Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zou het proberen...je bent hem helemaal niets verplicht...dus als het niet meevalt, dan ga je vroeger naar huis...en spreek je daarna nooit meer af... en als het wel een lieve jongen is...wie weet ![]() maar ja dat is mijn mening maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() - maar het was wel heel lief ![]()
Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben je trouwens gisteren nog met HEM ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, hij kwam niet meer! Ik was eigenlijk van plan om 'm ook niet meer te vragen, maar hij zei gistermiddag dat hij moest werken gisteravond en dat hij nog niet wist of hij naar de stad zou gaan daarna, dus ik had 'm een smsje gestuurd of ie nog zin had om ff te komen. Toen wist hij 't nog niet en uit eindelijk was hij te moe (gelijk had ie ook, ik ging pas om kwart voor 12 richting stad en ik zat ook constant te gapen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ot: ik voel me goed en ben blij met de mensen om me heen en ik heb lieve vriendjes en vriendinnetjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
just curious: waarom bonaire? wel gaaf natuurlijK!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb dus hetzelfde probleem, niemand van mijn vrienden heeft geld om fatsoenlijk op vakantie te gaan. En ik moet ook nog even afwachten vanwege stage en vakantiewerk. Maar ik moet en zal op vakantie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En een huwelijk is meer dan een trouwdag in mijn ogen. Ik denk niet dat één keer kiezen op je trouwdag voor elkaar voldoende is, iedere dag weer moet je voor elkaar kiezen omdat ik denk dat je anders de ander voor lief gaat nemen. Maar ja, om je nou iedere dag weer in je trouwjurk te hijsen ![]() Bij een Chineze Elvis in Las Vegas ofzo ![]() Ik zie het ook niet als opnieuw trouwen, alsof de eerste en echte keer niet goed genoeg was. Het was juist zo goed dat we het vaker willen doen. Het is geen streep door de trouwgeloftes, maar juist eronder. ![]() Oh en ontopic: het is fijn om erachter te komen dat je werk een foutje heeft gemaakt waardoor ik nu thuis bij hem kan blijven. Straks lekker samen met vrienden een terasje pakken. Jeej voor de zon! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan kan mijn vriend me gaan verbieden te sporten, want ik heb meestal wedstrijden in het weekend. We zien elkaar hoe het uitkomt, dat lijkt me een wat gezondere instelling ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
En hij gaat voetbal kijken en niet zelf spelen.. Wat dus betekent dat de wedstrijden vaak 's avonds zijn, en dat breekt mijn weekend ja. En als jouw vriend je wil verbieden te sporten dan moet hij dat zelf weten, maar ik verbied mijn vriend niets. Ik heb mijn ding, hij de zijne, alleen komt het zo uit dat als ik iets ga doen, hij meestal aan het werk is. En ik bepaal zelf wat wel ik een gezonde instelling vind. Het gaat nu al bijna 2 jaar goed.. Trouwens, waarom zou ik me gaan lopen verdedigen? Wij voelen ons er goed bij, en waarom zouden we elkaar niet zovaak zien als we willen en kunnen? Dat sommigen verder van elkaar wonen (ik ben bij elkaar ook een uur aan het reizen om hem te zien), en elkaar dus minder zien, ja, das dan jammer maar daar kies je voor. Net zoals ik er voor kies om met hem te zijn, en bij hem hoort voetbal. Dat wil toch niet zeggen dat ik er niet een beetje (en soms) van mag balen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|