Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga zelf denk ik ALLE begrippen in mijn rekenmachine zetten. ja desperate idd, en ook eigenlijk niks voor mij, maar heb geen andere keus aangezien ik ook nog 9999 andere examens moet leren + weekend in leiden! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Buitenlanders investeren/beleggen juist in Nederland om profijt te nemen van onze hogere rente, ze lenen hun geld juist uit aan ons. Ze hoeven zelf niets te lenen, ze bieden geld aan! (Volgens mij bedoelde Bob hetzelfde.) Om hun geld in Nederland te KUNNEN investeren/beleggen, moeten ze hun eigen valuta omwisselen in euro's. Zo ontstaat er meer vraag naar de euro en stijgt de wisselkoers ervan. DENK IK! Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en anders.., tja...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 09:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.speedyshare.com/880683549.html
Oke ik hoop dat hij het zo doet. Wat er voornamelijk mist zijn de winstfuncties, die staan op pagina 53 van je samengevat heel duidelijk bij elkaar. Misschien dat iemand anders die nog kan inscannen voor mensen zonder samengevat (ik heb geen scanner) |
![]() |
|
![]() |
mijn dank is groot
deze had ik gevonden op fok, ook erg bruikbaar www.team-fortress2.nl/economie.doc
||
Citaat:
In een hoofdlijn is het verschil tussen de klassieke en keynesiaanse opvatting dat de klassieke beweert dat zolang de markt vrij kan functioneren (dus zonder overheidsbemoeienis) de markt zichzelf in stand houdt en corrigeert door een cyclus. De keynesiaanse opvatting zegt dat dit niet mogelijk is (crisissen in het verleden hebben dit geloof ik ook uitgewezen) want via die theorie kan de markt in een vicueze circkel ( de vraag naar producten daalt, dus de productie daalt, dus dalen de lonen, gezinnen besteden steeds minder, productie daalt nog verder enz enz.) terechtkomen en moet de overheid de economie stimuleren zodra het mis dreigt te gaan door, bijvoorbeeld zelf vraag uit te oefenen op de markt of door belastingen te verlagen zodat de bevolking hun besteedbaar inkomen stijgt De kenmerken van volledige mededinging: De kenmerken van deze marktvorm zijn: • veel vragers , veel aanbieders (weinig macht per individu dus). • homogene producten (in de ogen van de consument allemaal hetzelfde, dus geen merken, etc.). • volkomen doorzichtige markt (iedereen is overal van op de hoogte). • vrije toe- en uittreding (iedereen kan meedoen in deze markt). |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Je nieuwe rooster 2006-2007 Verwijderd | 221 | 23-10-2006 16:41 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Algemene schoolzaken |