Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nare man bijvoorbeeld kleedt zich precies zoals hij wilt, maar dat betekent niet automatisch dat hij ook alle denkbeelden heeft van de meeste mensen die zich zo kleden. Daar gaat het om, niet om dat je je echte persoonlijkheid verbergt onder een hoop kleding die je eigenlijk niet zo mooi vindt.
||
Citaat:
M'n pa fietst vaak naar z'n werk (best een eind, maar tis goed voor z'n conditie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok ik praat met een "rr"heb tien jaar in wassenaar gewoond(woon nu in dordrecht) ben op en top kak draag polo en boorschoenen, parelcollier en olilysjaaltje. En dan nog???en weet je mijn vader stemt op de Indo partij en mijn moeder op d66!!als ik mag stemmen dan stem ik VVD!!! Mijn papa heeft zijn dure auto verkocht voor een gare station( omdat hij dat zo mooi vind) en hij rijdt motor (ook niet echt kak) en mijn mama is platinablond en hoort echt bij het klootjes volk. Ik ben de OUT- SIDER in ons gezin!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je mag je alleen kakker noemen als je in één van de 100 rijkste buurten van nederland woont
klik hier ![]() ![]() ![]() Puhh we zijn achter uit gegaan: Huidige buurt: 70 Arnhem 6814 KA t/m KZ Guldenbodem Vorige buurt: 15 Haren gn 9752 CA t/m CP Rijksstraatweg ![]()
||
Citaat:
![]() 288 miljonairs in Bleiswijk, toch niet slecht op 10000 man ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar staat bijlmer ![]() groen links gestemd geen auto thuis maar ik klaag niet Rat
||
Citaat:
Yeah, mijn buurt staat op 57 ![]()
||
Citaat:
Bilthoven-Noord op 5.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mwa, ik kleed me meestal wel netjes
![]() ![]() maar daarintegen luister ik wel KoRn, Papa Roach, Him, en denk ik half-gothic. tis dus lekker tegenstrijdig/
|
![]() |
Ik behoor absoluut niet tot de kak. We zijn een vrij normaal gezin, hebben wel een vrij ruim huis, maar geen BMW voor de deur o.i.d. en ik woon ook niet in een kak-buurt. Oké, ik draag merkkleding, maar dat zegt ook maar een klein gedeelte. Ik heb wel goede waarden en normen meegekregen van mijn paps en mams
![]() Er is trouwens niks mis met kakkers, kan wel goed met ze opschieten, maar ik vind het zo sneu dat sommige mensen status denken te hebben doordat ze bijvoorbeeld in een BMW rijden, die waarschijnlijk toch is gefinancierd. Dat vind ik nou zo jammer, en ik vind BMW's niet eens echt coole auto's ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat bedoelde ik helemaal niet met mijn post. Wat ik bedoelde was dat ik bij een aantal wijken zoiets had van nou die hadden wel wat lager mogen staan... en anderen wat hoger. Ik vond het in verhouding soms niet helemaal kloppen, en sommige wijken staan er helemaal niet in terwijl die duidelijk meer 'hebben' dan andere wijken in de lijst. That's all. (het was btw meer aan Max -> Bliksem gericht omdat wij het toevallig laatst over deze trieste site hadden, maar okay)
Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 21:39. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ok.. ff wat hintjes geven: 1. Bliksem heeft al tijden niet meer gepost 2. Bliksem's achternaam is Den Blanken 3. Blank betekend ook nog wel eens wit. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dacht dat je een vervelende bijdehante newbie was die mij ff loopt te dissen ![]() Okeeee ik heb niks gezegd mensen ![]()
||
Citaat:
![]() En die site klopt dus echt NIET: aantal familieleden van mij wonen in Emmen in de Bargeres en zo bijzonder is het daar ook weer niet ![]() En even ontopic: tja het kan me niet zoveel schelen of iets me wel of niet kak maakt. Ik hockey niet, ik golf alleen, omdat ik het leuk vind---> niet omdat mijn ouders mij verplicht lid hebben gemaakt. Ik draag merkkleding, ouders stemmen VVD en we hebben het goed thuis. Maakt mij dat dan gelijk een kakker?? Het interesseert me echt niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik kom uit wassenaar ik draag polo's ik draag overhemden met kraag omhoog ja, omdat dat heel leuk staat. Ben ik kak nee denk het nie want ik hokey niet ik golf en tennis niet dus nee ben geen kak.
En ik draag gewoon nike schoenen en cars broeken dus dat kan ook nie als je kak bent. oja en volgens zeggen praat ik wel met een rrr (maarja iedereen heeft een afwijking) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm die site klopt misschien wel, het is maar hoe je het ziet. In bepaalde wijken heb je veel mensen die door de waarde van het huis al snel miljonair zijn (in guldens weliswaar) terwijl er in andere wijken wel minder mensen wonen maar die wel stukken rijker zijn.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|