Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2007, 13:02
Verwijderd
Hele goede vraag :')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2007, 17:33
xyz
xyz is offline
zat op de pier en zag de leuke en erg knappe 6de klasser. Had genoeg moed verzammeld om haar uit te vragen. Na het eten stond ik oppeens in haar kamer en ra ra... we hadden geweldige seks dat was het wel..

jammer dat het maar een droom was
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 19:41
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
xyz schreef op 06-03-2007 @ 18:33 :
zat op de pier en zag de leuke en erg knappe 6de klasser. Had genoeg moed verzammeld om haar uit te vragen. Na het eten stond ik oppeens in haar kamer en ra ra... we hadden geweldige seks dat was het wel..

jammer dat het maar een droom was
jonge jongens dromen
OT:
Dat ik werd geslagen ofzo, het deed niet echt pijn, en 2 minuten later sprong in ik een ijskoud zwembad, 2 minuten later stond ik te douchen
k droomde steeds dat er iets gebeurde waar ik van schrok.. omdat het plotseling was.. elke 2 minuten.. Totdat ik in de woestijn stond op een discoparty

Me wekker herhaald zichzelf elke 2 minuten en uiteindelijk werd ik wakker omdat ik gebeld werd
Oud 07-03-2007, 10:52
Uice
Uice is offline
Ik droomde dat ik bij een concert van Tori Amos was en ze opende met 'Caught a lite sneeze'. Het publiek was zo ontevreden over de setlist dat er heel veel mensen wegliepen, wat leidde tot een discussie tussen Amos en het publiek.

Ik vond het heel mooi, maar ik miste helaas een paar stukken.
Oud 08-03-2007, 06:40
Verwijderd
ik raakte bevriend met een gothicachtig meisje en toen hadden we een tentamen in de kroeg
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 08:40
Verwijderd
Over dat Utrecht Centraal veranderd was in een groot zwembad
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 09:18
Skilly
Skilly is offline
Ik moest heel veel brood halen voor me moeder Ik kocht 3 keer een hele brood (terwijl we over 1 pakbrood 2 dagen doen). En toen zag ik dat ze antiliaanse fransebroodjes verkochten en besloot ik in de rij te staan. Je moest eerst betalen en dan kreeg je een bon met daarop het aantal brood. Voor 3 euro kreeg ik 7 broden. Maar omdat ik de bon kwijt was zette ik op een blaadje dat ik 6 broden zou krijgen. Dus ik loop naar de mensen waar je je brood kan ophalen met de neppe bon. Maar plots lag op die toonbank de brood die ik moest hebben. De vrouw aan de toonbank vroeg aan me wat ik van plan was met al dat brood. Ik zei toen nou we gaan het thuis opeten (duh alsof je wat anders met brood doet.
Daarna was ik buiten en stond me moeder daarbuiten met een winkelwagen helemaal vol met pakken brood. En het sneeuwde en er lag ijs op de grond.
Daarna was ik ergens bij een paar mensen. Samen met me schildpadden en waren we geheime agenten en we ontdekten dat die mensen een bom wilde gaan leggen in de stad van Rotterdam. Me schildpadden gingen de bom onschadelijk maken.

OMG hoe bedoel je fantasie?
Oud 10-03-2007, 07:43
WolterB
WolterB is offline
Mn vriendin.
Oud 10-03-2007, 11:02
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik droomde vannacht dat ik m'n moeder SLOEG. dat doe ik echt vaak in m'n droom echt zo'n bitchslap op dr wang. En ze vindt het BEST.
Oud 11-03-2007, 14:15
Verwijderd
over mijn zoon, hij was al ouder en had iets gedaan wat niet in de haak was
maar ik ben het bijna al vergeten waar het nou over ging.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:57
Bongalientje
Bongalientje is offline
een (irl heel onschuldig) vriendinnetje van mij zat boven op haar huis, dat een gigantische roze met witte toren voorstelde. te wachten tot haar vriendje naar boven was geklommen, toen kwam mijn ex bij mij langs en kwam zij ook even (haar vriendje klom niet snel genoeg ) Ze sprong bovenop mijn ex en begon hem te zoenen, toen ik vroeg waarom ze dat deed, terwijl haar vriendje voor haar aan het klimmen was zei ze, dat het mij toch niet uitmaakte dat ze mijn ex zoende..

Haar vriendje was uitgeklommn, stond op de toren, maar daar was niemand.D us kwam hij via het kattenluik mijn huis binnen, waar hij ging vechten met mijn ex. Toen kwam mijn vader en heb ik ze beiden voorgesteld aan mijn vader.
Die het overigens absoluut niet raar vond dat er 2 wildvreemden in zijn huis aan het vechten waren middenin de nacht

in de droom gebeurde veel meer maar dat ebn ik vertegen
(Sorry voor alle spelfouten en omgedraaide letters, ik kan amper zien wat ik zelf typ: stomme computer)
Oud 12-03-2007, 12:07
Verwijderd
Mijn zoontje rende over een brug, maar daar zat geen railing op.
Toen viel hij in het water. Ik schrok, maar ipv erin te springen keek ik gewoon over de rand naar beneden. Hij lag op zijn rug en bleef drijven. Hij leek het niet echt erg te vinden.
Zijn oma was er ook bij, en deed ook gewoon rustig
Met een enorme omweg door een bos, en thuis nog even de schoenen op te halen waarmee ik mijn B-diploma had gehaald, dook ik in het water om hem te redden.
Het water was modderig en het was heel ondiep.
De hele setting van waar hij eerder in het water was gevallen was veranderd in soort moeras achtige omgeving.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 12:12
Roosje
Roosje is offline
Dunn0 ik ben het vergeten maar het was heel raar.
Oud 13-03-2007, 08:45
Meadow
Meadow is offline
Ik heb gedroomd over een veld vol bloemen, en veel mos. Het was er lekker warm, en stil. Ik was daar met iemand, we lagen tegenelkaar aan, een andere vrouw, maar ik weet niet wie.

Da's alles wat ik nog heb .
Oud 13-03-2007, 09:30
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik droomde 2 keer
de eerste keer was iemand tegen mijn voet aan het trappen, en ik deed niets terug. Ik stond namelijk met iemand te praten

de 2e keer zat iemand achter mij aan, of achter een ander..dat is niet zekr.. maar ik rende weg..
toen hoorde ik een keiharde knal en schrok ik wakker, de knal was de radiowekker
Oud 13-03-2007, 13:45
Verwijderd
Ik had iets heel ergs gedaan. Niemand wilde meer met me te maken hebben. Maar het was niet expres, meer weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 14:06
Trass
Trass is offline
Ik weet niet meer precies wat, maar het moet wel raar geweest zijn want daarna werd ik met mijn kleren aan wakker en had ik de dekens van bed afgegooid.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 22:43
Skilly
Skilly is offline
Dat ik last had van me darmen en al me ondebroeken dus vies werden. En dat ik geen andere meer had en snel met de hand onderbroeken moest gaan wassen. Ik had buikgriep ofzo. Maar ik kon me onderbroeken niet wassen omdat ik op 1 of andere manier niet bij de water in de teil kon.
Daarna was ik beter en was ik opeens bij me verzorgfjord en zat ik heel stoer te doen tegen iedereen Steigeren aandacht trekken van iedereen

Vaag
Oud 15-03-2007, 09:29
Verwijderd
Meerdere dingen.

O.a. over een openbare executie (nachtmerrie)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 09:47
WolterB
WolterB is offline
Dat ik twee keer ging pinnen
Oud 15-03-2007, 09:54
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik naar de kapper ging, maar dat er geen plaats was.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 08:39
Verwijderd
Ik schreef Stephen Kings Insomnia over op een collegeblok, terwijl iemand een vliegvakantie voor me aan het boeken was naar Haren, en een kudde giechelende meiden in mijn achtertuin een slaapfeest hielden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik was alleen thuis in ons (vakantiehuisje achtige) huis.
Er wordt aangebeld dus doe ik open; "Mag ik binnenkomen?" Maar het was een enge oude man dus liet ik hem niet binnen.
Toen kwam via de achterkant van het huis mijn moeders neef binnen (die woont in verweggistan in het ecth dus ik was verbaasd).
Gaat de deurbel voor de 2e keer, weer een enge man: "Mag ik binnenkomen?" Ik zeg nee,, loopt hij toch naar binnen, gelukkig is de neeef van mijn moeder sterk, dus hij duwde die man weer naar buiten.
Toen ik weer naar de huiskamer liep, kwamen er 2 of 3 mensen binnen via de achterkant.
Aangezien er 2 weken geleden bij ons is ingebroken, is mijn moeder (ook irl) erg panisch met het alles op slot doen. Ik was dus aan het twijfelen of ik alle deuren (6 ) wel had dicht gedaan en op slot gedaan terwijl er 3 mannen binnen kwamen.

Ze wilde mij aanvallen dus ik rende snel naar boven, terwijl zij dure spullen aan het stelen waren, zocht ik een schuilplek.
Ik belde mijn vader, die werd boos omdat ik waarschijnlijk de deur niet goed had gesloten.
Hij weigerde de politie te bellen, dus die hb ik gesmst.

Ondertussen kwamen de enge mannen naar boven, dus ging ik naaar zolder. Ik heb mij daar verstopt onder een grote slaapzak. Een van de enge mannen zag mij, maar die wilde me niets doen dus hij verstopte me weer goed. Uiteindelikj vond ook de tweede man mij, dus moest ik weer rennen! Naar het zolderraampje, uit het zolderraampje en weer met mijn vader aan de telefoon, die rustig over koetjes en kalfjes praattte.
Uiteindelijk bij een huis om de hoek een raampje ingeslagen en daar huilend warme chocolade melk gedronken. Toen bleek de gene die daar woont, een meisje te zijn waar ik mee sport, haar moeder is zwanger. Het was erg gezellig, maar ik bleef huilen
Toen werd ik wakker..!

Ik zie dat het een lang verhaal is geworden,
als iemand het wel wilt weten maar niet zo veel wilt lezen:
samenvatting
er kwamen enge mannen achter mij aan in mijn eigen huis. Mijn vader wilde de politie niet bellen, ik kon alleen smsen en ze kwamen maar niet, dus ben ik mij elke keer opnieuw gaan verstoppen. Uiteindelijk heb ik via het dak een huis om de hoek bereikt, waar ik warme chocolade melk kreeg en moest huilen.
Oud 16-03-2007, 13:42
Trass
Trass is offline
Ik moest vragen beantwoorden maar ik kon niet uit mijn woorden komen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 18:51
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik heb zo'n belachelijke droom gehad:

Ik was op de diploma uitreiking van de opleiding die ik momenteel volg. En wie was daar .. Mister T (voor diegene die niet weten wie hij is: B.A. Baracus uit the A-team).

Iedereen zat netjes aan de tafeltjes wat te drinken etc. Ik was geslaagd voor mijn opleiding en nadat ik mijn diploma had gekregen ging ik ergens aan een tafeltje zitten. Redelijk dicht bij Mister T. in de buurt.

Toen hoorde ik mister T zeggen:" SHUT UP..." en ik vulde dat voor de grap aan met " FOOL!".

Toen werd ie verschrikkelijk boos en stampte en sloeg alle tafels opzij. Omdat hij schijnbaar niet telkens geassocieerd wilde worden met het personage wat hij in the A-team speelde. En toen wou hij mij ook gaan slaan, maar ik vluchtte snel weg in de auto. En dat was m'n droom....
Oud 17-03-2007, 10:47
Verwijderd
Over dde spaarzegels van de hoogvliet. Ik moet er nog drie en heb nog 2 dagen om de kaart vol te maken.. in die droom deelden ze dus andere bonnen uit en ik werd helemaal boos op de hoogvliet
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 15:36
Meadow
Meadow is offline
Heh, vannacht droomde ik niet, toen stond ik met mijn dronken kop te dansen. Wat ik vandaag heb gedroomd weet ik niet .
Oud 18-03-2007, 10:25
DanielC
DanielC is offline
Onze papegaai had allemaal gaten in z'n kooi gebeten en ontsnapte toen. Maar ipv. dat 'ie wild overal tegenaan ging vliegen, kwam hij rustig op m'n schouder zitten.
Oud 18-03-2007, 10:33
flyaway
flyaway is offline
Was in oostenrijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 12:56
Uice
Uice is offline
Ik zat in de bioscoop en het scherm was aan de zijkant, dus we moesten allemaal scheef zitten. Ik had 'sjans' met het meisje naast me, want ik struikelde eerst over haar voet, en dat liep uit tot een soort voetenspeelmoment waarop onze voeten in elkaar gehaakt waren. Haar voet gedroeg zich als een soort dier dat mij kopjes gaf. Erg lief. Ik streelde de voet. Hmm. Mooi moment. Volgens mij ging haar schoen ook uit.
Toen begon de film. Het was een Sesamstraatfilm van Stanley Kubrick (het was eigenlijk ook een beetje Dr. Strangelove) en Ieniemienie droeg een mannenbroek. Ze werd platgeslagen en de vertelstem, een dikke Surinaamse vrouw, zei 'Ieniemienie is DOOD!".
Toen zag Tommie mannen met paarse overhemden en hij vroeg of ze heksen waren. De mannen achtervolgden hem, plaatsten hem in een soort machine en hakten hem in stukjes. Ik wist al van te voren dat dat ging gebeuren en ik vond het naar. Pino bleef leven. Toen was het geloof ik allemaal maar een droom van Tommie en de rest van de film was minder luguber.
Oud 18-03-2007, 13:37
Meadow
Meadow is offline
Ik droomde vannacht heel erotisch . De details blijven prive .
Oud 20-03-2007, 08:03
Verwijderd
Geen idee
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 08:11
DanielC
DanielC is offline
Ik werd door mijn slaven over een markt in Turkije gedragen, en plotseling bleef mijn bungelende voet achter iemand zijn hoofd steken. Bleek het Mr. Soija te zijn. Toen zei ik hoi, draaide ik mijn hoofd om en zag ik een meisje waar ik tijdens de middelbare school bij in de klas zat. Meer weet ik niet.
Oud 20-03-2007, 10:42
Verwijderd
ik weet alleen nog dat ik echt kwaad was.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 11:15
snoopy
snoopy is offline
ik droomde dat m'n vader doodging en dat ik helemaal dat verdrietige gevoel van het begin weer terug had
Oud 20-03-2007, 12:43
Appeltje
Appeltje is offline
ik weet niet meer wat ik vannacht heb gedroomd, maar ik weet nog wel dat ik half wakker ben geweest en dacht "shit ik moet m'n wekker nog zetten, want ik ga straks naar Parijs" En: "ik moet nu toch echt eens gaan slapen want anders ben ik morgen in Parijs helemaal doodmoe"
En dat terwijl ik pas 31 maart naar Parijs ga.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 20:37
Trass
Trass is offline
Ik ging 's nachts bij mijn neef op bezoek, in de rijschool in mijn woonplaats want daar woonde hij op een kamer zonder muren of iets dergelijks (daar woont hij dus helemaal niet in het echt), om mijn portemonnee aan hem te geven. Ik had eerst de deur geopend met een sleutel die ik bij me had, maar daarna leek het net alsof ik daar stiekem iets aan het zoeken was, en bezig was in te breken in die rijschool. En toen kwam mijn neef uit bed en zij iets van 'hey, wat doe jíj hier?!' en toen was 't afgelopen.

Over die rijschool heb ik al vaker gedroomd, steeds is het een soort open zolderkamer met een brede rechte trap die je er naartoe leidt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 09:49
Verwijderd
Ik droomde dat m'n beste vriend me heel dramatisch vertelde dat ie verliefd op me is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 10:34
Roosje
Roosje is offline
Ik wist het nog tijdens Wiskunde! Maar ik ben het nu vergeten.
Oud 21-03-2007, 14:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Over mijn economie-docente met een eetstoornis. Een vriend van mij vroeg haar vervolgens mee naar een grote barbecue "Ik kom hoor, maar hebben jullie ook patat met appelmoes"
Oud 21-03-2007, 15:21
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik ging parachute springen uit een vliegtuig dat op de grond stond
omdat ik hoogtevrees heb
Oud 01-04-2007, 00:27
Geisha
Geisha is offline
ik had sex met mijn ex en zijn nieuwe vriendin. Het was helemaal niet spannend, maar genant
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 12:47
blackwhite
blackwhite is offline
zou je wle willen weten he
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 17:13
WolterB
WolterB is offline
Ging volgens mij over vrienden
Oud 08-04-2007, 17:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
kunst schreef op 21-03-2007 @ 16:21 :
ik ging parachute springen uit een vliegtuig dat op de grond stond
omdat ik hoogtevrees heb
jij drinkt geen wodka meer!

vanacht droomde ik over sporttoernooien en iets genants
Oud 08-04-2007, 20:07
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik droomde dat ik ruzie had met een vriendin Ik moest serieus bijna huilen toen ik wakker werd
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 12:12
Tink*
Tink* is offline
Ik droomde dat ik met allemaal mensen in een collegezaal zat en dat iemand (de docent? geen idee) ineens een reus werd en ons bedreigde en iedereen daar hield. Hij sloopte ook wat bankjes weg en iedereen was bang uitgekozen te worden. Ik zat naast iemand die ik blijkbaar kende en aan het gangpad waar hij wel eens doorliep. Aan de andere kant van het gangpad zat een forumer die me vreemd genoeg wel een kalmer gevoel gaf. Daarna werd ik uitgekozen om met die reus te dansen. Ik was iig best bang geloof ik.
Oud 09-04-2007, 12:17
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik droomde niets. Ik werd vanochtend wel gebeld door een vriend, dat hij over mij droomde. Terwijl ik het wereld record paalzitten verbeterde
Oud 09-04-2007, 13:01
Dexter_M
Dexter_M is offline
Dat ik samen met een vriend een wedstrijdje wie kan de meeste mensen vermoorden in 4 uur. ik heb gewonnen met iets rond de 50 want zette een kinderdagverblijf in de fik.

Droom stteds vager en ziekere dingen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:27
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 09-04-2007 @ 14:01 :
Dat ik samen met een vriend een wedstrijdje wie kan de meeste mensen vermoorden in 4 uur. ik heb gewonnen met iets rond de 50 want zette een kinderdagverblijf in de fik.

Droom stteds vager en ziekere dingen
komt misschien door de flim van vrijdag?
Reageren

Regels voor berichten