Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 15:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 30-03-2007 @ 16:16 :
mn zus en ik zijn iets te close :')
wat mogen we ons daar bij voorstellen?

OT:
mijn vader en moeder en huisdieren
huisdieren zijn normale beesten, die zeuren en eten * aandacht nodigen hebben op de momenten dat je geen zin hebt.

Mijn vader is vaak aan het werk of sporten of bij vrienden ofzo, als hij thuis is, is het meestal gezellig. Soms is hij boos. Daar kun je niets aan doen, hij is dan gewoon boos. Het beste kun je dan weggaan.

mijn moeder ook weinig thuis. Volgens mij is ze niet gelukkig, maar ik denk niet dat ze gelukkiger wordt als ze verhuist naar het buitenland (wat ze van plan is als ik het huis uit ben)

De onbrekende 4e persoon is mijn broer. We hadden altijd ruzie. Maar sinds hij ver weg woont bellen we minstens 1 keer per week, dan praten we heel lang.
Oud 30-03-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 30-03-2007 @ 16:33 :
wat mogen we ons daar bij voorstellen?
niks raars
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 15:44
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 30-03-2007 @ 16:41 :
niks raars
dat deed ik wel, vertel!
Oud 30-03-2007, 17:25
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-03-2007 @ 19:35 :
De derde is ook een vrouwelijke huisgenote, 19 jaar en volgt versneld de PABO. Zit op een Gereformeerde hogeschool en houdt van de kroeg, bier, wijn, sigaretten, bijbels en zo. In het weekend is ze altijd bij haar ouders en om de zoveel weken is ze voor een paar weken in Zeeland voor stage.
Whaha
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 13:12
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik woon in een huis met 14 anderen met wie ik het trappenhuis, de berging en het fietsenhok deel. Die zie ik bijna nooit, behalve een meisje, want haar kamer ligt zo dat iedereen er langs moet komen als je naar binnen wilt, en er zit een heel groot raam.

Van die 14 is er 1 persoon met wie ik mijn keuken en douche deel. Was eerst een aparte jongen, al 3 jaar gestopt met z'n studie, maar nog steeds wonende in een studentenflat. Hij had een heel keukenkastje vol met een stuk of 20 verschillende schoonmaakmiddelen, waarvan hij er helaas nooit een gebruikte. Maar nu is ie weg Als het goed is, komt volgende week een studiegenootje in zijn kamer wonen. Zij is wel aardig, maar ken er niet heel erg goed, maar wordt vast gezellig.
Oud 31-03-2007, 13:40
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-03-2007 @ 14:12 :
Ik woon in een huis met 14 anderen met wie ik het trappenhuis, de berging en het fietsenhok deel. Die zie ik bijna nooit, behalve een meisje, want haar kamer ligt zo dat iedereen er langs moet komen als je naar binnen wilt, en er zit een heel groot raam.

Van die 14 is er 1 persoon met wie ik mijn keuken en douche deel. Was eerst een aparte jongen, al 3 jaar gestopt met z'n studie, maar nog steeds wonende in een studentenflat. Hij had een heel keukenkastje vol met een stuk of 20 verschillende schoonmaakmiddelen, waarvan hij er helaas nooit een gebruikte. Maar nu is ie weg Als het goed is, komt volgende week een studiegenootje in zijn kamer wonen. Zij is wel aardig, maar ken er niet heel erg goed, maar wordt vast gezellig.
Klinkt als Uilenstede.

Ik heb twee huisgenootjes, de ene zit op de toneelschool, komt vrij introvert over maar kan ook ineens uitbundig zijn (ik kan er nog steeds van schrikken), ze is er alleen niet heel vaak want ze heeft een eenpersoonsbed. Mijn andere huisgenootje studeert tandheelkunde, grootgebruiker van wodka en hasj, en houdt net als ik van exen.
Oud 31-03-2007, 15:36
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 31-03-2007 @ 14:40 :
Klinkt als Uilenstede.
Klopt
Oud 31-03-2007, 16:03
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
In mijn huis wonen 5 mensen. De meesten studeren nog. Een jongen die een verdieping beneden mij woont heb ik nog nooit gezien. Dus die vind ik een beetje raar. Vooral omdat het verhaal gaat dat hij snel weer zijn kamer induikt als er iemand de trap opkomt, maar dat zal wel meevallen.
Daarnaast woont een jongen met wie ik een oppervlakkig 'hoi, hoe gaat het?' contact heb, zijn vriendin is er heel vaak, ze wonen practisch samen.
Naast mij woont het enige meisje in het huis, ik heb niet echt last van haar. Alleen af en toe 's nachts. Ze de leukste huisgenoot, ze is sociaal dus we praten zo nu en dan over koetjes en kalfjes, en soms drinken we wijn. Verder is ze veel netter dan ik, maar ze klaagt nooit.
Daarnaast woont een man van boven de dertig. Beetje vreemde kwibus, die zijn geloof etaleert, maar nog net niet opdringt. Hij is opzich aardig, maar ik snap niet waarom hij mijn een vaste baan in een studentenhuis woont. Verder wisselt hij goede muziek af met héle slechte.
Oud 31-03-2007, 16:34
PV
PV is offline
Ik heb 4 huisgenoten, allemaal studenten van rond de 20. Een jongen zie ik alleen wanneer we pizza eten, want hij eet altijd fastfood en wij eten meestal wat gezonder. Als ie thuis is zit ie bijna altijd achter zijn pc.
Met een andere jongen kook en eet ik regelmatig, hij is best tof, alleen gaat ie waarschijnlijk binnenkort verhuizen, da's wat minder maarja wie weet wie ervoor in de plaats komt.
De laatste jongen is altijd druk met studeren en werken lijkt het, voordat hij een baantje had aten we nog vaak met zn drieen maar dat doen we de laatste tijd nooit meer. Hij eet meestal met de 4e bewoner (een meisje), omdat zij vegetarisch is en hij is dat ook aan het worden geloof ik. Ze roken helaas allebei en afwassen is ook niet hun grootste hobby.

Ik ben er zelf alleen 's avonds dus het contact bestaat eigenlijk alleen uit samen avond-eten, en een enkele keer samen pokeren of een film kijken of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 16:47
Verwijderd
Ik deel met een persoon een keuken en een woonkamer, ze studeert verpleegkunde en is leuk maf, ze heeft een hamster genaamd Bob en kookt zelden en we zijn er goed in om samen reclames op tv af te kraken. Haar vriend is er ook regelmatig, die is ook leuk. Aan de gang tussen onze kamers woont haar beste vriendin, die ook verpleegkunde studeert en ook leuk maf is, maar iets wilder. Boven woont een scheikunde studente die cello en contrabas speelt en die de laatste tijd niet meer zo vaak thuis is omdat zij een eenpersoonsbed heeft en haar vriend een tweepersoons, en naast haar woont een lang dun knap meisje dat iets economisch doet en hippe kleren draagt.
We doen niet zo veel samen als huis, hoewel ik natuurlijk wel veel tegen mijn woonkamergenote aan klets, en haar beste vriendin ook hier regelmatig is. Maar we hebben wel toevallig afgelopen woensdag samen gegeten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 17:24
saskiamusic
saskiamusic is offline
Vader, Moeder, Broertje,
Ik erger me aan niemand, I love them
Oud 31-03-2007, 20:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon in een tweekamerappartement met nog een meisje. Tis een aardige meid, studeert geneeskunde en loopt nu coschappen en is dus niet vaak thuis (ik ook niet trouwens). We doen nooit iets samen behalve het internet aanleggen, iets in huis fixen of een tijd staan ouwehoeren. Omdat zij geneeskunde studeert hebben we wel ongeveer dezelfde interesses en praten we wel vaak over onze stages enzo. Is wel tof Iets minder vind ik haar vriend die blijkbaar erg goed kan koken maar het hele huis stinkt dan naar eten en de hele keuken staat dan vol afwas en hij heeft een voorliefde voor mijn borden, pannen, bestek, etc De laatste tijd gaat dat ook wel iets beter.
Oud 01-04-2007, 00:51
Geisha
Geisha is offline
ik heb er 3 met wie ik direct woon. We delen een badkamer en een keuken.
Een meisje van 23, dat altijd saggerijnig en boos is. Ze heeft wel een prachtige kamer en ze leent altijd alles uit, ook al is ze boos

een jongen van 19, met 2 keer per week andere ontbijtgasten, die neukt wat af. We sparen voor een nieuw bed voor hem, want ik heb last van al dat gekraak

en een jongen van 20, hij is heel lief en aardig en kan super lekker koken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 11:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
8 kamers, waarvan er nu 4 daadwerkelijk bewoond zijn. Ik woon naast een goede vriendin van me, en die andere 2 meiden ken ik niet/amper. Op andere verdiepingen wonen nog wel een paar vriendinnen van me.
Oud 02-04-2007, 10:00
Verwijderd
Ik heb vier dames als huisgenotes en ze zijn wel aardig maar niet zo slim en ze kopen nooit wcpapier en wassen bijna nooit af en houden zich al helemaal niet aan gemaakte afspraken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 16:01
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik woon met nog 2 meisjes en 2 jongens (5 in totaal dus). Eén jongen is mijn vriend, die is dus sexy, lief, [vul hier andere romantische woorden in] en grappig. De andere jongen woont hier met zijn vriendin, die maken vaak ruzie met elkaar en met mij. En dat andere meisje is heel lief en vrolijk. Over 2 maanden ga ik verhuizen en ik wil het liefst een appartement/flat/whatever voor mezelf, maar met 1 of 2 mensen delen is ook niet zo erg.
En in de weekends ben ik bij mijn ouders, en die zijn allebei lief. Mijn broertje is nogal vreemd af en toe maar ook wel ok. En onze hond is absoluut gestoord.
Oud 08-04-2007, 17:13
WolterB
WolterB is offline
Zijn meestal erg gezellig, hebben droge/flauwe humor en kan met de meesten goed overweg
Oud 10-04-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 02-04-2007 @ 11:00 :
Ik heb vier dames als huisgenotes en ze zijn wel aardig maar niet zo slim en ze kopen nooit wcpapier en wassen bijna nooit af en houden zich al helemaal niet aan gemaakte afspraken.
+ stelen eten van me, zo blijkt. ;x
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 19:00
Martiño
Martiño is offline
Arme Zao
Reageren

Regels voor berichten