Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2007, 23:09
Elmoo
Elmoo is offline
Tijdens het voorspel voel ik me onzeker over mijn buik en bovenbenen, daar moet ik op dat moment gewoon ff overheen komen. De ene keer gaat dat moeilijker als de andere keer... Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die alle tijd voor me neemt en er altijd voor zorgt dat het genieten is
Oud 25-03-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 24-03-2007 @ 23:37 :
Ach, drie plausibele verklaringen uit de losse pols

1. Jij bent abnormaal
2. Mensen die zich schamen, schamen zich in het algemeen ook om er voor uit te komen op dit forum.
3. Mensen die zich schamen doen alsof ze zich niet schamen (wat jij dus impliceert)
Waarom denk je dat ik dat impliceer? Als je die roloog bedoelt, die was voor dat 14-jarige eh, meisje, boven mij.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 24-03-2007 @ 22:30 :
Ja, klopt, in het begin is dat even genant.
Dan denk je echt evan van 'jezus wat zit ik nu stom en hoe zou dat er voor hem uitzien' . Maar gelukkig verdwijnt die gedachte idd heel snel!
Dat snap ik nooit zo; volgens mij vinden veel jongens dat juist ontzettend geil? Sowieso; in die houding zijn je billen lekker strak en je kan goed je buik inhouden
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 19:39
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Ach, zeikhonden. Op je veertiende moet je je klem zuipen en met iedere vent in bed duiken voor een breezer, zodat je op je veertigste met een glimlach terug kunt kijken als je gestetteld bent. Genoeg meisjes van veertien die prima kunnen bepalen met ze met hun dronken kop hun kut in laten. Jézus.

Dank je!, Toch nog iemand die het positief ziet
Mr vindt dat zolang het me toekomst niet verpest ik doe waar ik zin in heb!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Princesse Suze schreef op 25-03-2007 @ 20:39 :
Ach, zeikhonden. Op je veertiende moet je je klem zuipen en met iedere vent in bed duiken voor een breezer, zodat je op je veertigste met een glimlach terug kunt kijken als je gestetteld bent. Genoeg meisjes van veertien die prima kunnen bepalen met ze met hun dronken kop hun kut in laten. Jézus.

Dank je!, Toch nog iemand die het positief ziet
Precies Ieder z'n ding hè

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 07:50.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Princesse Suze schreef op 25-03-2007 @ 20:39 :

Dan raad ik je aan om maar gauw te stoppen met zo vaak dronken zijn, tenzij je vindt dat een hersen- en leverbeschadiging je toekomst niet verpest natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 21:34
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kan het moralistische gelul es een keertje achterwege blijven voor een ander topic of is dat teveel gevraagd?
Oud 26-03-2007, 00:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
forever schreef op 25-03-2007 @ 20:48 :
Ga eens dood jij
Houd je even in, wil je.
Oud 26-03-2007, 19:08
mepsteen
mepsteen is offline
nergens voor. Ik ben tevreden met mijzelf.

maar dit topic doet me wel terugdenken hier aan:
http://forum.scholieren.com/showthre...eadid=1423449&

echt een heldentopic
Oud 26-03-2007, 23:04
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2007 @ 19:01 :
Dat snap ik nooit zo; volgens mij vinden veel jongens dat juist ontzettend geil? Sowieso; in die houding zijn je billen lekker strak en je kan goed je buik inhouden
Ik, als één van de jongens, knik stiekem heel instemmend.

Sowieso; het is al eerder gepost; maar ook wanneer ik even stilhoud en naar mijn vriendin kijk, is dat uit liefde, bewondering en opwinding- niet voor die ene scheve dij of dat vetribbeltje of wat dan ook.
Oud 28-03-2007, 16:56
DvoorA
DvoorA is offline
@mepsteen: hahaha ik kreeg mooi de slappe lach, wat een gek, wie verzint zoiets

OT:ik schaam me net als iedere andere eerlijke vrouw voor mn lichaam, van putjes tot vet. Nu heb ik geen partner maar als ik wel weer om de zoveel tijd met iemand het bed in moet/mag, zou ik wel extra gaan sporten en wat gezonder eten. Heb naakt toch wat hogere eisen aan mezelf dan met kleding aan
Verder schaam ik me ervoor als de jongen me niet bij kan houden en begint te hijgen enzo en ik dan nog sneller, harder enz wil. Dan voel ik me abnormaal, als een soort nymphomane ofzo. En verder doe ik sommige standjes liever niet omdat ik dan vind dat ik er raar uitzie (zoals van die vrouw-opvouw-standjes, voel ik me net een postpakketje).
En ik vind het ook vreselijk als de jongen stopt en dan naar me kijkt. Dan heb ik dus echt zoiets van: bah, zit je me nou te checken op imperfecties of ben je niet geil genoeg, dat je pauzeert?
Oud 28-03-2007, 21:14
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
DNMB schreef op 28-03-2007 @ 17:56 :
ik schaam me net als iedere andere eerlijke vrouw voor mn lichaam
gatverdamme... je zal jezelf maar een eerlijke vrouw noemen

Citaat:
En ik vind het ook vreselijk als de jongen stopt en dan naar me kijkt. Dan heb ik dus echt zoiets van: bah, zit je me nou te checken op imperfecties of ben je niet geil genoeg, dat je pauzeert?
Tja, dat zou een jongen echt doen als ie z'n paal in je roert. Volgens mij heeft ie wel wat beters te doen dan te kijken wat voor een lelijk ding hij neukt, nah?

DENK TOCH ES NA, MAN!
Oud 28-03-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:

Dat zou ie toch ook gewoon kunnen doen om je te plagen/teasen? even stoppen, en daarna onverwachts weer verder gaan. En wat is er nou weer erg aan de ander bekijken..
zoals EPD al zei, daar let je dan echt niet meer op hoor
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 21:39
__
__ is offline
Citaat:
ik schaam me net als iedere andere eerlijke vrouw voor mn lichaam
wat is dat nou weer voor bullshit uitspraak ik, als eerlijke vrouw, schaam me niet voor mn lichaam. voor mn vriendje in bed bedoel ik dan, maar goed, daar ging het hele topic sowieso over.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 28-03-2007 @ 22:39 :
wat is dat nou weer voor bullshit uitspraak ik, als eerlijke vrouw, schaam me niet voor mn lichaam. voor mn vriendje in bed bedoel ik dan, maar goed, daar ging het hele topic sowieso over.
Beter noem je me geen vriendJE vrouwmens! :boos: Hou gay zijn verkleinwoorden ;(
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:02
__
__ is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 29-03-2007 @ 16:43 :
Beter noem je me geen vriendJE vrouwmens! :boos: Hou gay zijn verkleinwoorden ;(
sorry maar vriend vind ik nou eenmaal klinken alsof je al minstens 5 jaar iets hebt, samenwoont en al aan kinderen denkt. + je bent niet al te groot hoor maar goed on topic maar weerrr.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 16:11
Yana
Yana is offline
Waarvoor niet?

Ik + onzeker + dik voelend + eczeemhebbend + vriendje en seks = niet altijd een even goede combinatie.

Maar working on it..
Oud 29-03-2007, 16:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
*verhaal*
1. Jezus...
2. Wat is het voor bullshit uitspraak om te zeggen dat jij je net als ieder andere eerlijke vrouw schaamt voor je lichaam?

Ik kan me niet schamen tijdens de seks, nuh. En dan ben ik toch echt heel eerlijk. Seks vind ik te fijn om er bewust bij stil te staan - wat hij - op dat moment mogelijk wel niet van mijn exceem-littekens zal vinden, of wat dan ook. En als hij zich wel aan mijn lichaam stoort? Prima, dan verneukt hij zijn eigen pretjes maar zeker niet de mijne, ga toch gauw.

Ik vraag me toch echt af in hoeverre, dergelijk onzekere personen, nu daadwerkelijk kunnen genieten van seks als ze op zo'n manier denken. Ik kan me er werkelijk geen voorstelling van maken, maar dat kan evengoed mijn tekortkoming zijn uiteraard.
Oud 29-03-2007, 16:51
Estar
Estar is offline
Ik schaam me totaal niet eigelijk, nooit gedaan ook. Er zijn genoeg dingen wat ik verbeterd wil zien maar om nou moeilijk te doen en me te gaan schamen waardoor de seks minder wordt? Kom nou
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 29-03-2007 @ 17:02 :
sorry maar vriend vind ik nou eenmaal klinken alsof je al minstens 5 jaar iets hebt, samenwoont en al aan kinderen denkt. + je bent niet al te groot hoor maar goed on topic maar weerrr.
Haha, dat vind ik ook altijd, vandaar dat ie standaard vriendlief gedoopt wordt of 't vriendje. Vind het trouwens weer niet stom als hij mij z'n vriendin noemt, dat vind ik minder oubollig klinken...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 28-03-2007 @ 22:39 :
En dat ook, dus. Kijk, ik schaam me natuurlijk best af en toe voor mijn lichaam, zélfs bij m'n vriendje, hoewel die waarschijnlijk beter weet hoe ik eruit zie dan ikzelf. Maar niet als ik of hij allemaal kinky handelingen uitvoert, want dan heb ik wel wat beters aan m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 18:32
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
HvJ schreef op 29-03-2007 @ 17:24 :
1. Jezus...
2. Wat is het voor bullshit uitspraak om te zeggen dat jij je net als ieder andere eerlijke vrouw schaamt voor je lichaam?
enz.
hehe, het is maar goed dat dit een forum is, anders was ik misschien al gelyncht. Maar ik blijf van mening dat ieder meisje wel onzekerheden heeft, of dat nou tijdens sex is of niet.
Oud 29-03-2007, 18:41
__
__ is offline
Citaat:
DNMB schreef op 29-03-2007 @ 19:32 :
hehe, het is maar goed dat dit een forum is, anders was ik misschien al gelyncht. Maar ik blijf van mening dat ieder meisje wel onzekerheden heeft, of dat nou tijdens sex is of niet.
ja maar dat is heel wat anders, misschien een beetje krom maar ik kan me 100x onzekerder voelen als ik ergens ben en mn kleren gewoon aan heb. ik beweer namelijk echt niet dat ik nooit onzeker ben over mn lichaam, integendeel. en bij mn vriendJE heb ik dat ook wel eens maar 1) hij zorgt er wel voor dat die onzekerheid weggaat dmv de dingen die hij zegt en 2) daar ben je tijdens de seks toch helemaal niet mee bezig? dat snap ik echt niet. ja ik geloof je best hoor, vind het vooral erg balen voor je dat je zelfs dan die onzekerheden niet kan loslaten.

Citaat:
Morgan schreef op 29-03-2007 @ 18:39 :
Haha, dat vind ik ook altijd, vandaar dat ie standaard vriendlief gedoopt wordt of 't vriendje. Vind het trouwens weer niet stom als hij mij z'n vriendin noemt, dat vind ik minder oubollig klinken...
haha precies. maar dat is dan ook wel weer logisch, want wat moet ie anders? vriendinnetje klinkt dan namelijk weer alsof je net een week iets hebt en bij mekaar op de peuterschool zit
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:06
blackwhite
blackwhite is offline
ik schaam me overal voor
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 29-03-2007 @ 19:41 :
haha precies. maar dat is dan ook wel weer logisch, want wat moet ie anders? vriendinnetje klinkt dan namelijk weer alsof je net een week iets hebt en bij mekaar op de peuterschool zit
Hij zegt ook wel vriendinnetje, hoor, maar meer in reactie op mij dan in z'n algemeen taalgebruik geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 29-03-2007 @ 19:32 :
Ja, iedere jongen ook, maar die hoeven inderdaad niet per se tijdens de seks naar boven te komen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 21:26
blackwhite
blackwhite is offline
mijn dikke kont
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 22:02
Verwijderd
Wat is dat ook altijd met die kont van vrouwen..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 07:11
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
forever schreef op 24-03-2007 @ 16:23 :
Slet

hej, ff 1 ding zeg ik je: MIJN VRIENDIN IS GEEN SLET!!
ze wás zo bezig, maar das nu allemaal afgelopen klaar, ze had er toen zelf voor gekozen, maar nu laat ze dat allemaal achter zich!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 07:13
kaj1905
kaj1905 is offline
En trouwens ik schaam me er gwn voor. we praten hierthuis bijna nooit over sex, en dan kom ik aan met die 2x die ik t gedaan heb......
nou die 2x was ik super gespannen, het ging niet allemaal op rolletjes, dus miss dat dat het is, dat ik gwn bang ben om iets verkeerd te doen ofsow, ik weet t niej......
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 08:22
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als ik opgewonden ben ga ik allemaal dingen zeggen waar ik dan later niet aan terug moet denken..
Oud 07-05-2007, 08:42
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 07-05-2007 @ 09:22 :
Als ik opgewonden ben ga ik allemaal dingen zeggen waar ik dan later niet aan terug moet denken..

wat voor een dingen zeg je dan allemaal??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
Dirty talk wat hier niet voor herhaling vatbaar is
Oud 07-05-2007, 09:25
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 07-05-2007 @ 10:23 :
Dirty talk wat hier niet voor herhaling vatbaar is
okee
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 14:19
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Mijn voet en teenfetish ...
Oud 07-05-2007, 15:24
annoniempje
annoniempje is offline
ik schaam mij eerlijk gezegd wel een beetje om mijn ***. Mijn ding is 13 cm en ik heb zo het gevoel dat dat ECHT focking klein is en dat ik een meisje nooit daarmee kan laten klaarkomen op die manier.

Misshcien hoort het bij de leeftijd. Dat kan. 16 is midden in puberteit, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:45
Verwijderd
geen drama penis verhalen graaag

genoeg gezeken daarover

hij is klein en das pech
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
annoniempje schreef op 07-05-2007 @ 16:24 :
ik schaam mij eerlijk gezegd wel een beetje om mijn ***. Mijn ding is 13 cm en ik heb zo het gevoel dat dat ECHT focking klein is en dat ik een meisje nooit daarmee kan laten klaarkomen op die manier.

Misshcien hoort het bij de leeftijd. Dat kan. 16 is midden in puberteit, maar toch...
och, het is wat aan de kleine kant maar niet super klein hoor. En meisjes laten klaarkomen doe je over het algemeen met je vingers en je mond, niet met je penis.

En hij kan idd nog groeien.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 17:20
Verwijderd
ik schaam me voor haar
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 17:48
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 07-05-2007 @ 18:20 :
ik schaam me voor haar
best erg dat ik daarom moet lachen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 19:12
Faerie
Faerie is offline
Citaat:

ach, hij groeit nog. Denk maar niet dat iedere 16-jarige al een piemel heeft van 18 cm ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 20:29
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
hej, ff 1 ding zeg ik je: MIJN VRIENDIN IS GEEN SLET!!
ze wás zo bezig, maar das nu allemaal afgelopen klaar, ze had er toen zelf voor gekozen, maar nu laat ze dat allemaal achter zich!!

Dank je, liefie :$:$:$
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 20:37
Kaps
Kaps is offline
slet
Oud 07-05-2007, 21:03
Lente
Lente is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 07-05-2007 @ 18:20 :
ik schaam me voor haar
shit echt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 07-05-2007 @ 21:37 :
slet
droog
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:40
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
EPD schreef op 28-03-2007 @ 22:14 :
Tja, dat zou een jongen echt doen als ie z'n paal in je roert.
is dat echt zo?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:50
Verwijderd
Ik heb plaatsvervangende schaamte voor die princess suzee die hier rondbaggert.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 12:18
kaj1905
kaj1905 is offline
Eigg hea grofgezegd, je hebt nu gelezen wat ze heeft gezegd......
Hou er dan ook over op ja? of weten jullie nie wanneer je moet stoppen? nou bij deze!

Ze kan zich ervoor geschaamd hebben...... maar nu is dat verleden tijd

PS ff dit: dit geldt voor jullie allemaal!!! oké?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:11
Bt0el__
Bt0el__ is offline
Ik schaam me nergens voor !
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:58
Uice
Uice is offline
Rot op, Kaj.

Citaat:
Je moet ook niet aan seks beginnen voordat je je lul gewoon je lul noemt.

Regels voor berichten