![]() |
||
Citaat:
OT: mijn vader en moeder en huisdieren huisdieren zijn normale beesten, die zeuren en eten * aandacht nodigen hebben op de momenten dat je geen zin hebt. Mijn vader is vaak aan het werk of sporten of bij vrienden ofzo, als hij thuis is, is het meestal gezellig. Soms is hij boos. Daar kun je niets aan doen, hij is dan gewoon boos. Het beste kun je dan weggaan. mijn moeder ook weinig thuis. Volgens mij is ze niet gelukkig, maar ik denk niet dat ze gelukkiger wordt als ze verhuist naar het buitenland (wat ze van plan is als ik het huis uit ben) De onbrekende 4e persoon is mijn broer. We hadden altijd ruzie. Maar sinds hij ver weg woont bellen we minstens 1 keer per week, dan praten we heel lang.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb twee huisgenootjes, de ene zit op de toneelschool, komt vrij introvert over maar kan ook ineens uitbundig zijn (ik kan er nog steeds van schrikken), ze is er alleen niet heel vaak want ze heeft een eenpersoonsbed. Mijn andere huisgenootje studeert tandheelkunde, grootgebruiker van wodka en hasj, en houdt net als ik van exen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Vrije tijd |
Studenten ontmoeten Caviamax | 10 | 23-03-2013 20:20 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Algemene schoolzaken |
wat doe jij het liefst thuis? stephan85 | 26 | 21-01-2006 20:59 | |
Algemene schoolzaken |
Over thuis, school, vrienden enz. Daan_21 | 70 | 25-05-2005 22:15 |