Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
lekkere overwinning.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
blijkbaar weinig inlevingsvermogen en verstand in zn kop, anders had ie dit niet gedaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is onsportief en je bent een kloozak als je het doet maar je tegenstander opnaaien is niet mentaal zwak |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Alsof KJH de eerste speler is die zn tegenstander terugpakt voor een actie. Hij had m ook ergens rond de 85e minuut een doodschop kunnen verkopen en geel pakken, maar hij koos voor deze weg. En idd, van Nistelrooy. Het argument dat dat een amateur was die lachte maakt niet uit. Immers, het is ook metnaal zwak v. van Nistelrooy om zo'n moeite te doen om een amateur te sarren, ipv door te gaan met de wedstrjid. Ronaldinho schopte v.d. week zn tegestander bij Getafe na...zwakke jongen is het toch, die Ronaldinho.
|
Ik vind dat Stom Konijn gelijk heeft. KJH laat zich te snel opnaaien, hij mag blij zijn dat hij geen kaart hiervoor krijgt, hij heeft trouwens wel vaker acties die zijn ploeg kunnen benadelen. ( Ik moet wel toegeven dat ik wel kan lachen om deze actie ). Iemand terugpakken moet op het juiste moment, dat was dit eigenlijk ook, en daarom vind ik hem niet hierdoor mentaal zwak maar door dat natrappen.
Ronaldinho heeft zich op laten naaien en wat hij gedaan heeft kon Barca de wedstrijd en titel kosten. Verkeerd moment dus. Hoewel dit soort spelers beter door de scheidsrechter beschermd zouden moeten worden.
||
![]() |
Citaat:
je tegenstander opfokken is een kunst die je niet moet onderschatten |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond de situatie van Van Nistelrooy nogal anders aangezien Donk zich gewoon professioneel opstelde en die Andorrees niet. Ja daar liet Ronaldinho inderdaad zwakte zien, iets wat Rijkaard ook zeker niet gewaardeerd zal hebben. Nou weet Ronaldinho dit te compenseren door zijn uitzonderlijke kwaliteiten maar voor Huntelaar wordt het moeilijker om hier op terug te vallen.
||
Citaat:
|
We weten toch met z'n allen niet wat er precies gebeurd is. Donk en Huntelaar hebben elkaar wel eerder getroffen dit seizoen lijkt me zo, misschien hebben ze wel vaker amok gehad. Er stond nogal wat op het spel, het was de zoveelste ontmoeting dit jaar, dus als er dan wat frustatie zit snap ik het wel.
En over de zogenaamde mentale weerbaarheid van van Nistelrooy : Een lijst van incidenten met spelers van zijn eigen team zou er als volgt uitzien: Kleedkamer afgebroken, deur uit voegen getrapt, nadat hij gewisseld werd in de rust. Ruzie met Gerets, omdat hij gepasseerd werd voor Kezman (seizoen 2000/2001) "New boy vNistelrooy in dressing room bust-up" met Roy Keane (25 September 2001) Gevecht op training met Edgar Davids (18/19 August 2003) Bidon schoppen en Advocaat uitschelden (10 September 2003) Ruzie zoeken met Dick advocaat (September 2003) Gevecht op training met Bellion (Vrijdag 23 april 2004) Heel Oranje uitschelden (19 juni 2004) Ron Vlaar knietje geven terwijl er geen bal in de buurt was op training Oranje (5 Oktober 2005) Bijna-slaande-ruzie met Rio Ferdinand na laatste fluitsignaal in de wedstrijd tegen Koshima (28 Juli 2005) Vechtpartij met Cristiano Ronaldo op de training "Left Ronaldo with a broken face" (Januari 2006) Opnieuw vechtpartij training met Cristiano Ronaldo (Mei 2006) Zodra hij hoorde dat hij op de bank moest beginnen boos weggegaan (7 Mei 2006) Ruzie met Ferguson (Mei 2006) Bijna-slaande-ruzie met Raul Bravo (30 Oktober 2006) Niet echt hét voorbeeld van een voetballer die zich niet laat opnaaien.
||
Citaat:
|
Ach, het is maar een lijstje waar ik toevallig van de week tegen aan liep. Daarom kwam ik erop. Maar het zegt in ieder geval dat niemand heilig is, zeker Ruud van Nistelrooy niet. Ik wil best gaan zoeken naar incidenten op het veld hoor, al je dat wilt? Maar ik plaatste het meer om iets aan te geven.
|
Ik zeg ook niet dat Van Nistelrooij een heilige is? Die heeft er ook een handje van om zich op te laten fokken inderdaad, maar die kwam ook op latere leeftijd in de top terecht, hij heeft geleerd zijn emoties óp het veld niet op een negatieve manier te gebruiken. En ín het veld is Van Nistelrooy altijd scherp, ook al loopt er iemand met een clownspak hem te verdedigen. Bij Huntelaar lijkt het nog zo te zijn dat hij in zijn hoofd makkelijker te bespelen is dan met zijn voeten. Ik kan me de wedstijd Inter - Ajax nog goed herinneren, en dat was het perfecte voorbeeld waarom Huntelaar nog niet klaar is voor de échte top. Daar werd hij vanaf de eerste minuut geprovoceerd door Materazzi en hij wilde op een gegeven moment liever Materazzi kleineren dan Ajax een ronde verder schieten. En dat is dan wel ruim een jaar geleden maar hij laat dit nu nog steeds zien, helaas. Hij komt er wel, maar hij is er nog niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|