Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
geen piercings/tattoeages/haren verven/rokken dragen/teveel spikes

Voor zover ik weet - misschien nog wel meer, > :]
ja, ik vind het echt gemeen dat je geen kilt mocht.. *schop*

ik mag heel veel niet, maar aan de andere kant weer heel veel wel. mijn haar verven mag ik alleen in de vakantie, maar het mag wel permanent. ik mag absoluut geen piercings tot aan mn achttiende, maar met mn oren kan ik doen wat ik wil (ghehe, zitten nu vijf gaten in en er komt eind deze vakantie hopelijk een industrial bij ). ik mag geen korte rokken aan als er bezoek komt (want dan 'zie je er uit als een hoer', aldus mn moeder) maar als ik uitga zou ik in principe naakt kunnen gaan - dat boeit haar totaal niet.. ze spreken zichzelf echt haast overal in tegen, maar omdat hier in huis geldt dat je moet doen wat je gezegd wordt als je er niet uit gegooid wil worden kan ik er weinig aan doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2002, 12:27
Verwijderd
Ik mag doen wat ik wil... mn ouders laten me daar supervrij in... ze hebben zoiets van: Als je voor lul wil lopen doe je dat maar... Ik heb mn haar ong. alle kleuren gehad, het enigste wat ik NIET mag is een peircing in mn lip
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:17
boardbabe
boardbabe is offline
Het meeste wat ik wil mag ik wel (hoe ik eruitzie dan), mn mams is tegen sommige piercings en als haar iets niet bevalt wat ik draag ( bv een te kort rokje --niet dat ik dat draag--) dan zal ze het niet verbieden maar net zolang blijven zeuren en opmerkingen e.d. (ie liekt net zo eene van 't kamp) dat ik het vanzelf niet meer aantrek (me mams is heeeuuul goed in zeuren) Mn moeder was vroeger de hippie van dr woonplaats, dus ze KAN het niet eens verbieden (hehe)
Oud 13-07-2002, 13:22
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik heb er nog geen conflicten over gehad en ik bepaal sinds m'n 10e ongeveer wat ik draag(daarvoor boeide het me niet denk) en wat ik voor kleding koop.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:52
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
kleren vinden ze altijd stiekem wel mooi en m'n dreads enzo mochten ook gewoon. tja eigenlijk mag ik wel alles, maar piercings hebben ze het niet zo op (maar dat is meer omdat m'n moeder homeopatie heeft gestudeerd en metaal = bad enoz ) Maar ze verbieden het niet.
Oud 14-07-2002, 16:39
Idoless
Idoless is offline
Mijn ouders zijn echt duidelijk niet blij met hoe ik er uit zie, maar ze verbieden het niet echt, maar ze zeggen wel bij bijna alles wat ik draag dat z het lelijk of sloeber ofzo vinden, en toen ik een keer een panty met n zooi gaten en de ouwe kisten van mn broer aan had heb ik gigantische ruzie met ze gehad, zij vonden toen namelijk dat ik er absoluut niet uit zag, ze zich voor me schaamden, ik geen smaak had, ze zo nooit met mij gezien wilden worden enz....maar ze hebben niet gezegd dat het niet mocht, maar dat is dus hun manier om te zeggen dat ze het eigelijk niet willen...
In piercings zijn ze wel heeel overdreven streng...ik heb een wenkbrauwpiercing, dat mocht, maar toen had ik nog een neuspiercing laten zetten (het mocht eigelijk wel niet, maar ik dacht, ach zo erg zal et niet zijn) en toen heb ik dus weer ontzettende ruzie gehad; moest de piercing er uit, 2 maanden huisarrest enzo... dat was wel belachelijk...maaaar tijdens die ruzie om die neuspiercing hadden ze gezegd datk altijd met mn haar mag doen wat k wil, maar geeen piercings voor mn 18e,
dus nu heb ik mn haar groen en paars enzo, en als mn moeder dan weeres begint te zeuren dat k nietmeer mn haar moet verven kan ik haar altijd herinneren aan wat ze had gezegd toen k een neuspiercing had laten zetten endan isze wel uitgelult

woeh dat was n lang verhaal...
Oud 17-07-2002, 08:05
real terminator
real terminator is offline
Citaat:
red violin schreef:
Mijn moeder zou me het liefst wel in andere kleding willen zien. Zij houdt van saai (lichblauw/roze/donkerblauw/wit zonder opdruk ofzo) en netjes (blouses, instappers blabla). Daar houd ik dus niet van, maar ja: ik ben wel redelijk vrij. Mijn moeder zegt alleen vaak dat ze het niet mooi vind wat ik draag, maar goed: BOEIEND
Verder zou ik absoluut geen piercing of tattoo mogen....

hmz waar ken ik dat van
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 08:07
real terminator
real terminator is offline
ik mag heel veel niet, maar aan de andere kant weer heel veel wel. mijn haar verven mag ik alleen in de vakantie,

laatste dag van de vakantie nog ff snel gaan verve
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:53
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik mag het tot op zekere hoogte zelf weten. Maar als ik in bijvoorbeeld een heeel kort broekje waarbij je mijn billen ziet, een haast doorzichtige bh en een stel versleten pumps de straat op wil zal mijn moeder dr wel wat van zeggen.
Oud 19-07-2002, 02:01
Gaia
Gaia is offline
M'n ouders laten me heel vrij.
Ik draag dus altijd vrij extravagante kleding. In ieder geval altijd zwarte korsetjes en rokken en jurken.
M'n ouders vinden het alleen maar leuk dat ik me "apart" kleed.
Ze vinden het wel leuk dat ik daarmee opval.
M'n ouders zijn zelf ook nog een beetje hippie...ookal is dat tegenwoordig niet zo veel meer aan hun kleding te zien als een paar jaar geleden.
Alleen piercings en tattoo's hebben ze wel moeite mee.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 02:05
Gaia
Gaia is offline
Owja m'n haar verven deed ik trouwens ook vanaf groep 8 ofzo (m'n moeder heeft van zich zelf rood haar, dat ze bijhoudt met henna) en m'n moeder hielp me daar mee. Dat vind ze alleen maar leuk!

Nu vind ze het ook leuk dat ik m'n haar altijd zwart verf vanaf m'n 14/15de. Alhoewel ze eerst bang was dat ik er bleek uit zou zien. Maar ze is blij met het resultaat!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 02:39
Vice
Vice is offline
ik mag bijna alles
-haar in opvallende kleur verven
-mag zelf bepalen wat ik aandoe
-piercings vinden ze ook geen probleem
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 03:23
a new noise
a new noise is offline
mijn ouders zien me eigenlijk alleen nog maar normaler worden qua kleding... ik draag niet vaak spikes meer, niet veel shirts met bloeddorstige vleeseters , en shit..

zwarte (band-) kleding hebben ze nix tegen....

en ze vinden mijn haren altijd zo mooi zonder troep erin *giechel*
naja dááág!
Oud 19-07-2002, 04:54
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
tsja ik ben 21 dus ik zal het over "vroeger" hebben heheh.
ik deed eigenlijk gewoon dingen als piercings haar kleuren etc. en als het eenmaal gedaan is kan je het niet verbieden dus dat is eigenlijk wel de beste aanpak, gewoon regeltjes doorbreken beetje pushen das heet ontwikkeling Ik zie ook dat het daardoor voor mn jongere broer allemaal wel wat makkelijker ligt geloof ik das mooi
Oud 19-07-2002, 17:11
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Ik m,ag het absoluut niet helemaal zelf weten... en dat vind ik erg vervelend... maar vaak doe ik tog wel wat ik zelf wil... duz als me pa en ma der niej zijn dan kan ik best in me wijde broeken lopen... ze weten oowk wel dattik diej heb, maar ze willen mij gewoon niet zien zoww..

Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:12
ruby soho
ruby soho is offline
mwjah eigluk wel, mag alles aan enzo, piercings zijn ook geen probleem, euh mn haar heb k in redelijk veelk verschillende kleuren mogen verven (al moet k t nu wel ff mn eigen kleur laten)
muziek mag k gewoon draaien in huis (woonkamer of slaapkamer, maakt nie uit) euhmz naja ja dus
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:42
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
mn moeder word vet depressief als ik piercings neem en dat bugs me zo hard dat ik het niet doe

voor de rest heeft ze niet echt problemen ergens mee
Oud 21-07-2002, 20:50
Jem
Jem is offline
Piercings en tattoos mogen niet voor mn 18
Er is maar 1 rok dat ik niet mag aandoen als ik ergens met mijn mama heenga, op de rest is er niet zoveel commentaar, hoogstens 'waar lijkt dat nu op'.
Ze worden het gewoon, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:18
muckymouse
muckymouse is offline
ik mag alles. ze zouden me iig niet t huis uitkicken ofzo

of ze t leuk vinden is een ander verhaal

m'n moeder heeft me bv huilend uitgezwaaid toen ik me dreads ging laten zetten, ze vond t zoooooooo zonde van me mooie haartjes
Reageren

Regels voor berichten