Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2007, 17:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-04-2007 @ 16:02 :
nou ja, bijvoorbeeld:

http://www2.let.uu.nl/cursuskrant/de...6&id=200500423

staat een duidelijke ingangseis voor het vak dat ik misschien cq. waarschijnlijk niet ga halen.

Ik vind dit echt zo kut. Argh.
Leuk voorbeeld, ik heb dat vak dus gedaan zonder sociolinguistiek gevolgd te hebben hè

OT: Tentamen af, hopelijk wel voldoende. Verliefdheid kan rare dingen doen, ik blijf gewoon tot morgen hier ondanks dat mijn ov niet geldig is en zij eigenlijk de hele tijd moet werken. Maar wel vanavond samen nog even Emma kijken en mja, leuk

En nog een knuffel voor Yana omdat ik haar zo goed begrijp.
Oud 05-04-2007, 17:32
Heksjuh
Heksjuh is offline
Leonoor: dankjewel
Ik dacht trouwens dat toen je in het vorige topic dit zei: 't is met een 7,3 voor het SE trouwens wel te hopen dat je een 7,7 haalt voor het CSE.
je bedoelde dat het wel te hopen is dat je een 7.7 voor je eindexamen haalt als je lager staat. Dus in de zin van dat je meestal lager haalt voor je CSE dan een 7.7 als je een 7.3 staat.

Duivelaartje: lekker van die leraar Maar houdt je leraar natuurkunde daar dan geen rekening mee, want je was niet de enige met tijdnood?

Ave: en ik ga dus níet werken ook al zeggen ze dat ik wel moet. Ik bedoel, wat kunnen ze doen, me ontslaan?
(ik moest echt lachen om dat zinnetje )
Oud 05-04-2007, 17:34
IcedEarth
IcedEarth is offline
Omg er zijn vorige week 's nachts in nijmegen 3 meisjes verkacht
Bij mij in de buurt..... van de weg waaraan ik woon naar het flora park gesleurt...... misschien wel langs mijn huis. Oh ik vind dat zo vreeselijk. En ik ben zoo bang dat mij dit overkomt want ik fiets heeel vaak 's avonds in het donker rond enzo. Nou voortaan vraag ik of een vriend wil mee fietsen ofzo.. of ik koop pepperspray, iemand enig idee waar ik dat kan krijgen? in duitsland zegt een vriendin, maar in wat voor winkel dan?
Oud 05-04-2007, 17:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vandaag cijfer voor wiskunde terug. Mooi cijfer, zelfs een voldoende voor het b2 deel, en dat zonder leren Dus ik heb besloten het te houden. Gewoon heel goed oefenen, dan komt het wel goed.

Vandaag naar de fysio geweest. Mijn hoofd staat scheef Ik hou mijn hoofd scheef, en voor mij voelt dat als recht. Toen hij mijn hoofd recht deed, voelde het ook echt scheef
Ik span mijn spieren onbewust teveel. Dus nu moet ik leren om dat allemaal losser te houden. Zal wel moeilijk worden, want ik doe dat allemaal onbewust. Nu moet ik elke ochtend en avond in bed eerst alles ontspannen. Het was makkelijk toen de fysio erbij hielp. Het klinkt wel makkelijk, maar dat is het niet. Ik moet er echt op letten. Het moeilijkste vind ik nog wel mijn buik los, want ik ben bang dat dat er helemaal niet uitziet.
En ik moet elke ochtend en avond in de spiegel kijken, ontspannen staan (knieeen los, schouders los, buik los), hoofd recht en neus in de lucht. Het ziet er zo arrogant uit, want ik moet mijn hoofd echt heel hoog houden.
Ik kan dat best vijf minuten voor de spiegel, maar ik ga er toch niet zo bijlopen (met mijn hoofd zo hoog dan). Ik ga eerst een week thuis eraan werken, dan op school er ook meer opletten.
Damn, het klinkt veel moeilijker om dat allemaal te veranderen nu ik er nog eens over na denk. Maar ik hoop wel dat het lukt, want ik heb nu bijna altijd pijn in mijn been. Niet meer af en toe, maar elke dag.

Iemand tips hoe ik eraan kan werken?

Knuffel voor Yana.
En IcedEarth: in Nederland is pepperspray verboden. In Duitsland en Frankrijk is het heel makkelijk te krijgen. Maar misschien kan je het op internet kopen?
Oud 05-04-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-04-2007 @ 18:32 :
Leuk voorbeeld, ik heb dat vak dus gedaan zonder sociolinguistiek gevolgd te hebben hè
Dat kan best, maar waarom staat die ingangseis daar dan?
Oud 05-04-2007, 18:03
darkfairy
darkfairy is offline
vanmorgen naar de huisarts geweest toch maar verteld van het eten en daar hebben we het 20 minuten over gehad
en ze vroeg of ik braakte en vreetbuien heb en hoevaak allemaal
en daarna zei ze dat ze bijna zeker weet dat ik boulimia heb
maar nog niet helemaal zeker maar dat kan toch helemaal niet
en volgende week weer terug
en verder de hele dag gewerkt en op het werk nog even gepraat want ze vonden dat ik er niet goed uitzag
en ik moest proberen niet meer te braken tot en met dinsdag zeiden ze op het werk dat gaat lastig worden
en binnekort denkik terug naar het ggz als ik er klaar voor ben
Oud 05-04-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 05-04-2007 @ 18:58 :
Voor de vorm. Sommige mensen zullen te veel moeite hebben met de stof omdat ze compleet geen voorgeschiedenis hebben, bij andere mensen is dat helemaal geen probleem - mogelijk omdat ze wél een voorgeschiedenis hebben maar toevallig niet die cursus maar iets anders relevants. Als er staat dat er geen ingangseis is, en mensen gaan de cursus volgen maar vinden het te moeilijk; dan hebben ze die eis lekker achter de hand.
Je moet niet zo zwaar tillen aan die regels, er valt meestal wel iets te regelen.
Oud 05-04-2007, 18:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-04-2007 @ 18:58 :
Voor die chic, dat mensen die er nog totaal niets van weten zich er niet zomaar instorten. Maar ik had alleen Inleiding Taalwetenschap gedaan en het was echt heel makkelijk (alleen die stomme groepsopdracht!). Jij weet al meer dan ik, dus voor jou is het ook supermakkelijk. Wel tof vak trouwens, verder, heel interessant.
Oud 05-04-2007, 18:13
Verwijderd
Nou, ik hoop dan wel dat er iets te regelen valt, anders ga ik even zeer depressief doen zo. ARRRRRRRRRRRGH, ik word hier zo neerslachtig van, al dat studiegedoe.
Oud 05-04-2007, 18:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-04-2007 @ 19:13 :
Nou, ik hoop dan wel dat er iets te regelen valt, anders ga ik even zeer depressief doen zo. ARRRRRRRRRRRGH, ik word hier zo neerslachtig van, al dat studiegedoe.
Komt wel goed, hoor Ik werd ook zo binnengelaten.

En ik wil weten welke vakken en roosters er volgend jaar zijn!
Oud 05-04-2007, 18:16
Verwijderd
Bleugh, de hele middag weer achter de bar gestaan. De hele middag trek ik toch nog net niet.
Oud 05-04-2007, 18:18
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb lekker al weekend Morgenvroeg even bij iemand uit de familie op bezoek waar ik al een tijdje niet meer ben geweest enzo En dan zondag en maandag lekker eieren eten met Pasen
Oud 05-04-2007, 18:20
Yana
Yana is offline

Ik helemaal stressen om mn smoothie, kom ik nog lager uit in kcal dan op andere dagen. Echt raar, ik wist zeker zo zeker dat ik het helemaal verpest had.

Maar goed. Ik ga maar eens mijn vakantie regelen. Leuk zeg
Oud 05-04-2007, 19:05
moon
moon is offline
ik word niet goed van mezelf. Mens, kap nou eens met dat gestress je maakt jezelf er helemaal ziek mee! De wereld is niet eng en mensen zijn geen monsters...dus kappen nou! *boos is op zich zelf*
Oud 05-04-2007, 19:07
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
moon schreef op 05-04-2007 @ 20:05 :
ik word niet goed van mezelf. Mens, kap nou eens met dat gestress je maakt jezelf er helemaal ziek mee! De wereld is niet eng en mensen zijn geen monsters...dus kappen nou! *boos is op zich zelf*
Reageer je af op papier ofzo Alles voor jezelf opschrijven en op een veilige plek bewaren Helpt echt
Oud 05-04-2007, 19:16
Verwijderd
Ik vind het irritant dat we zaterdag met vrienden uit eten gaan, maar dat niemand reageert om te vertellen hoe 't er nu voor staat; iemand zou reserveren, maar we weten niet waar en ook niet of het al geregeld is. En ik kan niet tegen die onzekerheid.

Maandag ga ik een paasontbijtje maken Met matzers met bruine suiker (Dat aten we vroeger op school altijd met Pasen.) En een gekookt eitje, en lekkere broodjes... Mjam

Edit; M'n buik begint weer raar te doen

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 19:29.
Oud 05-04-2007, 19:47
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 05-04-2007 @ 18:52 :
Vandaag cijfer voor wiskunde terug. Mooi cijfer, zelfs een voldoende voor het b2 deel, en dat zonder leren Dus ik heb besloten het te houden. Gewoon heel goed oefenen, dan komt het wel goed.
Goed gedaan joh.

Ha, ik heb zó'n zin in vanavond.
Oud 05-04-2007, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
tis weer avond.. gemaal en gepieker.. woehoe net al een warme douche genomen, ik zoek zo hard naar afleiding maar volgens mij is alle afleiding weggelopen..
damn
wat zeur ik nu eigenlijk? er zijn mensen die het slecht(er) hebben en gewoon het beste er van maken waarom moet ik nou weer zo moeilijk doen en blijven piekeren..
*ook boos op zichzelf is*
Oud 05-04-2007, 20:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou staan de nieuwe stageplaatsen erop, maar ik sta er (weer) niet bij... En dat terwijl twee klasgenootjes (die ik getipt heb dat ze zich nog op konden geven) er wel op staan en ik mijn formulier nota bene persoonlijk bij het stagebureau af heb gegeven! *zucht* Het zal ook eens goed gaan op de HAN...
Oud 05-04-2007, 20:41
dwight88
dwight88 is offline
bijna pasen, klotefeestdagen. Weer het gemis.
Vanmiddag bij de expo zo'n mama-boekje gekocht, met alleen maar van die positieve uitspraken. eenmaal thuis genoeg voor een potje janken; moet nog even kijken hoe ik het ga gebruiken enzo, denk iets van een kaartje.

Al met het al gaat het wel, al blijven het klotedagen.
Oud 05-04-2007, 20:49
Tink*
Tink* is offline
Heksjuh: ik ken het. Ik kan ook absoluut niet ontspannen en alles is altijd heel aangespannen enzo. Ik kreeg toen ook allerlei oefeningen die ik moest doen en ik moest ook op mijn houding letten, maar ik deed eigenlijk die oefeningen alleen daar. En verder lette ik wel op mijn houding en corrigeerde ik dat. Het voelt eerst heel vreemd omdat je het niet gewend bent. En ik had ook de hele tijd het idee dat ik het alsnog fout deed, maar toch helpt het wel een beetje geloof ik. Want ik heb nu ook geen last meer van mijn nek en dat had ik daarvoor wel eens. Verder heb ik niet echt tips ofzo, helaas.

OT: Ik vond dat ik goed mijn best heb gedaan bij toneel en ik word ook steeds beter heb ik het idee. Daarna bij een vriendin gegeten. En toen belde haar vriendje en toen moest ze weer gelijk weg eigenlijk, dat was wel jammer. En je ziet nu overal stelletjes en bijna iedereen die ik ken zijn half verliefd bezig samen en blaaaa ik wil ook! Het kan zo mooi zijn. Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen. Afwachten.. maar dat kan lang duren. Of gelijk polsen maar als het dan negatief is dan is het wel heel erg kut.
Oud 05-04-2007, 21:04
Bongalientje
Bongalientje is offline
(dit is echt het laatste topic waarop ik dit schrijf maar Hij vond me dom omdat ik met hem ben geweest. Hij stalkt mijn vrienden.

Ik geef een feest in junie, samen met een vriendinnetje. Maar ik weet echt niet wie IK zou moeten uitnodigen. De mensen met wie ik echt veel om ga, die wil ik er niet bij hebben. Het meisje met wie ik het feest geef, zit bij mij op school. De mensen met wie ik op school omga zijn zo veel naiever, onschuldiger en sneller geshokeerd. Daar kan ik andere mensen echt niet bij hebben zonder iedereens beeld van mij te verkloten

Mensen zeggen altijd, dat als je erge dingen meegemaakt hebt, dat alles daarna meevalt.
Is dit nou niet 'erg' of liegen ze. Want een afwijzing doet net zo veel zeer als altijd en ik voel nogsteeds pijn als ik een hamer op mijn duim sla ofzo.
Het is zo oneerlijk, het lijkt zo gemeen

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 21:29.
Oud 05-04-2007, 21:44
Gothic
Gothic is offline
Het was echt zo gezellig vanmiddag. De tijd vloog voorbij. Voor college even naar zijn tentamen gekeken, ik vrees niet dat het gaat lukken, maar ik hoop het voor hem. Zijn vriendje blijkt ook heel aardig. Officieel voorgesteld, dus misschien durf ik nu ook naar hem toe te gaan als ie met hem is. Na college gingen we samen ijsje eten, een Mc flurry. Had ie vorige week gevraagd, had ie goed onthouden.
Mocht natuurlijk niet betalen en hij wist ook nog welke ik graag wilde. Lekker zitten kletsen toen en vervolgens wilde hij nog ff naar een jas kijken. Ik hoefde niet perse mee als ik niet wilde… Tuurlijk wil ik mee gek. Ik vind het veel te gezellig . Was leuk, niets gevonden though. Beetje elkaar uitdagen rare kleding te gaan passen , maar ja, ik vertrouwde er niet op dat hij na mij het alsnog zou doen. Dus uiteindelijk maar niet…

De middag was eigenlijk perfect, afgezien van het korte moment dat ie een of ander lelijke sleutelhanger voor z’n vriendin wilde kopen. Ja dat is misschien leuk als je 12 bent , maar ja, dat moet je ook niet aan mij vragen, alsof ik je daar een eerlijk antwoord op zou kunnen geven? Ik ben natuurlijk niet objectief…

Toen terug met de metro naar de trein en toen afscheid nemen. Stonden we weer. Naar elkaar te kijken. Echt zo’n moment waarop je normaal iemand zoent, maar ja, dat doe je niet bij iemand die bezet is… 3 zoenen durfde ik hem ook niet te geven, was bang dat ie het misschien verkeerd zou opvatten… Hopelijk snel weer. Kan niet wachten. Het is echt gewoon zo gezellig. En ik weet niet of dat echt puur vriendschappelijk is, maar als vriendschap is het ook gewoon leuk… Maar er heerst wel iets van spanning nog…Maar ik moet hem vergeten. Hoop moet nu toch wel over zijn, hij heeft een vriendin, klaar. En dat gaat kennelijk niet snel uit, helaas.

Las net een mailtje dat ik toegelaten ben tot masterclass chirurgie, super blij. Heb ik tenminste iets om die 20 uur mee te vullen. M’n vriendin mag ook, dus kunnen we gezellig samen doen
Oud 05-04-2007, 21:45
Verwijderd
Het ging wel ok met me, toen ik hem weer zag.
Ik probeerde me zoveel mogelijk op de vlakte te houden. maar later belanden we toch in een gesprek. toen kreeg ik door hoe weinig hij eigenlijk snapt, van wat zijn gedrag met mijn pijn te maken heeft. Hij begrijpt het gewoon echt niet.
Ik voel me gedumpt, maar dat moest ik vooral niet denken. Zo zat het niet! Hij zal voortaan zijn proriteiten verdelen, en me vaker opbellen.
en ooooh wat is hij blij, hij is zo verliefd Dat hoef ik gvd allemaal niet te weten, snapt hij dat dan echt niet!
Ik heb er spijt van dat ik met hem heb gepraat, en de volgende keer zal ik dat ook niet meer doen, tenminste dan zal ik me schikken naar zijn niveau. dan gaan de gesprekken over niks tenminste.
Nu voel ik me echt stom en ik moest net ook huilen, omdat ik me had voorgenomen om nooooit meer mijn gevoel aan hem te laten zien, omdat hij daar misbruik van maakt.

bah ik kots van die gozer
Oud 05-04-2007, 21:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Naojan schreef op 05-04-2007 @ 22:45 :
bah ik kots van die gozer
ik ook! Wat is dat voor iemand? Hij moet zijn mond houden, daar ben je veel te cool voor!
Oud 05-04-2007, 21:57
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 05-04-2007 @ 19:08 :
Voor die chic, dat mensen die er nog totaal niets van weten zich er niet zomaar instorten. Maar ik had alleen Inleiding Taalwetenschap gedaan en het was echt heel makkelijk (alleen die stomme groepsopdracht!). Jij weet al meer dan ik, dus voor jou is het ook supermakkelijk. Wel tof vak trouwens, verder, heel interessant.
Inleiding ATW Aaaaaaargh, trauma Hebben ze het inmiddels al aangepast? (3 jaar terug was het een zooitje)
Oud 05-04-2007, 22:05
Papillon
Papillon is offline
Morgen alleen even post bezorgen en dan weekend!
Echt heerlijk, een keertje een rustige vrijdag.
En maandag natuurlijk ook nog vrij!

En ik moet echt even wat dingen gaan regelen voor mijn opleiding van volgend jaar, maar mijn vader heeft steeds zo weinig tijd en die zou even mee gaan.
Het komt eigenlijk allemaal niet zo goed uit, want hij is veel bij zijn vriendin en dat kan ik heel goed begrijpen.

En ik moet volgende week echt aan mijn werkstukken beginnen, anders zit ik straks weer in de stress.
Oud 05-04-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 05-04-2007 @ 18:30 :

Vandaag ging ik een lange wandeling maken (45 min heen, stad, 45 min terug) en bij een temperatuur van 15 graden werd ik al gek van de jeuk. KUT ECZEEM. De moed zonk me verder in de schoenen. Hoe moet dat nou straks, als we in Spanje of Portugal of Kroatie of WAAR DAN OOK in een veel te warm land zitten met temperaturen die tot ruim boven de 30 kunnen uitkomen? Ik belde mijn vriend op om te zeggen dat ik het misschien toch niet trek, maar hij reageerde alleen maar bot en kortaf. Dat ik áltijd op het laatste moment alsnog terug trek en afkap. Ik zit hier bekant te huilen van frustratie. Ik ben boos op mezelf, dat ik geen gezond normaal lichaam heb.

Ik wilde dat ik gewoon kon verdwijnen. Weg. Niet altijd meer dat gevoel iedereen alleen maar tot last te zijn.
herkenning!
bij 16 graden loop ik met mn eczeem ook al te kreperen inderdaad.

Dat je vriend zo reageert snap ik niet, als hij zo close met je is weet hij toch wel dat zo bot doen erg pijnlijk voor je is?
Je frustratie weghuilen is iig beter dan helemaal geen frustratie kunnen uiten. (& het scheelt qua stress>eczeem)
Veel sterkte!

@ darkfairy
goed dat je gegaan bent, en erover gepraat hebt stap voor stap komt het weer goed , iig sterkte meis *knuf*

Ot: Jeff Star - Straight Boys
Oud 05-04-2007, 22:50
Ann
Ann is offline
Oh pws had vorige week ingeleverd moeten worden en mijn partner laat het steeds afweten, nou sorry hoor, ik heb mijn deel af dus je ziet maar hoe je het redt. Nu moeten we het dit weekend naar de docent mailen, dan hoop ik dat het afkomt! 'Ja ja dat lukt wel, mijn zus had haar pws in 2 dagen af, dat red je wel met even hard werken' Ja hallo, ik heb ook nog andere dingen te doen, jij moet hard werken, ik niet meer.

En cijfers terug uit de toetsweek, erg gevarieerd. Geschiedenis en economie ga ik maar herkansen, een 5,7 en een 4,6. Nou daar zijn herkansingen voor toch? Voor biologie had ik een 8,7 en muziek een 6,dat is ook wel gewoon goed Frans, Engels en letterkunde nog niet terug, ik ben benieuwd.

Morgen wordt wel leuk denk ik.
Oud 05-04-2007, 23:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
En zo zie je het geluk van een ander in een paar dagen in storten... Stuurde hij van de week nog trots wat foto's van zijn oh zo mooie meisje... En vertelde hij nog hoe gelukkiger ze wel niet met elkaar waren... Blijkt nu ineens dat zij vanavond heeft geprobeert zichzelf op te hangen. Nee het is niet gelukt, maar hoe erg verbaast het ons allemaal.
Oud 06-04-2007, 00:27
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 05-04-2007 @ 22:48 :
ik ook! Wat is dat voor iemand? Hij moet zijn mond houden, daar ben je veel te cool voor!

het ligt erg gecompliceerd, en ik ben misschien wel het meest boos opmezelf omdat ik er letterlijk met open ogen in ben getrapt ;-(
ik ben nu al wat minder boos dan een paar uur geleden.
Soms kan ik de leuke kanten van hem wel inzien, en de leuke kanten van hem zijn ook fantastisch...alleen weet ik gewoon niet wie ik voor me heb, en of het wel waar is wat hij allemaal zegt.
Ik vroeg laatst: 'waarom hebben we het altijd over mij?! waarom wil je het altijd over mij of wat anders hebben, als het een keertje over jou gaat?'
hij : ja dat is misschien wel waar, ja.
ik : dat is toch niet eerlijk, dan heb je toch wat te verbergen voor jezelf?!
ik ga dan twijfelen aan je oprechtheid! Of je echt interesse in mij hebt, of het alleen maar zo is omdat de aandacht dan van jou af is...

daar zei hij niet zoveel op terug en beaamde het, soort van.

Als ik daar dan over nadenk, zou het misschien zo kunnen zijn dat hij heel veel pijn heeft, en dat er dingen zijn gebeurd die zo pijnlijk zijn, dat hij er niet over na wil denken.
Als ik doorvraag over hem (wat altijd in ruzie uitloopt) kijkt hij heel verdrietig en wendt hij zijn hoofd af.
Het is dan zo pijnlijk dat hij het niet aankan, lijkt wel.

Hij is zo dubbel.
Daarom ben ik heel dubbel over hem gaan denken.
Ik hoop dat ik snel de balans daartussen vind...

@HvJ, damn, dat is echt erg
misschien geldt bovenstaand verhaal voor haar ook wel zo...maar dan natuurlijk in een andere vorm gegoten en erg extreem.
Zijn het vrienden/familie van je?
Oud 06-04-2007, 07:35
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
HvJ schreef op 06-04-2007 @ 00:37 :
En zo zie je het geluk van een ander in een paar dagen in storten... Stuurde hij van de week nog trots wat foto's van zijn oh zo mooie meisje... En vertelde hij nog hoe gelukkiger ze wel niet met elkaar waren... Blijkt nu ineens dat zij vanavond heeft geprobeert zichzelf op te hangen. Nee het is niet gelukt, maar hoe erg verbaast het ons allemaal.
wow, veel sterkte dan

How come?

OT: Ik heb nu een 4-daags weekend Nu eerst effe lekker wat forumen en een beetje runescape spelen, over een uurtje naar een oom en tante en dan een keer tegen drie uur thuiskomen
Oud 06-04-2007, 07:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 05-04-2007 @ 22:57 :
Inleiding ATW Aaaaaaargh, trauma Hebben ze het inmiddels al aangepast? (3 jaar terug was het een zooitje)
Ik vond het geweldig leuk Maar organisatorisch was het nog steeds niet al te best. De groepsopdracht moest je maken over de taal die je studeerde. Dus een vriendin van mij vraagt: "En wat als je geen taal studeert?" "Dan hoor je hier niet te zitten." Ja, lekker dan

OT: Ik ga zo dadelijk voor het eerst reizen terwijl mijn ov niet geldig is en dan moet ik mijn kaartje afstempelen in de bus, eng hoor. Maar zal allemaal wel goedkomen. Ik zie de wereld positief in
Oud 06-04-2007, 08:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 05-04-2007 @ 18:32 :
[B]Duivelaartje: lekker van die leraar Maar houdt je leraar natuurkunde daar dan geen rekening mee, want je was niet de enige met tijdnood?
/B]
Nee, want m'n leraar natuurkunde is een eikel.

Gister compositie-avond en het was zoooo fantastisch! We hebben allemaal zulke leuke composities geschreven <3, ookal sprongen er een paar wel echt uit. Iedereen klappen na elk stuk, joelen, en ik kreeg zelfs twee rozen van m'n muziekleraar! Jahoe.
Heb geen moment gedacht aan de feit dat het ook nog becijferd wordt. Ach, zal wel goed zijn.
Oud 06-04-2007, 08:43
Nebel
Nebel is offline
Zo het is er allemaal uit.

Ik heb het gister allemaal 'verteld' aan mijn zus. Het meeste heb ik verteld, de rest heb ik haar laten lezen. En ze was zo lief en begripvol. We hebben samen voor de spiegel gestaan (ik vind haar altijd zo mooi slank). Wat ik een buik vind heeft zij ook. Dat is toch wel raar . Maar ze was ook iets aangekomen . Maarja het was heel fijn om er met iemand over te praten die hetzelfde heeft gehad en ze gaat me ook helpen om hulp te zoeken. Ik liep wel nog bij een psychiater maar ik vertrouw die vent voor geen meter dus dat hielp ook niet echt... We gaan het zo samen aan papa vertellen en dat vind ik heel erg eng. Want ik kan alles met mijn vader bespreken behalve dingen over mijn eetstoornis want daar snapt hij echt helemaal niets van en ik wil hem geen pijn doen, hij is dan altijd zo bezorgd...
We zijn gisteren ook nog met zn tweeen uit eten geweest . Alleen toen we bestelde vroegen we of we de groenten apart moesten bestellen. Dat meisje zei dat we er friet en salade bij kregen. Mn zus heeft toen gevraagd of ze die friet door wat andere groenten konden vervangen. Uiteindelijk kregen we extra groenten én friet, maar die hebben we laten staan. Dat vind mij zus ook nog steeds heel moeilijk en bovendien vind ik al dat vettige eten ook gewoon niet lekker.
Het was echt heel gezellig . Heeft me wel een beetje moed gegeven en ik ben heel blij dat ik het allemaal verteld heb.
Oud 06-04-2007, 08:50
ikkebenikke
ikkebenikke is offline
@Yana
ik had vroeger ook heel erg eczeem (nu nog, maar minder erg) en op vakantie in Spanje ging het altijd heel ver weg, het is daar wel warmer maar een ander soort warm, meer droge warmte ofzo, en mijn eczeem droogde daar altijd heel mooi van uit
dus ik zou gewoon op vakantie gaan en je er niet door laten tegenhouden
Oud 06-04-2007, 09:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 06-04-2007 @ 09:43 :

*knip*
goed zo blij dat het goed gegaan is!
*dikke knuffel*
Oud 06-04-2007, 09:13
Ann
Ann is offline
Mijn cijfer voor letterkunde is ook binnen. Een 7,8! Dat betekend dat ik een 8 voor de mondeling Nederlands had en een 7,5 voor engels letterkunde mondeling Maar wat ook nog kan is een 7,5 voor nederlands en 8,5 voor engels, nou in ieder geval, het is goed Zoals het er nu naar uitziet heb ik in de laatste tentamen week alleen gs en ec dus verprutst , nou daar valt mee te leven *is blij*

Zometeen even mijn kamer opruimen en Blof en acda en de munnik en blackmore's night luisteren, dan even naar de hema fietsen wat dingetjes kopen, en dan wordt alles heel leuk

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 09:28.
Oud 06-04-2007, 09:38
Verwijderd
@Sassiefje: Ik vind het heel dapper en knap dat je het verteld hebt! Succes meid!
Oud 06-04-2007, 10:31
Verwijderd
Ik wilde vroeg opstaan en dan ontbijten en leren. Het is nu half twaalf en ik heb nog niks gedaan en ik heb ook totaal geen motivatie, help!
Oud 06-04-2007, 10:33
rare kwast
rare kwast is offline
auw kut rug.. net naar de dokter geweest.. die denkt toch aan een overbelaste spier (maak er maar meer spieren van want het trekt van mn onderrug door beide benen tot aan mn enkels..)
hij wil wel een x-foto..
Oud 06-04-2007, 10:41
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ave schreef op 06-04-2007 @ 11:31 :
Ik wilde vroeg opstaan en dan ontbijten en leren. Het is nu half twaalf en ik heb nog niks gedaan en ik heb ook totaal geen motivatie, help!
Ik ken het.
Oud 06-04-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 06-04-2007 @ 09:43 :
Goedzo meisje, ik ben trots op je^^!
Oud 06-04-2007, 11:11
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Zao schreef op 06-04-2007 @ 11:58 :
Goedzo meisje, ik ben trots op je^^!
Tnx

En rare kwast en faded away ook bedankt.

Ik ben best een beetje hyper nu.
Oud 06-04-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 05-04-2007 @ 18:32 :
Leonoor: dankjewel
Ik dacht trouwens dat toen je in het vorige topic dit zei: 't is met een 7,3 voor het SE trouwens wel te hopen dat je een 7,7 haalt voor het CSE.
je bedoelde dat het wel te hopen is dat je een 7.7 voor je eindexamen haalt als je lager staat. Dus in de zin van dat je meestal lager haalt voor je CSE dan een 7.7 als je een 7.3 staat.
Dat bedoelde ik niet (ik snap niet eens hoe dat je er uit kunt halen ). Ik bedoelde dat een 7,3 + een 7,7 gedeeld door twee een 7,5 is en dus een 8 op je eindlijst en 7,3+7,6/2 een 7,45 en dus een 7 op je eindlijst.

Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 11:17.
Oud 06-04-2007, 11:14
Pruts0r
Pruts0r is offline
Idd goed gedaan, zoiets kan echt heel moeilijk zijn

Zo, nu lekker de halve middag computerspelletjes spelen en af en toe een beetje forumen Ik heb me echt nog nooit zo goed in mn vel gevoeld
Oud 06-04-2007, 11:17
Verwijderd
Actief vandaag Ik stond op terwijl Rogier nog lag te slapen, ging douchen, afwassen, badkamer poetsen. Toen ontbeten, en nu ga ik zo afstoffen, stofzuigen en dweilen. Daarna kanji kanji kanji!
En ik ga denk ik een klein doosje bij de hema kopen, zo'n A5-ding. Dan kunnen al mijn lelijke kartonnen dingen aan de kant en kan ik mooi alle flashcards prima sorteren en organiseren
Oud 06-04-2007, 11:17
Verwijderd
Gezellig weer eens bij de dokter geweest...nieuwe antibiotica en een verwijzing...wie weet wat er uit komt... (Vermoedelijk bijzonder weinig, maar goed, je moet toch wat?)
Oud 06-04-2007, 11:21
Roosje
Roosje is offline
Heel goed ja Sas, knap ! (})

Nou ontopic ik ga zo meteen mét mijn vriendje naar Limbabwe en mijn papamama + broertjeszusjes + favoriete oom & tante & kinderen komen natürlich ook en ik heb er helemaal zin in en ik ben vrolijk en huppelig en zomer en zo en het is leuk dat ik nog zo'n kleredag achter de rug kan hebben, als ik mijn vriendje zie ben ik weer gelukkig. <3

En ik praat een beetje warrig geloof ik maar dat doet er niet toe.
Oud 06-04-2007, 11:26
Verwijderd
@Yana: Ik denk dat je opzich heel veel moeilijkheden met die vakantie 'op kunt lossen' (tussen aanhalingstekens omdat het natuurlijk maar gedeeltelijk waar is) door wat meer open kaart te spelen. Misschien vinden je/zijn vrienden het wel helemaal niet zo'n probleem om wat rekening met je te houden qua vakantieland, qua eten, enz. als ze weten waarom het is. Bepaalde dingen samen doen lijkt me niet meer dan normaal als je samen op vakantie gaat, maar misschien kun je wel met je vriend en zijn vrienden afspreken dat je bv. één ding per dag mee doet (of wat dan ook), maar dan wel met het waarom erbij, anders denk ik dat ze het heel anders op pakken dan jij het bedoeld. En laat je vriend ook duidelijk aangeven wat HIJ voor ideeën heeft bij die vakantie (dat lijkt me misschien nog wel het belangrijkst).
Wij gaan binnenkort ook een paar dagen weg met vrienden van mijn vriend. Eén van de vriendinnen van die vrienden heeft zo ongeveer hetzelfde meegemaakt (en maakt het gedeeltelijk nog steeds mee) als jij. Ze heeft een eetstoornis 'gehad' (is een tijd opgenomen geweest) en hecht nu heel veel waarde aan dingen plannen, duidelijkheid, enz. Wat voor lang niet al die jongens even makkelijk te accepteren is. Hierdoor waren in eerste instantie wat problemen ontstaan, maar nadat we er met z'n allen over gepraat hebben en zij wat meer over het waarom heeft verteld (wat vooral voor de jongens veel verduidelijking ed gaf) hebben we met z'n tienen toch kunnen bedenken hoe we toch met z'n allen kunnen gaan. Dat is voor allebei de 'partijen' beter, dan wanneer zij (en haar vriend dan waarschijnlijk ook) niet mee hadden gegaan of zij gewoon haar mond had gehouden en zich daar een week lang rot zit te voelen ed, denk ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten