![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf slik ik nu (voor het 4e jaar ofzo) Aerius, maar heb het idee dat ze niet heel erg goed meer helpen. Daarvoor het ik Zyrtec en Citirizine (o.i.d.) gehad. Daarnaast heb ik er vooral last van dat alles dicht gaat zitten zodra ik ga liggen. Dat is echt klote, want dan moet je dus door je mond ademen en zie dan maar eens in slaap te komen. Iemand tips?? Ps. neusspray is geen optie, want daar krijg ik een bloedneus van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
anyway, ik heb ook hooikoorts maar ben sowieso ook allergisch voor stof etc, dus ik slik het hele jaar door pilletjes (cetirizine). verder in de zomer (nouja, nu eigenlijk al..) neusspray(prevalin) en oogdruppels (via huisarts) en astma medicijnen. het helpt wel redelijk maar vaak heb ik toch nog last, zeker als ik een dagje in een park rondhang ofzo, pff. neem ik meestal wel extra pilletjes maar dan word ik wel duf/hartkloppingen. achja. verder kan ik al een week amper ademhalen wat volgens de dokter door hooikoorts komt, maar volgens mij zwetst ze maar een eind weg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
PWS Hooikoorts RFK96 | 2 | 06-01-2013 13:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dé oplossing voor hooikoorts HOI-hoi-HOI | 4 | 14-06-2009 09:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
hooikoorts en lenzen gurl19 | 6 | 20-04-2009 15:35 | |