Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2007, 11:35
Muchacha
Muchacha is offline
Mannen vinden seks het ergste (als hun vriendin gewoon maar seks heeft met iemand anders, zonder meer), vrouwen vinden het erger dat hun vriend emotioneel vreemd gaat.

Ik vind verliefd zijn op een andere persoon maar er niets mee doen, geen vreemdgaan. Wél moet er eerlijk over gepraat worden, anders word je belazerd en da's al even erg als vreemdgaan.
Oud 16-03-2007, 15:57
Rainn
Rainn is offline
Vinden jullie zoenen met iemand van hetzelfde geslacht ook vreemdgaan?

Bijv meisje zoent met een ander meisje voor de spanning/lol/dronken etc maar heeft een vriend.

xx Rainn
Oud 16-03-2007, 16:05
19lotte93
19lotte93 is offline
ik vind dat je vreemdgaan als jij of je vriendin met iemand anders zoenen enz.. terwijl jullie nog wat hebben.
Oud 16-03-2007, 16:05
Estar
Estar is offline
Citaat:
Rainn schreef op 16-03-2007 @ 16:57 :

Bijv meisje zoent met een ander meisje voor de spanning/lol/dronken etc maar heeft een vriend.

xx Rainn
Tuurlijk is dat vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:30
Cynth1@
Cynth1@ is offline
Citaat:
Nala schreef op 06-03-2007 @ 18:46 :
Wanneer je hierover een afspraak hebt, is het ook geen vreemdgaan. Dan is dat gewoon een vorm van open relatie.

vind k triest zoenen is vreemdgaan en jullie hebben een open relatie maar ik vind het niet kunnen je geeft je aan je vriend en nu deel je jezelf met iemand anders vin dik niet kunnen hoor
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Cynth1@ schreef op 16-03-2007 @ 18:30 :
vind k triest zoenen is vreemdgaan en jullie hebben een open relatie maar ik vind het niet kunnen je geeft je aan je vriend en nu deel je jezelf met iemand anders vin dik niet kunnen hoor

Wie is jullie?

En tip: Interpunctie

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 19:13
fractuur
fractuur is offline
Zoenen en verder is vreemdgaan. Gevoelens hebben voor een ander kan gebeuren, vooral in een lange relatie. Als dat goed wordt afgehandeld zonder dat er wordt vreemdgegaan zie ik geen grote problemen. Flirten tot een bepaald niveau vind ik niet erg, mits ik er maar niet bij ben. (doe het zelf ook wel eens, puur voor de lol)
Oud 17-03-2007, 00:12
Bongalientje
Bongalientje is offline
eigelijk is vreemdgaan het overschreiden van de regels die je binnen je relatie hebt?
toch?

waarom maken mensen dan geen duidelijke regels.
Oud 17-03-2007, 06:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Rainn schreef op 16-03-2007 @ 16:57 :

xx Rainn
Daar moet je het met je vriend over hebben.
Als jij gewoon graag een keer met een meisje wil zoenen, kan dat alleen met goedkeuring van je vriend, anders is het wel vreemdgaan
Oud 17-03-2007, 08:15
zeep007
zeep007 is offline
zoenen is vreemd gaan. en mijzelf kennende weet ik niet meer daarna wat te doen, hoe te vertrouwen etc. Dus maak ik het uit.
Hetzelfde geldt voor seks, alleen dan ligt zijn gitaar ook in het water.
Orpheo weet wel hoe erg dat is.

Verder geestelijk ergens anders heendwalen is niet erg. Geestelijk ergens blijven hangen wel. Maar nog geen reden om het uit te maken. Moeilijk is het wel, maar met hard werken en communicatie hoop ik dat ik de battle dan win
Met citaat reageren
Oud 17-03-2007, 08:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
kunst schreef op 17-03-2007 @ 01:12 :
eigelijk is vreemdgaan het overschreiden van de regels die je binnen je relatie hebt?
toch?

waarom maken mensen dan geen duidelijke regels.
dat hebben wij wel, hoor
Oud 17-03-2007, 23:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 17-03-2007 @ 09:35 :
dat hebben wij wel, hoor
ja oké maar vreemd gaan is het overschrijden van de regels,
dan moet je de consequenties doen die daar aan vast zitten..
right? en dan is het duidelijk
Oud 18-03-2007, 07:54
SG@Tje*14*
SG@Tje*14* is offline
Mijn vriend gaat niet zomaar met een ander zoenen

Als hij het doet mag hij van mij oprotten

En gelijk met die andere meisje hebben

hij flikt mij dat gewoon niet klaar uit

ik haat zulke mensen punt uit

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 08:38
Verwijderd
Citaat:
SG@Tje*14* schreef op 18-03-2007 @ 08:54 :
My vriend gaat niet zomaar met een ander zoenen
Als hij het doet mag hij vn my oprotten
En gelijk met die andere meisje hebben
hij flikt my dat gwn niet klaar uit
iiCk haat zulke mensen punt uit
Ot: Ik ben van mening dat zoenen / seks etc vreemdgaan is. Ik zou het wel minder erg vinden als hij 'n meisje neukt zonder gevoelens dan dat hij echt iets voor dat meisje voelt. In beide gevallen zou seks wel de gevolgen hebben dat 't tussen ons niet goed meer gaat lopen of uit zou gaan. In het 2e geval zou het meteen uit zijn, in het eerste geval zou het (als ik het hem vergeven zou hebben) na een tijdje wel uitgaan. Zoenen zou ik minder erg vinden, maar ik zou wel (enorm) beledigd zijn. En als hij met excuses komt als 'ja maar ik had teveel gedronken' kan hij al helemaal zn biezen pakken. Als je weet dat je je lul niet in bedwang kan houden als je teveel hebt gedronken dan drink je niet zoveel, simple as can be.

Als hij gevoelens heeft voor een meisje maar er niet naar handelt moet hij me dat gewoon vertellen. Ik heb niet zoveel zin in een relatie waarbij hij stiekem meer zin heeft om haar eventjes te spreken dan iets leuks te doen met mij. K zie het gebeuren bij 'n vriend van me, dat hij 'n ander meisje leuker vindt dan zn vriendin, en ik zou echt voor geen goud in de schoenen van zijn vriendin willen staan.

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 11:29
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 18-03-2007 @ 09:38 :
Als hij gevoelens heeft voor een meisje maar er niet naar handelt moet hij me dat gewoon vertellen. Ik heb niet zoveel zin in een relatie waarbij hij stiekem meer zin heeft om haar eventjes te spreken dan iets leuks te doen met mij. K zie het gebeuren bij 'n vriend van me, dat hij 'n ander meisje leuker vindt dan zn vriendin, en ik zou echt voor geen goud in de schoenen van zijn vriendin willen staan.
Hmm.. bij mij speelde ruim een maand geleden een beetje hetzelfde. Een jongen bekende dat hij me heel erg leuk vond, en ik merkte dat ik hem ook wel leuk vond. Veel minder leuk van mijn vriend, maar steeds als ik hem zag eindigde het wel in flirten met betekenis. Mijn vriend weet alleen van die avond dat hij heeft gezegd mij leuk te vinden en dat we daarna nog wat gesmst hebben (om dat laatste was hij echt kwaad, omdat ik had gezegd geen contact meer met hem te hebben). Ik heb hem daarna nog een paar keer gesproken, maar dat is meer omdat we elkaar bij de vereniging weer tegenkwamen en dan is het moeilijk elkaar te negeren, daarbij was het nog een vriend ook. Nu heb ik het druk met mijn studie, vriend en vriendinnen en is hij al vrij snel weggezakt. Die jongen heb ik er verder niet meer over gesproken, ik heb hem gezegd dat ik veel te veel om mijn vriend geef en ik dus nooit wat met die jongen zal doen (is helemaal niets gebeurd tussen ons). Misschien niet helemaal fair naar mijn vriend toe, maar dit zelf oplossen is zoveel makkelijker dan hem erbij betrekken en enorme schade berokkenen. Meer schade dan nodig is, als ik de situatie en mijn vriend zo inschat. Bovendien was ik nogal van mijn reactie geschrokken, had het echt niet verwacht.

Het ligt er dus maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat en hoeveel je om je partner geeft. Is de jongen in het verhaal hierboven aan het vreemdgaan starsailor? Of spreekt hij haar alleen nog maar?
Oud 18-03-2007, 12:44
SG@Tje*14*
SG@Tje*14* is offline
Weetjuh ik heb nu een vriend

hij woont ver vn me verdaan maar ik vertrouw hem

en als hij het wel doet (vreemdgaan)maak ik het gwn uit

ik ga geen moeite meer doen voor hem

maar dan heeft hij gwn iets tekort

nu niet meer my probleem als het uit was
Met citaat reageren
Oud 18-03-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 18-03-2007 @ 12:29
Het ligt er dus maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat en hoeveel je om je partner geeft. Is de jongen in het verhaal hierboven aan het vreemdgaan starsailor? Of spreekt hij haar alleen nog maar? [/B]
Hij gaat niet vreemd. Thats the point. Zij komt wel naar zijn werk toe om hem pannekoeken als lunch te brengen, ze gaan samen uit, ze smsen met elkaar, gaan samen uit, hij gaat na zijn werk bij haar langs etc..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:21
ragdoll
ragdoll is offline
vermaak op de maandagavond

eh maargoed flirten mag, verliefd worden op iemand anders mag niet. imho.
Oud 19-03-2007, 20:09
Bloem
Bloem is offline
Whooo, genoeg offtopic gezeurd nu, ontopic posten of je mond houden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 20:20
Verwijderd
Ik hou er een simpele mening op na: zowel fysiek als emotioneel vreemdgaan is funest voor de relatie. Overmatig drankgebruik ook, dus dronken vreemdgaan is helemaal een zware afknapper

Vergeven doe ik het in geen enkele situatie Ik denk dat je relatie dan een dergelijke vertrouwensbreuk heeft opgelopen dat het toch hopeloos is om door te gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 21:36
Francisz
Francisz is offline
nou zoenen neuken en een ander meisje leuk vinden
of er nou gevoelens bij zitten of niet
voor mij is het gwn vreemdgaan
en dumpe die handell of er moet een goede reden voor zijn dat je nog goed kan praten er over maar anders egt dumpe die handell
Reageren

Regels voor berichten