ik stik? *huil*
Oud 16-02-2007, 06:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wil een reboundvriendje
Ik mis de intimiteit en een persoon hebben die net wat closer is met je dan je familie of een vriendin.
Oud 16-02-2007, 07:21
Roosje
Roosje is offline
Knuffel voor Nijn*!

En wat een grafstemming heerst er in dit huis, Jezus. Met mijn mama die twee keer zoveel werkt als ze zou moeten werken en de kleuters overlaat aan mijn papa en ze worden er beiden knettergek & vervelend van.
Anyway, over zeveneneenhalf uur of zo is mijn vriendje weer hier. <3 En nu moet ik zo meteen naar school en Gymnasiumdagen doen maar ik ben vrij nutteloos afaik, ik kan toch niets, dus misschien sluit ik me maar op in de mediatheek met meneerdeiPod en ga ik zitten schrijven. \m/ Alleen vindt mijn lerares dat misschien niet zo liev. (a) Enen ik moet vanmiddag weer naar de fysio, hurray. -_-' EN ik moet de manege bellen en dat moet ik écht doen, want dat wil ik niet vergeten.

To-do-list voor vandaag:
- Manege bellen.
- Bed opnieuw opmaken. (En water en glas opruimen.)
( - Mijn zusje van school ophalen.) (Bij nader inzien toch niet.)
- Fysiotherapieoefeningen doen.
- Tanden poetsen haar doen piercing schoonmaken schoenen aantrekken eten pakken.
- Psychologieboek lezen.
- De aflevering van De Mol van gisterenavond kijken. (Maar ik kan hem niet vinden op uitzendinggemist.nl)
- Me min of meer normaal gedragen op school. ;x (Nadruk op het min of meer. (a)
- Slaaapen? (Ik geloof dat ik een milliseconde echt geslapen heb, maar ik ben wel uitgerust. )
- Eraan denken om rechtop te zitten & te lopen. :boos: (Hoewel ik daar nog mee door moet gaan.)
- Gitaarmeneer bellen, als ik zin heb. (Gedaan maar hij neemt niet op.)

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 12:46.
Oud 16-02-2007, 08:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De Mol kijken is het belangrijkst, Roos, ik zweer het Echt weer een interessante aflevering.

En ik kon alweer niet slapen want harde muziek en blablabla en vandaag ga ik naar een uitzendbureau en dat vind ik kei eng want ik denk nog steeds dat ik noooooit werk zal krijgen wat steeds realistischer wordt omdat ik het nooit eerder echt heb geprobeerd te vinden Maar vandaag keert het tij misschien, wie weet
Oud 16-02-2007, 08:58
Verwijderd
Ik ben zó goed in allemaal mogelijke toekomsten bedenken en dan al vast kwaad/verdrietig te worden daarom... Tsss, het is echt te idioot voor woorden, ik ga er geloof ik maar es mee ophouden. Ze gebeuren toch nooit en ik ben dus best vaak boos/verdrietig om iets wat helemaal niet bestaat

Maar verder gaat het relaxt, geloof ik, of het nu de lamp is of dat het gewoon al weer langer ligt is. En een 8 voor het fokking lange werkstuk (H) Alleen jammer dat er nog twee 9s gehaald zijn
Oud 16-02-2007, 09:12
Verwijderd
Gister niets gehoord van dat huisje Balen, zullen nu ook wel niets meer horen. Toch gemeen dat het niet uit maakt hoe graag je iets wil
Maar ja, er komt heus wel een keer iets anders voorbij, dat weet ik ook wel, maar niet nu. Niet dit huisje. Ik zag mezelf er al helemaal mn verjaardag vieren enzo..
Oud 16-02-2007, 09:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het was gisteren weer zo leuk op mijn stage. Volgens mij is het dit echt helemaal voor mij. Ik hoop het, ik hoop het zo.

En over een uur en een kwartier ga ik ook even duimen voor mijn zusje, die heeft dan rij-examen, als ik het goed onthouden heb. En stiekem wil ik ook weten wie die jongen uit haar smsje is

Ik ben al goed bezig vandaag, maar even ter inventarisatie mijn to-do-lijstje, dan kan ik straks strepen:
- boodschappen doen
- poetsen
- samenvatting aardrijkskunde afmaken
- spullen pakken voor het weekend
- wassen en was ophangen
- tanken? (dat weet ik pas als ik boodschappen doe)
- zusje bellen om te vragen hoe haar rij-examen ging
- kaartje kopen voor zusje voor haar rij-examen

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 13:08.
Oud 16-02-2007, 09:30
Nebel
Nebel is offline
Gisteravond was zo ontzettend leuk! Samen met een aantal vrienden een hele stapel pannenkoeken gebakken, de meest debiel filmpjes gekeken, vanalles gezongen en het was leuk . En ze zijn gewoon ontzettend lief dat ze van alles georganiseerd hadden zodat ik eens goed kon lachen.
Vrienden .
Oud 16-02-2007, 09:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gisteravond was zoo geweldig. Muziek maken is geweldig. Ik heb zelf ook nog wat gespeeld, zomaar spontaan! Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen! En achter me hoor ik zijn stem, de stem waarvan ik heb gedroomd dat ik daarmee muziek zou maken. En hij speelde ook nog gitaar en zong ik ook mee. Met mooie nummers ook.
Ik wordt weer verliefd. Op iemand anders. Noah is verdergegaan.
Oud 16-02-2007, 09:45
Miracle
Miracle is offline
Ahhhhh, ik ben iets belangrijks kwijt!!! Hoezo irritant en zenuwslopend. Wie weet ga ik het nog vinden als ik rustig zoek... maar zo groot is m'n kamer helemaal niet, ik zou het gewoon ergens moeten zien liggen!

Oke, voor de rest gaat het best oke, behalve dat m'n koffer uitpuilt en dat ik vandaag niet zo'n leuke dag vind.

Bijna vakantie.
Oud 16-02-2007, 10:06
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-02-2007 @ 09:38 :
De Mol kijken is het belangrijkst, Roos, ik zweer het Echt weer een interessante aflevering.

En ik kon alweer niet slapen want harde muziek en blablabla en vandaag ga ik naar een uitzendbureau en dat vind ik kei eng want ik denk nog steeds dat ik noooooit werk zal krijgen wat steeds realistischer wordt omdat ik het nooit eerder echt heb geprobeerd te vinden Maar vandaag keert het tij misschien, wie weet
Op school gingen ze zeggen wie eruit was. :boos: En nou weet ik het en ik vind het jammer. Oh en succes bij het uitzendbureau, het komt vast goed. ^^
Oud 16-02-2007, 10:23
Missy1234567890
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-02-2007 @ 09:38 :

Vet goed van je dat je er heen gaat Dat moet ik ook nog steeds, maar ik durf eigenlijk ook niet, om zelfde reden.
En nu heb ik weer allemaal redenen acceptabel gemaakt waarom het niet kan, dat ik toch geen tijd heb om te werken en als ik straks stage heb, dat ik dan weer moet stoppen omdat dat full time is enz. Allemaal uitstelgedrag. Wil je vertellen hoe het was als je er geweest bent?

OT: moet echt verder typen. Geen zin, want het is te complex en te moeilijk en vooral, te lang aan het worden. Maar ik heb besloten dat ik het dinsdag in ga leveren. Al moet ik er maandag de hele nacht voor doortypen. En straks naar vriendje
Oud 16-02-2007, 10:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, laatste tentamen gehad, ging wel vrij aardig geloof ik, denk dat ik dat vak wel gehaald heb. Echt super relaxed dat ik het vandaag alsnog mocht maken (het was verzet naar een tijdstip waarop ik niet kon). Ik ben blij met al mijn docenten op school, eerlijkheid duur het langst en met eerlijkheid heb ik nog altijd alles bereikt wat ik wou bereiken, echt super fijn dat ze gewoon begrip hebben voor de situatie en me niet onnodig dwarsbomen omdat ze weten dat ik toch wel m'n best doe M'n celbiocijfer staat op internet en ik heb echt een 7 Echt super tof, in Leuven had ik nog een 3,5 gehaald voor hetzelfde soort tentamen, zelfde boek enzo, wel andere vragen. Blijkt dat dit me toch beter ligt en dat ik het wél kan. Ben er heel blij mee

Zo naar huis, hopelijk hebben we al een nieuw modem maar ik ga er eigenlijk niet vanuit. Ik hoop dat het in elk geval gelukt is om een nieuwe te bestellen, zo m'n huisgenootje maar eens smsen. Ik hoop dat het echt aan dat modem ligt en dat we dan ergens volgende week weer internet hebben want dit is echt irritant. Ik ga het weekend maar naar Michel want een weekend zonder internet is niets. Ik hoop dat de Hogeschool volgende week wel open is, ondanks de vakantie anders wordt het allemaal wel heel erg lastig.

Voor nu: vakantie!!! een week en dan op stage, ben benieuwd Dit was echt het allerlaatste tentamen van dit jaar (naja, eigeniljk niet, wil er nog een maken tijdens m'n stage maar dat zie ik dan wel weer).
Oud 16-02-2007, 10:28
Verwijderd
Vanochtend mezelf om 7 uur m'n bed uit geschopt om m'n was te doen en toen dat klaar was ben ik m'n bed maar weer even in gedoken. Zo moe van gisteren nog.....

Maar nu ben ik er weer uit en moet ik gaan bedenken hoe ik m'n verhuizing ga regelen.

Ik doe mee met de to-do lijstjes:
-sleutels ophalen
-meetlint kopen en woning opmeten
-schoonmaakspullen kopen en alvast wat gaan schoonmaken
-eventueel al een lamp meenemen
-vriendin bellen die komt helpen schilderen
-bedenken wie er allemaal een adreswijziging moeten hebben
-bedenken wat ik allemaal over het hoofd zie (huurtoeslag, ....)

en daarnaast ook nog:
-boodschappen
-koken en eten
-studeren

en vanavond ontspannen?!

Eens kijken of dit in één (mid)dag past.....

edit: verhuisdozen regelen!

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 10:34.
Oud 16-02-2007, 10:32
Verwijderd
Omg....
D'r staat op m'n cijferlijst op internet dat ik een tentamen heb gedaan voor een vak en dat ik het gehaald heb...
Maar ik heb geen tentamen gedaan, maar een tussentoets!
En alle practica ed moet ik nog.....

Naja, 't zal wel nog veranderd worden....
Oud 16-02-2007, 10:36
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
cárnaval o0w carnaval ben ik van limburgs blóed!!
Oud 16-02-2007, 10:54
Verwijderd
Toch blij dat ik T niet in elkaar gemept heb gisteravond. Het stond echt heel hard op het punt te escaleren als T niet rustiger was gebleven dan ik. Ik had me even met P teruggetrokken in de hal, omdat ik moest afkoelen. Toen kwam T daar vervolgens langslopen en was mijn eerste reactie om hem een fikse duw te geven. Gelukkig hield hij z'n agressie in toom. Ik was niet eens dronken, maar op dat moment was het gewoon te veel. I is als een zusje voor me en als iemand aan m'n familie komt komen m'n oerinstincten los.

Dat ik nu brak ben, want om 7 uur vanochtend in m'n nest en nu al weer op. Straks naar Utrecht om Sidhe te meeten. Hopelijk gaat m'n brakheid nog een beetje over. En ik hoop dat ze het leuk vind wat ik voor d'r gekocht heb.
Oud 16-02-2007, 11:07
Verwijderd
Zo, eventjes naar school voor een gesprekje en dan eindelijk naar haar voor een lang weekend <3 Ohja en VAKANTIE! \m/
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten