![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Tentamen af, hopelijk wel voldoende. Verliefdheid kan rare dingen doen, ik blijf gewoon tot morgen hier ondanks dat mijn ov niet geldig is en zij eigenlijk de hele tijd moet werken. Maar wel vanavond samen nog even Emma kijken en mja, leuk ![]() En nog een knuffel voor Yana omdat ik haar zo goed begrijp.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet niet zo zwaar tillen aan die regels, er valt meestal wel iets te regelen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik wil weten welke vakken en roosters er volgend jaar zijn!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ha, ik heb zó'n zin in vanavond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bij 16 graden loop ik met mn eczeem ook al te kreperen inderdaad. Dat je vriend zo reageert snap ik niet, als hij zo close met je is weet hij toch wel dat zo bot doen erg pijnlijk voor je is? Je frustratie weghuilen is iig beter dan helemaal geen frustratie kunnen uiten. (& het scheelt qua stress>eczeem) Veel sterkte! @ darkfairy goed dat je gegaan bent, en erover gepraat hebt ![]() ![]() Ot: Jeff Star - Straight Boys ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het ligt erg gecompliceerd, en ik ben misschien wel het meest boos opmezelf omdat ik er letterlijk met open ogen in ben getrapt ;-( ik ben nu al wat minder boos dan een paar uur geleden. Soms kan ik de leuke kanten van hem wel inzien, en de leuke kanten van hem zijn ook fantastisch...alleen weet ik gewoon niet wie ik voor me heb, en of het wel waar is wat hij allemaal zegt. Ik vroeg laatst: 'waarom hebben we het altijd over mij?! waarom wil je het altijd over mij of wat anders hebben, als het een keertje over jou gaat?' hij : ja dat is misschien wel waar, ja. ik : dat is toch niet eerlijk, dan heb je toch wat te verbergen voor jezelf?! ik ga dan twijfelen aan je oprechtheid! Of je echt interesse in mij hebt, of het alleen maar zo is omdat de aandacht dan van jou af is... daar zei hij niet zoveel op terug en beaamde het, soort van. Als ik daar dan over nadenk, zou het misschien zo kunnen zijn dat hij heel veel pijn heeft, en dat er dingen zijn gebeurd die zo pijnlijk zijn, dat hij er niet over na wil denken. Als ik doorvraag over hem (wat altijd in ruzie uitloopt) kijkt hij heel verdrietig en wendt hij zijn hoofd af. Het is dan zo pijnlijk dat hij het niet aankan, lijkt wel. Hij is zo dubbel. Daarom ben ik heel dubbel over hem gaan denken. Ik hoop dat ik snel de balans daartussen vind... @HvJ, damn, dat is echt erg ![]() misschien geldt bovenstaand verhaal voor haar ook wel zo...maar dan natuurlijk in een andere vorm gegoten en erg extreem. Zijn het vrienden/familie van je? |
![]() |
||
Citaat:
![]() How come? OT: Ik heb nu een 4-daags weekend ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik ga zo dadelijk voor het eerst reizen terwijl mijn ov niet geldig is en dan moet ik mijn kaartje afstempelen in de bus, eng hoor. Maar zal allemaal wel goedkomen. Ik zie de wereld positief in ![]()
||
Citaat:
![]() Gister compositie-avond en het was zoooo fantastisch! We hebben allemaal zulke leuke composities geschreven <3, ookal sprongen er een paar wel echt uit. Iedereen klappen na elk stuk, joelen, en ik kreeg zelfs twee rozen van m'n muziekleraar! Jahoe. ![]() Heb geen moment gedacht aan de feit dat het ook nog becijferd wordt. Ach, zal wel goed zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *dikke knuffel*
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En rare kwast en faded away ook bedankt. Ik ben best een beetje hyper nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2007 om 11:17. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|