Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder is bart herhalen niet nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op mijn komt het iig zo over dat als ik lees dat een fotoboek beschermd wordt door een fotobaas, dit lid een speciale status heeft bij diegene, dus meer kan maken. Maar als dat niet zo is, vind ik het goed dat je het nu verklaart, al blijf ik het vreemd vinden je dit doet. Dat is hetzelfde wanneer forumbazen leden die zij mogen een speciale status op het forum geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast beweer je dat IK het er neer zet, dat is niet zo, dat doen mijn vrienden zelf. |
![]() |
||
Citaat:
De schijn dat iets zo is kan al heel erg verkeerd werken en dat heeft het in dit geval zeker, ook al is het misschien niet als speciale status bedoelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een zinnetje met geen waarde, als iemand daar waarde aan blijkt te hechten terwijl gezegd is dat er geen waarde aan zit is dit zijn/haar fout. Verder lijkt het me een totaal nutteloos onderwerp over wat mensen op hun fotopagina hebben staan. Net als dat mensen meetinglists op hun pagina hebben neergezet. Niets geeft extra status, waarde, macht of zoiets dergelijks. Net als op het forum. Het zou heel raar zijn als mensen die omgaan met forum-/fotobazen of beheerders meer rechten zouden hebben dan andere leden. Dat WolterB met Ieke omgaat en dat ze samen heel veel posten geeft WolterB toch ook niet meer rechten dan andere leden? Precies hetzelfde is hier het geval, alleen staat er op de fotopagina van elkele vrienden iets met mijn naam erin. Beide feiten zijn even zichtbaar als tegen van omgang maar geen van beiden geeft meer macht, al zou het eventueel het idee kunnen scheppen. Conclusie is dat het idee zou kunnen scheppen maar ik heb verklaard dat dit niet het geval is. Dit staat ook op mijn fotopagina. Er is dus geen reden meer om te twijfelen of "Protected By" meer macht/rechten e.d. geeft dan anderen, doch zelfs maar de schijn op te werpen. Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 20:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En heb je gemerkt dat hij die leden voortrekt? Dan is het namelijk pas een reden om te zeuren over zoiets.
||
Citaat:
En om eerlijk te zijn vind ik het een hele makkelijke uitweg om het dan maar in het fotoboekbeleid te zetten en via een statement duidelijk te maken hoe het zit. Als zoiets nodig is, kan je het beter niet doen. Ook zou ik hiermee wachten tot er een nieuw team is, zodat overlegd kan worden hoe dit gedaan moet en kan worden. Zoals je het nu zegt gebeurt het op een manier die voor jou het makkelijkst is en waar anderen geen inspraak op lijken te hebben, wat ik erg betreur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
UP! want:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...=user&id=30518 & http://forum.scholieren.com/fotoboek...=user&id=80551 & Citaat:
"4) Clones en undercovers van je account zijn niet nodig op het fotoboek. Op een account kunnen voldoende foto's." die schijnbaar door zao zelf is ingesteld... & er sowieso al gezeur is of hij mensen voortrekt njek ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 18:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leuk dat je me nu aanhaald, maar wees dan wel duidelijk en consequent. Ik ga niet over het fotoboek, dus ik kan moeilijk een bevel geven. Alleen mijn mening geven en dit afschuiven als het je dus uitkomt staat me niet aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast had je er dan niets over moeten zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom niet? Ik mag zeggen wat ik wil hierover lijkt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst zeggen dat iets niet mag en dan er op betrapt worden en dan komen met het vage excuus: "Jamaaaaar jij hebt gezegd dat dat minder streng moest." Geef dan duidelijk aan wat het is, waar je je aan gaat houden en waar mensen dus rekening mee moeten houden en doe niet je eigen gangetje omdat jij daar zo'n zin in hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Mutant, het is niet mijn beleid, ik ben niet de enige die het Fotoboek runt. |
![]() |
||
Citaat:
Het is eigenlijk wel wat raar dat er dus nu nog steeds geen duidelijkheid is over dat beleid. De regel is wel weg scheinbaar, maar er is dus nog geen overeenstemming. Dat lijkt me niet al te handig, zeker omdat er dus nu weer onduidelijkheid bestaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 08:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zag alleen die van jou toevallig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij heb ik ook gezegd onder welke andere voorwaarden het fotoboek weer aan kon. Aangezien het nieuwe beleid er aan zit te komen hoef je daar echt niet meer zo lang op te wachten. Maargoed, dat wist je al ![]()
||
Citaat:
Dat er een foto van mij op moest staan was één van de twee voorwaarden om het profiel weer ingeschakeld te krijgen. De tweede voorwaarde was dat het geen UC mocht zijn. Volgens jouw eigen woorden is de regel dat UC’s niet zijn toegestaan op het fotoboek, en als ze worden gevonden worden ze (in overleg) uitgeschakeld. Ik ben hier dus niet de persoon die flauw doet en zeg enkel wat ik van jou gehoord heb. Mocht je hierover twijfelen, raad ik je aan de privéberichten die je eerder naar mij gestuurd hebt nog eens te herlezen.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Tekort aan fotobazen Verwijderd | 30 | 13-09-2007 18:29 |