Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 27-04-2007 @ 20:06 :
Een 'herinnering' vind ik wel een mooi idee, ja, in de vorm van een banner of een pop-up om 19:55
Als je er aan herinnerd moet worden, dan lijkt het me sowieso al overbodig.
Advertentie
Oud 27-04-2007, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 27-04-2007 @ 20:25 :
Als je er aan herinnerd moet worden, dan lijkt het me sowieso al overbodig.
Als je eraan herinnerd moet worden, lijkt ene herinnering je overbodig?
Oud 27-04-2007, 21:03
Bloem
Bloem is offline
Banners of pop-ups lijken met wat veel werk voor 2 minuten, daarbij is Jon volgens mij niet in Nederland en zal hij zich dus ook wel niet met dit soort dingen bezig houden. Verder sluit ik me aan bij de mening van de meesten: ik vind dat iedereen voor zichzelf maar moet beslissen of hij wel of niet 2 minuten niet wil posten.
Oud 27-04-2007, 21:08
Sperzieban
Sperzieban is offline
Ik vind dat het prima dicht kan.
Oud 27-04-2007, 21:35
fromBALKAN :D
Het forum moet plat vind ik.

Ik wil dat het hele forum weet wat er gaande was/is.
En daarvoor hoeven mensen niet te zeuren 'ja, het is betuttelend' ik heb geen zin in dat soort gezeur.
Mijn ouders doen het ook al sinds ze in NL zijn, en zelf zijn we niet eens christelijk.

Het MOET uit respect vind ik, 2 minuten is niet veel, en het is een mooi gebaar, DOEN DUS
Oud 27-04-2007, 21:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 27-04-2007 @ 22:35 :
Mijn ouders doen het ook al sinds ze in NL zijn, en zelf zijn we niet eens christelijk.
4 mei heeft dan ook helemaal niks en dan ook niks met het christendom te maken

Citaat:
Het MOET uit respect vind ik, 2 minuten is niet veel, en het is een mooi gebaar, DOEN DUS
Ik ben niet eens in de buurt van een computer om die tijd. Dan zit ik in de trein.
Als je zoiets wil doen moet iemand precies om 8 uur het forum dicht doen en dan 2 minuten later weer aanzetten. Logistiek al vrij lastig, buiten dat men het gewoon maar moet uitzoeken. Ik vind het zo enorm betuttelend. Laat iedereen het toch lekker zelf uitzoeken.
Oud 27-04-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-04-2007 @ 19:41 :
arm of pink, hetzelfde verhaal geldt.
Nah, je gebruikt je pink vrijwel nergens voor. Hooguit om te typen, als je het hebt geleerd volgens de standaard blindtypcusus-methode, maar de meeste mensen die blind typen gebruiken hun pinken ook niet heb ik het idee. (Ik doe dat in elk geval niet tot amper en de mensen die ik ken ook niet.)

Een handicap is het dus niet.

En het wegnemen van een pink (of, om het nog makkelijker te maken, alleen het bovenste vingerkootje) is net zo permanent als het wegnemen van tijd. Die twee minuten krijg je nooit meer terug hoor.

@ fromBALKAN : Het is betuttelend. >:]
Oud 27-04-2007, 22:33
Sperzieban
Sperzieban is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-04-2007 @ 22:47 :
4 mei heeft dan ook helemaal niks en dan ook niks met het christendom te maken

Ik ben niet eens in de buurt van een computer om die tijd. Dan zit ik in de trein.
Als je zoiets wil doen moet iemand precies om 8 uur het forum dicht doen en dan 2 minuten later weer aanzetten. Logistiek al vrij lastig, buiten dat men het gewoon maar moet uitzoeken. Ik vind het zo enorm betuttelend. Laat iedereen het toch lekker zelf uitzoeken.
Dat is dan weer enorm relativistisch.
Oud 27-04-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-04-2007 @ 20:56 :
Als je eraan herinnerd moet worden, lijkt ene herinnering je overbodig?
Dat je überhaupt 2 minuten stilte in acht neemt.

Als je eraan herinnerd moet worden, houdt het eigenlijk in dat het je geen fuck interesseert en anders herdenk je het wel op je eigen manier en op je eigen tijd.
Oud 27-04-2007, 22:34
Verwijderd
Ook als er geen beheerder in de buurt is gaat het prima, zet in de header-file ofzo (die is er vast):

PHP-code:
if(date('n') == && date('j') == && date('G') == 20 && (date('i') == "00" || date('i') == "01")) {

#require_once('tijdelijkesite.html');

echo "Vanwege dodenherdenking zijn we op scholieren.com ook twee minuten stil.";
 die();

klaar
Oud 27-04-2007, 22:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 27-04-2007 @ 23:34 :
Ook als er geen beheerder in de buurt is gaat het prima, zet in de header-file ofzo (die is er vast):

PHP-code:
if(date('n') == && date('j') == && date('G') == 20 && (date('i') == "00" || date('i') == "01")) {

#require_once('tijdelijkesite.html');

echo "Vanwege dodenherdenking zijn we op scholieren.com ook twee minuten stil.";
 die();

klaar
Geen idee, ik heb daar helemaal geen verstand van. Maar buiten dat vind ik het echt onzin. Men moet daar zelf het respect maar voor opbrengen en dat moet je niet opleggen. Dan schiet je er nog niks mee op. Maar als Jon het wil dan moet hij het zelf weten. Zijn keuze, hij zal het vast ook moeten regelen als hij het wil.
Oud 27-04-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb liever dat mensen weten waar 4 mei over gaat en dan ervoor kiezen om geen twee minuten stilte te houden dan dat mensen 2 minuten stilte houden zonder te weten waarvoor.

Overigens vind ik dat iedereen zelf moet kunnen kiezen, net zoals in het echt leven. Als je mee doet met de herdenking zit je als het goed is op dat moment sowieso voor de tv of bij de herdenking...

Laatst gewijzigd op 27-04-2007 om 23:03.
Oud 27-04-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Sperzieban schreef op 27-04-2007 @ 23:33 :
Dat is dan weer enorm relativistisch.
Razendsnel inderdaad!
Oud 28-04-2007, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-04-2007 @ 23:57 :
Geen idee, ik heb daar helemaal geen verstand van. Maar buiten dat vind ik het echt onzin. Men moet daar zelf het respect maar voor opbrengen en dat moet je niet opleggen. Dan schiet je er nog niks mee op. Maar als Jon het wil dan moet hij het zelf weten. Zijn keuze, hij zal het vast ook moeten regelen als hij het wil.
ik wil alleen zeggen dat de argumenten "Jon zit in het buitenland" en "Ieke zit in de trein" niet relevant zijn

De discussie laat ik verder aan jullie intern over ik heb het voorgesteld, het lijkt me een mooi idee maar ben ook gewoon benieuwd naar de reacties. Ik zal er niet echt wakker van liggen. Hoewel ik natuurlijk dan om 8 uur 's avonds wel wakker ben. "Maar dat geheel ter zijde", aldus een ooit grote FB+.
Oud 28-04-2007, 07:53
StormBreaker2
StormBreaker2 is offline
Citaat:

Ik wil dat het hele forum weet wat er gaande was/is.
En daarvoor hoeven mensen niet te zeuren 'ja, het is betuttelend' ik heb geen zin in dat soort gezeur.

Dat betullend daar bedoel ik mee dat de CU dat is en niet de meeste mensen.
En wat je zegt slaat echt nergens op, bij nader in zien lijkt me het m.b.t storingen die eventueel kunnen komen toch onhandig.
Oud 28-04-2007, 08:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het is compleet achterlijk om voor andere mensen te bepalen wat ze wel en niet doen. 99% van de mensen nu heeft het hele gebeuren wat ze herdenken niet eens meegemaakt. Ja het was erg maar meer dan een "it happened, get over it" kan ik er inmiddels niet meer van maken.

Maar niet dat het mij uitmaakt, er zijn nog genoeg buitenlandse fora en een hele stapel computergames die gelukkig niet meer meedoen aan zoiets enorm achterhaalds.
Oud 28-04-2007, 09:10
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-04-2007 @ 09:51 :

Maar niet dat het mij uitmaakt, er zijn nog genoeg buitenlandse fora en een hele stapel computergames die gelukkig niet meer meedoen aan zoiets enorm achterhaalds.
Niet dat ik het met je argumenten eens ben maar euh, heb je de discussie uberhaupt gelezen? Dan had je namelijk gezien dat het hier ws. (ook) niet gaat gebeuren.
Oud 28-04-2007, 11:22
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-04-2007 @ 23:33 :
Als je eraan herinnerd moet worden, houdt het eigenlijk in dat het je geen fuck interesseert en anders herdenk je het wel op je eigen manier en op je eigen tijd.
Mjah, die mening ben ik persoonlijk eigenlijk ook toegedaan.
Oud 28-04-2007, 11:35
Citaat:
Citaat:
Ik heb liever dat mensen weten waar 4 mei over gaat en dan ervoor kiezen om geen twee minuten stilte te houden dan dat mensen 2 minuten stilte houden zonder te weten waarvoor.
Ze doen het uit respect, zij hebben heus wel scholing gehad in Voormalig Joegoslavië hoor

Citaat:
Op 21 oktober 1941 werden door de nazi's 7000 inwoners van de stad doodschoten, als wraak op een aanval van de partizanen op Duitse soldaten. Onder de vermoorde mensen was een hele generatie schooljongens die rechtstreeks uit de school was gehaald.
Over de Servische stad Kragujevac ;x

Wij weten heus wel waar het over gaat
En dat het dit keer over een ander volk gaat maakt ook niet echt uit
Oud 28-04-2007, 12:02
Nona
Nona is offline
Goed initiatief. Ik doe mee, maar dan zonder het forum uit te zetten.
Oud 28-04-2007, 12:42
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Baarlijke onzin.
Oud 28-04-2007, 13:08
StormBreaker2
StormBreaker2 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 28-04-2007 @ 13:42 :
Baarlijke onzin.
Hoezo?
Oud 28-04-2007, 14:10
le Y
le Y is offline
tja, wat bereik je nou eenmaal met een of twee minuten stilte, vrij weinig
Oud 28-04-2007, 14:29
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
le Y schreef op 28-04-2007 @ 15:10 :
tja, wat bereik je nou eenmaal met een of twee minuten stilte, vrij weinig
moet er iets bereikt worden dan? Het is een herdenking, geen demonstratie voor de wereldvrede ofzo.
Oud 28-04-2007, 14:40
le Y
le Y is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2007 @ 15:29 :
moet er iets bereikt worden dan? Het is een herdenking, geen demonstratie voor de wereldvrede ofzo.
nadenken over oorlog, vrede, onafhankelijkheid etc?
Oud 28-04-2007, 14:46
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
als je mensen niet de keuze geeft wel of niet te forumme die 2 min werkt het gewoon niet want dan gaan ze toch wel wat anders doen.

Als de bedoeling is dat mensen weten wat er herdacht woord kun je er een topic over maken.

en ipv die pop-up kun je meschien aan fb toestemming maken een paar minuten voor 8uur op druk bezochten deelforums zoals onzin en de kantine een topic te maken.
Oud 28-04-2007, 14:52
Missy
Missy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-04-2007 @ 13:02 :
Goed initiatief. Ik doe mee, maar dan zonder het forum uit te zetten.
Hier sluit ik me helemaal mee bij aan.

Zoals, naam ingebruik ook al aangeeft: voor de mensen die er behoefte hebben, kan er eventueel ook een topic op bijvoorbeeld de kantine geopenend worden, om er over te praten.
Oud 28-04-2007, 22:50
PV
PV is offline
Ieke, de treinen staan op 4 mei ook twee minuten stil. Logistiek is dat vast een groter karwei dan een forum 2 minuten uit de lucht halen.

Maar misschien moet er eerst maar eens een derde wereldoorlog uitbreken ofzo waar Nederland bij betrokken raakt
Oud 29-04-2007, 03:10
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
PV schreef op 28-04-2007 @ 23:50 :
Ieke, de treinen staan op 4 mei ook twee minuten stil.
Ja, maar daar heb je ook met werknemers te maken.
Oud 29-04-2007, 09:15
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
god ja, laten we de autonomie van de mens niet schenden en het vooral aan EIGEN KEUZE overlaten!!!!!!!
Oud 29-04-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-04-2007 @ 04:10 :
Ja, maar daar heb je ook met werknemers te maken.
die allemaal klagende reizigers over zich heen krijgen en er dus echt niet blij mee zullen zijn, ja...
Oud 29-04-2007, 12:16
Waarom moeten we nou zoveel zeuren, jullie zitten wel de hele tijd te zeuren 'Ja, ik vind het betuttelend en niet nodig', alsof het zo een grote moeite is om dit forum voor 2 minuten plat te leggen.

Ik vind het allemaal wel een beetje verloedering, ik denk dat als dit 10 jaar geleden was, mensen meer rekening zouden houden met de slachtoffers van WO II.
Maar goed, ik denk dat het er weinig van gaat komen, ik zet mijn PC uit voor 2 minuten, en ik hoop ook dat anderen dat doen

Terwijl ik toch stilletjes blijf hopen dat het forum 2 minuten stilgezet gaat worden

Greetz.
Oud 29-04-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
le Y schreef op 28-04-2007 @ 15:40 :
nadenken over oorlog, vrede, onafhankelijkheid etc?
Dat doe ik wel meer dan 2 minuten per jaar.

Maargoed, irl zal ik natuurlijk uit respect voor tedere zieltjes wel stil zijn, maar het forum 2 minuten dichtgooien lijkt me wel erg amerikaans
Oud 29-04-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-04-2007 @ 13:50 :
Dat doe ik wel meer dan 2 minuten per jaar.

Maargoed, irl zal ik natuurlijk uit respect voor tedere zieltjes wel stil zijn, maar het forum 2 minuten dichtgooien lijkt me wel erg amerikaans
ach, het hele internet is Amerikaans, toch?
Oud 29-04-2007, 14:14
Verwijderd
Het idée alleen maar getuigt van een verregaande betutteling waar ik me als beheerder(s) mijn vingers niet aan zou willen branden. Of je mensen herdenkt (zelf voel ik daar niet de noodzaak toe), wanneer je dat doet, waarom je dat doet is geheel de eigen keuze van mensen en '2 minuten forumstilte' (sorry hoor, maar: omg) is ongeveer het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
Oud 29-04-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 29-04-2007 @ 15:14 :
Het idée alleen maar getuigt van een verregaande betutteling waar ik me als beheerder(s) mijn vingers niet aan zou willen branden. Of je mensen herdenkt (zelf voel ik daar niet de noodzaak toe), wanneer je dat doet, waarom je dat doet is geheel de eigen keuze van mensen en '2 minuten forumstilte' (sorry hoor, maar: omg) is ongeveer het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
heel Nederland is stil! tv-zenders vallen stil, winkels zijn dicht, treinen staan stil, bussen staan stil.. zo raar is 't niet. Dit is geen betutteling, dit is maatschappelijke betrokkenheid. Laten merken dat je betrokken bent bij Nederland en bij wat er om je heen gebeurt. Is het ook betutteling als je met Kerst overal kerstbomen e.d. tegenkomt? Ook op internet (denk alleen al aan Google met z'n logo's)? En dát is "zelfs" een religieus feest, waar sommige mensen misschien wel helemaal niks mee hebben. Idem dito met Pasen, Pinksteren, Valentijnsdag, 1 april, Koninginnedag etc. Deze herdenking gaat gewoon over heel Nederland en of je er in '40-'45 wel of niet bij was, het is niet erg om daar 2 minuten bij stil te staan per jaar.
Oud 29-04-2007, 15:00
Citaat:
bartjenl schreef op 29-04-2007 @ 15:21 :
heel Nederland is stil! tv-zenders vallen stil, winkels zijn dicht, treinen staan stil, bussen staan stil.. zo raar is 't niet. Dit is geen betutteling, dit is maatschappelijke betrokkenheid. Laten merken dat je betrokken bent bij Nederland en bij wat er om je heen gebeurt. Is het ook betutteling als je met Kerst overal kerstbomen e.d. tegenkomt? Ook op internet (denk alleen al aan Google met z'n logo's)? En dát is "zelfs" een religieus feest, waar sommige mensen misschien wel helemaal niks mee hebben. Idem dito met Pasen, Pinksteren, Valentijnsdag, 1 april, Koninginnedag etc. Deze herdenking gaat gewoon over heel Nederland en of je er in '40-'45 wel of niet bij was, het is niet erg om daar 2 minuten bij stil te staan per jaar.
Je steelt me de woorden uit m'n mond.

Agree
Oud 29-04-2007, 15:07
Verwijderd
Citaat:
dit slaat helemaal nergens op.
Oud 29-04-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 29-04-2007 @ 16:07 :
dit slaat helemaal nergens op.
waarom niet? argumenten plz.
Oud 29-04-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Is het ook betutteling als je met Kerst overal kerstbomen e.d. tegenkomt?

Ook op internet (denk alleen al aan Google met z'n logo's)?

En dát is "zelfs" een religieus feest, waar sommige mensen misschien wel helemaal niks mee hebben.

Idem dito met Pasen, Pinksteren, Valentijnsdag, 1 april, Koninginnedag etc.
Je kan toch ook gewoon geen kerst vieren?

Downt google zijn site tijdens die 2 minuten?

ja mensen hebben er gewoon niets mee -> hoeven er niet aan te doen.

hoef je ook niet aan te doen?
Oud 29-04-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 29-04-2007 @ 16:24 :
waarom niet? argumenten plz.
Misschien is een tweeminutenban op 20.00 uur 4 mei wat voor je?
Oud 29-04-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
hitzor schreef op 29-04-2007 @ 16:33 :
Je kan toch ook gewoon geen kerst vieren?

Downt google zijn site tijdens die 2 minuten?

ja mensen hebben er gewoon niets mee -> hoeven er niet aan te doen.

hoef je ook niet aan te doen?
ja maar je kunt niet winkelen met kerst. (behalve meubelboulevards) ook niet als het een normale dinsdag en woensdag is ofzo.

weet ik niet, maar Google is Amerikaans.

who cares. als s.com er wél iets mee heeft, wat me wel lijkt als Nederlands bedrijf, kunnen ze beslissen er wél aan te doen.. dan hebben de gebruikers daar even niks over te zeggen het feit is dat je er "irl" ook niet omheen kunt.

en ga jij op 10 februari maar eens naar een winkelcentrum zónder bedolven te worden onder rood en roze. je hoeft er niks aan te doen, maar je kunt er ook niet omheen.
Oud 29-04-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 29-04-2007 @ 16:35 :
Misschien is een tweeminutenban op 20.00 uur 4 mei wat voor je?
dit is niks persoonlijks, dus laten we dat er ook niet van maken, oke?
Oud 29-04-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Je kunt mensen niet dwingen tot maatschappelijke betrokkenheid, dat vergeet jij. 'Laten merken dat je betrokken bent bij Nederland' is niet iets wat je van bovenaf kan opleggen, maar iets wat vanuit mensen zelf moet komen. En nee, kerstbomen zijn niet betuttelend, want voor mensen is het een eigen keuze om een kerstboom neer te zetten, net zoals het voor bijvoorbeeld de gemeente een eigen keuze was een kerstboom neer te zetten. Ik hoef helemaal niet twee minuten stil te staan bij Nederland om mezelf maatschappelijk betrokken te vinden en je kunt ook niet van mensen verwachten dat ze dat doen. Gadverdamme zeg.
Oud 29-04-2007, 16:17
Lente
Lente is offline
je kunt het ook van een andere kant bekijken, door het forum even dicht te doen, laten de beheerders enzo zichtbaar merken betrokken te zijn en respect te hebben voor de herdenking. moeten jullie dus helemaal zelf weten of je dat zo doet, maar t lijkt me dus niet dat het forum dicht zou gaan om zo leden te dwingen te herdenken.
alsof dit de enige site is, en door t forum even te sluiten je gebruikers dwingt die 2 minuten te herdenken.
Oud 29-04-2007, 17:02
Verwijderd
Je hebt gelijk, als de beheerders de site twee minuten zouden willen sluiten vanuit hun eigen overtuigingen, ze doen maar - gelukkig is het niet mijn overtuiging. Maar dingen als herinneringspopups: alsjeblieft zeg.
Oud 29-04-2007, 17:26
Lolita
Lolita is offline
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Maa rik ben er ook vrij rigoreus in moet ik zeggen. Wat mij betreft zou iedereen een keer met school een concentratiekamp moeten bezoeken. Er zijn zat verplichte dingen in het lespakket en ik vind dat een bezoek aan een voormalig concentratiekamp er een van zou moeten zijn. Dan denk ik daarbij aan kinderen van 16 jaar, jonger kunnen ze er niet zoveel mee, zeker niet wanneer men nog op de basisschool zet en ouder zit niet iedereen meer op school ivm de leerplicht.
Ik vind ook dat de 2 minuten stilte bij wet verplucht moeten worden, niet om iedereen te verplichten 2 minuten stil te staan bij de oorlog ed maar omdat iedereen die 2 minuten maar eens even respect op moet brengen voor mensen die die tijd willen gebruiken om te herdenken. Vroeger kon je een boete krijgen als je de rust verstoorde op 4 mei om 20:00.

Maar goed, de tijden zijn veranderd en misschien is het inderdaad lastig om het forum 2 minuten op zwart te gooien, maar het zou wel een goed idee zijn om 4 mei een sticky-topic te maken bij iig Onzin en De Kantine. Daar kan er dan heel de dag over gepraat worden, gediscussieerd en bij stil gestaan. Desnoods laat je die topics 5 mei ook nog staan als we onze vrijheid vieren.
Oud 29-04-2007, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 29-04-2007 @ 17:09 :
Je kunt mensen niet dwingen tot maatschappelijke betrokkenheid, dat vergeet jij. 'Laten merken dat je betrokken bent bij Nederland' is niet iets wat je van bovenaf kan opleggen, maar iets wat vanuit mensen zelf moet komen. En nee, kerstbomen zijn niet betuttelend, want voor mensen is het een eigen keuze om een kerstboom neer te zetten, net zoals het voor bijvoorbeeld de gemeente een eigen keuze was een kerstboom neer te zetten. Ik hoef helemaal niet twee minuten stil te staan bij Nederland om mezelf maatschappelijk betrokken te vinden en je kunt ook niet van mensen verwachten dat ze dat doen. Gadverdamme zeg.
nee, dat vraag ik ook niet. maar wat Lente (en daarna jijzelf) hierboven zegt, is wel wat ik bedoel. Winkeliers (of gemeentes) laten merken betrokken te zijn door op 4 mei 's avonds dicht te zijn. waarom zouden de "eigenaars" van dit forum dat dan niet kunnen laten merken door het forum twee minuten dicht te gooien. Gewoon, omdat ze dat zelf belangrijk vinden en daar belang aan hechten.
Het "laten merken dat je maatschappelijk betrokken bent" gaat dan ook meer om de beheerders/"s.com" dan om de gebruikers. Die moeten het zelf maar weten; het maakt mij niet uit wat jij doet op 4 mei om 8 uur. De NS laat ook alleen zélf zien maatschappelijk betrokken te zijn; dat houdt nergens rekening met de reizigers. Ik zou het dan ook gewoon een mooi gebaar vinden, niet meer, niet minder, als de beheerders hier besluiten om het even dicht te doen om te laten merken dat ze het belangrijk vinden om er even bij stil te staan.
Ik vraag geen herinneringspopups, wat mij betreft hoeven er ook geen sticky topics, als men er over wil praten dan is daar ruimte genoeg voor, dat hoeft niet héél 4 en 5 mei ergens te vinden te zijn, alleen deze 2 minuten, één 262800e deel van een jaar, om het even te laten merken.

Overigens zijn die herinneringspopups en sticky topics óók keuzes die het FB-team zelf maar moet maken, maar ik zal er geen gebruik van maken.
Oud 29-04-2007, 19:08
Verwijderd
gewoon doen
Oud 29-04-2007, 20:35
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 29-04-2007 @ 19:55 :
nee, dat vraag ik ook niet. maar wat Lente (en daarna jijzelf) hierboven zegt, is wel wat ik bedoel. Winkeliers (of gemeentes) laten merken betrokken te zijn door op 4 mei 's avonds dicht te zijn. waarom zouden de "eigenaars" van dit forum dat dan niet kunnen laten merken door het forum twee minuten dicht te gooien. Gewoon, omdat ze dat zelf belangrijk vinden en daar belang aan hechten.
Het "laten merken dat je maatschappelijk betrokken bent" gaat dan ook meer om de beheerders/"s.com" dan om de gebruikers. Die moeten het zelf maar weten; het maakt mij niet uit wat jij doet op 4 mei om 8 uur. De NS laat ook alleen zélf zien maatschappelijk betrokken te zijn; dat houdt nergens rekening met de reizigers. Ik zou het dan ook gewoon een mooi gebaar vinden, niet meer, niet minder, als de beheerders hier besluiten om het even dicht te doen om te laten merken dat ze het belangrijk vinden om er even bij stil te staan.
Ik vraag geen herinneringspopups, wat mij betreft hoeven er ook geen sticky topics, als men er over wil praten dan is daar ruimte genoeg voor, dat hoeft niet héél 4 en 5 mei ergens te vinden te zijn, alleen deze 2 minuten, één 262800e deel van een jaar, om het even te laten merken.

Overigens zijn die herinneringspopups en sticky topics óók keuzes die het FB-team zelf maar moet maken, maar ik zal er geen gebruik van maken.
Wat jij vraagt is veel rigoreuzer dan sticky topics of herrinneringspopups. Je vraagt het beheer hier indirect mensen te dwingen stil te staan bij iets waar ze mischien wel helemaal niet bij stil willen staan. Dat een aantal mensen hier dat niet kan begrijpen wil niet zeggen dat het niet zo is. Ik vind het werkelijk belachelijk dit te doen omdat iedereen nou een keer vrij is zijn eigen keuzes te maken en je anderen niet kan dwingen dezelfde keuzes te maken als jij.
Topic gesloten

Regels voor berichten