Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2007, 17:58
Luna
Luna is offline
bleh ik zou m vandaag zien maar het gaat niet door want hij kan overdag niet naar me toekomen(wat we eigenlijk hadden afgesproken) en ik heb geen zin om vanavond naar Haarlem(waar hij woont) te gaan, aangezien ik nog steeds halfziek ben
Maar hij zei wel dat ie graag bij me wilde zijn. Ik was bot aan de telefoon maar dat was omdat ik het stom vond dat ik m niet ging zien vandaag. Hopenlijk begrijpt ie dat een beetje
Oud 01-04-2007, 18:00
stout!
stout! is offline
Bah waarom kan hij zich zoveel beter focussen dan ik?
Oud 01-04-2007, 18:03
Luna
Luna is offline
er zijn vast dingen waar jij weer beter in bent
Oud 01-04-2007, 18:08
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 01-04-2007 @ 18:16 :
Nou ik weet niet wat te doen momenteel met mijzelf..

Ik ken een leuke kerel (goede vriend van een vriendin van mij) maar nog nooit in het echt gezien. Nu wil hij graag een keer wat gaan doen, maar ik krijg het gevoel dat het allemaal een spelletje voor hem is, om te testen of hij mij "kan krijgen". Misschien ben ik weer gewoon té achterdochtig omdat ik al zo vaak belazerd ben door mensen...

iemand een idee wat ermee te doen?

Voor de rest gaat alles super met me

al krijg ik de tering van mijn cursus wijsbegeerte!
Als je het niet probeert, weet je het nooit...en mss is het wel een lieve vriendelijke jongen?

ik zou het proberen...je bent hem helemaal niets verplicht...dus als het niet meevalt, dan ga je vroeger naar huis...en spreek je daarna nooit meer af...

en als het wel een lieve jongen is...wie weet
maar ja dat is mijn mening maar
Oud 01-04-2007, 18:12
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 01-04-2007 @ 19:03 :
er zijn vast dingen waar jij weer beter in bent
Ja maar daar heeft hij juist voordeel van .
Oud 01-04-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 01-04-2007 @ 19:12 :
Ja maar daar heeft hij juist voordeel van .
miss kan hij ook wel heel goed pijpen
Oud 01-04-2007, 18:24
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 01-04-2007 @ 19:19 :
miss kan hij ook wel heel goed pijpen
Ik hoop het niet
Oud 01-04-2007, 18:24
kadesh
kadesh is offline
Dacht je dat ie perfect was...
blijkt meneer ook nog eens een romanticus te zijn !
Oud 01-04-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
kadesh schreef op 01-04-2007 @ 19:24 :
jah idd, jammer van die imperfectie
Oud 01-04-2007, 18:33
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 01-04-2007 @ 19:28 :
jah idd, jammer van die imperfectie
Ik kan er gelukkig prima mee leven
Oud 01-04-2007, 18:48
Luna
Luna is offline
blegh romantische jongens
Oud 01-04-2007, 19:02
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Luna schreef op 01-04-2007 @ 19:48 :
blegh romantische jongens
Het was ook de 1e keer in 1 jaar. Dan is het voor een keer niet erg hihi. Al helemaal omdat ik echt NIET romantisch ben. En als ik het probeer wordt het alleen maar hilarisch :'). Dus ik probeer het al niet eens meer

- maar het was wel heel lief . Omdat we een jaar hebben gaf hij me een kettinkje waar onze fotootjes in kunnen. Hij was eigenlijk bang dat ik het niet leuk zou vinden omdat ik niet zo van sieraden hou, hihi. -

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 19:05.
Oud 01-04-2007, 19:05
snoopy
snoopy is offline
omg... zo leuk om te zien dat hij echt heel trots op me was vandaag
Oud 01-04-2007, 19:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
ook al ben ik single, ik wil hier graag posten. Volgens mij kweek ik een obsessie voor mijn ex! Hoe leuker andere jongens doen, hoe leuker ik mijn ex vind. Hij is zoo lief en zoo mooi en zo..
huuh
Oud 01-04-2007, 19:24
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
kadesh schreef op 01-04-2007 @ 19:24 :
ik ben er nog steeds verbaasd over
Oud 01-04-2007, 20:18
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 01-04-2007 @ 20:24 :
ik ben er nog steeds verbaasd over
XD Ik ook. Dit gebeurt niet meer , wil ik om wedden.

Ben je trouwens gisteren nog met HEM uitgegaan?
Oud 01-04-2007, 20:44
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
kadesh schreef op 01-04-2007 @ 21:18 :
XD Ik ook. Dit gebeurt niet meer , wil ik om wedden.

Ben je trouwens gisteren nog met HEM uitgegaan?
jawelll! in de komende 80 jaar zal er toch nog mínstens één moment zijn dat ie romantisch is! Dat kan gewoon niet anders!

Nee, hij kwam niet meer! Ik was eigenlijk van plan om 'm ook niet meer te vragen, maar hij zei gistermiddag dat hij moest werken gisteravond en dat hij nog niet wist of hij naar de stad zou gaan daarna, dus ik had 'm een smsje gestuurd of ie nog zin had om ff te komen. Toen wist hij 't nog niet en uit eindelijk was hij te moe (gelijk had ie ook, ik ging pas om kwart voor 12 richting stad en ik zat ook constant te gapen ). T was wel leuk geweest als ie er was, maar zonder hem was t ook leuk! Er waren verder ook niet zoveel mensen die waar hij ook wat mee heeft, dus zo leuk was 't voor hem vast ook niet. Maar ach, gistermiddag ook een hele tijd met 'm gekletst, dus ik had 'm ook niet zo veel meer te vertellen gehad denk ik
Oud 01-04-2007, 21:07
wup
wup is offline
Ik was gister echt enorm in een slecht humeur , als ik hem was had ik me gedumpt.. Maar dat heeft ie niet, dus das lief.
Samen naar feestje van mijn zus geweest, was wel leuk.
Een vriend van me voelt zich kut.. en hij woont 100km verderop ofzo, dus nu kan ik niet langskomen en samen dansen op kindermuziek ofzo..Gelukkig kom je met msn en een webcam ook vrij ver..
Oud 01-04-2007, 21:20
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb echt helemaal geen zin meer om met wie dan ook een vakantie te regelen. Het is allemaal gezeik en ik lijk wel de enige te zijn die écht graag wil en er iets leuks van wil maken. De rest wil allemaal wachten met plannen, heeft geen geld, geen tijd, geen idee, reageert niet op mails, weet nog niet wat anderen doen, weet nog niet wanneer ze vrij zijn, vonden het vorig jaar supertof en willen het weer doen maar dan niet op dezelfde manier want er ging toch iets mis wat mij dan onduidelijk is, heeft vorig jaar al geregeld en nu geen zin meer om dat te doen. .
Wie wil er met mij op vakantie? we gaan gewoon ergens heen en dat is dan leuk en dan doen we gewoon leuke dingen in overleg, maar wel dat er iets besloten wordt en we gaan terug als het geld op is

Met vriendje gaat wel zn gangetje. Beetje herhalingen in mn hoofd van waar ik me structureel een beetje aan stoor, maar samenzijn is tof.
Oud 01-04-2007, 22:04
ST*R
ST*R is offline
Ik weet nu waarom hij zo doet, en nu ik dat weet is het allemaal ook wel logisch enzo. Maar toch. Ik vind dat hij maar wat initiatief moet nemen. Gelukkig ga ik komende week met die andere jongen uit, en hopelijk is hij anders.

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 22:07.
Oud 01-04-2007, 22:12
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 01-04-2007 @ 21:44 :
jawelll! in de komende 80 jaar zal er toch nog mínstens één moment zijn dat ie romantisch is! Dat kan gewoon niet anders!

Nee, hij kwam niet meer! Ik was eigenlijk van plan om 'm ook niet meer te vragen, maar hij zei gistermiddag dat hij moest werken gisteravond en dat hij nog niet wist of hij naar de stad zou gaan daarna, dus ik had 'm een smsje gestuurd of ie nog zin had om ff te komen. Toen wist hij 't nog niet en uit eindelijk was hij te moe (gelijk had ie ook, ik ging pas om kwart voor 12 richting stad en ik zat ook constant te gapen ). T was wel leuk geweest als ie er was, maar zonder hem was t ook leuk! Er waren verder ook niet zoveel mensen die waar hij ook wat mee heeft, dus zo leuk was 't voor hem vast ook niet. Maar ach, gistermiddag ook een hele tijd met 'm gekletst, dus ik had 'm ook niet zo veel meer te vertellen gehad denk ik
Aanstaande zaterdag dan maar weer !
Oud 01-04-2007, 22:40
Verwijderd
Wij krijgen altijd per ongeluk heftige(/goede) gesprekken over de telefoon als we eigenlijk naar bed moeten. Maar het was wel goed om dit uit te spreken, denk ik. Gaat goed, dus.
Oud 01-04-2007, 23:16
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
kadesh schreef op 01-04-2007 @ 23:12 :
Aanstaande zaterdag dan maar weer !
Sander wilde mee, misschien wilt Sivan dan ook wel! T zit misschien wel in de lucht dat mensen normaal niet willen, maar deze week wel

ot: ik voel me goed en ben blij met de mensen om me heen en ik heb lieve vriendjes en vriendinnetjes
Oud 01-04-2007, 23:20
Verwijderd
ik ben dronken want ik had ene feestje en op een gegeven moment wilde ik naar huis omdat ik hem wilde bellen wtf is dit.
Oud 01-04-2007, 23:21
Orpheo
Orpheo is offline
woensdag j.l. was m'n schoonma jarig. taart gemaakt, feest gehad. gewoon tof! maar ik mocht niet blijven slapen... jammer! maar donderdagochtend stond ik weer supervroeg op de stoep, dus echt problematisch was t niet. vrijdag; idem! maar nu bleef ik wel slapen, tot vanochtend (a). we hebben eigenlijk t huis voor ons alleen gehad sinds vrijdag tot en met vandaag, en in al die tijd dat ik daar langs kom, heb ik t nog nooit zo schoon en opgeruimd gezien omdat er geen inmenging was van ouders en opa/oma en broertje, leek het gewoon heel sterk op samenwonen. het ging gewoon zo vanzelf, echt totaal geen problemen!

hopelijk, en waarschijnijk, ga ik pasen met haar/hen vieren; vrijdag tot en met maandag zie i khaar dan non stop!!! de eerst volgende keer dat ik 'r weer zie is donderdag, maar er moet nog zoveel gebeuren, 't is maar beter dus dat we onze vaste woensdag skippen, maar leuk vinden we t niet....
Oud 01-04-2007, 23:31
Verwijderd
Eerst was ik enorm aan het balen toen ik erachter kwam dat de steen uit mijn trouwring weg is. (kl*te juwelier ) Natuurlijk is het uiteindelijk maar een sieraad, maar het heeft veel emotionele waarde.
Waarschijnlijk wordt dat andere ringen uitzoeken waar die lading niet aan zit.
Dacht ik...
Tot hij voorstelde om dan maar opnieuw te trouwen op het strand van Bonaire
Oud 01-04-2007, 23:33
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-04-2007 @ 00:31 :
Eerst was ik enorm aan het balen toen ik erachter kwam dat de steen uit mijn trouwring weg is. (kl*te juwelier ) Natuurlijk is het uiteindelijk maar een sieraad, maar het heeft veel emotionele waarde.
Dacht ik...

just curious: waarom bonaire? wel gaaf natuurlijK!
Oud 02-04-2007, 01:33
George
George is offline
Citaat:
George schreef op 01-04-2007 @ 15:42 :
Oeh oeh oeh ik vind dr leuk.
Haha m'n ex vindt dr ook leuk.
Oud 02-04-2007, 01:47
__
__ is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-04-2007 @ 00:31 :
Dacht ik...
wow serieus? wat een geniale oplossing van hem
Oud 02-04-2007, 06:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 01-04-2007 @ 22:20 :
Wie wil er met mij op vakantie? we gaan gewoon ergens heen en dat is dan leuk en dan doen we gewoon leuke dingen in overleg, maar wel dat er iets besloten wordt en we gaan terug als het geld op is
Ik wil best mee

Ik heb dus hetzelfde probleem, niemand van mijn vrienden heeft geld om fatsoenlijk op vakantie te gaan. En ik moet ook nog even afwachten vanwege stage en vakantiewerk. Maar ik moet en zal op vakantie
Oud 02-04-2007, 08:06
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 02-04-2007 @ 02:47 :
Ik vind het belang van trouwen nogal verdwijnen als je het vaker doet? Ik bedoel, hoe vaak kun je elkaar nou beloven altijd bij elkaar te blijven? Net zoals die wedding vow renewals in Amerikaanse films/series, dat begrijp ik ook nooit. Om op je 50e nog weer een heel huwelijksfeest te houden omdat je het, wat, een tijdje vergeten bent ofzo? Ik zal wel een te romantisch idee hebben van het huwelijk, maar ik wil graag dat het in een keer helemaal goed is
Oud 02-04-2007, 09:19
I C U
I C U is offline
Omg, echt, dat van zaterdagavond doe ik nooit meer. Iig niet in die hoeveelheden. Ik was totally wasted. Echt slecht. Maar goed, gelukkig waren m'n vriendinnetjes heel lief en kan ik me de momenten van openbare vernedering niet meer herinneren. Pfff...

Ik was vrijdag een heel klein beetje niet blij met 'm, gelukkig belde hij vrijwel meteen en omdat ik niet op kon nemen belde hij zaterdagochtend. Die jongen weet precies hoe hij me kan raken Ja, ik ben blij met 'm.

Maar nog steeds kut dat ik min of meer moet gaan stoppen met m'n studie. Niet dat ik de opleiding nou zo onwijs leuk vond, maar het is meer dat ik weer opnieuw moet beginnen en het doet ook wel wat met m'n ego, moet ik zeggen. Jammer. Maar goed, we komen er wel weer overheen
Oud 02-04-2007, 09:29
Verwijderd
@ ICU: Wat kut meid, echt balen van je studie. Wel fijn dat iedereen om je heen zo lief is. Maar dan nog. Mail, ik loop achter geloof ik!

ot: Jeuj, de eerste zekerheid over een mega zomervakantie is binnen. We mogen lekker allemaal leiding worden, ik met mijn beste vriend en nog een stel andere vrienden. En hij komt terug! Echt hè, dat vind ik zooooo ongelooflijk gaaf. Kan ik weer hele avonden met hem praten en kijken en knuffelen en lachen en discussies voeren<333
Zaterdagavond was echt te geslaagd. Zondag was het overduidelijk dat het gezellig was geweest maar dat maakt allemaal niet uit. Hij is leuk alssie alcohol op heeft en kan dan nog beter zoenen. Jeuj!
Oud 02-04-2007, 09:37
Orpheo
Orpheo is offline
hmm, geweldig weekend komt op een verschrikkelijke manier ten einde... gelukkig mag ik 'r met pasen wel weer zien!
Oud 02-04-2007, 09:46
Yana
Yana is offline
Het doet pijn hem teleur te stellen, en toch doe ik het steeds weer. Ik hou van hem.
Oud 02-04-2007, 10:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
Hij is zó lief. Helaas heb ik 'm weinig gezien afgelopen week, maar komend weekend is lekker lang
Oud 02-04-2007, 13:25
dwight88
dwight88 is offline
het gaat gewoon niet goed. Wat ik vroeger deed, doet zij nu. Op de langere termijn plannen, terwijl ik gewoon niet weet óf we dat wel gaan halen. Zoals het nu voelt niet; ik trek dit niet op deze manier.

Het is wel onwijs fijn om bij haar te zijn, merken dat ze me door en door kent enzo. Maar ook zovaak irritaties, discussietjes, andere meningen enzo. Ik weet het gewoon niet. En erover praten is geen optie, dat is dan weer acuut ruzie, puur omdat (denk ik) we allebei wel ergens het onvermijdelijke voelen, maar niet durven te zeggen.

Maar ik wil haar ook weer niet kwijt. Waarom is het nou verdomme niet gewoon zoals een tijdje terug, wel "lang" samen (niet meer de eerste flirtweken maar wat stabieler), en wél gezellig.

Kutzooi.
Oud 02-04-2007, 14:03
Verwijderd
@ Secret Agent; ik ga je zsm mailen, heb het echt teeering druk met school enzo

OT: Goed, behalve dat we allebei druk zijn met school en nu zitten leren / project werken ipv lekker samen genieten van de zon.. Ach ja, binnenkort twee weken vrij, dan komt dat wel goed
Oud 02-04-2007, 14:07
Verwijderd
Heel goed, hij is lief! <3
Ik heb zin in dit 'weekend', en vooral in donderdagavond en dinsdag (als het doorgaat)
En verder wil ik soms wel eens dat ik hem vaker zag dan alleen in het weekend, maar ik weet zelf ook wel dat dat niet kan..
Oud 02-04-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 02-04-2007 @ 00:33 :
just curious: waarom bonaire? wel gaaf natuurlijK!
We hadden al plannen om die kant op te gaan, maar nu is het helemaal gaaf inderdaad

Citaat:
__ schreef op 02-04-2007 @ 02:47 :
Ik was er ook echt wel blij mee. Ik vond het al een stom vooruitzicht om dan in de winkel heel saai de nieuwe ringen om te doen en dan gewoon weer verder, niets bijzonders alsof het gewone ringen zijn. Dit maakt het dan weer een beetje bijzonder.

En een huwelijk is meer dan een trouwdag in mijn ogen. Ik denk niet dat één keer kiezen op je trouwdag voor elkaar voldoende is, iedere dag weer moet je voor elkaar kiezen omdat ik denk dat je anders de ander voor lief gaat nemen. Maar ja, om je nou iedere dag weer in je trouwjurk te hijsen Daarbij komt dat ik het zonde vind om mijn jurk nooit meer te dragen dus hebben we nog wat dingen op ons verlanglijstje staan.
Bij een Chineze Elvis in Las Vegas ofzo
Ik zie het ook niet als opnieuw trouwen, alsof de eerste en echte keer niet goed genoeg was. Het was juist zo goed dat we het vaker willen doen. Het is geen streep door de trouwgeloftes, maar juist eronder.

Oh en ontopic: het is fijn om erachter te komen dat je werk een foutje heeft gemaakt waardoor ik nu thuis bij hem kan blijven. Straks lekker samen met vrienden een terasje pakken. Jeej voor de zon!
Oud 02-04-2007, 14:48
Luna
Luna is offline
hij stond vannacht om 12u opeens voor mn deur, terwijl ie vanochtend vroeg moest werken in haarlem. dus hij was om kwart voor 7 alweer weg. maargoed, <3!
Oud 02-04-2007, 15:27
Nuck
Nuck is offline
Ik heb zo veel zin om allemaal leuke dingen met hem te doen, maar we hebben het allebei zooo druk ...Maar in mei toch een weekje samen op vakantie
Oud 02-04-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 02-04-2007 @ 15:03 :
Ach ja, binnenkort twee weken vrij, dan komt dat wel goed
Woow, net besloten dat we in die laatste week lekker 4 dagen naar het huisje van mijn ouders gaan. Lekker vier dagen samen, samen koken enzo, lekkere dingen eten, leuke dingen doen
Oud 02-04-2007, 15:39
stout!
stout! is offline
Ik sta zoveel moeilijker op als ik bij hem in bed lig . Aan de ene kant omdat het zo fijn is natuurlijk, maar hij is ook gewend om veel langer te snoozen dan ik, waardoor je op een gegeven moment helemaal niet meer het idee hebt "de wekker gaat, dus ik moet opstaan."
Dus dat gaat niet meer lukken de komende dagen, we moeten even op een laag pitje want ik wil dit echt halen en morgen weer om half 9 op de ub zitten. Gelukkig moet hij ook hard studeren dus we hebben allebei geen tijd voor elkaar.

Woensdag om 12 uur zijn we alweer 3 maanden samen . Heel leuk om te bedenken, behalve als je erbij bedenkt dat we dan al weer op de helft zijn van de tijd die we dit keer samen hebben. Maar nu is niet de tijd om daar bij stil te staan.
Oud 02-04-2007, 15:57
Li
Li is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 31-03-2007 @ 17:26 :
Gisteren samen appeltaart gemaakt, we zijn een prima team zo Vanavond zie ik hem weer later, hij gaat eerst naar de voetbal. Nu ik zelf weer studeer kan ik mijn tijd goed gebruiken, baal er soms alleen nog van als het bijv. op zondagmiddag is, hele weekend beetje gebroken..
Maar goed, dat is dit weekend niet, ik ga vanavond lekker naar hem toe en samen slapen en morgen genieten van het lekkere weer
Wow zie jij je vriend elk weekend en baal je ervan als hij op zondag gaat voetballen??
Dan kan mijn vriend me gaan verbieden te sporten, want ik heb meestal wedstrijden in het weekend. We zien elkaar hoe het uitkomt, dat lijkt me een wat gezondere instelling
Oud 02-04-2007, 16:42
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Li schreef op 02-04-2007 @ 16:57 :
Wow zie jij je vriend elk weekend en baal je ervan als hij op zondag gaat voetballen??
Dan kan mijn vriend me gaan verbieden te sporten, want ik heb meestal wedstrijden in het weekend. We zien elkaar hoe het uitkomt, dat lijkt me een wat gezondere instelling
Als je nu eerst eens goed leest voor je commentaar geeft.. Ik baal er SOMS van. Ik werk onregelmatig en vind het fijn om te weten dat we een weekend samen hebben. Ik heb dat nodig. Dat jij zo niet bent kan ik niet helpen.
En hij gaat voetbal kijken en niet zelf spelen.. Wat dus betekent dat de wedstrijden vaak 's avonds zijn, en dat breekt mijn weekend ja.

En als jouw vriend je wil verbieden te sporten dan moet hij dat zelf weten, maar ik verbied mijn vriend niets. Ik heb mijn ding, hij de zijne, alleen komt het zo uit dat als ik iets ga doen, hij meestal aan het werk is.
En ik bepaal zelf wat wel ik een gezonde instelling vind. Het gaat nu al bijna 2 jaar goed..

Trouwens, waarom zou ik me gaan lopen verdedigen? Wij voelen ons er goed bij, en waarom zouden we elkaar niet zovaak zien als we willen en kunnen? Dat sommigen verder van elkaar wonen (ik ben bij elkaar ook een uur aan het reizen om hem te zien), en elkaar dus minder zien, ja, das dan jammer maar daar kies je voor. Net zoals ik er voor kies om met hem te zijn, en bij hem hoort voetbal. Dat wil toch niet zeggen dat ik er niet een beetje (en soms) van mag balen?
Oud 02-04-2007, 17:35
Qimm
Qimm is offline
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo ontzettend gelukkig met alles en iedereen. Mijn vriendje is geweldig en mijn vriendjes en vriendinnetjes ook.

Yay
Oud 02-04-2007, 18:05
I C U
I C U is offline
Hmmm... Ik heb eigenlijk stiekem de behoefte hem meer te zien. Ff een knuffel nodig geloof ik... *zucht* Maar goed, we zien wel! hopelijk heeft hij van de week nog ff tijd, ik wil naast 'm slapen...
Oud 02-04-2007, 18:14
Scatterheart
Scatterheart is offline
Mijn eerste dag op mijn nieuwe werk was heel leuk, wat een lieve collega's en alles zo goed voor me geregeld. Kunnen die ambtenaren nog eens wat van leren!

Lekker een weekje Corfu boeken.
Oud 02-04-2007, 18:29
Jones
Citaat:
Daydream-ster schreef op 02-04-2007 @ 17:42 :
Offtopic:

Als je nu eerst eens goed leest voor je commentaar geeft.. Ik baal er SOMS van. Ik werk onregelmatig en vind het fijn om te weten dat we een weekend samen hebben. Ik heb dat nodig. Dat jij zo niet bent kan ik niet helpen.
En hij gaat voetbal kijken en niet zelf spelen.. Wat dus betekent dat de wedstrijden vaak 's avonds zijn, en dat breekt mijn weekend ja.

En als jouw vriend je wil verbieden te sporten dan moet hij dat zelf weten, maar ik verbied mijn vriend niets. Ik heb mijn ding, hij de zijne, alleen komt het zo uit dat als ik iets ga doen, hij meestal aan het werk is.
En ik bepaal zelf wat wel ik een gezonde instelling vind. Het gaat nu al bijna 2 jaar goed..

Trouwens, waarom zou ik me gaan lopen verdedigen? Wij voelen ons er goed bij, en waarom zouden we elkaar niet zovaak zien als we willen en kunnen? Dat sommigen verder van elkaar wonen (ik ben bij elkaar ook een uur aan het reizen om hem te zien), en elkaar dus minder zien, ja, das dan jammer maar daar kies je voor. Net zoals ik er voor kies om met hem te zijn, en bij hem hoort voetbal. Dat wil toch niet zeggen dat ik er niet een beetje (en soms) van mag balen?
Gevoelig punt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten