Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vond dat pad juist wel leuk uitgewerkt in dit deel. Soort van Michael Jackson, maar dan zonder muziek, en ben je aan het einde nog steeds zwart in plaats van wit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Rood licht, en snelheid sja.... dan ga je wel héél makkelijk héél véél sterren krijgen. GTA blijft immers op volle snelheid door de stad karren. Als je dan toch al 200 rijd, dan ga je sowieso al niet meer stoppen voor zo een rode lamp. Dat zou al snel 2 sterren tegelijk betekenen, gaat veel vrijheid en relaxtheid van het spel kosten denk ik. Hoewel er een iets strengere regel voor mag komen. |
![]() |
|
Het enige wat ik er tot nu toe op kan aanmerken is dat het hier en daar weer een beetje een cartoony uiterlijk lijkt te krijgen in de filmpjes, en dat ik nu niet meer weet wat voor bakbeest mijn volgende pc moet gaan worden (iemand ideeën? Budget toch nog wel onder de duizend euri, heb ook een nieuw beeldscherm nodig...
![]() Laat ze er maar lekker zolang aan prutsen als ze nodig denken te hebben, kan de game alleen maar ten goede komen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het kut dat ie uit gesteld is. Maar voor een goede game kan ik dat wel hebben. Hij gaat er vast alleen maar beter op worden door de uitstel. |
![]() |
|
|