![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Als je zoiets wil doen moet iemand precies om 8 uur het forum dicht doen en dan 2 minuten later weer aanzetten. Logistiek al vrij lastig, buiten dat men het gewoon maar moet uitzoeken. Ik vind het zo enorm betuttelend. Laat iedereen het toch lekker zelf uitzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een handicap is het dus niet. En het wegnemen van een pink (of, om het nog makkelijker te maken, alleen het bovenste vingerkootje) is net zo permanent als het wegnemen van tijd. Die twee minuten krijg je nooit meer terug hoor. ![]() @ fromBALKAN ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je eraan herinnerd moet worden, houdt het eigenlijk in dat het je geen fuck interesseert en anders herdenk je het wel op je eigen manier en op je eigen tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik dat iedereen zelf moet kunnen kiezen, net zoals in het echt leven. Als je mee doet met de herdenking zit je als het goed is op dat moment sowieso voor de tv of bij de herdenking... Laatst gewijzigd op 27-04-2007 om 23:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De discussie laat ik verder aan jullie intern over ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat je zegt slaat echt nergens op, bij nader in zien lijkt me het m.b.t storingen die eventueel kunnen komen toch onhandig.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
als je mensen niet de keuze geeft wel of niet te forumme die 2 min werkt het gewoon niet want dan gaan ze toch wel wat anders doen.
Als de bedoeling is dat mensen weten wat er herdacht woord kun je er een topic over maken. en ipv die pop-up kun je meschien aan fb toestemming maken een paar minuten voor 8uur op druk bezochten deelforums zoals onzin en de kantine een topic te maken.
||
Citaat:
![]() Zoals, naam ingebruik ook al aangeeft: voor de mensen die er behoefte hebben, kan er eventueel ook een topic op bijvoorbeeld de kantine geopenend worden, om er over te praten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waarom moeten we nou zoveel zeuren, jullie zitten wel de hele tijd te zeuren 'Ja, ik vind het betuttelend en niet nodig', alsof het zo een grote moeite is om dit forum voor 2 minuten plat te leggen.
Ik vind het allemaal wel een beetje verloedering, ik denk dat als dit 10 jaar geleden was, mensen meer rekening zouden houden met de slachtoffers van WO II. Maar goed, ik denk dat het er weinig van gaat komen, ik zet mijn PC uit voor 2 minuten, en ik hoop ook dat anderen dat doen ![]() Terwijl ik toch stilletjes blijf hopen dat het forum 2 minuten stilgezet gaat worden ![]() Greetz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, irl zal ik natuurlijk uit respect voor tedere zieltjes wel stil zijn, maar het forum 2 minuten dichtgooien lijkt me wel erg amerikaans ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het idée alleen maar getuigt van een verregaande betutteling waar ik me als beheerder(s) mijn vingers niet aan zou willen branden. Of je mensen herdenkt (zelf voel ik daar niet de noodzaak toe), wanneer je dat doet, waarom je dat doet is geheel de eigen keuze van mensen en '2 minuten forumstilte' (sorry hoor, maar: omg) is ongeveer het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Agree ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Downt google zijn site tijdens die 2 minuten? ja mensen hebben er gewoon niets mee -> hoeven er niet aan te doen. hoef je ook niet aan te doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet ik niet, maar Google is Amerikaans. ![]() who cares. als s.com er wél iets mee heeft, wat me wel lijkt als Nederlands bedrijf, kunnen ze beslissen er wél aan te doen.. dan hebben de gebruikers daar even niks over te zeggen ![]() en ga jij op 10 februari maar eens naar een winkelcentrum zónder bedolven te worden onder rood en roze. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je kunt het ook van een andere kant bekijken, door het forum even dicht te doen, laten de beheerders enzo zichtbaar merken betrokken te zijn en respect te hebben voor de herdenking. moeten jullie dus helemaal zelf weten of je dat zo doet, maar t lijkt me dus niet dat het forum dicht zou gaan om zo leden te dwingen te herdenken.
alsof dit de enige site is, en door t forum even te sluiten je gebruikers dwingt die 2 minuten te herdenken. |
![]() |
|
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Maa rik ben er ook vrij rigoreus in moet ik zeggen. Wat mij betreft zou iedereen een keer met school een concentratiekamp moeten bezoeken. Er zijn zat verplichte dingen in het lespakket en ik vind dat een bezoek aan een voormalig concentratiekamp er een van zou moeten zijn. Dan denk ik daarbij aan kinderen van 16 jaar, jonger kunnen ze er niet zoveel mee, zeker niet wanneer men nog op de basisschool zet en ouder zit niet iedereen meer op school ivm de leerplicht.
Ik vind ook dat de 2 minuten stilte bij wet verplucht moeten worden, niet om iedereen te verplichten 2 minuten stil te staan bij de oorlog ed maar omdat iedereen die 2 minuten maar eens even respect op moet brengen voor mensen die die tijd willen gebruiken om te herdenken. Vroeger kon je een boete krijgen als je de rust verstoorde op 4 mei om 20:00. Maar goed, de tijden zijn veranderd en misschien is het inderdaad lastig om het forum 2 minuten op zwart te gooien, maar het zou wel een goed idee zijn om 4 mei een sticky-topic te maken bij iig Onzin en De Kantine. Daar kan er dan heel de dag over gepraat worden, gediscussieerd en bij stil gestaan. Desnoods laat je die topics 5 mei ook nog staan als we onze vrijheid vieren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het "laten merken dat je maatschappelijk betrokken bent" gaat dan ook meer om de beheerders/"s.com" dan om de gebruikers. Die moeten het zelf maar weten; het maakt mij niet uit wat jij doet op 4 mei om 8 uur. De NS laat ook alleen zélf zien maatschappelijk betrokken te zijn; dat houdt nergens rekening met de reizigers. Ik zou het dan ook gewoon een mooi gebaar vinden, niet meer, niet minder, als de beheerders hier besluiten om het even dicht te doen om te laten merken dat ze het belangrijk vinden om er even bij stil te staan. Ik vraag geen herinneringspopups, wat mij betreft hoeven er ook geen sticky topics, als men er over wil praten dan is daar ruimte genoeg voor, dat hoeft niet héél 4 en 5 mei ergens te vinden te zijn, alleen deze 2 minuten, één 262800e deel van een jaar, om het even te laten merken. Overigens zijn die herinneringspopups en sticky topics óók keuzes die het FB-team zelf maar moet maken, maar ik zal er geen gebruik van maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|