Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 16:19
kaj1905
kaj1905 is offline
Nou komt mijn verhaal, sjongesjonge, wil het tog eigg wel ff hier hebbe staan

Nou goed, het begon allemaal op mn 13 ( voor zover ik me nog herinner ).... Daar met een meisje gehad, Kirsten...
Was maar een paar weken.

Daarna op me 14e. K had een verjaardag bij me neef thuis. Daar liep een leuke meid rond. Ik heel de tijd naar haar kijken, zij naar mij kijken. Dag na de verjaardag haar msn achterhaald. Dus ik haar toegevoegd op msn. Keertje afgesproken. Overigens, ze heet Inge, en ze was toen 18...
Me ouders ( zijn best streng ) keken toen heel erg naar het leeftijdsverschil, nu nog steeds trouwens, en die vonden het dus niet leuk dat ik met haar een relatie aan zou gaan. Uiteindelijk toch een relatie met haar genomen. Super verliefd, alleen was nog 14, en toen vond ik mezelf nog niet klaar genoeg om sex te hebben...
Na een jaar een relatie te hebben gehad met haar, ging het uit; dat kwam zo.
Ik had met haar op t station afgesproken ( afstand was toen tiel - bilthoven, en zat in g'malsen op school ). Alleen kwam toen te laat thuis en mijn zusje had ons ( inge en ik ) op t station gezien.
Die heeft dat toen doorverteld aan mijn ouders, waardoor mijn ouders haar ouders hebben opgebeld en hebben afgesproken om 1 jaar geen contact meer te hebben ( vraag me niet waarom...)
Na dat jaar zouden Inge en ik dan weer verder gaan...... nooit meer wat van dr gehoord, deed me toen best veel pijn!
Achteraf bleek het ook nog is een keer mn achternicht te zijn......
want ze was de dochter van een zus van me tante ( achternicht dan tog??? )

Nou toen 3,5 jaar ongeveer geen relatie gehad. t/m oktober afgelopen jaar. toen kreeg ik met cindy, een meid van 13... daar heb ik ook me eerste keer sex mee gehad.... ik keek toen heel erg vooruit, maar op de een of andere manier ist uit gegaan omdat zij dacht dat ik vreemd was gegaan, terwijl dat niet zo was....
daarna heb ik met Jessica gehad, die was 21. Daarbij heb ik dan alleen handwerk gedaan.... 2x mee uit geweest en de 3e keer heb ik t uitgemaakt omdat ze n ander had...
Daarna met Dorinda,was 18... werd nix op de een of andere manier.... Daarna met denise, die was 15.... had ik 1 week mee toen maakte zij het uit.....
Vanaf toen heb ik met Princesse Suze ( suzanne ), die een hééééle lieve meid is....

Eigg is t best wel snel gegaan vanaf oktober...... daar schaam ik me voor, maar ben blij dat ik nu suzanne heb!
Lieffie, wjnmk!!!

Dat was t....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2007, 17:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat een gek topic!

Een aantal keer heb ik als pre-puber een beetje kriebels gehad bij meisjes, maar toen twijfelde ik 'Is dit verliefd zijn? Ben ik verliefd?' en bij mijn latere echte verliefdheden was daar voor mij geen twijfel aan. Toen wist ik het gewoon. Nou en of.

Op mijn 15e was ik voor het eerst behoorlijk verliefd. Ze vond mij ook leuk, door enorme verlegenheid van beide kanten is het nooit wat geworden. Les van geleerd: Stap er op af, blijf niet wachten, want dan is het je eigen schuld als je kans voorbij gaat.

Op mijn 17e werd ik extreem zwaar smoorverliefd - niet eten, zwijmelen, constant rode blosjes, concentratie weg et cetera. Daar kwam een relatie van 3,5 jaar uit voort, waarvan ik zo'n 2,5 jaar echt verliefd ben geweest. Best lang, toch

Nu vind ik het weer dik tijd voor een nieuwe liefde, maar ik denk dat het mij niet lukt zolang ik er hard naar op zoek ben. Vorige keren overkwam het me ook onverwacht.
Oud 20-05-2007, 18:18
Tink*
Tink* is offline
Ik ben maar één keer echt verliefd geweest en dat was ook meteen heel heftig, al is het nooit iets geworden. Achteraf gezien maar beter, want we pasten ook totaal niet bij elkaar en het had toch niet langer dan twee maanden stand gehouden. Maar dat was van mijn veertiende tot ongeveer mijn achttiende ofzo. En het was een klasgenoot en het ging maar niet over. Vanaf het eerste moment dat ik hem zag overkwam het me gewoon en dat is al die jaren nog een heel apart gevoel gebleven, heel anders dan mijn crushes. Hij had iets onbeschrijfelijks en we gingen altijd tegen elkaar in en wilden gelijk hebben en dat vond ik ook zo leuk altijd. Hij was anders en rebels.

Tussendoor en erna heb ik wel korte crushes gehad van een paar maanden, wat ook nooit iets is geworden. Maar dat gevoel was allemaal heel anders dan verliefd zijn. Hoewel wat er nu speelt wel meer in de buurt komt, alleen ben ik bang dat het niet is als hoe ik me toen voelde. Maargoed, het is ook allemaal niet te vergelijken eigenlijk, dus dat moet ik niet meer doen.
Oud 20-05-2007, 18:31
juno
juno is offline
Vaak, lang en hevig, en zelden gelukkig. Dat omschrijft het wel.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 16:23
Luna
Luna is offline
ik heb wel vaak een crush gehad op jongens maar als ik merk dat het niks gaat worden zet ik me daar ook heel snel overheen. 3 keer ben ik echt diep verliefd geweest op jongens waarmee ik ook een relatie had en dat kostte me wel wat tijd om eroverheen te komen.
Oud 21-05-2007, 21:22
Fayette
Echt-super-stapel-tot over mijn oren-verliefd... 2 keer.

De eerste keer was ik 18 en heb ik keihard een blauwtje gelopen, daar ik altijd eerlijk en rechtdoorzee ben en het gewoon tegen the chosen one verteld heb.
Heeft 5 à 6 maanden geduurd en heb ik menig traan om gelaten.

De tweede keer was ik 19 en kreeg ik daadwerkelijk een relatie met de desbetreffende persoon. En als ik heel eerlijk ben is die verliefdheid nog steeds niet helemaal over...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 17:49
Verwijderd
Ik ben denk ik maar 1 keer verliefd geweest. Alhoewel ik niet zeker weet of het een uit de hand gelopen crush was of echte verliefdheid Gezien het feit dat ik erover twijfel zal het die crush wel geweest zijn. Hij was binnen 4 weken op mij uitgekeken, dus erg veel stelde het ook niet voor.
Voor de rest waren het gewoon onmogelijke crushes (op die Ene Jongen die 2 klassen hoger zat enzo Dat waren er ook niet zoveel, hoogstens 2
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:23
marlene89
marlene89 is offline
Ben al 2 en half jaar verliefd en 1 x verliefd geweest
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 06:37
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
kaj1905 schreef op 20-05-2007 @ 17:19 :
Nou komt mijn verhaal, sjongesjonge, wil het tog eigg wel ff hier hebbe staan

Nou goed, het begon allemaal op mn 13 ( voor zover ik me nog herinner ).... Daar met een meisje gehad, Kirsten...
Was maar een paar weken.

Daarna op me 14e. K had een verjaardag bij me neef thuis. Daar liep een leuke meid rond. Ik heel de tijd naar haar kijken, zij naar mij kijken. Dag na de verjaardag haar msn achterhaald. Dus ik haar toegevoegd op msn. Keertje afgesproken. Overigens, ze heet Inge, en ze was toen 18...
Me ouders ( zijn best streng ) keken toen heel erg naar het leeftijdsverschil, nu nog steeds trouwens, en die vonden het dus niet leuk dat ik met haar een relatie aan zou gaan. Uiteindelijk toch een relatie met haar genomen. Super verliefd, alleen was nog 14, en toen vond ik mezelf nog niet klaar genoeg om sex te hebben...
Na een jaar een relatie te hebben gehad met haar, ging het uit; dat kwam zo.
Ik had met haar op t station afgesproken ( afstand was toen tiel - bilthoven, en zat in g'malsen op school ). Alleen kwam toen te laat thuis en mijn zusje had ons ( inge en ik ) op t station gezien.
Die heeft dat toen doorverteld aan mijn ouders, waardoor mijn ouders haar ouders hebben opgebeld en hebben afgesproken om 1 jaar geen contact meer te hebben ( vraag me niet waarom...)
Na dat jaar zouden Inge en ik dan weer verder gaan...... nooit meer wat van dr gehoord, deed me toen best veel pijn!
Achteraf bleek het ook nog is een keer mn achternicht te zijn......
want ze was de dochter van een zus van me tante ( achternicht dan tog??? )

Nou toen 3,5 jaar ongeveer geen relatie gehad. t/m oktober afgelopen jaar. toen kreeg ik met cindy, een meid van 13... daar heb ik ook me eerste keer sex mee gehad.... ik keek toen heel erg vooruit, maar op de een of andere manier ist uit gegaan omdat zij dacht dat ik vreemd was gegaan, terwijl dat niet zo was....
daarna heb ik met Jessica gehad, die was 21. Daarbij heb ik dan alleen handwerk gedaan.... 2x mee uit geweest en de 3e keer heb ik t uitgemaakt omdat ze n ander had...
Daarna met Dorinda,was 18... werd nix op de een of andere manier.... Daarna met denise, die was 15.... had ik 1 week mee toen maakte zij het uit.....
Vanaf toen heb ik met Princesse Suze ( suzanne ), die een hééééle lieve meid is....

Eigg is t best wel snel gegaan vanaf oktober...... daar schaam ik me voor, maar ben blij dat ik nu suzanne heb!
Lieffie, wjnmk!!!

Dat was t....

heb dus niet meer met suzanne...... we zijn uit elkaar omdat zij het beëindigd heeft, omdat ze ons niet bij elkaar vond passen, dus ook weer gestrand
weet nu egt niet meer wat ik moet doen....... denk gwn een flinke tijd rust nemen.....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 01:06
Wanisha
Wanisha is offline
0x.. i hate myself
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 11:15
zeep007
zeep007 is offline
op mijn 14e ben ik een jaar verliefd op een oudere jongen, was geheel wederzijds, maar de leeftijd zat in de weg.

Op mijn 15e 2 jaar verliefd geweest op een hele lieve en mooie jongen, helaas niet wederzijds. Tot 3 jaar terug, want toen wilde hij me wel ineens, maar dat zag ik toen al lang en breed niet meer zitten.

Op mijn 17e 2 jaar verliefd geweest op een van mijn betere vrienden. Gelukkig nooit wat geworden achteraf. We zijn nog steeds beste buddy's.

Op mijn 20e werd ik verliefd op mijn huidige vriend. Still counting...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 11:43
Verwijderd
Ik denk 2x écht gigantisch tot-over-mn-oren. Inclusief deze keer <3
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 18:44
Verwijderd
een paar keer echt verliefd. en maximaal toch wel anderhalf jaar denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 11:21
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-05-2007 @ 11:00 :
't Is een beetje lastig om te bepalen nu omdat het inderdaad achteraf een stuk beter te relativeren is en het niet te vergelijken valt met hoe ik me nu voel.
Dat inderdaad.

Nooit verliefd geweest apart van relaties.

Op mn 17e een relatie met een hele goede vriend, die duidelijk meer voelde voor mij dan ik voor hem. Zes maanden vol gehouden, toen werd het me echt te benauwend (hij was namelijk ook nog eens superjaloers, ik mocht ineens niks meer met mn andere beste vriend doen, ook zijn beste vriend).
Uiteraard hield ik tijdens die relatie elke keer vol 'zeg nou niet dat je meer van mij houdt dan ik van jou, dat weet je helemaal niet'.

Daarna vanaf mn 18e anderhalf jaar een relatie gehad, waarvoor ik me achteraf echt voor mn kop sla dat ik het uitmaken daarvan zo lang heb uitgesteld. Het was in het begin allemaal leuk en aardig, maar we pasten totaal niet bij elkaar dus ik ging me echt overal aan irriteren. Omdat we elkaar alleen in het weekend zagen heb ik het nog heel lang willen proberen, ook al was ik niet eens echt verliefd meer.

Na deze twee relaties dacht ik dus dat ik iemand was die het wel prima vond om doordeweeks lekker mn eigen leven te leiden en elkaar in het weekend te zien. Achteraf was ik dus gewoon echt niet zo verliefd op die jongens.

Mijn huidige vriend is dus mijn eerste grote liefde. Eigenlijk achteraf dus ook mijn eerste echte verliefdheid. Ik was 20 toen ik hem leerde kennen. Ook hij was eigenlijk van 'vrijheid blijheid, we zien elkaar in het weekend en daarnaast ons eigen leven' en ook voor hem verandere dat eigenlijk gelijk toen hij mij leerde kennen.
Zo zijn we dus na 5 maanden gaan samenwonen.
Echt een compleet nieuwe ervaring, zowel voor mijn vriend als voor mij, dat het ook zo kan zijn. Dat echte houden van had ik sowieso nog nooit gehad, achteraf bekeken.
Oud 08-06-2007, 12:58
Verwijderd
ben tot nu toe 1 keer echt verliefd geweest.

Mn ex, andershalf jaar mee samen geweest, samengewoond alles erop en eraan. Jammer dat hij alleen niet zo verliefd was op mij en vooral verliefd was op talloze andere vrouwen.

En mn huidige vriend,

tjah moeilijk..de naweeën van mn ex merk ik nu echt goed. Merk dat ik gewoon te bang ben om echt weer goed verliefd te worden. Verliefd ben ik wel, maar de totale overgave (klinkt raar) durf ik gewoon niet..

Tjah gedoemt om te mislukken?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 19:54
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Echt verliefd ben ik 2x geweest. Een keer op een vakantieliefde, wat eigenlijk ook mijn eerste ervaring in de liefde is geweest. De andere keer op mijn ex. Maar door persoonlijke redenen liep die relatie niet echt. Vroeger vond ik een meisje vrij snel meer dan gewoon leuk, nu ben ik een stuk kritischer geworden en word ik niet snel meer ''echt' verliefd.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2007, 21:28
Jenni
Jenni is offline
Ehmmmm ik ben redelijk vaak verliefd geweest..

Toen ik wat jonger was werd ik heel snel verliefd.
Nu iets minder snel.

Ik weet niet precies hoe vaak eigelijk, maar ik weet wel dat ik 1 grote liefde heb gehad. Met hem heb ik een relatie van 14 maanden gehad op mijn 16e/17e.
Oud 13-06-2007, 21:47
Verwijderd
Eén keer echt verliefd, bij m'n huidige vriend. De andere waren gewoon leuk en wat kriebels, meer niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 09:53
IcedEarth
IcedEarth is offline
Achteraf vind ik dat ik niet verliefd was, maar gewoon dol op iemand. Maar ik denk dat ik van 3 x toch moet toegeven dat het verliefdheid was....misschien 4 x. Ik vind de grens van gewoon gek op iemand zijn en echt verliefd een beetje vaag. Daarnaast ben ik ook wel eens een beetje verliefd geweest op bijvoorbeeld vakantie, maar dat duurde dan maar een weekje en was ik daarna gewoon meteen weer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 11:34
Dott
Dott is offline
ik ben 1 keer echt verliefd geweest.

een maandje, en toen kregen we wat.. dat heeft bijna 14 maanden geduurd.
toen zijn we 4 maanden uit elkaar gegaan, en kregen toen weer wat, dat duurde 9 maanden.
In totaal van mn 16e tot mn 18e.

Laatst gewijzigd op 16-06-2007 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 11:45
Nebel
Nebel is offline
Echt verliefd, ik denk op mijn 15de, op mijn eerste vriendje. Dat werd uiteindelijk een relatie van een jaar, en ik was ook behoorlijk kapot toen het over was.
En nu weer, bijna 19, op mijn huidige 'bijna-vriendje' En nu is het wel nog veel heftiger. Ik kan echt niets anders meer doen dan aan hem denken en als ik bij hem ben.. Dat gevoel is niet te beschrijven .
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 14:14
snoopy
snoopy is offline
Pff... wat een lastige vraag... Ik heb namelijk het idee dat de eerste keren dat je verliefd bent, dit veel heviger aanvoelt omdat je je er helemaal in verliest. Later ben je wat nuchterder, maar ik hou natuurlijk veel meer van mijn vriend dan van de jongen op wie ik het allereerst verliefd was.

Ook denk ik dat ik mijn eerste verliefdheden niet echt daartoe kan rekenen, omdat het vooral erg tegen iemand opkijken was.
Ik zag toevallig laatst een dagboek van de basisschool en daarin stond: 'ik ben op ... en op ... en op ...' maar als 1 van hen 'verkering' had gevraagd was ik hard weggerend denk ik
Hmm... grofweg kan ik het zo zeggen denk ik:

'echte verliefdheden':

1) op m'n 12e, een jaar lang (vrij hevig)
2) op m'n 14e 5 maanden lang (niet zo hevig)
3) op m'n 15e/16e 8 maanden lang (erg hevig)
4) op m'n 16e 3 maanden lang (niet zo hevig)
5) op m'n 16e/17e 1 jaar lang (hevig)
6) op m'n 17e/18e/19e 2 jaar lang (niet zo hevig)
7) vanaf m'n 19e tot nu 5 jaar lang (erg hevig)
(hm... als je hevig te vaak schrijft wordt het een heel raar woord)

Daartussendoor heb ik wel mensen leuk gevonden, maar niet dat ik echt heel erg verliefd was.
Oud 16-06-2007, 14:28
Muchacha
Muchacha is offline
- op mijn 12de, 2 jaar lang op mijn babysitter, is nu nog steeds een goede vriend van me
- op mijn 14de, anderhalf jaar op iemand onbekend van school (bakvis! )
- op mijn 15de: een dik jaar op een vriend van me die nu nog steeds een vriend is maar waar ik niets meer voor voel
- op mijn 16de een crush gehad op iemand van mijn klas
- op mijn 16de mijn ex leren kennen, daar een half jaar verliefd op geweest en uiteindelijk een relatie mee gehad. Heeft 2 jaar geduurd maar met tussenpozen en ik was pas los van hem toen ik 21 was.
- op mijn 22: gevoelens gehad voor een vriend van een vriend van me, ik vond hem helemaal geweldig en dacht dat ie de man van mijn leven kon zijn, het was niet wederkerig.
- nu: crush op vriend van vrienden van me, nog niet verliefd maar zou het zo kunnen worden
Oud 16-06-2007, 18:21
Dvine
Dvine is offline
Ik ben te vaak verliefd geweest, maar een aantal keren was het wel heviger en duurde het twee jaar. (zonder iets te ondernemen though )

Nu ben ik al ruim een jaar verliefd <3 en euh, nogal verliefd
Oud 16-06-2007, 18:23
Roadrunner
Roadrunner is offline
2 keer

1e keer niet zo heel lang.
2e keer maaaanden, en hoe hopeloos
En als ie straks terugkomt uit Amerika waarschijnlijk weer
Oud 16-06-2007, 19:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 1 keer een behoorlijke crush gehad toen ik een jaar of 14 was, op een klasgenoot van me. Dat heeft wel een een tijd geduurd, een jaar of 2, al wist hij van niks.
Maar 1 keer ben ik echt verliefd geweest en dat was op m'n ex. Het duurde ongeveer een jaar.
Echt zo verliefd dat ik de eerste week geen hap door m'n keel kreeg, dat ik bij de kleinste gedachte aan hem al met een grijns op m'n bek liep. Dat ik nachten niet kon slapen omdat ik hem weer ging zien en dat ik nachten lag te huilen omdat ik hem zo miste. Dat ik het gevoel had dat m'n hart eruit was gerukt toen hij 't uitmaakte en ik maanden als zombie heb geleefd.

Dat laatste hoop ik echt nooit meer mee te maken en om het te voorkomen word ik gewoon maar niet meer verliefd.
Oud 16-06-2007, 19:55
Verwijderd
In totaal 3 keer echt verliefd. Die highschoolcrushes tel ik niet zo mee. Waarvan 1 keer echt heel heel erg, en dat was m'n laatste relatie. Het klassieke gedrag. Niet kunnen slapen, weinig eten, alleen maar rondspringen en dom grijnzen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 20:30
Lyne
Lyne is offline
1x verliefd op de basisschool (en wat mensen ook zeggen, ik was écht verliefd), 1x (nu nog steeds, maar heb niets met hem). 2x heb ik een jongen leuk gevonden, maar niet verliefd.

Dus ja, 2x heel hevig, en ook heel lang, eentje 1,5 jaar en ander nu 8 maanden. En die andere jongens vond ik beiden een jaar leuk ofzo, daarna vond ik ze minder leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 08:21
IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
Citaat:
Bloem schreef op 16-05-2007 @ 10:46 :
Echt verliefd... één keer.
Oud 17-06-2007, 17:43
nanathenai
nanathenai is offline
Uuhm 2 keer hevig verliefd geweest naast de normale ik vin die leuk.
Oud 20-06-2007, 14:42
Silvie
Silvie is offline
Ik ben 2 keer echt heel erg verliefd geweest.

De eerste keer was toen ik 16 jaar was. Was erg gek geworden op een jongen van mijn school. Met hem heb ik 15 maanden een relatie gehad. Heb daarna nog een redelijke tijd moeite mee gehad toen het uit was. Heeft in totaal dan ook een jaar geduurd voordat ik daar helemaal overheen was.

En de tweede keer is op mijn huidige partner. Naarmate ik hem beter leerde kennen werd ik verliefd op hem. Ik was 20 jaar toen ik hem leerde kennen en we zijn momenteel nog steeds bij elkaar (16 maanden)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 15:16
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Ik ben eigenlijk nog nooit écht verliefd geweest. Natuurlijk wel een beetje van die puberale 'wow zij is echt lekker', maar niet iets serieus. Maar wie weet binnenkort
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 16:11
WolterB
WolterB is offline
Ik neem me al heel lang voor om in dit topic te posten, maar het is achteraf heel moeilijk vast te stellen of wat ik toen een verliefdheid vond, nu niet meer is dan alleen kriebels of iets anders dat niet gelijkstaat aan verliefdheid.

Iemand 'leuk' of 'heel erg leuk' vinden is me best vaak overkomen, echt zo dat ik er misselijk van was, amper kon eten en de hele reutemeteut erbij stukken minder. Maar of dat een kwestie van verliefdheid anders beleven of een minder heftig gevoel of misschien gewennig aan dat gevoel is, weet ik niet

Heel heftig verliefd ben ik denk ik in totaal een keer of 4-5 geweest

Laatst gewijzigd op 22-06-2007 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 18:01
desperadoz
desperadoz is offline
Echt verliefd eigenlijk bagger weinig. Wel zulke meisjes van : wow die ziet er goed uit en die is wel leuk..maar dat was meestal een verliefdheid ( wat je niet eens zo kan noemen) van 1 dag ofzo.

En opeens kwamen er een paar verliefdheden tegelijk

16 jaar : Leuk meisje maar ze ging ervandoor met mijn beste vriend. Nu zijn we vrienden maar ik mag haar eigenlijk niet meer
16 jaar : 2 weken later werd ik knalverliefd ( meer dan ik ooit was ) op een goeie kennis van mij...d8 dat het wederzijds was, was het dus niet en dat weet ze en ik blijf maar verlieft of haar...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 18:15
Verwijderd
één keer echt verliefd, dat is nu en duurt al meer dan een jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 22:17
Daboman
Daboman is offline
Een keer op m'n 16e, vlak voor m'n 17e verjaardag. Was de eerste keer en het duurde weken voordat ik ook maar een hint durfde te geven. Vlak daarna liet ze weten dat ze al bezet was. Maanden later hoorde ik dat het uit was, maar ik werd niet opnieuw verliefd.

Verder is er iemand die ik maar gedurende bepaalde periodes zie maar ik heb nu al 4 jaar de neiging om verliefd op haar te worden Elke keer weer opnieuw. Of ze nou bezet is of niet. Maar ik zie haar niet zo vaak dus meestal gaat het dan wel weer over. Binnenkort zie ik haar misschien weer sinds een lange tijd; ik ben benieuwd. Het zou de vierde vlaag al zijn ofzo

Laatst gewijzigd op 25-06-2007 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 22:56
Snitzel
Snitzel is offline
Eén keer ben ik verliefd geweest, ik was heel hevig verliefd..

Ik was 14.. hij was 14.. we waren vrienden geworden dat jaar en in het begin beschouwde ik hem ook al een vriend, maar na een maand of 5 begonnen mijn gevoelens ineens te keren naar een gevoel dat ik nog nooit gehad had (toentertijd zat ik in mijn twijfel fase).
Ik werd verliefd, ik at weinig, ik sliep weinig, ik praatte weinig en ik deed weinig. En toch voelde ik me helemaal geweldig, ik hoefde maar aan hem te denken een een warme vloed begaf zich over mijn lichaam.. heerlijk.

Toen aan het einde van het jaar (ik heb hem, toen hij sliep bij mij op zijn mond gekust terwijl hij sliep ) besefte ik bij mezelf dat ik het moest vertellen voor de grote vakantie, anders zou ik geen leuke vakantie hebben.. ik moest het gewoon.

Dus twee dagen voor het einde van het schooljaar vertelde ik hem dat ik hem iets moest zeggen.. ik zei het (ik ben bi en ik vind je leuk) hij reageerde goed en ik was blij.. maar niet voor al te lang..

De zomer was kut, ik was bang voor het nieuwe schooljaar.
Het nieuwe schooljaar brak aan en de eerste dag liep ik naar het toe en praatte ik met hem...

Geen reactie..

Zo verliep mijn verliefdigheid.. Best kut, al zeg ik het zelf haha.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 16:32
Perseïs
Perseïs is offline
Wanneer ik verliefd wordt is het lang en hevig, 't is een van mijn slechtste eigenschappen. Het houdt in dat ik ook verliefd ben wanneer hij me niet (meer) wil. Drama...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten