Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Klinkt echt als iets kleins, maar 't heeft me echt járen beperkt in mijn vrijheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
supergoed dat het minder wordt, hoop dat ik je een keer op een festival tegenkom, dan weet ik zeker dat die angst verleden tijd is ![]() wil iemand me een schop geven? ik moet echt van die bank afkomen en boodschappen gaan doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Roosje: Tussen binnen zitten en een hele middag stadten zit nog wel een heel groot stuk...eventjes de stad in en een terrasje pakken en daar genieten van het zonnetje bv? En anders misschien in de tuin zitten? Is wel anders, maar dan ben je toch wel even buiten. OT: Ik ben vandaag bij iemand wezen eten (gelukkig met nog twee anderen) en echt, verbazingwekkend hoe vol mensen hun huis kunnen stoppen met van alles en nog wat. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow kut, ben vergeten spul te halen voor bovenop de taart... morgen dan maar. doe altijd dat ah diepvries zomerfruit erop. echt lekker! ga morgen lekker iets eerder weg van stage. kan ik lekker nog van de zon genieten!! of ga helemaal niet en blijf thuis om te lezen... hmmm verleidelijk... nog één peuk en dan slapen. truste allemaal!!! vind mezelf af en toe echt een lui varken.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En nu heb ik weer allemaal redenen acceptabel gemaakt waarom het niet kan, dat ik toch geen tijd heb om te werken en als ik straks stage heb, dat ik dan weer moet stoppen omdat dat full time is enz. Allemaal uitstelgedrag. Wil je vertellen hoe het was als je er geweest bent? OT: moet echt verder typen. Geen zin, want het is te complex en te moeilijk en vooral, te lang aan het worden. Maar ik heb besloten dat ik het dinsdag in ga leveren. Al moet ik er maandag de hele nacht voor doortypen. En straks naar vriendje ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |