Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2007, 10:49
Verwijderd
Oooooooh de mensen van de researchmaster
ze willen nou ineens dat ik een vak ga volgen omdat ik anders niet genoeg statistiek heb gehad, en dat vak
1. begint woensdag
2. is op woensdag en vrijdagmiddag en dan werk ik, en daar kan ik op zo korte termijn geen vrij meer voor gaan vragen
3. kun je niet meer voor inschrijven.

andere alternatief is een summerschool cursus van 450 (!) euro.

Plus: ze hadden op de voorlichting tegen mij gezegd dat de statistiek die ik nu heb gehad, genoeg was.

Dus ik heb ze maar eens gemaild dat het niet klopt, even kijken wat ze dan zeggen. Pfft.
Advertentie
Oud 23-04-2007, 12:20
da leentjuh
da leentjuh is offline
Net even uitgerekend: ik moet 10 kilo aankomen voor bmi 20 Jemig. Als ik tot die tijd in opname zit is dat dan 20 weken..
En ik zit er nog niet eens.
Oud 23-04-2007, 12:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Over het weekeinde wil ik het niet eens meer hebben. Ik ga dóór en ja, misschien moet ik juist wat meer nadenken in plaats van alle gedachtes in mijn maag te stoppen, maar de eindconclusie is dat we moeten blijven hopen.
Vandaag begint het nieuwe blok en dat betekent dat ik op dinsdag en donderdag drie colleges achter elkaar heb, van elf tot zes. Op zich is dat best vol te houden, maar het is wel rot met eten. Het ging net allemaal zo goed (nou ja, als mijn maag meewerkte dan), maar nu moet ik eten mee gaan nemen en mja, dat is lastig. Ik weet nu al dat dat niet echt gaat werken, dus ik moet misschien maar proberen om dan met twee boterhammen te ontbijten of zo. We zullen wel zien.
Oud 23-04-2007, 12:51
Nona
Nona is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-04-2007 @ 11:49 :
Oooooooh de mensen van de researchmaster
ze willen nou ineens dat ik een vak ga volgen omdat ik anders niet genoeg statistiek heb gehad, en dat vak
1. begint woensdag
2. is op woensdag en vrijdagmiddag en dan werk ik, en daar kan ik op zo korte termijn geen vrij meer voor gaan vragen
3. kun je niet meer voor inschrijven.

andere alternatief is een summerschool cursus van 450 (!) euro.

Plus: ze hadden op de voorlichting tegen mij gezegd dat de statistiek die ik nu heb gehad, genoeg was.

Dus ik heb ze maar eens gemaild dat het niet klopt, even kijken wat ze dan zeggen. Pfft.
Ze hebben soms ook geen flauw idee waar ze het over hebben he? Ik ben eens naar het studiepunt gelopen om wat informatie te vragen over de RM die ik ga doen, vertellen ze me dat ik die helemaal niet kan doen omdat die van pedagogiek is. Maar dat kan dus wél met een bachelor ontwikkelingspsychologie. Stelletje genieën.

Je zit toch in Utrecht? Ik volg nu ook een blok statistiek (IRT&MLA) dat op woensdag en vrijdag valt, dus ik begin me af te vragen.
Oud 23-04-2007, 13:03
Verwijderd
Ja die zou ik dus moeten volgen, maar dan werk ik en dat gaat niet.

edit: *stampvoet*
Oud 23-04-2007, 13:07
Nona
Nona is offline
Hm... De 18e is verplicht, de rest van de colleges zo te zien niet. Als je geen vrij kunt krijgen voor de rest maar de 18e wel wil ik je wel helpen door de informatie uit de colleges door te geven.
Herbert is trouwens wel erg relaxed.
Oud 23-04-2007, 13:45
Verwijderd
Goed gesprek gehad met mijn therapeut. En ik ga een afspraak maken met de huisarts en dan kijken of ik kan worden doorverwezen naar een plastisch chirurg en even kijken of ie wat voor mijn knie kan doen.

Nu zit ik op school want thuis doet internet het niet en ik ga zo even heel hard leren hier en er is lekker helemaal niemand hier .
Oud 23-04-2007, 13:57
Tink*
Tink* is offline
Bleh alles ging zo goed de afgelopen tijd. Maar de laatste drie weken heb ik echt nergens meer zin in. En als ik het doe dan is het op zich wel leuk, maar ik heb niets echt leuks, iets waar ik helemaal enthousiast over word. Ik heb geen zin in dingen en ik weet nie hoe het komt, ik hoop dat het snel weer over gaat, want het is best vervelend. En dat terwijl het juist mooi weer is en iedereen uit hun winterdip komt. Ik leef niet meer echt op.

Oh en verder was het best leuk in het weekend. Ik had een verjaardag van een vriendin van de middelbare school en ik had helemaal een suprise-achtig iets gemaakt dat op haar sloeg en een insidegrapje enzo en iedereen vond het best grappig en ook typisch mij! En verder hebben we gewoon goed gepraat en het was fijn om ze weer te zien! Alleen wordt heimwee naar vroeger steeds groter. Komt ook door het weer misschien. Vorig jaar was zo fijn. Ik kan me zo inleven in mijn gedachten dat ik alles weer herbeleef, dat ik mezelf daar voel lopen, precies zoals het altijd was. Oh en liedjes die je aan periodes doen herinneren zijn aan de ene kant best leuk, maar toch ook weer vervelend. Alle fijne herinneringen hebben ook een rotkant, omdat het ophield. Dingen zijn eindig. Ik haat eindig.

Oh en verder vind ik connexxion stom. Ik moest per se hele vroege bussen gaan nemen om voor negen uur hier te zijn. Nu heb ik er gelukkig de hele week geen last meer van omdat ik toch alles fiets, maar terug kan ik ook niet. Dus ik ga denk ik maar omreizen met de trein via Zwolle dan. Maar stom is het wel. Want ik kom echt niet thuis als mijn ouders me niet op kunnen halen van het station.
Oud 23-04-2007, 14:03
da leentjuh
da leentjuh is offline
Dat staken is idd stom.
Oud 23-04-2007, 14:20
rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk een deel van mijn uitslag..
iets met mijn kraakbeen in mijn rug dat niet helemaal normaal is.. maar verder kon de ass. niets zeggen omdat ik dat maar met de arts moest bespreken
morgen weer bellen dus.. tussen 11 en half 12 en dan ben ik net kennis aan het maken op mijn nieuwe afdeling

maar ha stomme dokter van mij (had nu vervanger ) het is GEEN overbelasting
Oud 23-04-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-04-2007 @ 15:20 :
eindelijk een deel van mijn uitslag..
iets met mijn kraakbeen in mijn rug dat niet helemaal normaal is.. maar verder kon de ass. niets zeggen omdat ik dat maar met de arts moest bespreken
morgen weer bellen dus.. tussen 11 en half 12 en dan ben ik net kennis aan het maken op mijn nieuwe afdeling

maar ha stomme dokter van mij (had nu vervanger ) het is GEEN overbelasting
Wat raar dat ze je niet iets meer konden vertellen, ondanks dat het je arts niet was. Maar het zal wel niet iets heel ernstig zijn, want dan hadden ze het denk ik wel verteld. En hopen dat het makkelijk op te lossen is
Oud 23-04-2007, 14:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 23-04-2007 @ 15:40 :
Wat raar dat ze je niet iets meer konden vertellen, ondanks dat het je arts niet was. Maar het zal wel niet iets heel ernstig zijn, want dan hadden ze het denk ik wel verteld. En hopen dat het makkelijk op te lossen is
ja de arts was er wel maar die moet je dan weer de volgende dag met telefonisch spreekuur bellen..
het zal idem wel niet ernstig zijn..
Oud 23-04-2007, 15:01
Verwijderd
Het gaat goeoeoeooeoed. <3
Oud 23-04-2007, 15:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeeej! *stuitert* Een 8 voor m'n mondeling biologie. Het was echt zó voorbij. Maar ik kletste gewoon een eind weg! Het meisje voor mij had maar een 6,5, terwijl zij echt superslim is en altijd hard leert, dus ik liep wel even met knikkende knieetjes naar binnen. Maar toen ik weer naar buiten liep wíst ik dat het wel een goed cijfer moest zijn. Jeej, met een 8,1 ofzo m'n examens in!

En nu nog natuurkunde en engels morgen, hellup!
Oud 23-04-2007, 15:27
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag een 7,9 (!!!) voor mijn wiskunde proefwerk teruggekregen, niet te geloven, voel me zo'n nerd. De rest was saai, ben onder Frans letterlijk in slaap gevallen, en Engelse grammar toets ging niet zo goed. Verder heb ik de liefste tekendocente van de wereld, want ze begreep het allemaal, ik hoefde niets uit te leggen, ze vond het goed en was vet lief. <3 Oh en ik haat bijles, vooral omdat ik die straks heb.

Verder voel ik me leeg en vol tegelijk. Ik weet niet wat ik nou moet doen met eten, het gaat niet meer, ik heb het niet meer in de hand, maar toch weer wel. Moet binnekort toch echt met mijn co gaan praten en dan? Wat moet ik zeggen? Nee het klopt allemaal niet, het gaat prima met me? Ik kan het niet vertellen, ik kan het niet. En zo beland ik weer in een web van leugens, het gaat prima, ik voel me goed. Met mij is niets aan de hand hoor, hier gaat alles goed.

And even though nobody's looking
She's falling apart
Oud 23-04-2007, 15:28
Verwijderd
Net even hard geleerd hier in de bieb op school. Tis heerlijk rustig want wie is er nou zo gek om op z'n vrije middag naar school te gaan , nou, ik dus! Heerlijk. Nu ga ik zo weer naar mijn kamer en ik hoop maar dat internet het weer doet en anders ga ik boos zijn. En ik ga nog even verder leren zodat ik morgen een goed cijfer ga halen! Tjakka! Ik kan het best!
Oud 23-04-2007, 16:08
Verwijderd
Godverdomme ik hááát het als mensen afspraken afzeggen
Oud 23-04-2007, 16:34
Appeltje
Appeltje is offline
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik in dit topic heb gepost, maar het gaat sinds lange tijd weer goed met me. Ik heb weer plezier in de dingen die ik doe, ben niet meer hele dagen moe en ik voel me gewoon echt goed. En dat al meer dan een maand! Natuurlijk ook mindere dagen gehad, maar daar ben ik ook weer overheen gekomen.
Nu maar hopen dat het zo blijft!
Oud 23-04-2007, 17:47
Sagana
Sagana is offline
Het kan me allemaal niks meer schelen.
En ik wil haar terug...
Oud 23-04-2007, 17:53
rensd
rensd is offline
Whoow shit, wat een UNIT van een toets was die wiskunde herkansing. Limieten en rijen, echt zo vervelend. Ik hoop wel dat ik mijn oude cijfer heb opgehaald, maar hij was toch wel erg lang en moeilijk
Oud 23-04-2007, 17:56
Ann
Ann is offline
Wat een gaaf weekend
Werken om 6 uur zaterdag, om 1 uur naar een vriend geweest, even snel naar huis toe, 's avonds naar een vriendin omdat ze jarig was, weer naar huis toe, en zondag naar elf fantasy geweest. Wat gaaf was dat <33 en voor volgend jaar ga ik mijn eigen jurk maken.

Nu ben ik wel moe.
Oud 23-04-2007, 18:39
Sagana
Sagana is offline
Daarnet een kruisje gezet op haar graf in onze tuin. Morgen ofzo er nog wat bloemetjes opzetten.
Kyra, mijn Kyra, allerliefste kat, ik mis je zo.
Oud 23-04-2007, 18:48
moon
moon is offline
@sagna: *knuff*

ot: Ik ben al zo'n beetje de hele dag niks aan het doen *zucht*
Oud 23-04-2007, 18:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Sagana schreef op 23-04-2007 @ 18:47 :
Het kan me allemaal niks meer schelen.
En ik wil haar terug...
({) ik weet hoe je je voelt... ik heb me ook heel kut gevoeld toen mijn huisdiertje overleed... ik had toen hetzelfde als jou. Het wordt wel wat minder straks... maar neem er iig ff de tijd voor
Oud 23-04-2007, 18:50
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Appeltje schreef op 23-04-2007 @ 17:34 :
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik in dit topic heb gepost, maar het gaat sinds lange tijd weer goed met me. Ik heb weer plezier in de dingen die ik doe, ben niet meer hele dagen moe en ik voel me gewoon echt goed. En dat al meer dan een maand! Natuurlijk ook mindere dagen gehad, maar daar ben ik ook weer overheen gekomen.
Nu maar hopen dat het zo blijft!

niet alleen hópen dat het zo blijft, daar ga je gewoon voor zorgen, want je weet niet dat je het kan!
Oud 23-04-2007, 18:50
kroot
kroot is offline
Net kwarktaart op, en ik moet gaan Sibeliusen. En ik ga straks bedenken wat voor gezichtje vandaag bij mij hoort.
Oud 23-04-2007, 19:01
darkfairy
darkfairy is offline
wat een klote dag
kwam op mijn werk aan zei een golega waar iedereen bij was dat ik net een zwerfer lijk met de kleren die ik aan heb
en zo gaat hij de hele dag door
kom ik thuis was ik betrapt met braken hele preek gehad
en daarna zegt me zusje de hele tijd dat ik kk lelijk ben
en een kk dikzak en dat ze haar eten niet meer lust als ze mij ziet en toen kon ik me niet meer inhouden en ging ik am-en nadat ik dat 2 maanden niet gedaan had
wat geweldige dag bah
ik zou hierdoor zo weer willen am-en
en dan zegt me moeder nog dat ik het braken alleen om aandacht doe terwijl ze goed weet dat dat niet zo is

Laatst gewijzigd op 23-04-2007 om 19:03.
Oud 23-04-2007, 19:09
Fantôme
Fantôme is offline
darkfairy, zie pm
Oud 23-04-2007, 19:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Literatuurtheorie: 6,8
Turks: 8,8

Aan mijn hersenen ligt het niet. (of juist wel natuurlijk)

[edit] *knuffel* voor darkfairy. Fijn hč, familie die het allemaal zo goed begrijpt en helpt
Oud 23-04-2007, 19:10
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 23-04-2007 @ 20:09 :
darkfairy, zie pm
gezien
Oud 23-04-2007, 19:15
Verwijderd
ik wil zo graag dat hij weet dat ik hem leuk vind ... maar van de andere kant

7,5 voor natuurkunde!!! voel me eventjes slim
en heb zo goed gepraat met een aantal vrienden, ik weet weer waarom dat zo'n goede vrienden waren. En een nieuwe vriendin zei zoiets liefs, was er even stil van. Echt, kleine dingen kunnen je zo goed doen.

Ben wel een beetje bang, morgen naar de dokter. BRRRR, maar ja, wie A zegt moet B zeggen, en nu zeg ik gewoon het hele alfabet

Soms voel ik me zo eenzaam, als ik met vrienden weg ben, want ik durf niet te praten. Maar ze begrijpen dat en ze betrekken me overal in en het gaat al beter en laatst zei er eentje dat hoe spontaner ik werd, hoe leuker de groep werd. Ik kom er nog wel, alles heeft z'n tijd nodig. Ik moet niet bang zijn dat ik voor gek sta, maar gewoon mezelf uiten. En als ze me niet moeten, draaien ze zich maar om!
Oud 23-04-2007, 19:18
Fantôme
Fantôme is offline
als iedereen toch cijfers aan het posten is
7,7 voor strafrecht!
Oud 23-04-2007, 19:21
Verwijderd
Ik heb mijn cijfer nog niet terug maar wel een verslag van 2 blokken geleden eindelijk af. Woehoe, nog maar 628.000 te gaan. En ik ben verschrikkelijk moe, ben bang voor de weegschaal morgen, heb die thuis weggezet en weet niet meer wat ik moet doen met eten. Kut. Oh en ik moet nog duizend therapie dingen doen en en en. Mag ik dood slapen?
Oud 23-04-2007, 19:22
Verwijderd
8 voor vertalen?
Oud 23-04-2007, 19:34
rare kwast
rare kwast is offline
*doet sonho in bed stoppen en lekker toedekken*

doe maar even slapen..
Oud 23-04-2007, 19:34
IcedEarth
IcedEarth is offline
nu wil ik ook cijfers posten maar wij kregen alleen maar voldoende/onvoldoende. en ik heb voldoende (en de rest van de klas onvoldoende en nu ben ik een nerd)
Oud 23-04-2007, 19:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 23-04-2007 @ 20:34 :
nu wil ik ook cijfers posten maar wij kregen alleen maar voldoende/onvoldoende. en ik heb voldoende (en de rest van de klas onvoldoende en nu ben ik een nerd)
ik krijg ook geen cijfers
Oud 23-04-2007, 19:38
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-04-2007 @ 20:35 :
ik krijg ook geen cijfers

wij voor sommige toetsen niet, alleen voor de assessements wel.
Oud 23-04-2007, 19:46
Miracle
Miracle is offline
Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik mijn tentamen heb gehaald. Met een zesje, maar dat vind ik niet erg. Gehaald=gehaald=klaar.
Nog maar drie tentamens dit jaar.

Ennnnn, het was vandaag een fijne dag. Wel weer hooikoorts (itt gisteren), maar bijna net zo gezellig als gister.
Oud 23-04-2007, 19:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 23-04-2007 @ 20:38 :
wij voor sommige toetsen niet, alleen voor de assessements wel.
ik zit niet meer op school..
Oud 23-04-2007, 20:13
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik wil ook naar school, waarom ben ik niet wat later vastgelopen? "dat komt volgend jaar toch wel", ach, het is het enige wat ik in de afgelopen jaren gepresteerd heb. maar ja, ik kan het ook niet, op dit moment, denk ik. maar wil het wel. enzo .
Oud 23-04-2007, 20:24
kroot
kroot is offline
Joepie voor orkest af. En gisteren was ik voor slagwerkles snaredrum aan het oefenen, komt de buurman schreeuwen of ik aub wil ophouden. Eikel!!
Oud 23-04-2007, 20:57
Verwijderd
Ik voel me een beetje labiel. Ben net een paar uur terug uit Istanbul en dat was fijnleukgeweldig, maar het voelt nu zo onwerkelijk. Wat doe ik hier in godsnaam weer? En morgen heb ik de hele dag school en daarna psych experiment en ik moet paper schrijven en werkstuk schrijven en opdrachten maken en mijn vader vertellen dat ik dit weekend ook al niet naar huis kom (ach, nog een beetje meer schuldgevoel maakt ook nauwelijks meer verschil uit). Ik ben mijn labjas kwijt en een nieuwe zou me weer dertig euro kosten en zoiets kleins is op dit moment genoeg om mij aan het huilen te krijgen.

Ik wou dat mijn ouders nooit gescheiden waren. Ik wou dat mijn moeder niet elke keer dat ik afscheid van haar neem ging huilen. Ik wou dat ik me niet zo'n mislukkeling voelde. Ik ben een slecht, slecht, slecht persoon.
Oud 23-04-2007, 21:13
Verwijderd
Jaaaaaaaa ik heb een gastgezin! Echt te gaaf en ik had niets beters kunnen hopen!
In het zuiden van Frankrijk, 40 km van Montpellier (=kust!). Mijn gastvader is voorzitter van het deel in Frankrijk van mijn organisatie, geeft Spaans op een school en mijn gastmoeder geeft Frans. En een broertje van 17, echt leuk want mijn leeftijd!
Echt supercool mijn dagweekmaandjaar kan niet meer stuk!
Oud 23-04-2007, 21:27
rare kwast
rare kwast is offline
best wel jammer dat ik niets van haar hoor.. doe zo mn best.
ach.. ik weet ook wel dat zij een ander leven heeft nu en dat ik me niet zo god vergeten afhankelijk moet opstellen..
ik ben ook gewoon meer van de kleine dingetjes..
dus nokke *spreekt zich zelf aan*
Oud 23-04-2007, 22:37
Verwijderd
hm
spiritueel dagje
ik vind dit nooit zo geweldig

en nu wil ik niet meer egoistisch zijn
mja ik werk in de bediening dus in dat opzicht ben ik al wel goed bezig
omg, ga ik weer ^
Oud 23-04-2007, 23:09
Verwijderd
Nou ben ik de hele avond bij een vriendin blijven hangen en heb dus niet meer geleerd. Ik voel me blegh en schuldig dus nou sta ik morgen maar weer vroeg op om nog wat te leren en dan hoop ik maar dat dat lukt. *heeft jankzin*
Oud 24-04-2007, 07:24
Verwijderd
Ik heb mijn tentamen gehaald.... Nouja, prima
Oud 24-04-2007, 07:43
Verwijderd
ik ben naar de dokter geweest eindelijk is het me gelukt ... ik was superzenuwachtig, maar deze keer was hij heel aardig. Hij kon niks vinden aan mn keel, maar omdat ik altijd zo moe ben laat hij me bloedprikken. En hij heeft me uitgelegd dat die knakkende pijnlijke gewrichten komen doordat ik te weinig/geen kraakbeen heb tussen m'n gewrichten. Helaas was daar niks aan te doen.
Ik ben een beetje blij. kleine overwinning voor mij!!!

ik heb zo'n zin in komende 2 weken, de blijheid bruist door mijn lijf. het zal ook wel door het weer komen

@rare kwast
heb je nu al iets gehoord van de dokter over je rug? Ik las net vluchtig iets over kraakbeen, maar ik hoop dat het niets ernstigs is.
*knuf*
Oud 24-04-2007, 08:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-04-2007 @ 08:24 :
Ik heb mijn tentamen gehaald.... Nouja, prima
Ik zag het, fijn toch? Ongeveer iedereen heeft tussen de zes en de zeven, wel grappig. Paar uitschieters naar boven natuurlijk, maar dat houd je altijd.

OT: Eeehm, huiswerk Turks is iets meer dan ik dacht. Maar ik kan me niet een uur lang concentreren, dus nu neem ik toch maar even pauze. En dan maar hopen dat het voor half elf afkomt, want ik heb straks wel drie colleges. Druk. Eigenlijk wel fijn, houdt me bezig.

Regels voor berichten