Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb dus niet meer met suzanne...... we zijn uit elkaar omdat zij het beëindigd heeft, omdat ze ons niet bij elkaar vond passen, dus ook weer gestrand ![]() weet nu egt niet meer wat ik moet doen....... denk gwn een flinke tijd rust nemen..... |
![]() |
||
Citaat:
Nooit verliefd geweest apart van relaties. Op mn 17e een relatie met een hele goede vriend, die duidelijk meer voelde voor mij dan ik voor hem. Zes maanden vol gehouden, toen werd het me echt te benauwend (hij was namelijk ook nog eens superjaloers, ik mocht ineens niks meer met mn andere beste vriend doen, ook zijn beste vriend). Uiteraard hield ik tijdens die relatie elke keer vol 'zeg nou niet dat je meer van mij houdt dan ik van jou, dat weet je helemaal niet'. Daarna vanaf mn 18e anderhalf jaar een relatie gehad, waarvoor ik me achteraf echt voor mn kop sla dat ik het uitmaken daarvan zo lang heb uitgesteld. Het was in het begin allemaal leuk en aardig, maar we pasten totaal niet bij elkaar dus ik ging me echt overal aan irriteren. Omdat we elkaar alleen in het weekend zagen heb ik het nog heel lang willen proberen, ook al was ik niet eens echt verliefd meer. Na deze twee relaties dacht ik dus dat ik iemand was die het wel prima vond om doordeweeks lekker mn eigen leven te leiden en elkaar in het weekend te zien. Achteraf was ik dus gewoon echt niet zo verliefd op die jongens. Mijn huidige vriend is dus mijn eerste grote liefde. Eigenlijk achteraf dus ook mijn eerste echte verliefdheid. Ik was 20 toen ik hem leerde kennen. Ook hij was eigenlijk van 'vrijheid blijheid, we zien elkaar in het weekend en daarnaast ons eigen leven' en ook voor hem verandere dat eigenlijk gelijk toen hij mij leerde kennen. Zo zijn we dus na 5 maanden gaan samenwonen. Echt een compleet nieuwe ervaring, zowel voor mijn vriend als voor mij, dat het ook zo kan zijn. Dat echte houden van had ik sowieso nog nooit gehad, achteraf bekeken.
||
Citaat:
|
|