Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2007, 17:26
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Volgens mij verkopen ze wel goede LSD in Eindhoven.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2007, 17:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind dertigers gewoon ook maar mensen als twintigers
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 18:29
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 17-02-2007 @ 16:16 :
Het kostte me verdomme 5 lowlandsen om een keer een chick in mn tent te krijgen.

Die kutkop van me ook .
Je scoort toch genoeg 13 jarige meisjes bij willekeurige emoconcerten om je daar niet druk om te hoeven maken?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:05
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Freek: Je hebt gelijk. Je weet het van te voren, maar afgelopen jaar trok ik t gewoon echt niet meer hahaha. Het zat er al jaren aan te komen. Als ik volgend jaar ga dan ga ik mensen neersteken dus ik haak af

Is P:/ntlblabla T. Violence? shiiit.
__________________
The death toll is rising

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 01:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
L_angel schreef op 17-02-2007 @ 19:29 :
Je scoort toch genoeg 13 jarige meisjes bij willekeurige emoconcerten om je daar niet druk om te hoeven maken?
Ik?

Jemig, waarom mis ik dat soort dingen altijd .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 09:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
goed geprobeerd maar jammerlijk mislukt
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 10:32
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 18-02-2007 @ 18:05 :
shiiit.
.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 10:32
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 18-02-2007 @ 18:05 :
Freek: Je hebt gelijk. Je weet het van te voren, maar afgelopen jaar trok ik t gewoon echt niet meer hahaha. Het zat er al jaren aan te komen. Als ik volgend jaar ga dan ga ik mensen neersteken dus ik haak af

Is P:/ntlblabla T. Violence? shiiit.
Hehe, ga je nog wel naar Trashfest toe?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 10:35
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 19-02-2007 @ 11:32 :
.
Oh niks.

Freek: Nah de line up zegt me niet zo veel.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:31
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 19-02-2007 @ 02:31 :
Ik?

Jemig, waarom mis ik dat soort dingen altijd .
Die indruk heb ik in ieder geval wel? ()
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
L_angel schreef op 19-02-2007 @ 14:31 :
Die indruk heb ik in ieder geval wel? ()
je hebt een nare ervaring achter de rug, enkele jaren geleden? ()
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:48
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-02-2007 @ 14:46 :
je hebt een nare ervaring achter de rug, enkele jaren geleden? ()
haha.

damn, je hebt me door
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
misschien kan je je trauma's verwerken in de praatgroep van medeslachtoffertjes
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
L_angel schreef op 19-02-2007 @ 14:31 :
Die indruk heb ik in ieder geval wel? ()
Ah gebasseerd op de vele malen dat je me in het echt hebt meegemaakt waarschijnlijk .

En @Carn: dude, check dr fotoboek. Out. Of. My. League.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:54
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Wat een goed idee

Maar goed, ontopic enzo.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 14:06
DrunkOnEgo
Avatar van DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
tijdens mijn eerste festival (pinkpop2001) was onze fles punica gejat Toen we vervolgens terugkwamen van het festivalterrein was deze omgeruild voor een tree bier

Verder heb ik geen nare ervaringen; alleen moet je uitkijken als je met 6 man in een éénpersoons tentje ieder een joint opsteekt, terwijl het buiten 36 graden is

edit: en oja! Tijdens Lowlands 2004 viel er een druppel zweet van de 24-uurs tent van boven in mijn bier, maar dat zal wel een bekend fenomeen zijn
__________________
"After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music." ~Aldous Huxley

Laatst gewijzigd op 19-02-2007 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 14:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 19-02-2007 @ 14:53 :
Ah gebasseerd op de vele malen dat je me in het echt hebt meegemaakt waarschijnlijk .

En @Carn: dude, check dr fotoboek. Out. Of. My. League.
is alles boven de 16 niet out of your league?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 14:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
DrunkOnEgo schreef op 19-02-2007 @ 15:06 :
edit: en oja! Tijdens Lowlands 2004 viel er een druppel zweet van de 24-uurs tent van boven in mijn bier, maar dat zal wel een bekend fenomeen zijn
mineralen zijn gezond!

Citaat:
Crimson schreef op 19-02-2007 @ 15:17 :
is alles boven de 16 niet out of your league?
hehe, auch.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 14:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Crimson schreef op 19-02-2007 @ 15:17 :
is alles boven de 16 niet out of your league?
Ik snap echt niet waar dit fabeltje vandaan komt .
Grootste leeftijdsverschil is 4 jaar geweest .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:26
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
L_angel schreef op 19-02-2007 @ 14:48 :
haha.

damn, je hebt me door
HAHA
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
DrunkOnEgo schreef op 19-02-2007 @ 15:06 :
edit: en oja! Tijdens Lowlands 2004 viel er een druppel zweet van de 24-uurs tent van boven in mijn bier, maar dat zal wel een bekend fenomeen zijn
weet nog een groezrock waarbij het (iig in de grote tent) zo warm was dat het zweet van het publiek condenseerde tegen het plafond van de tent en vervolgens naar beneden regende... goor!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-02-2007 @ 16:35 :
weet nog een groezrock waarbij het (iig in de grote tent) zo warm was dat het zweet van het publiek condenseerde tegen het plafond van de tent en vervolgens naar beneden regende... goor!
dat hoort zo in festivaltenten, als dat neit zo is dan speelt er gewoon een schijtband met ditto publiek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 19-02-2007 @ 16:36 :
dat hoort zo in festivaltenten, als dat neit zo is dan speelt er gewoon een schijtband met ditto publiek.
nou, ben heel wat festivals geweest, maar dat was toch echt wel een uitzondering...

[edit] geen zin in nieuwe post: Carn, je nep-leeftijd naast je naam is erg goed gekozen, je gedraagt je puberaal as hell

Laatst gewijzigd op 19-02-2007 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik blijf bij mijn argument.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 15:41
DrunkOnEgo
Avatar van DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-02-2007 @ 16:35 :
weet nog een groezrock waarbij het (iig in de grote tent) zo warm was dat het zweet van het publiek condenseerde tegen het plafond van de tent en vervolgens naar beneden regende... goor!
dat is dus precies wat er gebeurde, alleen is het woordje 'regen' wat overdreven in dit geval.
__________________
"After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music." ~Aldous Huxley
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 18:51
Crimson
Crimson is offline
optredens in tenten zijn sowieso gay
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 19:33
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Crimson schreef op 19-02-2007 @ 19:51 :
optredens in tenten zijn sowieso gay
want?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 20:05
DrunkOnEgo
Avatar van DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
Citaat:
L_angel schreef op 19-02-2007 @ 20:33 :
want?
ik zie het verband ook niet echt
__________________
"After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music." ~Aldous Huxley
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 20:54
Verwijderd
Optredens in tenten zijn niet per se gay, maar het zijn meestal wel pauperbands die in tenten spelen. Tenzij het een festival is waar alléén maar tenten zijn, dan weet ik het niet. (Wie komt er met een flauwe grap omtrent tenten en festivals?)

Het enige gave optreden in een tent was Mambo Kurt vorig jaar, maar Mambo Kurt zou nog gaaf zijn in een teil met oud regenwater, dus dat hoeft niet veel te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 20:57
DrunkOnEgo
Avatar van DrunkOnEgo
DrunkOnEgo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 21:54 :
Optredens in tenten zijn niet per se gay, maar het zijn meestal wel pauperbands die in tenten spelen.
wat een onzin.
__________________
"After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music." ~Aldous Huxley
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 21:02
Verwijderd
meestal staan de overgewaardeerde kutbands op de open podia en de bands die nog willen laten zien wat ze kunnen om iets te bereiken in de tenten.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 21:54 :
(Wie komt er met een flauwe grap omtrent tenten en festivals?)
Was dat niet de drummer van de Nirvana die later basgitaar speelde in POD?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 21:54 :
Optredens in tenten zijn niet per se gay, maar het zijn meestal wel pauperbands die in tenten spelen. Tenzij het een festival is waar alléén maar tenten zijn, dan weet ik het niet. (Wie komt er met een flauwe grap omtrent tenten en festivals?)

Het enige gave optreden in een tent was Mambo Kurt vorig jaar, maar Mambo Kurt zou nog gaaf zijn in een teil met oud regenwater, dus dat hoeft niet veel te zeggen.
tool? tori amos? heb echt zo veel gezien in tenten terwijl er ook podia waren.
en wat stond er dan op de podia: sugarbabes
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 22:38
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 21:54 :

Het enige gave optreden in een tent was Mambo Kurt vorig jaar, maar Mambo Kurt zou nog gaaf zijn in een teil met oud regenwater, dus dat hoeft niet veel te zeggen.
Helemaal mee eens, beste artiest ooit.

En ik vind optredens in tenten gewoon niks, geen sfeer, te benauwd, te vol, etc. Optredens zijn beter in zalen of gewoon in de open lucht. Op Lowlands zijn bijna alleen maar tenten en op Pinkpop is 2/3 in de open lucht. Ervaring leert dat dat mijn voorkeur is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 22:48
Verwijderd
@ tentenbash: Waarom zou je naar een festival gaan met veel overgewaardeerde kutbands als je eigenlijk de gavere kleinere bands wil zien die in 'n tent gestopt worden? Zo'n festival is dan toch veel duurder omdat je voor de grote namen betaalt, ook al wil je ze dan niet zien? Ik weet niet hoor, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling.

Als een festival mij maar een paar gave bandjes te bieden heeft, die niet bijster bekend zijn, dan ga ik liever naar een 'los' concert en laat ik het hele festival voor wat 'ie is. Of, als het me om de festivalsfeer te doen zou zijn - een ander, gaver festival uitzoeken.
Maar over het algemeen ga ik, los van sfeer etc, júist voor een reeks grote namen. Op elk festival spelen wel een paar gehypete overgewaardeerde kutbands, daar doe je niks aan, maar tenzij je Xtr00 undergroundX bent zijn er doorgaans echt wel enkele grote bands die je gaaf vindt. En je gaat me niet vertellen dat iemand (bijvoorbeeld) Motörhead of Emperor een tent in krijgt, zulk soort lui spelen gewoon op grote podia voor een groot publiek. Dan sta ik toch echt liever daar dan bij een of ander plaatselijk bandje in een overhitte krappe tent waar 't zweet van het plafond druipt. Die zie ik, mocht dat nodig zijn, later wel. In een concertzaal.

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-02-2007 @ 22:29 :
tool? tori amos? heb echt zo veel gezien in tenten terwijl er ook podia waren.
en wat stond er dan op de podia: sugarbabes
OMG. Dan ga je gewoon naar de verkeerde festivals, ben ik bang.

Uit interesse, ging niet iedereen dood bij Tool? Het lijkt me dat je een ziek grote tent nodig hebt om het publiek te huisvesten, aangezien er flink wat mensen zijn die het willen zien. Krijg je zo'n volgepropte benauwde teringzooi met flauwvallende mensen en geen relaxte mogelijkheid tot bier halen en niet kunnen roken zonder een gat in iemands rug te branden en brandgaten in je kleren van mensen die het wel aandurven enzo.


Citaat:
Ufke schreef op 19-02-2007 @ 22:11 :
Was dat niet de drummer van de Nirvana die later basgitaar speelde in POD?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 22:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Anthrax in een tent was het beste concert van Graspop 2004, en daar was nog genoeg ruimte om een kat rond te slingeren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 23:48 :
OMG. Dan ga je gewoon naar de verkeerde festivals, ben ik bang.

Uit interesse, ging niet iedereen dood bij Tool? Het lijkt me dat je een ziek grote tent nodig hebt om het publiek te huisvesten, aangezien er flink wat mensen zijn die het willen zien. Krijg je zo'n volgepropte benauwde teringzooi met flauwvallende mensen en geen relaxte mogelijkheid tot bier halen en niet kunnen roken zonder een gat in iemands rug te branden en brandgaten in je kleren van mensen die het wel aandurven enzo.
ben net als velen begonnen met pinkpop

tool viel best mee qua chaos, was ook al een tijd geleden, was ook op pnkpp, dus ook niet echt standaard tool-publiek.

ik hou zelf ook meer van open podia, maar echt niet alle bands in tenten zijn kut...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 20-02-2007 @ 16:17 :
ben net als velen begonnen met pinkpop

tool viel best mee qua chaos, was ook al een tijd geleden, was ook op pnkpp, dus ook niet echt standaard tool-publiek.

ik hou zelf ook meer van open podia, maar echt niet alle bands in tenten zijn kut...
Dat heb ik ook niet gezegd, 'meestal'. Maar goed, Pinkpop snapt het gewoon allemaal niet echt.

Volgens mij heb je wel mazzel met dat het geen standaard Tool-publiek was, in ieder geval kan ik me voorstellen dat Tool makkelijk 10.000 lui kan trekken met één groot concert. En als die allemaal in een tent zouden moeten..

Citaat:
Juice schreef op 19-02-2007 @ 23:54 :
Anthrax in een tent was het beste concert van Graspop 2004, en daar was nog genoeg ruimte om een kat rond te slingeren.
Goed, uitzondering. Maar wellicht moet ik m'n stelling bijschaven - op festivals met een 'gemixte' line-up, met veel verschillende soorten muziekstijlen en bands, zijn de bands in de tenten vaker gaaf dan op festivals waar voornamelijk één soort muziekstijl aan bod komt. Puur omdat bij de eerste alles wat afwijkt van de (op het festival heersende) meerderheid in een tent gestopt wordt, ook als het een gave band is, terwijl bij het tweede 't gewoon de minder goede of minder bekende bands zijn, die in een tent spelen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 15:42
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ik kan me nog een Fields Of Rock heugen waar Machine Head in een tent speelde, dat was ook kapotgaan voor gevorderden daar.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 15:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik snap niet zo goed... wat er zo erg is... aan tenten. Je kunt toch gewoon prima geluidskwaliteit hebben en een fijne liedjesband met passie en vuur die het er allemaal goed doorheenragt en dat kan net zo vet zijn als openlucht.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 20-02-2007 @ 16:48 :
Ik snap niet zo goed... wat er zo erg is... aan tenten. Je kunt toch gewoon prima geluidskwaliteit hebben en een fijne liedjesband met passie en vuur die het er allemaal goed doorheenragt en dat kan net zo vet zijn als openlucht.
Ja, 't kan. En het zal ook wel vaak genoeg zo zijn. Maar ik zie in de praktijk dat er minder vaak goede bands in de tent(en) staan in vergelijking met de podia.

En als er een keer een fijne liedjesband met prima geluidskwaliteit staat, dan zijn er altijd ontzettend veel mensen die het willen zien. Dus dan sta je met heel veel mensen op elkaar gepropt, geen fatsoenlijke pit omdat het zo druk is, cónstant crowdsurfers op je dak omdat de dichtheid van het publiek en de afwezigheid van open ruimtes met pits dat toelaat, het is benauwd, kennelijk valt er zoals ergens boven beschreven ook nog eens zweet in je bier - nja, daar pas ik voor.

Maar goed, als het een toffe band is, het geluid klinkt goed en het is niet extreem druk of benauwd, dan is er niets mis dat tentoptreden, nee.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 17:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-02-2007 @ 18:18 :
Ja, 't kan. En het zal ook wel vaak genoeg zo zijn. Maar ik zie in de praktijk dat er minder vaak goede bands in de tent(en) staan in vergelijking met de podia.
Daar merk ik eigenlijk vrij weinig van. Om nog maar eens Graspop 2004 te noemen (immers het laatste festival waar ik als bezoeker was), daar stonden Mastodon, Dillinger Escape Plan, Megadeth en Anthrax in een tent en Within Temptation, Papa Roach en Slipknot op een podium.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 20-02-2007 @ 18:31 :
Daar merk ik eigenlijk vrij weinig van. Om nog maar eens Graspop 2004 te noemen (immers het laatste festival waar ik als bezoeker was), daar stonden Mastodon, Dillinger Escape Plan, Megadeth en Anthrax in een tent en Within Temptation, Papa Roach en Slipknot op een podium.
Mja, dan moet je dus naar Wacken, waar Megadeth en Anthrax op de hoofdpodia terechtkomen, gave kleine bandjes op een kleiner podium, middelmatige kleine bandjes in de tent en Slipknot komt er nog niet in al zouden ze smeken. (a)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 20-02-2007 @ 18:35 :
Mja, dan moet je dus naar Wacken, waar Megadeth en Anthrax op de hoofdpodia terechtkomen, gave kleine bandjes op een kleiner podium, middelmatige kleine bandjes in de tent en Slipknot komt er nog niet in al zouden ze smeken. (a)
ik eet een bezem als slipknot nog nooit op wacken heeft gestaan?

BWVS dan he

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 20-02-2007 @ 18:53 :
ik eet een bezem als slipknot nog nooit op wacken heeft gestaan?

BWVS dan he
Hehe, je hebt mazzel dat je die 'bwvs' er nog bij geshoopt hebt. Slipknot heeft nooit op Wacken gestaan, ik heb net de hele History sectie er op nagekeken

Je hebt wel af en toe een echte kutband er tussen, volgens heeft Within Temptation er een keer gespeeld en dit jaar heb je Dimmu Borgir waar het gros ook niet echt warm voor loopt. Maar goed, die staan meestal wel op een kuttijdstip, ergens vroeg overdag oid. Kun je fijn doorheen slapen en/of bier drinken ondertussen. Bovendien, alsof je ooit een festival hebt waar je álle, maar dan ook echt ÁLLE bands gaaf vindt. (En alsof je dat trekt, drie dagen lang, als je niet alleen maar passief achterin het publiek staat dan. Heh.)

Laat het weten als je je nog bedenkt omtrent die bezem, ik wil daar wel filmpjes van zien.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 20:13
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ik denk dat het toch echt aan de band ligt of het beter in een tent of open podium kan staan, daar doen tenten zelf natuurlijk niets helemaal niets aan.
DEP, om maar even wat te noemen, in de indiatent op lowlands vorig jaar (of het jaar daarvoor alweer) was erg gaaf en waarschijnlijk een stuk minder gaaf als het op een of ander onwijs groot podium had gestaan.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 22:16
Krynn
Krynn is offline
Tent of openlucht...blah. Hangt van de geluidstechnicus en het publiek af.

Regen is tof. Van modder word ik altijd vrolijk.

M'n ergste festival was een Pinkpop een x aantal jaren geleden. Ik wil op dag drie naar de wc, ik trek een Dixie open, en de strontpiramide steekt een flink stuk boven de bril uit. Ik ben maar in de bosjes gegaan...

D'r was iemand op de tent gevallen. Stokken kaduk.

We waren op dag anderhalf al door ons geld heen. Eten en drinken was niet het probleem, maar op dag twee had m'n broer al z'n sigaretten opgerookt...dus op dag drie was hij zo chagrijnig dat ik 'm maar 'kwijtgeraakt' ben :/
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 22:40
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-02-2007 @ 16:48 :
Ik snap niet zo goed... wat er zo erg is... aan tenten. Je kunt toch gewoon prima geluidskwaliteit hebben en een fijne liedjesband met passie en vuur die het er allemaal goed doorheenragt en dat kan net zo vet zijn als openlucht.
ik snap niet waarom mensen de moeite doen om een tent op te zetten als het gros van het publiek een band het liefst in de openlucht ziet spelen
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
strigoii schreef op 20-02-2007 @ 23:40 :
ik snap niet waarom mensen de moeite doen om een tent op te zetten als het gros van het publiek een band het liefst in de openlucht ziet spelen
omdat 5 podia naast elkaar nog steeds een kutgeluid produceren wat niet identificeerbaar is
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Krynn schreef op 20-02-2007 @ 23:16 :

Ik wil op dag drie naar de wc, ik trek een Dixie open, en de strontpiramide steekt een flink stuk boven de bril uit.
technisch bijna onmogelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.