Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2007, 22:29
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
mijn vriendin en haar ex waren nog maar 2 weken uit elkaar of ze was al met een ander (ze is nog steeds met hem, al 8 maanden btw) MAAR, (ntt! hoe kan het ook anders) merkt mevrouwtje na 6 maanden met haar huidige vriend te zijn, dat ze nog niet over hem is omdat er zoveel mooie herinneringen aan hem vastzitten, hij zo een goeie vriend was, bla bla bla,,, Maar als lief SUCKTE hij! zijn neven schelden haar uit dat het geen naam heeft (doen ze nog steeds), hij kwam nooit opdagen op hunafspraakjes, enzo door,,, dus na die 6 maanden heeft ze WEKEN zitten zagen over hem bij ons, en wij waren dat gwn zo kotsbeu! het viel gwn zooo op dat ze weer verliefd was op hem! ze ging expres naar de plaatsen waar hij altijd rondhangde om hem te zien en dan elke keer opnieuw te zeggen "HEEEEEEEY! wie we daar hebben!" dat hij haar dan weer aankeek van "aaahhjjaa, toeval ! "
toen vroeg ze zijn nieuwe nummer, en zat dagen te zagen of ze hem zou smsen, wij maar zeggen dat ze dat niet moest doen, dat hij gewoon niet het type was dat te betrouwens is, enz, zij heeft het toch gedaan, niks teruggehoord, word nu elke dag midden in de les, studie, speeltijd,,, gebeld door hem en zijn neven en wordt elke keer als ze hen passeert eens goed uitgelachen
en elke keer als we ze gaan passeren zegt ze "ik ga er niks tegen zeggen !" en dan doet ze het toch, en dan van die opmerkingen dat heel da bende in lachen uitbarst ! VERSCHRIKKELIJK !

en zij voelt dat ook als ze hem ziet !
Oud 05-05-2007, 23:10
fromBALKAN :D
Ik heb dit heel vaak, ik haat mensen gewoon veel te snel.

Als we onze cijfers krijgen ben ik altijd heel zenuwachtig, dus vorige keer zat een vriend van me naast me, en ik had een 7.9 en hij had een 8.4 ofzo.
Dus toen heb ik 'm de hele les genegeerd en ik deed voor de rest van de dag heel kattig, omdat ik snel jaloers wordt als iemand een hoger cijfer heeft.
Vaak ook m'n leraren, dan wil ik die rotkop echt NIET zien en als we dan les hebben van de desbetreffender leraar doe ik zou aardig mogelijk zodat mijn nijd niet opvalt
Vaak mag ik mensen ook niet als ze een hogere opleiding hebben.
Of als ik ooit ruzie had met iemand in m'n klas, en het allang weer bijgelegd is, wil ik diegene toch backstabben.

Ik haat mensen veel te snel, en doe veel te langzaam aardig.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 04:30
Saranghaeyo
Saranghaeyo is offline
dit gevoel heb ik bij schijnheilige mensen, ken daar wel een paar van, als ik ze zie is m'n humeur gelijk verpest
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Saranghaeyo schreef op 06-05-2007 @ 05:30 :
dit gevoel heb ik bij schijnheilige mensen, ken daar wel een paar van, als ik ze zie is m'n humeur gelijk verpest
Dat gevoel zal iedereen wel herkennen denk ik, maar woede is toch wel iets anders denk ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten