Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2007, 18:21
Verwijderd
Sterkte! Ik hoop dat je nu in ieder geval tijd en rust hebt om na te denken over deze beslissing. Ik denk (maar wie ben ik) dat dit de juiste beslissing is geweest. Nogmaals sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2007, 18:34
dallie
dallie is offline
Citaat:
Onzekertje schreef op 08-04-2007 @ 18:27 :
Nou het "kwade" is geschied, althans zo zie ik het....

We zijn maar overeengekomen dat we er maar een punt achter moesten zetten. Dat zou dan uiteindelijk maar het beste zijn..

Zo ging het in iedergeval niet verder...

Ik weet alleen niet of het de goede beslissing was..........
Goed zo! Sterkte
Oud 08-04-2007, 19:59
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij heb je de goede beslissing genomen, in ieder geval voor jezelf uiteindelijk. Want ik zou denk ik echt gek worden als ik met de gedachte moest leven binnen een relatie dat mijn vriendin er (mogelijk) een ander op na zou houden, het ontkent en er zo geheimzinnig en ontkennend over deed.
Oud 08-04-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Onzekertje schreef op 08-04-2007 @ 18:27 :
Ik weet alleen niet of het de goede beslissing was..........
Waarom niet?

Terwijl jij nu loopt te twijfelen, zit zij waarschijnlijk bij hem..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 22:29
Onzekertje
Onzekertje is offline
Denk het niet, ze zit gewoon bij d'r ouders (en ja waarschijnlijk zal ze ook contact met hem hebben gehad omdat ze nou eenmaal goed samen kunnen praten blijkt) maar het afscheid was wel sentimenteel en doet je toch wat...tja 4 jaar gooi je ook niet zomaar weg of wel...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 22:49
Luna
Luna is offline
normale mensen niet maar zij blijkbaar wel.

bah wat een kreng, ze heeft ook totaal geen moeite gedaan om jou tegemoet te komen of moeite voor de realtie te doen. (zo komt dat iig over) die ben je beter kwijt dan rijk.
Oud 08-04-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Onzekertje schreef op 08-04-2007 @ 23:29 :
4 jaar gooi je ook niet zomaar weg of wel...
Nee, zeker niet.

Ik ben toevallig precies 4 jaar en 1 maand samen met mijn vriendin. Moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt.

Maar voel je je niet kwaad? Bedonderd? Ik bedoel, als die 4 jaar zoveel betekenen waarom moet ze dan per se met die man aanpappen? Waarom gaat ze er dan mee akkoord dat jullie er maar mee moeten kappen?

Je zou zeggen dat ze tenminste er aan had willen werken, maar in plaats daarvan deed ze geen enkele moeite en moest jij er maar aan geloven.

Of zie ik het nu verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 12:49
Verwijderd
Niet twijfelen aan je beslissing. De enige die dat zou moeten doen is dat meisje over iedere actie die ze ondernomen of juist gelaten heeft wat geleid heeft tot deze situatie. En als ze dat niet doet is dat alleen maar een bevestiging van het verbreken van je relatie.
4 jaar is niet niks, zeker niet, maar op deze manier kon het in ieder geval niet meer lijkt me....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:18
juno
juno is offline
Als zij zo happy was geweest met jou, had die vent geen enkele kans gehad. Dus jullie relatie was toch al naar de knoppen. Hij was alleen maar de aanleiding. Maar gebeurd was het toch wel, als ik zo las wat jullie relatie (nog) inhield.

Kijk, hij gaat haar ook glashard weer dumpen als hij op haar uitgekeken is. Want als het echt zo vreselijk was met die echtgenote, had hij haar allang verlaten voor je vriendin. Dus ze komt zelf ook van een koude kermis thuis, misschien dat die gedachte je nog troost biedt?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 16:11
Li
Li is offline
Ik denk dat jij al die tijd gewoon veel te soft en te lief bent geweest. Vrouwen voelen dat en die denken dat ze alles kunnen maken, want ja hij wil me toch niet kwijt. Je mag best een beetje pit hebben hoor Als je relatie sterk genoeg is gaat het van een beetje ruzie heus niet kapot.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 10-04-2007 @ 17:11 :
Ik denk dat jij al die tijd gewoon veel te soft en te lief bent geweest.
Dat dus. Je functioneert nu als een soort duurmat, ze blijft over je heen walsen omdat ze toch weet dat jij gek op haar bent en ze dat bij je kan maken. Ik zou dr gewoon vertellen dat jij 't ECHT niet leuk vindt en er gewoon van baalt. Als ze dan nogsteeds niks doet verdien je beter. Ook al stelt het volgens haar niks voor, als ze weet dat het jou onzeker maakt / kwetst of wat dan ook zou ze er wat aan doen. Tenzij jij totaal paranoia en achterdochtig en argwanend bent, maar dat is in dit geval niet zo Succes gozer..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 20:18
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Fingon schreef op 08-04-2007 @ 19:05 :
Sterkte man, ik hoop dat het nog goed komt
Ik niet Mensen die geen rekening met je houden en je als deurmat gebruiken moet je zo snel mogelijk lozen. Als je wel iets van een eigenwaarde hebt in ieder geval.

Hopelijk ontmoet je (ts) een leuk meisje met wie je tenminste wel lol kunt hebben en die rekening met je houd , succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten