Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ken ik jou? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bah bah bah ontopic: ik ging gisteren naar botulismf en toen gingen we met een collega van lism lord of the rings-en in een ierse pub maar er speelde een coverbandje die veel te hard speelden dus ik miste de halve uitleg, zodoende overwon het Oog. en de band begon nederlandse ' klassiekertjes' te spelen, happy happy joy joy. vandaag sliepen we uit en keken we brothers grimm en a scanner darkly. en toen ging ik naar huis en zaten er echt twee door en door verdorven mensen naast me. er was een kind aan het huilen en die kerel, midlifecrisis en zo'n typische artyfarty kijk-mij-hip-zijn-lijer met een of ander te strak shirt en een zeikstem begon dat kint na te doen en allerhande nichtenopmerkingen te maken ook al was de vrouw die bij hem zat schijnbaar zijn vriendin want ze zat met haar voeten in zijn kruis en ze maakten vieze opmerkingen naar elkaar. en toen de moeder van het kind wegging verontschuldigde ze zich voor haar kind maar maakte die eikel een opmerking van ' ja sorry ik ben gestiriliseerd' ofzo ![]() en hij was de hele tijd aan het zingen en neurien aaargh idioot. ik zette mijn mp3speler aan en zat te lezen en toen zeiden ze op een heel zeikerige toon ' kijk ze is een lezerin, een lezerin, oooh een lezerin' en toen ging hij beneden in het balkon van de trein roken ![]() en toen kwam hij weer boven en gooide ik iets weg en toen was de prullenbak kapot dus moest ik hem harder dichtduwen en kwam mijn hand ertussen en ik voelde er niks van maar hij zei ' AAUAUUW d'r klauw d'rtussen aaahahaha' . en toen ging ik in eindhoven de trein uit en toen zei hij dag en ik zei niks terug want ik vond het een lijer en ik kende hem niet en tegen mensen die ik lijers vind en verder niet ken zeg ik geen dag en toen zei hij op een abnormaal spottende manier ' chagerijn' en toen was ik blij dat ik niet zijn vriendin was. en hij heette bas maar zijn vriendin noemde hem bassie . omgawd en ik weet nu alles van hun sexleven. en ja ik had ergens anders kunnen gaan zitten maar fascinatie gemengd met nieuwsgierigheid deden me doen blijven zitten.
||
Citaat:
![]() desondanks toch een vermakelijk verhaal ![]()
||
Citaat:
![]() vandaag ging ik werken en daarna naar utrecht terug om aan mn essays te werken die morgen af moeten. 4, elk van 1000 woorden blegh. Maaar ik ben lekker op gang maar nu ga ik stoppen want het is genoeg en mn lover komt zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vndaag: roes uitgeslapen& kamer opgeruimd.... GeBBQt, gebuurt met de buren, toen (ong. 2200) demo van maat geluisterd voor Rock/pop Academie. Vervolgens gaar internet besurfd+gemsnt tot heden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik moet zo werken en dan die stomme presentatie nog uitprinten want dat ben ik vergeten en dan ga ik vast stukken greys anatomy missen ohnoes.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Lifestyle |
vertel over je dag Back Door Man | 500 | 04-07-2005 22:02 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |