Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 11:46
le_mug
le_mug is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 06-05-2007 @ 08:54 :
Hahaha, brutaal snotjong. Ga buiten spelen.
Niet zo flamen, anders kun je een ban verwachten!

Oud 06-05-2007, 11:53
Bongalientje
Bongalientje is offline
OT:
Ik ben het soort meisje dat slecht tegen ruzies kan, waardoor ze vaak probeert mensen redelijk te laten nadenken voor ze gaan schreeuwen. Helaas betrekt mij dat soms in ruzies waar ik niets mee te maken heb. Maar uiteindelijk wordt de wereld er wel beter van?

Dus lieve minderjarigen, laten we vriendjes blijven.
Oud 06-05-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2007 @ 03:06 :
Je bent gewoon nog in de ontkenningsfase, geeft niet hoor
Gheghe, zei mijn vriend ook al.
Oud 06-05-2007, 13:23
Verwijderd
Nog steeds hetzelfde als in het vorige topic. Hoewel ik daar geloof ik niet gezegd heb dat ik pacifist ben, dus bij deze.
Oud 06-05-2007, 13:39
Verwijderd
Haha, pacifisten.
Oud 06-05-2007, 13:45
Verwijderd
Okay omdat ik me verveel.

Ik ben dus Eric, 1.77, 17 jaar, ik heb donkerblond krullend haar en ik hou van aandacht, schreeuwen en uitgaan. Ik kan best wel lullig zijn maar dat doe ik meestal uit verveling. Ik ben iemand die graag provoceert om de discussie op gang te houden. Ik hou van talen, cultuur en mooie vrouwen. Ik heb een hekel aan boeren, mensen die zichzelf betitelen als links- intellectueel, gelovigen, nichten etc. Bij mij is het irritatiegehalte snel hoog en daarom ben ik heel selectief wat betreft mensen. Sommige mensen zijn niet interessant en geef ik vaak onbewust geen aandacht. Ter compensatie van het cynisme in mijn leven heb ik ook een sociale kant want ik maak gemakkelijk contact en mensen vinden mij vaak gezellig. Ohja, en heel burgelijk: ik ben een familiemens
Oud 06-05-2007, 13:49
Verwijderd
Even denken of ik familiemensen of pacifisten erger vind.
Oud 06-05-2007, 13:57
Verwijderd
Ik heb laatst een filmpje gezien met jou in de hoofdrol dus verspil vooral geen tijd aan dit vraagstuk.
Oud 06-05-2007, 14:10
Verwijderd
Het is mijn goed recht na te denken over dit soort vraagstukken. Ik hou ook niet van zgn. 'liberale' rechtsen, maar dat zeg ik toch ook niet!

Ik zou ook weleens een filmpje met jou in de hoofdrol willen zien, volgens mij worden al mijn vooroordelen dan bevestigd.
Oud 06-05-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-05-2007 @ 15:10 :
Het is mijn goed recht na te denken over dit soort vraagstukken. Ik hou ook niet van zgn. 'liberale' rechtsen, maar dat zeg ik toch ook niet!
het is ook zijn goed recht om dat te posten/ te zeggen.
bovendien is dit het 'hoe ben jij nou echt' topic.
Oud 06-05-2007, 14:12
Verwijderd
Welke vooroordelen kan jij over mij hebben
Oud 06-05-2007, 14:13
Verwijderd
Talloze
Oud 06-05-2007, 14:17
Verwijderd
Misschien is minder drama beter voor jou, vrij effectief middel tegen stress en beter voor de gesteldheid van de huid.
Oud 06-05-2007, 14:18
Verwijderd
Mijn huid is al boterzacht, dat argument gaat dus niet op.
Oud 06-05-2007, 14:20
Verwijderd
cool it schatjes.
deze is al een keer gesloten vanwege te veel offtopic.
Oud 06-05-2007, 14:21
Verwijderd
Nou dan zie je maar weer dat YouTube één groot complot is. Volgens mij moet ik nu de offtopictag gebruiken.
Oud 06-05-2007, 14:25
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
White Trash schreef op 06-05-2007 @ 15:21 :
Nou dan zie je maar weer dat YouTube één groot complot is. Volgens mij moet ik nu de offtopictag gebruiken.
Beter helemaal niet offtopic meer gaan.
Wat Naojan zegt, dit topic is al een keer foutgelopen. Het is een leuk topic, maar dan moet er niet zo gezeken worden.
Oud 06-05-2007, 15:17
Verwijderd
In het echt heet ik Elisa alhoewel ik zo niet genoemd ben door mijn ouders want tijdens mijn eerste achttien levensjaren was mijn naam nog Els. Verder ben ik 20 jaar en vind ik dat heel oud.
Ik ben iemand die heel wisselend is. Soms kan ik mezelf beschrijven als rustig intellectueel terwijl ik op een ander moment juist eerder een klein kind ben. En alles daartussenin of juist daarbuiten is ook nog mogelijk. Vaak ben ik als ik iemand net leer kennen wat stil maar heel erg lang duurt dat meestal niet. Ik ben dan vrij extravert. Ik hou van veel praten en van gek doen maar ben ook vaak heel serieus.
Ik ben ontzettend optimistisch en wil van alles in het leven het goede zien en eruit halen. Ik ben vrij zelfverzekerd met af en toe een onzeker buitje ertussendoor en soms ook wel een arrogant buitje.
Ik ben vrij intelligent maar heb geen diploma's en eigenlijk baal ik daar heel erg van (daarom wil ik toch een opleiding gaan doen).
Ik ben gek.
Oud 07-05-2007, 00:31
TopDrop
TopDrop is offline
Stiekem ben ik een enge ouwe vent van 58 die in een ouwe regenjas achter de computer zit te webcammen met meisjes van 14.
Oud 07-05-2007, 05:24
Verwijderd
Ik ben Masha en ik drink graag grote hoeveelheden koffie zonder suiker en melk. Ik lijd erg onder de gedachte dat ik nooit zal kunnen zwemmen in een zwembad (laat staan een rivier) van koffie, zelfs niet als ik heel rijk word, want koffie is alleen lekker als 'ie warm is. Als je een zwembad vol zou laten lopen met drinkbare en dus hete koffie, dan zou het te heet zijn om in te zwemmen. Lauwe of koude koffie is geen oplossing want dat is vies.

Ik meen hier ieder woord van, overigens, dit zijn geen dingen waar flauwe grapjes over gemaakt kunnen worden. Nóóit kunnen zwemmen in een zwembad vol koffie. Dat is hard.
Oud 07-05-2007, 05:59
Ray
Ray is offline
Citaat:
Sylph schreef op 06-05-2007 @ 15:10 :
Dat hoeft ook niet letterlijk uitgesproken te worden bij jou om het te weten
Oud 07-05-2007, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Ray schreef op 07-05-2007 @ 06:59 :
Dat hoeft ook niet letterlijk uitgesproken te worden bij jou om het te weten
;(
Oud 07-05-2007, 07:04
Ray
Ray is offline
;x
Oud 22-08-2009, 18:43
tjoudega
tjoudega is offline
Ik ben Thomas ben 19 jaar, 1.82m. Halflang donkerblond haar en blauwe ogen. Ik doe nooit iets op forums of dat soort dingen maar ik verveelde me heel erg en vond het grappig om "hoe ben ik" in te typen bij google en zo kwam ik hier, en na al jullie stukjes gelezen te hebben dacht ik ik doe er zelf ook een. Nou ik studeer geologie in amsterdam en heb mijn hele leven in Zaandam gewoond, tot ongeveer 2 maanden terug. Toen verhuisden mijn ouders en toen ben ik maar meegegaan maar ik had veel liever daar gebleven. We wonen nu in Castricum maar ken helemaal niemand hier en ga altijd naar zaandam want daar zijn al mijn vrienden. Daar ga ik straks ook heen want het is niet voor niets zaterdagavond!
Muziek is mijn passie. Ik speel piano en gitaar en zing in een bandje. Daarbij voetbal ik al sinds mn 6de. Ik vind het leuk om te praten en gek te doen met mensen. Toen ik klein was was ik heel verlegen maar dat heb ik achter me gelaten. Ik vind het moeilijk om over mijn gevoelens te praten, maar doe dit wel graag met personen die dicht bij me staan. Na ongeveer 5 jaar een aan/uit relatie gehad te hebben ben ik nu een jaar alleen. Sindsdien heb ik meerdere meisjes ontmoet, maar het lijkt erop dat ik de meisjes die mij leuk vinden nooit leuk vind.. Het enige meisje dat ik leuk vond ging een tijdje met me maar wou niets vasts omdat ze geen gevoelens had zei ze. Ik heb een beetje het gevoel dat ik nooit een meisje zal ontmoeten die ik even leuk vind als zij mij, maar ik zal wel weer overdrijven.
Ik zie nu dat er op dit topic al 839 dagen niet meer is gereageerd dus niemand zal dit waarschijnlijk lezen. Maarja nu post ik het toch maar!
Oud 22-08-2009, 18:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit wel heel erg een super-up.
Oud 22-08-2009, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Masha en ik drink graag grote hoeveelheden koffie zonder suiker en melk. Ik lijd erg onder de gedachte dat ik nooit zal kunnen zwemmen in een zwembad (laat staan een rivier) van koffie, zelfs niet als ik heel rijk word, want koffie is alleen lekker als 'ie warm is. Als je een zwembad vol zou laten lopen met drinkbare en dus hete koffie, dan zou het te heet zijn om in te zwemmen. Lauwe of koude koffie is geen oplossing want dat is vies.

Ik meen hier ieder woord van, overigens, dit zijn geen dingen waar flauwe grapjes over gemaakt kunnen worden. Nóóit kunnen zwemmen in een zwembad vol koffie. Dat is hard.
Twee jaar later, namelijk nu, heb ik bedacht dat er ook ijskoffie is. Daar kan ik wel in zwemmen.
Oud 22-08-2009, 18:58
Verwijderd
hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar met heel dat genazi tegenwoordig? Dat je een bericht niet kan posten als je niet eerst het vokje aanvinkt etc
Oud 22-08-2009, 19:00
Verwijderd
dat uppen bedoel ik dan he
Oud 22-08-2009, 20:17
Verwijderd
on-topic:

Ik ben iets van 1.90
groene ogen (na het zwemmen heel groen)
krullend haar
Ik ben meer een 1 op 1 persoon en totaal geen groeps-mens.
visualiseer heel erg veel, waardoor ik soms midden in een gesprak heel erg moet lachen
ben gek op de natuur, met name details
veel mensen "kan ik lezen als een boek" om het maar zo te zeggen
observeer veel
verder vraag maar raak
Oud 22-08-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Twee jaar later, namelijk nu, heb ik bedacht dat er ook ijskoffie is. Daar kan ik wel in zwemmen.
Het kenmerk van goede koffie is dat 'ie koud ook lekker is.

OT: ik drink graag warm water, lauwe of koude thee en soms ook wel koude koffie.
Oud 22-08-2009, 20:34
Verwijderd
Is dit niet gewoon hetzelfde als het wistjedatjes-topic?
Oud 22-08-2009, 20:35
Skilly
Skilly is offline
Soort van maar het is een up van 2 jaar
Oud 22-08-2009, 20:38
Missy
Missy is offline
Hm, dit gaat geen succes worden.

Regels voor berichten