Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2007, 14:32
Jones
Na een redelijk heftig weekend bij m'n ouders doe ik nu al 2 dagen vrij weinig omdat ik redelijk ziek aan het worden ben maar morgen wel wil werken.
Advertentie
Oud 20-02-2007, 14:47
Ann
Ann is offline
ik ga over 3 kwartier richting werk
Oud 20-02-2007, 14:48
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 20-02-2007 @ 15:28 :
Ik ben me van geen kwaad bewust!
Ja, wie was dat dan aan de telefoon?!?!
Oud 20-02-2007, 14:51
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 20-02-2007 @ 15:48 :
Ja, wie was dat dan aan de telefoon?!?!
Plien! Jij hing de hele tijd op toen ik je aan de telefoon had :')
Oud 20-02-2007, 15:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik niet, ik heb vakantie.
Oud 20-02-2007, 15:37
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen heb ik een half uur gewacht op de bus die maar niet kwam, ALWEER. Stage, niet boeiend. Een enge terugrit met de meest roekeloze buschauffeur ooit en straks mn rij-instructeur naar Amsterdam chauffeuren.
Oud 20-02-2007, 16:39
Electriq
Electriq is offline
En Christus te paard
Oud 20-02-2007, 16:48
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Electriq schreef op 20-02-2007 @ 17:39 :
En Christus te paard
jij bent gewoon bang voor je beroep!!
Oud 20-02-2007, 16:52
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dext0r schreef op 20-02-2007 @ 17:48 :
jij bent gewoon bang voor je beroep!!
Haha en nee
als je als kliniek denkt dat ze zo'n slot nodig hebben moet je ze gewoon überhaupt niet op verlof sturen
natuurlijk gaat het niet mis wanneer iemand zo'n ding om zn been heeft, hij/zij kijkt wel uit, dus je hebt alsnog totaal geen richtlijn voor iemands gedragingen tijdens een verlof zonder zo'n slot ergo: je bent even ver van huis als nu en het kost een boel geld
Net als Nasa ooit voor 100.000 miljoen dollar een pen heeft ontwikkeld waarmee je in de ruimte kan schrijven terwijl je net zo goed een potlood kan gebruiken.
Oud 20-02-2007, 16:59
Verwijderd
Ik ben naar school geweest.
Oud 20-02-2007, 18:45
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Toen ik van mijn fiets afsprong vloog mijn schoen in de lucht en belandde een eind verder. Toen moest ik op mijn panty door de plassen hoppen. . Verder zag ik een muts met rood haar, een groene jas en een oranje sjaal en oranje handschoenen, lekker GEWAAGD. Dat wilde ik even melden omdat ik dat soort mensen vervelend vind. Erger dan 40-jarige huisvrouwen met fluorescerende winterjassen.

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 19:16.
Oud 20-02-2007, 18:56
suvórov
suvórov is offline
Ik moet altijd even doorbijten als ik me er de 'oh, wat leuk!' reacties bij voorstel van vriendinnen/collegae/familie.
Oud 20-02-2007, 20:39
Metal
Metal is offline
Vannacht was ik uit en ik was echt krék wasted. Zittend op mijn bank in slaap gevallen met een deken over me heen.

Nu ga ik even snel wat afwas doen en dan naar de stad. Ik moet me haasten verdomme.
Oud 20-02-2007, 21:07
Verwijderd
Ik wilde gaan leren voor 'n tentamen morgen maar dat is mislukt. In plaats daarvan zit ik naast een open raam met een peuk, een enorme kop perzikthee, en een schaaltje met daarin pijnboompitten, een stukje pure chocolade (80% cacao ) en gedroogde cranberries.

Ah ah wat een mooi leven ah.
Oud 20-02-2007, 21:15
Broeder
Broeder is offline
Nou, ik heb net mijn tanden gepoetst, want ja, ik dacht, JA HEE STRAKS VERGEET IK HET NOG HHAha.
Oud 20-02-2007, 21:20
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik checkte de OHY468 naar Ankara in, en nu ben ik doodop van het voeren van discussies met passagiers over overbagage. Blijkbaar is het MIJN schuld dat een ander teveel bagage meeneemt en nog te laat op komt dagen ook. Godzijdank werden me verdere discussies aan de gate bespaard, en mocht ik eerder naar huis. Nu ben ik bezig met een essay over racisme in Joseph Conrad's The Heart of Darkness. Yay.
Oud 20-02-2007, 21:41
kuik
kuik is offline
ik werd vandaag gebeld door de VU of ik wilde surveilleren tijdens tentamens voor 8 euro per uur maar dat wil ik wel, want je hoeft niets te doen en je mag gewoon een boek gaan lezen. maar op donderdagavond kan ik niet, maar ik blijf op de bellijst staan iig. relaxt. vandaag ben ik ziek, dus ik ben al de hele dag mn container niet uitgeweest en dat was saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. ik heb alleen maar tv gekeken (the A-team ) en een werkgroep voorbereid. net toch nog even what about brian gekeken bij een vriendin en morgen hopelijk weer naar college en feestje van de mfas als ik beter ben.
Oud 20-02-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-02-2007 @ 22:20 :
Ik checkte de OHY468 naar Ankara in, en nu ben ik doodop van het voeren van discussies met passagiers over overbagage. Blijkbaar is het MIJN schuld dat een ander teveel bagage meeneemt en nog te laat op komt dagen ook. Godzijdank werden me verdere discussies aan de gate bespaard, en mocht ik eerder naar huis. Nu ben ik bezig met een essay over racisme in Joseph Conrad's The Heart of Darkness. Yay.
Ach ja bij mij is alles mijn schuld want ik werk in een kiosk waar ze ook treinkaartjes verkopen en mensen komen altijd zeuren. Dan hebben ze een kaartje uit de automaat gehaald en zeggen ze: "Ik drukte utrecht in en toen gaf de automaat me zomaar een kaartje naar Uitgeest!" (en toen ging ik als een debiel toch maar pinnen i.p.v. op de STOP/WISSEN knop drukken want ja ik kijk niet uit mijn doppen en betaal altijd voor dingen die ik niet wil ) En als ik ze dan geen geld terug geef dan is het mijn schuld dat de automaat zomaar uit zichzelf andere kaartjes geeft! Hmm hmm.

Weet je wat ik ook altijd zo leuk vind, is als mensen dan zeggen: "Nou, bedankt voor de service hoor..." en dan kwaad weglopen, voordat ik nog kan zeggen dat ik er gewoon NIKS aan kan doen

Sowieso snap ik het nooit als mensen gaan ZEUREN aan een KIOSK balie... Dat heb ik nog nooit gedaan en snap het ook niet echt. Alsof ik alles ga onthouden en door ga geven aan de NS (voor wie ik dus NIET werk, ik heb ook geen NS pakje aan dus ik snap niet waarom mensen mij aanzien voor NS-er).
Ik wil nooit meer werken met mensen
Oud 20-02-2007, 21:59
Electriq
Electriq is offline
Ehhh Zo is het ook enorm tof om als kassamiep mensen aan je kassa te krijgen van wie blijkt dat ze onvoldoende saldo hebben. In Hoogeveen (ja dan vraag je er ook om) is het in zo'n geval traditie om op het kassameisje te schelden
Oud 20-02-2007, 22:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Passagiers schijnen overigens ook te denken dat het grondpersoneel iets kan veranderen aan barre weersomstandigheden, of daar toch in ieder geval voor op de vingers getikt moet worden in geval van vertraging. zz
Oud 20-02-2007, 22:17
dext0r
dext0r is offline
beetje pauper marije

@jimmywho ...
sorry maar ik moet dan ook altijd lachen als ik vacatures zie voor 'grond steward(ess)'
Oud 20-02-2007, 22:28
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
dext0r schreef op 20-02-2007 @ 23:17 :

@jimmywho ...
sorry maar ik moet dan ook altijd lachen als ik vacatures zie voor 'grond steward(ess)'
De perks zijn anders goed hoor. Alleen al het goedkope of gratis reizen Daar kunnen een AHOLD-cadeaubon en een kerstpakket niet tegenop, wat mij betreft. Plus dat het echt verre van saai werk is, iets wat van de meeste bijbaantjes niet gezegd kan worden. Komt nog bij dat ik veel werkervaring opdoe in een vakgebied waarin ik verder wil nadat ik afgestudeerd ben.
Oud 20-02-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-02-2007 @ 23:28 :
De perks zijn anders goed hoor. Alleen al het goedkope of gratis reizen Daar kunnen een AHOLD-cadeaubon en een kerstpakket niet tegenop, wat mij betreft. Plus dat het echt verre van saai werk is, iets wat van de meeste bijbaantjes niet gezegd kan worden. Komt nog bij dat ik veel werkervaring opdoe in een vakgebied waarin ik verder wil nadat ik afgestudeerd ben.
Ik dacht dat jij steward was?
Oud 20-02-2007, 22:42
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-02-2007 @ 23:28 :
Komt nog bij dat ik veel werkervaring opdoe in een vakgebied waarin ik verder wil nadat ik afgestudeerd ben.
ik ben iig blij voor je dat je inziet dat je wel moet studeren
Oud 20-02-2007, 22:50
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
White Trash schreef op 20-02-2007 @ 23:31 :
Ik dacht dat jij steward was?
Was, ja. Voltijd studeren lukt niet naast vliegen, zelfs niet met die schamele 2,5 dag college die ik heb. Zou wel gaaf zijn though, je bachelor/master halen en intussen gewoon de hele wereld rondvliegen en leren voor tentamens op het strand
Oud 20-02-2007, 23:26
Verwijderd
Oh wist ik niet! Het is wel een leuke baan Mijn buurvrouw is nu stewardess en ze vindt het altijd nodig om mij jaloers te maken met haar reisverslagen
Oud 21-02-2007, 05:16
Verwijderd
Vannacht had ik een date met Ilse. En ze was zo leuk, kuste zooo fijn en kon totaal niet poolen. En in een opwelling zei ik dat ik lekker voor haar ging koken en dat ze zich nergens zorgen over hoefde te maken. Wat natuurlijk gelogen was.
En ze rook zo lekker!
Oud 21-02-2007, 07:19
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Kunnen we wederom postcoïtale kiekjes verwachten? Even een heads-up, graag.
Oud 21-02-2007, 08:31
DeadNation
DeadNation is offline
Is deze dude echt of is t een fake account?
Oud 21-02-2007, 08:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 21-02-2007 @ 06:16 :
Vannacht had ik een date met Ilse. En ze was zo leuk, kuste zooo fijn en kon totaal niet poolen. En in een opwelling zei ik dat ik lekker voor haar ging koken en dat ze zich nergens zorgen over hoefde te maken. Wat natuurlijk gelogen was.
En ze rook zo lekker!
verkeerd subforum!

ot:
ik ben vandaag niet naar school gegaan want ik had toch maar 2 uur en nu hoor ik zelfs dat het 2e uur uit viel dus 1 uurtje spijbelen moet kunnen zometeen ga ik me aankleden, opruimen, aan school werken en misschien sporten.
Oud 21-02-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 21-02-2007 @ 09:52 :
verkeerd subforum!
Het is nog een beetje te vroeg voor liefde en relatie hoor!
Oud 21-02-2007, 10:28
vixen
vixen is offline
Ik ben weer op mijn stage en we hebben snoep, gestuurd door Adidas. ik snap niet zo goed waarom ze snoep sturen maar dat geeft niet want het is wel lekkere snoep. Ik was vanochtend trouwens weer veel te laat hier, iedereen heeft een tas gekregen, maar ik dus niet. Nu krijg ik hem later en dat is maar goed ook want we wachten nog steeds met zijn allen op de broeken die we zouden krijgen voor kerst. Maw, het is hier een zootje qua goodies.
vanavond zie ik mijn vriendje ook eindelijk weer, we hadden gisteren 23 maanden en dat moet natuurlijk nog gevierd worden.
Oud 21-02-2007, 10:46
*oma*
*oma* is offline
Ik hoef nog maar één uurtje per week op school te komen, maar vanmiddag ga ik er toch maar heen, anders voel ik me ook zo lui.
Daarna even naar een voorlichting van de RUG en dan werken.
Gisteren gesport (body fit) en nu heb ik overal pijn, komt vast door de gewichtjes en elastieken. Auww
Oud 21-02-2007, 10:49
Verwijderd
ik ben lekker de hele week vrij van school en van t werk *yay*
Oud 21-02-2007, 12:25
June bug
June bug is offline
ik ga straks hopelijk even sporten (ik moet nog een beetje motivatie zien te vinden), dan weet ik t niet en vanavond heb ik afgesproken met iemand maar ik weet nog niet wat ik ga doen en waar en blaa, ik ben lui.
Oud 21-02-2007, 13:27
Carn
Carn is offline
wat marketingwerk gedaan voor Annihilator en Black Stone Cherry, opzet gemaakt streetteam voor Delain, veel koffie gedronken en nu ga ik me bezig houden met de Hyve van Treble, yes!
Oud 21-02-2007, 13:41
Verwijderd
Ik doe vooralsnog helemaal niets en dat bevalt me prima ware het niet dat ik zo rijles heb en daar helemaal geen zin in heb
Oud 21-02-2007, 13:58
kuik
kuik is offline
eeeh ik werd vandaag gebeld door vriendinnen of ik wilde mee-eten, maar zij zijn altijd zo inspiratieloos wat eten koken betreft, het is altijd een wereldgerecht, spinaziepasta, chicken tonight of patat en altijd zonder verse groenten en al die gerechten komen mn neus uit. ik haat mensen die inspiratieloos koken. dus nu heb ik besloten om met een andere vriendin te eten die hetzelfde probleem heeft en wel goed kan koken. en nu ga ik naar de stad.
Oud 21-02-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 21-02-2007 @ 14:58 :
spinaziepasta
Oud 21-02-2007, 14:30
Verwijderd
ik eet me trouwens moddervet aan ben&jerry's want die is in de bonus
Oud 21-02-2007, 14:37
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Urm schreef op 21-02-2007 @ 15:30 :
Oud 21-02-2007, 14:53
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ging werken in de wok waar ik sinds gisteren werk. Om 3u mocht ik weg en werd ik zeiknat op de fiets. Nu stink ik een uur in de wind naar wokolie dus ga ik maar eens douchen.
Oud 21-02-2007, 15:03
poirot
poirot is offline
Ik zit nu nog op mn werk en heb net twee boterhammen met pindakaas gegeten. Straks om 6u komt een vriendin me ophalen en gaan we koken en lekker eten. Voorderest niets. Ik haat doordeweeks
Oud 21-02-2007, 15:15
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 21-02-2007 @ 09:31 :
Is deze dude echt of is t een fake account?

Verliefdheid maakt altijd gestoord .
Oud 21-02-2007, 16:05
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
poirot schreef op 21-02-2007 @ 16:03 :
Ik haat doordeweeks
!
Oud 21-02-2007, 17:10
ZerO
ZerO is offline
Ik had stage en nou ben ik thuis en mijn huisgenoten gaan lekker koken, garnalen enzo maar ik heb zo'n honger dat ik stiekem dropjes eet en dat is stout
Oud 21-02-2007, 17:16
Verwijderd
VAKANTIEEEEE
Oud 21-02-2007, 17:38
innogen
innogen is offline
Vandaag ben ik naar school geweest en heb ik interessante dingen over Howl gezegd en gehoord.
Oud 21-02-2007, 17:48
idontcare
idontcare is offline
ik ging eerst bijna naar snowworld, toen bijna naar de 'beeld en geluid experience', toen bijna naar het omniversum maar dat was vol en we waren te laat, dus toen gingen we naar het museon. wát een avontuur.
Oud 21-02-2007, 17:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Urm schreef op 21-02-2007 @ 15:30 :
Ja, heerlijk. <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten