Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 10:56
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Gaap...

Lijkt op een andere setting. Russians? Ik hoorde het woord smokkelaars vallen, met tegelijkertijd een schip...?
Oud 03-04-2007, 15:00
Verwijderd
Andere setting? Is toch echt NYC, zoals eerder aangegeven. Screenshot staat ook al iets dat verdacht veel op Liberty City lijkt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 16:15
CaptainCaveman
Sorry, ik doelde eigenlijk op de verhaallijn e.d.
Oud 03-04-2007, 18:16
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 30-03-2007 @ 19:32 :
vind t allemaal trouwens wel prima zolang ik niet hoef te fietsen door sloppenwijken en op mn gewicht moet letten...
Dat was juist gaaf, je bent eerst echt niks. Een neger met een fiets, ha! En langzaam aan wordt je je wat meer, krijg je wat respect, geld, fatsoenlijke kleren, en een auto. En woon je in een betere wijk.
Vond dat pad juist wel leuk uitgewerkt in dit deel.

Soort van Michael Jackson, maar dan zonder muziek, en ben je aan het einde nog steeds zwart in plaats van wit.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 23:53
Verwijderd
ik zou t dope vinden als auto's wat meer waard werden, nu ragte ik altijd elke bak na de ander af, en rijden zonder schade vond ik altijd maar lastig, ik zou t leuk vinden als je nu een beetje meer waarde aan je bak hecht.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 00:08
CaptainCaveman
Nee man... heb je een keer een leuke auto in elkaar gepimpt, wordt ie binnen 5 seconden aan gort geschoten door wannabe-niggers. Beter niet, vond het perfect zo.
Oud 04-04-2007, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 04-04-2007 @ 00:53 :
ik zou t dope vinden als auto's wat meer waard werden, nu ragte ik altijd elke bak na de ander af, en rijden zonder schade vond ik altijd maar lastig, ik zou t leuk vinden als je nu een beetje meer waarde aan je bak hecht.
Autodiefstal moet harder aangepakt worden in dat spel, zodat je niet zomaar de ene na de andere kunt pakken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 04-04-2007 @ 10:56 :
Autodiefstal moet harder aangepakt worden in dat spel, zodat je niet zomaar de ene na de andere kunt pakken.
Agree, nu lijkt het alsof alle auto's van jou zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 18:59
Moby92
Moby92 is offline
Op de auto's die opslot stonden na dan.. maarja, er mag wel een stukje meer ingrijpen van de politie zijn vind ik. Door rood licht mag van mij al "1 ster" zijn. En veel te hard rijden idem. Lijkt me lachen.. zit je denk ik ook meer in het spel. Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat er altijd ergens politie kan zitten.

Ik had eigenlijk verwacht dat GTA IV in Europa zou plaatsvinden....
Oud 06-04-2007, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Moby92 schreef op 06-04-2007 @ 19:59 :
Op de auto's die opslot stonden na dan.. maarja, er mag wel een stukje meer ingrijpen van de politie zijn vind ik. Door rood licht mag van mij al "1 ster" zijn. En veel te hard rijden idem. Lijkt me lachen.. zit je denk ik ook meer in het spel. Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat er altijd ergens politie kan zitten.

Ja maar dan moeten al die overige malloten zich ook aan de verkeersregels houden. En dan zou het ook zo moeten zijn dat je niet even hard kan sprinten als een auto
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Moby92 schreef op 06-04-2007 @ 19:59 :

nee dat niet dan wordt t net als driver, dat gaat wel erg ver, opzich zou dat wel tellen als er net een cop naast je staat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 12:01
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
Zao schreef op 04-04-2007 @ 11:35 :
Agree, nu lijkt het alsof alle auto's van jou zijn.
Dan zou er een systeem moeten komen waarbij je auto's op de grove manier kan nemen (ruit in tikken, openen, en 90% kans op een dikke eerste ster) en hem sneaky openmaken (zoals autodieven dat doen) wat natuurlijuk wat langer duurt, maar meer sneaky is, en geen ster opleverd (tenzij er natuurlijk een agent vlak naast je staat)

Rood licht, en snelheid sja.... dan ga je wel héél makkelijk héél véél sterren krijgen.
GTA blijft immers op volle snelheid door de stad karren. Als je dan toch al 200 rijd, dan ga je sowieso al niet meer stoppen voor zo een rode lamp. Dat zou al snel 2 sterren tegelijk betekenen, gaat veel vrijheid en relaxtheid van het spel kosten denk ik.
Hoewel er een iets strengere regel voor mag komen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 14:03
Moby92
Moby92 is offline
Naja.. als de rest zich maar aan de verkeersregels houd. Ik erger me kapot aan die slome motorrijders op de snelweg in GTAA, en al helemaal aan tractoren op de snelweg. Het is ok erg lullig in SA dat als je iemand wil passeren op de snelweg, dat ze dan altijd net voor je gaan rijden. Zo ben ik meerdere keren in de zee beland.

En ehm.. het moet idd niet zo streng worden als bij driver. Maar ik vind dat als je de stoep kiest ipv de weg dat je dan toch wel een sterretje mag krijgen. Het verschil met driver is zoiezo dat je de politie WEL kan kwijt raken.
Oud 09-04-2007, 10:50
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Grove verkeersovertredingen moeten alleen een ster opleveren indien een agent ze waarneemt. Verder zou het wel aardig zijn als er na een autodiefstal, aanrijding of hit-and-run een agent komt kijken. Ben überhaupt benieuwd wat ze nu weer gaan verbeteren aan de formule.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 11:20
Verwijderd
Je moet bestraft worden op kleine dingen, mits er politie in de buurt is die het ook daadwerkelijk ziet. Zo zou je ook iemand neer meoten kunnen knuppelen zonder dat er politie achter je aan komt, zolang de politie het neit ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:27
Moby92
Moby92 is offline
Boetes? Ik bedoel.. soms is het zo klote als je die eene ster in de stad hebt. Het zou fijn zijn als je dan met een boete van $200,- er ook meteen vanaf bent. Mja..

Het zou fijn zijn dat als er bijvoorbeeld weer zo'n slome motorrijder geschept wordt, de ambulance hem niet na de reanimatie nog een x schept. Politie mag ook is wat gaan doen met lint en hekwerk.
Oud 13-04-2007, 07:39
zeehond23
zeehond23 is offline
de filmpjes zien er altijd prachtig uit, maar ik wil liever in game beelden zien
Oud 15-04-2007, 17:31
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
het systeem van Mafia vind ik wel geweldig, als een politieagent je te hard ziet rijden, komt ie achter je aan,
als ie ziet dat je door rood rijdt, komt ie achter je aan, etc
ze komen alleen achter je aan als ze het echt zien,,, mss zouden ze ook zoiets moeten doen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 18:18
Metal
Metal is offline
Uitgesteld tot voorjaar 2008, zzzzzzz.

GTA IV Delayed!
Posted by illspirit at 20:31. Category: General

The release date for GTA IV has been pushed back until at least April 2008, possibly May February, March, or April [updated to reflect the fiscal calendar].
Take-Two is reducing its fiscal 2007 guidance primarily to reflect the movement of the launch of Grand Theft Auto IV for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and the Xbox 360™ video game and entertainment system from the fourth quarter of fiscal 2007 to fiscal 2008, due to additional development time required to complete the title. The title is now planned for release in the Company’s second quarter of fiscal 2008.
Why, you ask?
Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two, stated, “With Grand Theft Auto IV, Rockstar is setting a new standard for next generation video games. Certain elements of development proved to be more time-intensive than expected, especially given the commitment for a simultaneous release on two very different platforms. We all recognize that perfecting the game is vital and I can assure everyone it will be worth the wait. We owe it to the game’s millions of fans, to our dedicated development team, and to our shareholders to make sure that Grand Theft Auto IV is a groundbreaking gaming experience that takes maximum advantage of next generation technology.”

Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games, added, "The new consoles are allowing us to create the Grand Theft Auto game we always dreamed about. Every aspect of the game and its design has been completely transformed. The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms. As always, our goal is to surpass even the wildest expectations of the game’s fans, and to create the ultimate high definition video game experience."

+

Analyst: PS3 caused GTA IV delay
Posted by adamcs at 15:06. Category: General
Wedbush Morgan analyst Michael Pachter believes that Rockstar has delayed the release of Grand Theft Auto IV because it is struggling with development on the PlayStation 3. And since it's likely that Rockstar had an agreement with Sony not to favour one console over the other, it means they can't release one version and delay the other.
"We think it is likely that the Rockstar team had difficulty in building an exceptionally complicated game for the PS3, and failed to recognise how far away from completion the game truly was until recently.
"We think it is also likely that Take-Two had a contractual commitment to Sony that it would not favour competitor Microsoft by launching the Xbox 360 version of GTA IV prior to launching the PS3 version, and believe that any delay of the PS3 version necessitated a delay of the Xbox 360 version."
The game has been delayed until February, March or April of 2008, though hopefully we'll have a more specific date soon.

Microzoft gepwned, lollo.

En de tweede teaser:

Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 11:20
Verwijderd
skut
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 12:14
Verwijderd
Meh, kan dr niet warm van worden.
De zoveelste in de linie. Paar uurtjes spelen en tis wel weer leuk geweest, zoals met bijna alle gta's.
Alleen de 1ste paar van topview heb ik lang gespeelt.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:20
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Meh, kan dr niet warm van worden.
De zoveelste in de linie. Paar uurtjes spelen en tis wel weer leuk geweest, zoals met bijna alle gta's.
Alleen de 1ste paar van topview heb ik lang gespeelt.

niet mee eens, ik vind juist dat ze een erg lange levensduur hebben, en ook een goeie replay waarde.
Oud 17-09-2007, 23:15
Changshan
Changshan is offline
Het enige wat ik er tot nu toe op kan aanmerken is dat het hier en daar weer een beetje een cartoony uiterlijk lijkt te krijgen in de filmpjes, en dat ik nu niet meer weet wat voor bakbeest mijn volgende pc moet gaan worden (iemand ideeën? Budget toch nog wel onder de duizend euri, heb ook een nieuw beeldscherm nodig... ).

Laat ze er maar lekker zolang aan prutsen als ze nodig denken te hebben, kan de game alleen maar ten goede komen.
Oud 19-09-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat ik er tot nu toe op kan aanmerken is dat het hier en daar weer een beetje een cartoony uiterlijk lijkt te krijgen in de filmpjes, en dat ik nu niet meer weet wat voor bakbeest mijn volgende pc moet gaan worden (iemand ideeën? Budget toch nog wel onder de duizend euri, heb ook een nieuw beeldscherm nodig... ).

Laat ze er maar lekker zolang aan prutsen als ze nodig denken te hebben, kan de game alleen maar ten goede komen.
Voor een pc-setup moet je even op het hardware-forum of tweakers best-buy guides kijken.

Verder is het kut dat ie uit gesteld is. Maar voor een goede game kan ik dat wel hebben. Hij gaat er vast alleen maar beter op worden door de uitstel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 01:39
Carn
Carn is offline
Oud 08-12-2007, 22:41
Verwijderd
ja ik vond t wel dope, mensen zeiken over ingamebeelden, maar ik vind het vet dat ze de feel en de story met deze trailers allemaal erg belangrijk maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten