Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2007, 17:22
verfblik
verfblik is offline
weet iemand wanneer dat spel trouwens op de xbox 360 uitkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2007, 19:11
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
verfblik schreef op 16-03-2007 @ 18:22 :
fastpaced RTS games op de xbox? Dat lijkt me echt zwaar klote spelen.
Oud 16-03-2007, 19:15
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Pleister schreef op 14-03-2007 @ 21:33 :
Gewoon rhinos bouwen en een flaktrack met een desolator.

Als je de BF laat komen, moet je gewoon je rhino aanval goed timen, en je hebt hem. Schiet zijn seal erna dood, rijd weg met je tanks (rhinos vs ggi is geen goed plan) zet een deso uit een flak in de buurt, en deploy.

Probleem opgelost.

Maargoed, een goede allied speler zal zijn bf ook coveren met mirage tanks. Of meerdere tegelijk rijden.

Quickmatch gaat wel, maar de lange online games, dan is het inderdaad Allied die bijna altijd wint.
Rhino's zijn trager dan BF's als ik me niet vergis.. Als hij een beetje goed stuurt verlies je altijd.

Overigens duren potjes bij mij meestal niet vaker dan 10 minuten, maar op een grote map is tegen een goede allied (meestal korea) gewoon niet te spelen bij YR.

Op grote mappen bij RA2 kun je met een combinatie van apoc. en Deso's nog een goede kans maken.
Oud 16-03-2007, 21:17
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
verfblik schreef op 16-03-2007 @ 18:22 :
Volgens www.dimplus.nl moet 'ie op 11 mei te koop zijn. Maandje wachten dus
Oud 17-03-2007, 15:52
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
iRoy schreef op 16-03-2007 @ 22:17 :
Volgens www.dimplus.nl moet 'ie op 11 mei te koop zijn. Maandje wachten dus
hmmm ok ben trouwens erg benieuwd hoe dat met die besturing met die xbox controller zit
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 09:36
gaming champion
gaming champion is offline
@ R_TD
stijl
Oud 22-03-2007, 13:45
Neworder
Neworder is offline
Het is een geweldig spel.. Ik heb de amerikaanse versie ervan..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 02:33
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
Twanos schreef op 16-03-2007 @ 20:15 :
Rhino's zijn trager dan BF's als ik me niet vergis.. Als hij een beetje goed stuurt verlies je altijd.

Overigens duren potjes bij mij meestal niet vaker dan 10 minuten, maar op een grote map is tegen een goede allied (meestal korea) gewoon niet te spelen bij YR.

Op grote mappen bij RA2 kun je met een combinatie van apoc. en Deso's nog een goede kans maken.
Nee,nee, nee, totaal niet!

Rhinos zijn sneller dan een BF, alleen moet je het moment waarop je achter hem aangaat goed kiezen, en zorgen dat je genoeg units hebt. (ligt eraan hoe goed je tegenstander is, maar ik schat dat 12 tanks genoeg is)
Een bf is traag in omkeren, dus op het moment dat hij nog naar je toe rijd, net voor hij schiet, dat is het moment om te chargen.
Maarja, moeilijk te kiezen, een goede bestuurder van een BF weet daar ook redelijk op te reageren. Toch, als je het goed doet, heb je goede kensen.
En als hij eenmaal geel is van de damage, is hij nog trager, en moet het helemaal lekker gaan.

TIP:
Charge met een rij tanks NAAST elkaar. Als ze achter elkaar gaan rijden, werkt het vanzelfsprekend niet.

Apocalypse tanks kunnen nasty zijn, maar zijn veel te traag. 1 BF owned makkelijk 40 apocalypsen, zolang je goed rijd.
Apo's hebben de handicap dat ze niet rijdend kunnen schieten. ofwel, blijf ze 2 stapjes voor met je BF, en je lacht je rot.

Deso's zijn altijd goed.
Daar kan je hele allied legers mee opblazen als je het goed doet. (in een flaktrak, en dan deployen, soms heb je tanks nodig als fodder) Zoals prism tanks en mirage tanks.
Ook leuk om naast een barrack te zetten trouwens, of om grote groepen V3 uit te schakelen.

Naja, veel spelen en spieken bij andere spelers, dat is de beste manier om het te leren.
Ik heb bijna alle tricks op de Tour of Egypt map geleerd. Maarja, die moet je eigenlijk onder de knie hebben voor je begint, anders wordt je vaak gekickt.
Kutdeel van het spel

Moest je ooit iemand tegenkomen (wat gegarandeerd zal gebeuren) die met 8 eagles op je kamp afvliegt betekend dat 2 dingen:
1-Hij gaat op je Conyard af
2-Je moet net iets, voordat hij schiet, zorgen dat je conyard geselecteerd is, en dan simpelweg ernaast klikken, zodat hij inpakt en wegrijd. Doe dit NET VOOR de eagles (gaan) schieten, en ze schieten alle 8 mis, en je kan je tegenstander op het gemakje uitlachen. (F10)
Leuk moment om te Taunten ook.

Moest je iraq spelen, kan het ook zijn dat hij op je Nuke gaat schieten.
Verkopen anders blaast je halve kamp op.

BLabla. Beetje om half 4 's nachts over Yuri's revenge praten in het CNCTW topic, schandalig.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 13:17
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Pleister schreef op 23-03-2007 @ 03:33 :
Nee,nee, nee, totaal niet!

Rhinos zijn sneller dan een BF, alleen moet je het moment waarop je achter hem aangaat goed kiezen, en zorgen dat je genoeg units hebt. (ligt eraan hoe goed je tegenstander is, maar ik schat dat 12 tanks genoeg is)
Een bf is traag in omkeren, dus op het moment dat hij nog naar je toe rijd, net voor hij schiet, dat is het moment om te chargen.
Maarja, moeilijk te kiezen, een goede bestuurder van een BF weet daar ook redelijk op te reageren. Toch, als je het goed doet, heb je goede kensen.
En als hij eenmaal geel is van de damage, is hij nog trager, en moet het helemaal lekker gaan.

TIP:
Charge met een rij tanks NAAST elkaar. Als ze achter elkaar gaan rijden, werkt het vanzelfsprekend niet.

Apocalypse tanks kunnen nasty zijn, maar zijn veel te traag. 1 BF owned makkelijk 40 apocalypsen, zolang je goed rijd.
Apo's hebben de handicap dat ze niet rijdend kunnen schieten. ofwel, blijf ze 2 stapjes voor met je BF, en je lacht je rot.

Deso's zijn altijd goed.
Daar kan je hele allied legers mee opblazen als je het goed doet. (in een flaktrak, en dan deployen, soms heb je tanks nodig als fodder) Zoals prism tanks en mirage tanks.
Ook leuk om naast een barrack te zetten trouwens, of om grote groepen V3 uit te schakelen.

Naja, veel spelen en spieken bij andere spelers, dat is de beste manier om het te leren.
Ik heb bijna alle tricks op de Tour of Egypt map geleerd. Maarja, die moet je eigenlijk onder de knie hebben voor je begint, anders wordt je vaak gekickt.
Kutdeel van het spel

Moest je ooit iemand tegenkomen (wat gegarandeerd zal gebeuren) die met 8 eagles op je kamp afvliegt betekend dat 2 dingen:
1-Hij gaat op je Conyard af
2-Je moet net iets, voordat hij schiet, zorgen dat je conyard geselecteerd is, en dan simpelweg ernaast klikken, zodat hij inpakt en wegrijd. Doe dit NET VOOR de eagles (gaan) schieten, en ze schieten alle 8 mis, en je kan je tegenstander op het gemakje uitlachen. (F10)
Leuk moment om te Taunten ook.

Moest je iraq spelen, kan het ook zijn dat hij op je Nuke gaat schieten.
Verkopen anders blaast je halve kamp op.

BLabla. Beetje om half 4 's nachts over Yuri's revenge praten in het CNCTW topic, schandalig.
zitten een paar goede tips tussen, maar ik speel toch liever RA2, is wat dynamischer en sneller naar mijn mening, bij YR duurt een game vaak erg lang terwijl dit bij RA2 vrijwel nooit voor komt.
Oud 26-03-2007, 21:34
Luki
Luki is offline
Dit zuigt erg

Ik heb een Geforce MX 440 en die is niet ondersteund door directx 9 en die heb je nodig voor Tiberium wars.. Ik kan me pc nu wel afschaffen denk ik. Of ik moet geld zien te vinden om die kaartje te upgraden.

Dit zuigt gewoon hoe dan ook!
Oud 26-03-2007, 23:52
airbag
airbag is offline
Lijkt er op dat ik tot morgen moet wachten voor ik hem kan spelen.. Tot 2:00 wachten gaat me wat te ver .
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 00:31
Verwijderd
Laat mun pctje wel ff aanstaan
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 03:00
airbag
airbag is offline
Toch gewacht .. eerste 2 missies van GDI, de eerste van NOD en 'n skirmish missie gedaan. Bevalt me tot nu toe zeer goed
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 08:36
Verwijderd
Hahah, gek figuur ;D
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 16:35
airbag
airbag is offline
Ik vind het spel tot nu toe heerlijk nostalgisch. Tot GDI act IV had ik het idee dat er te weinig action-filled FMVs waren en alleen maar briefings, maar dit lijkt rechtgetrokken te worden.

Als je niets meer verwacht dan typische C&C gameplay, en dus geen grootschalige SupCom of erg tactische taferelen, bevalt hij waarschijnlijk goed .
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 16:40
Koning
Koning is offline
ben ik dan de enige?
Oud 28-03-2007, 22:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Koning schreef op 28-03-2007 @ 17:40 :
ben ik dan de enige?
Nee, ik vond het ook sterk op Generals lijken.

Het is overigens wel janken dat Westwood in tien jaar ontwikkelen nog geen fatsoenelijke pathfinding (zeker voor harvesters) heeft kunnen ontwikkelen, en mannetjes af en toe nog steeds leiden aan het syndroom waarbij ze kunnen kiezen tussen lopen zoals jij het wilt en aangeeft, maar halsstarrig een pad kiezen waarbij ze net kapotgeschoten worden, of net nog even over tiberium banjeren.

Conflict Zone van een kleine developer kon het jaren geleden al wel, Westwood kan het anno 2007 nog niet.

Best wel een valse noot in het spel als je bedenkt hoe veel tijd er in de grafische ontwikkeling zal zijn gestoken, en dat beetje extra voor de besturing er desondanks niet van af kon.
Oud 28-03-2007, 22:47
Koning
Koning is offline
Citaat:
Woef schreef op 28-03-2007 @ 21:35 :
nee ik vind ook heel erg dat dit op generals lijkt maar goed ik heb de torren... ik bedoel ik heb hem binnen 1 dag gedow... op de mat liggen en dan maar eens kijken hoe het hele spel in mekaar zit
Ik heb niet eens zin om het te downloaden, ben ik de enige die het echt bagger vind maar verder all cnc spellen wel oke vindt?
Oud 28-03-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-03-2007 @ 23:44 :

Het is overigens wel janken dat Westwood in tien jaar ontwikkelen nog geen fatsoenelijke pathfinding (zeker voor harvesters) heeft kunnen ontwikkelen, en mannetjes af en toe nog steeds leiden aan het syndroom waarbij ze kunnen kiezen tussen lopen zoals jij het wilt en aangeeft, maar halsstarrig een pad kiezen waarbij ze net kapotgeschoten worden, of net nog even over tiberium banjeren.

Conflict Zone van een kleine developer kon het jaren geleden al wel, Westwood kan het anno 2007 nog niet.

Best wel een valse noot in het spel als je bedenkt hoe veel tijd er in de grafische ontwikkeling zal zijn gestoken, en dat beetje extra voor de besturing er desondanks niet van af kon.
Lieve schat, Westwood is overgenomen door EA Games
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 02:15
airbag
airbag is offline
GDI campaign uitgespeeld, verschillende eindes

Nu begonnen aan de NOD, maar daar het alweer 3:15 is ga ik daar morgen wel mee verder. <3 Sawyer, "I just love that word.. castrate".
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 05:35
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-03-2007 @ 23:44 :

dat noemt ea nostalgie
ze wouden het cenc terug naar zijn roots laten gaan en daar horen achterlijke harvesters die rusitig door een vijhandelijke base heen tuffen

ik heb een torrent met alleen maar .sfv bestanden godverdomme ik snap er niks van
Oud 29-03-2007, 12:55
Obi Wan
Obi Wan is offline
Kreeg hem vanmorgen binnen, helaas net toen ik net naar school moest dus ik kan het als ik straks thuis kom mooi installeren, ik kan niet wachten
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 29-03-2007 @ 00:23 :
Lieve schat, Westwood is overgenomen door EA Games
Oh, dan krijgen we dus ook nog 5-19 uitbreidingssets voor C&C 3.
Oud 29-03-2007, 18:11
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-03-2007 @ 17:27 :
Oh, dan krijgen we dus ook nog 5-19 uitbreidingssets voor C&C 3.
Ze zijn al zo'n 2 weken bezig met de uitbreiding voor c&c 3 stond in de dev. diaries.
Ow en ze zijn bezig met RA3 las ik ergens maar vraag me niet waar.

Heb btw de game binnen.
Hij is okee. De HD filmpjes zijn echt weer als vanouds. Ik hou wel van de game.
Oud 29-03-2007, 18:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 29-03-2007 @ 19:11 :
Ze zijn al zo'n 2 weken bezig met de uitbreiding voor c&c 3 stond in de dev. diaries.
Ow en ze zijn bezig met RA3 las ik ergens maar vraag me niet waar.
Ik bedoelde het eigenlijk als scherts, maar het uitmelken van EA is kennelijk erger dan de grappen die erover gemaakt worden.
Oud 29-03-2007, 19:01
Blaf
Blaf is offline
ik heb hem binnen en wat missies gespeeld met NOD tis wel lijp vooral die fimpjes zijn mooi gemaakt.

Oud 29-03-2007, 19:40
DEiE
DEiE is offline
Citaat:
Woef schreef op 28-03-2007 @ 21:35 :
nee ik vind ook heel erg dat dit op generals lijkt maar goed ik heb de torren... ik bedoel ik heb hem binnen 1 dag gedow... op de mat liggen en dan maar eens kijken hoe het hele spel in mekaar zit
Ik heb em ook gedownload (stond ook al op usenet) gekocht . Heb alleen nog vrij weinig gelegenheid gehad om te spelen. Wat ik wel heb gezien is ie heel vet!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 00:59
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-03-2007 @ 19:12 :
Ik bedoelde het eigenlijk als scherts, maar het uitmelken van EA is kennelijk erger dan de grappen die erover gemaakt worden.
EA Games is de meester van het uitmelken van games ;D
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 08:16
Blaf
Blaf is offline
ben al een eindje op weg met de nod campaign de filmpjes zijn heel vet en het verhaal is ook heel goed hoewel ik daar hier niks over ga zeggen dat mogen jullie zelf uitvinden maar er zitten hele vette plottwists in

ik was heel skeptisch over deze game maar nu denk ik toch dat ea het behoorlijk goed gedaan heeft
Oud 30-03-2007, 09:26
Martok
Martok is offline
Zoals Control Alt Delete webcomic zij, Niks baanbrekends maar gewoon een goed uitgewerkte game(hier en daar wat bugjes) met een flinke scheut nostalgia.

Geweldige game en loopt als een tierelier.
Ik weet niet welke engine ze gebruikt hebben maar elke missie laadt in een paar secondes terwijl ik echt bij de minimum systeemeisen zit.

Echt vette game, ik ben bezig met de GDI missies, ik vindt alleen de generaal van de GDI filmpjes vaag en niet echt serieus overkomen
Maar ik verwachte misschien wat Starship troopers achtige quotes...
Oud 30-03-2007, 14:23
Verwijderd
Van het weekend uitspelen

Ik zie uit naar spelen met de Scrin
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 14:25
Blaf
Blaf is offline
het is de sage of sarge of sars engine van generals en lord of the rings
Oud 01-04-2007, 20:13
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
leuk spel... alleen jammer van de nederlandse text...

harvester --> Delfmachine.. kom nou toch
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Doemyernogmaar1 schreef op 01-04-2007 @ 21:13 :
leuk spel... alleen jammer van de nederlandse text...

harvester --> Delfmachine.. kom nou toch
Ruilen? Ik had Chinese tekst.
Oud 01-04-2007, 20:18
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-04-2007 @ 21:16 :
Ruilen? Ik had Chinese tekst.
bluine lijst?

nee bedankt enige chinees dat ik ken is fou yong hai (nog fout geschreven ook waaraschijnlijk maar ach)
geen mogelijkheid om hem gewoon in engelse tekst te kunnen spelen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Doemyernogmaar1 schreef op 01-04-2007 @ 21:18 :
geen mogelijkheid om hem gewoon in engelse tekst te kunnen spelen?
You tell me. Als ik de language files hernoem crasht het spel.
Oud 01-04-2007, 20:27
Obi Wan
Obi Wan is offline
Scrin heeft veel weg van Zerg/Protoss uit SC.. Ook van die carrierschepen met shields ect

Die Mothership doet me weer enorm denken aan Independence Day, wel erg mooi allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 21:16
airbag
airbag is offline
Typische EA crap, dat vertalen..
Gelukkig zelf nooit last van gehad, ik heb de schurft aan het spelen van spellen in het nederlands.. Ik snap ook niet wat die duitsers nou zo fijn vinden aan dat vertalen.
Als dit problemen zijn met de winkel-versie moet ik stiekem even lachen .
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 23:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het een erg relaxed spel, en ik heb het gewoon in het engels. Ik heb ergens wel hetzelfde gevoel dat ik bij RA2 had, bepaalde dingen lijken er best wel op.
En het spel is stúkken beter dan generals, imho.

Ik ben nu bezig met de gdi campaign, en daarna zal ik nod een proberen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 23:48
Magican
Magican is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-04-2007 @ 00:23 :
Ik vind het een erg relaxed spel, en ik heb het gewoon in het engels. Ik heb ergens wel hetzelfde gevoel dat ik bij RA2 had, bepaalde dingen lijken er best wel op.
En het spel is stúkken beter dan generals, imho.
Grafisch wel, qua gameplay niet.
Oud 02-04-2007, 19:28
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-04-2007 @ 00:48 :
Grafisch wel, qua gameplay niet.
nou kwa gameplay is het geen super uber l33t spel maar ik vind het wle stukken beter dan generals hoewel de balans ook hier naar mijn mening ook wel stukken beter kon.

ben nu met de scrin aan het spelen sterf menselijk ongedierte!!!
Oud 02-04-2007, 20:12
Blaf
Blaf is offline
ow al uitgespeeld nu al

de campagne van de scrin duurde erg kort zeg
Oud 02-04-2007, 21:40
Magican
Magican is offline
Citaat:
Woef schreef op 02-04-2007 @ 20:28 :
nou kwa gameplay is het geen super uber l33t spel maar ik vind het wle stukken beter dan generals hoewel de balans ook hier naar mijn mening ook wel stukken beter kon.
Hmm, ik vind Tiberium wars leuk, maar een beetje arcade achtig. Ook vind ik het jammer dat je hier, itt zero hour, maar 3 fracties hebt zonder de 6 'bij' fracties.
Oud 03-04-2007, 18:35
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-04-2007 @ 22:40 :
Hmm, ik vind Tiberium wars leuk, maar een beetje arcade achtig. Ook vind ik het jammer dat je hier, itt zero hour, maar 3 fracties hebt zonder de 6 'bij' fracties.
nou liever die 3 factions dan die 6 van zero hour die maar goed in 1 ding waren maar voor de rest waardeloos
Oud 03-04-2007, 23:08
Magican
Magican is offline
Citaat:
Woef schreef op 03-04-2007 @ 19:35 :
nou liever die 3 factions dan die 6 van zero hour die maar goed in 1 ding waren maar voor de rest waardeloos
Zullen we anders een keer tegen elkaar zero hour?
Oud 04-04-2007, 09:24
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-04-2007 @ 00:08 :
dat gaat nogal moeilijk zinds ik een ''defect'' aan mijn spel heb dat ik niet online kan

ff ontopic ik haat het dat er geen radom map generator is daar was ik in ts wel weken mee bezig en die maps die er nu in skirmish in zitten die zijn allemaal kut

de balans is na wat verder spelen ook ver te zoeken de scrin zijn in mijn mening veels te sterk aangezien hun war ship en planetery assault carriers geen tegen units hebben die er effectief tegen zijn. plus het is gewoon weer een ouderwets spamfeest van mamoths tripods en die nod mech dingentjes maar ja dat is c&c he
Oud 04-04-2007, 09:37
jemappelebas
jemappelebas is offline
Ik vind tiberium wars erg tegenvallen, eigenlijk meer een generals 1.5 -.-. Daarnaast ziet het er ook bagger uit, zelfs op de hoogste resolutie en het hoogste detailniveau. Gemiste kans, want ik ben altijd een fan geweest van de oude c&c.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 14:52
Verwijderd
PAC's te sterk?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 15:42
T_ID
T_ID is offline
Wat mij tegen viel waren de orca's. In Tiberium Sun waren die dingen, zeker de bombers, heer en meester van het slagveld, tenzij sam sites zich ermee gingen bemoeien.

In Tiberium Wars haalden een paar lullige raketsoldaten en bikes al hordes orca's neer.

Dat terwijl mijn eigen mensen verrekte veel moeite moesten doen om een paar NOD harpies neer te halen, terwijl het toch echt op een lage moeilijkheidsgraad stond en een van de eerste missies was.
Oud 04-04-2007, 20:17
Magican
Magican is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-04-2007 @ 00:08 :
Nu ik hier over nadenk, ik wil wel een potje zero hour/tiberium wars wagen tegen eenieder die dat hier durft.
Reageren

Regels voor berichten