Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2007, 10:28
Verwijderd
Ik ga straks naar de buiten de water poort (soort park aan t water) met een vriendin, mijn hond, rosé en mn iPod met boxjes .
Advertentie
Oud 15-04-2007, 10:46
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren opgepast, vandaag redelijk uitgeslapen en nu peins ik over wat ik eens zal gaan doen.
Oud 15-04-2007, 10:53
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging naar een kankerfeestje en er waren alleen maar dikke gothics
Oud 15-04-2007, 11:25
*oma*
*oma* is offline
Gisteren tot 00.45 gewerkt, daarna een feestje in de stad. Was niet super leuk, want blut en warm, maar wel gezellig. Nu ga ik chillen en vanavond weer werken .
Oud 15-04-2007, 11:53
Verwijderd
Ik had gisteren een bbq feest met vrienden, en dat was tof. Daarna gingen we de stad in, en toen dronk ik bier met een iemand die ik weer tegenkwam toen ik naar huis fietste. Het verschil was alleen dat hij moest werken, en wij lam waren.

Zometeen ga ik met een vriendinnetje zonnebaden en slapen in de zon (L)
Oud 15-04-2007, 12:16
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
grandaddy schreef op 14-04-2007 @ 17:24 :
ij?ter?stap!
koffiezetaparaat gekocht want de vorige kan lekte. koffie gezet. zo patat halen
Zoiets ja.

Ken ik jou?
Oud 15-04-2007, 12:32
Verwijderd
Gisteren drum & bass / electro feestje gehad in de Effenaar hmpf ik heb de computer aangezet omdat ik perse mijn mail wilde checken, sad but true maar dadelijk weer in het zonnetje in de tuin
Oud 15-04-2007, 12:44
Verwijderd
Gisteren tot 2 uur gewerkt want het was echt buitenproportioneel druk.
Oud 15-04-2007, 12:58
Drez
Drez is offline
gister uitgeweest & straks naar het park
Oud 15-04-2007, 16:35
Verwijderd
Mja brak wakker worden van een gruwelijk gaaf feestje gisteren. Mensen met gitaren en dwarsfluiten en een meisje dat heel tof viool kon spelen, geimproviseerde semi-klassieke stukken op de achtergrond, wodka op het gezelligste balkon ooit, chillen met allemaal toffe nieuwe mensen, dronken liefdesverklaringen om halfvier 's nachts op een trapje voor een GGD, gebakken knolselderij met kaas om twee uur 's nachts en tosti's en sake en groene cake met kokosmelk en snuisterijen uit Japan.

Zometeen ga ik hardlopen en dan gaat m'n filmhomie voor me koken. Op zich wilde ik niks doen maar hij zit me te verleiden met gaaf eten en gave films en Grolsch dus mja.
Oud 15-04-2007, 16:43
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 15-04-2007 @ 11:53 :
Ik ging naar een kankerfeestje en er waren alleen maar dikke gothics
Ik ging naar een kankerfeestje en er waren alleen maar 'normale mensen'
Oud 15-04-2007, 17:09
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend werd ik wakker gemaakt met de mededeling dat ik naar de strand ging met twee huisgenootjes ik heb me niet zo goed ingesmeerd en dat voel ik nu wel zzzz.
Ben net terug en nou sterf ik van de honger maar ik heb niks in huis dus dan maar iets halen in de stad maar wat ? oooh wat een dilemma
Oud 15-04-2007, 17:13
kuik
kuik is offline
ik ging naar mn kamer in amsterdam en daar ging ik een opdracht maken in de zon en boodschappen doen helemaal bij waterlooplein, maar fietsen in de zon over de weesperzijde is relaxed en nu probeer ik een opdracht te maken en zometeen buiten eten en biertjes drinken.
Oud 15-04-2007, 18:56
Maija
Maija is offline
gisteravond ben ik met vriendinnen naar een restaurant geweest, en vervolgens nog een paar uur op het terras gezeten.
Lekker gegeten, en teveel leuke mensen tegengekomen die ik te lang niet meer gezien had, omdat ik al telang niet meer in mn eigen woonplaats naar het terras was geweest!!

Nu ben ik blij, gelukkig, en niet bruin, omdat ik niet lang in de zon kan blijven liggen
Oud 15-04-2007, 19:08
Verwijderd
Precies de eerste dag dat ik mijn kalkwitte zomerjacky wil meenemen naar werk komt hij midden op de Dam tussen mijn tandwielen, heel mijn jack onder de smeer en mijn ketting eraf. Gelukkig doen ze bij mij in de kroeg alles voor een gratis biertje zodat mijn fiets al gemaakt is en mijn jack mee is genomen door iemand die in een stomerij werkt. Vanavond komt mijn Italiaanse prinsesje terug uit Rome maar ik durf haar niet zo goed te sms'en.
Oud 15-04-2007, 19:21
*oma*
*oma* is offline
Net lekker bij de Hoornse plas gezeten en mijn werk belde af, maar ik word wel gewoon betaald. Chill . Nu ga ik Zoo Tycoon spelen.
Oud 15-04-2007, 19:24
Verwijderd
Gisteravond ging ik naar Rauw en dat was best gaaf. Vanmorgen uitgeslapen en naar het park geweest en net gewerkt, nu denk ik naar utrecht om wat te drinken.
Oud 15-04-2007, 19:30
innogen
innogen is offline
^ Wat is Rauw? De Nederlandse versie van RAW restaurant?

Wij hebben net gebarbequeed, net zoals de rest van onze buren, dolle pret.
Oud 15-04-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 15-04-2007 @ 20:30 :
^ Wat is Rauw? De Nederlandse versie van RAW restaurant?
Feestje in Tivoli, gister met Motor en Joost v Bellen, redelijk gaaf. Wel jammer dat Felix da Housacat had afgezegd maar desalniettemin prima avond
Oud 15-04-2007, 20:23
ZerO
ZerO is offline
ik heb dringend gordijnen nodig want het is te warm op mijn kamer
Oud 15-04-2007, 20:30
Verwijderd
Gisteren gewerkt, daarna naar een kraakfeest geweest, daar het meest ranzige bier ooit gedronken, bah bah. Werd vanmorgen dan ook wakker met een gigantische kater, die nog steeds aanhoudt . Verder beetje zonnen en skaten.
Oud 15-04-2007, 20:41
innogen
innogen is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 15-04-2007 @ 21:00 :
Feestje in Tivoli, gister met Motor en Joost v Bellen, redelijk gaaf. Wel jammer dat Felix da Housacat had afgezegd maar desalniettemin prima avond
Klinkt cool.
Oud 15-04-2007, 20:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 15-04-2007 @ 20:08 :
mijn Italiaanse prinsesje

bah bah bah

ontopic: ik ging gisteren naar botulismf en toen gingen we met een collega van lism lord of the rings-en in een ierse pub maar er speelde een coverbandje die veel te hard speelden dus ik miste de halve uitleg, zodoende overwon het Oog. en de band begon nederlandse ' klassiekertjes' te spelen, happy happy joy joy.
vandaag sliepen we uit en keken we brothers grimm en a scanner darkly. en toen ging ik naar huis en zaten er echt twee door en door verdorven mensen naast me. er was een kind aan het huilen en die kerel, midlifecrisis en zo'n typische artyfarty kijk-mij-hip-zijn-lijer met een of ander te strak shirt en een zeikstem begon dat kint na te doen en allerhande nichtenopmerkingen te maken ook al was de vrouw die bij hem zat schijnbaar zijn vriendin want ze zat met haar voeten in zijn kruis en ze maakten vieze opmerkingen naar elkaar. en toen de moeder van het kind wegging verontschuldigde ze zich voor haar kind maar maakte die eikel een opmerking van ' ja sorry ik ben gestiriliseerd' ofzo
en hij was de hele tijd aan het zingen en neurien aaargh idioot. ik zette mijn mp3speler aan en zat te lezen en toen zeiden ze op een heel zeikerige toon ' kijk ze is een lezerin, een lezerin, oooh een lezerin'
en toen ging hij beneden in het balkon van de trein roken
en toen kwam hij weer boven en gooide ik iets weg en toen was de prullenbak kapot dus moest ik hem harder dichtduwen en kwam mijn hand ertussen en ik voelde er niks van maar hij zei ' AAUAUUW d'r klauw d'rtussen aaahahaha' .
en toen ging ik in eindhoven de trein uit en toen zei hij dag en ik zei niks terug want ik vond het een lijer en ik kende hem niet en tegen mensen die ik lijers vind en verder niet ken zeg ik geen dag en toen zei hij op een abnormaal spottende manier ' chagerijn' en toen was ik blij dat ik niet zijn vriendin was. en hij heette bas maar zijn vriendin noemde hem bassie . omgawd en ik weet nu alles van hun sexleven.

en ja ik had ergens anders kunnen gaan zitten maar fascinatie gemengd met nieuwsgierigheid deden me doen blijven zitten.
Oud 15-04-2007, 21:01
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-04-2007 @ 21:46 :
(...)
Oud 15-04-2007, 21:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
kint met een t, waar gaat dat heen
Oud 15-04-2007, 21:21
innogen
innogen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-04-2007 @ 22:04 :
kint met een t, waar gaat dat heen
gestiriliseerd met een i, je eindigt nog eens in de goot

desondanks toch een vermakelijk verhaal
Oud 15-04-2007, 21:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ik was echt vurig aan het typen, dan maak ik echt de meest rare fouten
Oud 15-04-2007, 22:04
tante Bep
tante Bep is offline
Dit weekend: Vodka, sigaretten en een salade. En gepraat over kleine lullen en staand geneukt worden. Als het zulk mooi weer is praat ik gewoon meer over seks. Wat jullie?

& nu bekijk ik advertenties voor woonruimte en ik wordt er depressief van.
Oud 15-04-2007, 22:08
Luna
Luna is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 15-04-2007 @ 20:24 :
Gisteravond ging ik naar Rauw en dat was best gaaf.
ik was daar vrijdag en dat was ook leukk

vandaag ging ik werken en daarna naar utrecht terug om aan mn essays te werken die morgen af moeten. 4, elk van 1000 woorden blegh. Maaar ik ben lekker op gang maar nu ga ik stoppen want het is genoeg en mn lover komt zo.
Oud 15-04-2007, 22:17
asjdfl
asjdfl is offline
er ging iemand klagen bij mijn baas omdat ik geen 'respek' voor hem had, en er kwamen allemaal klanten in spandex binnen die net een marathon gerend hadden om nog even te winkelen gadver op mijn 22e achtereenvolgende dag werken nog wel
Oud 15-04-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-04-2007 @ 21:46 :
bah bah bah
Net of ik er wat aan kan doen dat mijn gehele familie en vriendengroep uit prinsen en prinsessen bestaat!
Oud 15-04-2007, 22:32
idontcare
idontcare is offline
mijn zusje vierde haar verjaardag voor de fam en daardoor was m'n moeder vanmorgen al om 8.45 aan het stofzuigen. dat zijn toch geen tijden meer op zondag nou toen beetje gezellig in de tuin gezeten en beetje serveerstertje gespeeld, en toen belde m'n lover dat ie al klaar was met werken en of ik naar scheveningen wilde. was gezellig, even heerlijk in het zonnetje gelegen, toen bios maar was een kutfilm, toen weer terug in die volle tram naar het centrum en nog even gechilled bij de zwarte ruiter.

nu thuis, nog maar 10 lesweken en dan alweer vakantie yeahh
Oud 15-04-2007, 22:44
originelenaam!
originelenaam! is offline
Citaat:
White Trash schreef op 15-04-2007 @ 13:32 :
Gisteren drum & bass / electro feestje gehad in de Effenaar hmpf ik heb de computer aangezet omdat ik perse mijn mail wilde checken, sad but true maar dadelijk weer in het zonnetje in de tuin
WT, Red Zone?? Ging mn broer ook vaak nr toe, best goeie muziek .

Vndaag: roes uitgeslapen& kamer opgeruimd....
GeBBQt, gebuurt met de buren, toen (ong. 2200) demo van maat geluisterd voor Rock/pop Academie. Vervolgens gaar internet besurfd+gemsnt tot heden.
Oud 16-04-2007, 00:53
thunder110
thunder110 is offline
Vandaag was echt de dag der dagen, overdag de hele tijd in de zon gezeten bij Wildschut en 's avonds op mijn dakterras gegeten bij kaarslicht (corny, maar ik vind het geweldig ).
Oud 16-04-2007, 08:37
DeadNation
DeadNation is offline
Vrijdag: Borrel met collega's. Lame.

Zaterdag: Me gaar voelen, digi tv aansluiten en de rest van de dag siked zijn over de 100.000 discovery channels. Daarna panieken omdat de auto verrot was en ik op tijd in Gilze-Rijen(godvergeten oord) moest zijn, want daar moest ik spelen. Eindelijk aangekomen, er was geen hond, geen basspeakers. Voor niets druk gemaakt. Werd druk though. Goed gespeeld voor boeren. Guinnessje gedronken. Awesome...

Zondag: Gechilled in de zon met biêries en makkors op m'n balkon. Gitaartje op schoot, beetje negers kijken. Goed te doen.
Oud 16-04-2007, 10:04
Electriq
Electriq is offline
Ik ga over een uurtje fijn naar school om een les te volgen waarvan ik niet weet waar en van wie ik hem heb en O WEE als ik onderweg van die te blije stelletjes tegenkom want daar heb ik het na een paar dagen mooi weer helemaal mee gehad BAH.
Oud 16-04-2007, 10:12
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Electriq schreef op 16-04-2007 @ 11:04 :
te blije stelletjes.... helemaal mee gehad BAH.
+1000
Oud 16-04-2007, 10:19
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 16-04-2007 @ 11:12 :
+1000
Ja fijn even zeiken op die godse-irritante kleffe bedoening Jezus wat trek ik dat slecht.
Oud 16-04-2007, 10:22
Drez
Drez is offline
Ik heb gisteren in het park geblowd en ´´´gestudeerd´´´ en bij mijn vriendje een film gekeken en daar geslapen. Toen ging ik naar huis om een presentatie af te maken en hij is af dus nu ga ik naar mn faculteit om thee te drinken en daarna gezellig teksten lezen & opdrachten maken voor een college.
Oud 16-04-2007, 11:08
Metal
Metal is offline
Ik had gisteravond een BBQ en nu ben ik dood. Was wel fucking hard.
Oud 16-04-2007, 11:34
655321
655321 is offline
Ik ging werken bij een lieve meneer vanochtend, nu moet ik boodschappen doen en straks ga ik naar de sportschool.
Tenzij ik het te warm vind, dan ga ik buiten lezen.
Oud 16-04-2007, 12:09
STP
STP is offline
Ik ben nu druk bezig om m'n (school)werk op tijd af te hebben voor m'n terrasdate straks!
Oud 16-04-2007, 12:28
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Electriq schreef op 16-04-2007 @ 11:19 :
Ja fijn even zeiken op die godse-irritante kleffe bedoening Jezus wat trek ik dat slecht.
*gniffelsmiley*
Oud 16-04-2007, 14:40
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dext0r schreef op 16-04-2007 @ 13:28 :
*gniffelsmiley*
HA ik ga straks fijn buiten eten & op setjes zeiken met een lotgenoot
Oud 16-04-2007, 15:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
gister rond het avondeten naar mn vriendje gefietst, daar gegeten en toen de hele avond gechilled. vanochtend beide gespijbeld en uitgeslapen, daarna gooische vrouwen gekeken en nu ben ik weer thuis en doe ik vanalles door elkaar. vanavond heerlijk koken en buiten eten en daarna grey's anatomy en spuiten & slikken kijken.
Oud 16-04-2007, 15:14
kuik
kuik is offline
ik ging naar college, maar een deel verviel dus ging we buiten in de zon chillen en ijsjes eten thuis in de zon opdracht gemaakt op mijn laptop. nu ga ik even douchen en zometeen trainingsavond voor teddy bear hospital. daarna lekker eten en biertjes drinken in de zon. en morgen ga ik dus dokter spelen bij teddy bear hospital.
Oud 16-04-2007, 15:22
Jones
Ik ging vroeg op staan en 2 uurtjes college volgen. Daarna naar huis, lekkere lunch klaargemaakt, buiten op gegeten en net terug van rondje fietsen. Het is echt fucking absurd lekker weer
Oud 16-04-2007, 15:35
innogen
innogen is offline
Yeah, mijn presentatie is af. Nu alleen nog oefenen
Ik HAAT praten voor een groep mensen, ben echt blij als het vandeweek voorbij is zeg
Oud 16-04-2007, 16:18
nps
nps is offline
ik ging naar school en daarna bier drinken in r'dam en daar ontvouwde zich een prachtig plan!
Oud 16-04-2007, 16:33
Drez
Drez is offline
Citaat:
L_angel schreef op 16-04-2007 @ 16:35 :
Yeah, mijn presentatie is af. Nu alleen nog oefenen
Ik HAAT praten voor een groep mensen, ben echt blij als het vandeweek voorbij is zeg
hah ja dat

en ik moet zo werken en dan die stomme presentatie nog uitprinten want dat ben ik vergeten en dan ga ik vast stukken greys anatomy missen ohnoes.

Regels voor berichten