![]() |
||
![]() |
Citaat:
En in heel veel situaties niet. En ik kan gewoon echt niet tegen de zuurheid, en de hoeveelheid gal waarmee hij de zaak neerpent. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn mss inderdaad '2 ladders'. Onder die laddes heeft bij mij nog nooit een echte afgrond gelegen. Ik ga altijd van vriendschap naar liefde. Pas als ik iemand een beetje ken, kan ik er oprecht verliefd op worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn toch ook genoeg meisjes, met een jongen als goede vriend, die jongen is vrijgezel, en ze hoeven niets met elkaar? Volgens mij is er echt geen enorm 'psychologisch gat' tussen mannen en vrouwen, wat de laddertheorie beweert. En geloof me, je hoeft niet te twijfelen aan m'n geaardheid. Ik ben hetero. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens ben je wel degelijk een softe people pleaser..dat is nou eenmaal onvermijdelijk met mensen die dit over zichzelf vertellen: "Ik kan moet iedereen lachen, ik kan met iedereen goed overweg. Uit m'n vriendenkring zijn de helft meisjes. Ik kan goed met vrouwen omgaan. Ze komen vaak naar mij toe met problemen, of als ze ergens over willen praten." Vooral die laatste zin geeft te denken. Het druipt ongeveer van je af dat je wanhopig op zoek bent naar een leuke vriendin. Niet voor niets vond je een meisje dat je drie weken kende 'fantastisch'. Je wil te graag.. stop daarmee...ze merken het..het zorgt ervoor dat ze zich ongemakkelijk voelen. Vind een meisje je eenmaal leuk en is ze geïnteresseerd, wees dan een uitdaging. Zelfrespect, zelfbeheersing en zelfvertrouwen zijn de toverwoorden. Wil haar interesse blijven stijgen, dan moet je een uitdaging blijven, iets waar zij achteraan kan jagen. Een uitdaging blijf je alleen als je op beslissende momenten in staat bent om zelfbeheersing te betrachten, en dat kan weer alleen als je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt. Zelfvertrouwen heb je opzich wel..dus denk ever over zelfbeheersing na. Jij beweert dat het met dit laatste meisje van twee kanten kwam..ik denk dat jij op haar steeds reageren als een echt eenzame jongen.. je killde alle aantrekkingskracht. Zelfbeheersing behelst in dit geval dat je haar in het onzekere laat over jou interesse in haar, en belangrijker, wat voor toekomst je met haar ziet. Jij mag haar zien als de fantastisch, zij is ongeveer net geïnteresseerd genoeg om te kijken wie je verder bent. Een meisje vertellen wat je van haar vind is waardeloos..complimenten ook..ze kent het allemaal al. Dit vind ik ook vreemd..hoe kan ze tegen je hebben gezegt dat ze niks voelde, voordat er ook maar iets gebeurt was tussen jullie? Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 00:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
![]() Jij denkt teveel aan die standaard paupers, vol met tattoo's en oorbellen, die iedere avond van het weekend in de kroeg staan te patsen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
[offtopic]
Citaat:
Citaat:
Maakt me niks uit ![]() |
![]() |
||
Teveel blauw, te weinig ontopic.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht het je troosten - zelfs het ei van onze klas (nou ja van het hele jaar), die de hele middelbare school met niemand gezoend heeft, was snel aan het daten toen hij op de universiteit kwam. Zelfde geldt voor een aantal minder sukkelige maar toch vriend- of vriendinloze klasgenoten - hele middelbare schooltijd waren ze alleen en die lopen nou óf te sletten, of te relatieën. Mijn vriendje was trouwens schijnbaar op de middelbare school vaak ook 'alleen een goede vriend', hij heeft het toen opgelost door met jongere meisjes te daten ![]() En 'Je bent echt een hele toffe gast, maar ik voel niets, sorry' is geen kutexcuus, dat is gewoon eerlijk zijn. Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 19:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Wat is dit voor gaytopic zeg. Je loopt de laddertheorie af te keuren, het zou niet kloppen. Terwijl jij hier degene bent die constant af wordt gewezen met het bericht "je bent als een goede vriend, meer niet". Prècies wat er in die theorie wordt genoemd. Ik vertel dat ik dit in het verleden heb gehad en mezelf anders ben gaan gedragen, en dat het idd suc6 had, maar meneer gelooft nog steeds dat het allemaal onzin is.
Wil je het niet proberen ofzo? En dan ook nog eraan onderdoor gaan, terwijl je net 18 bent geworden. Dit is echt te slap voor woorden. Gedraag je eens als een vent en ga je eens wat schofteriger gedragen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb EXACT het zelfde meegemaakt in mijn jeugd.
Was single tot mijn 19e, toen eerste vriendin gehad. Mijn ervaring: het komt uit de lucht vallen of het komt niet, daar doe je niets aan. Trek het je niet zo aan... Kijk, ik snap dat je je eenzaam voelt, en dat je enormde deuken in je zelfvertrouwen oploopt door afwijzingen, maar om je hier over zorgen te gaan maken gaat je ook niet helpen. ZO beland je namelijk in een vicieuze cirkel: Afwijzing-> zelfvertrouwen omlaag-> afwijzing omdat ze gebrek aan zelfvertrouwen mist-> zelfvertrouwen omlaag-> afwijzing vanwege gebrek aan interesse-> zelfvertrouwen omlaag etc. etc. Het enige wat je kan doen is gewoon vragen of ze een keer iets met je willen drinken of picknicken of bioscoop of whatever. Als het niet lukt: jammer, wacht tot er een ander meisje langskomt die je ECHT leuk vind (ga het niet proberen bij meisjes die je aantrekkelijk vind maar verder niets alleen omdat je een relatie wil, dat helpt je niets) Als het je wel lukt: Leuk, ga met haar op die date, praat wat met haar over haar interesses en hobbies en dergelijke en als het klikt klikt het, anders, jammer, je kunt nog een date proberen met diegene maar succes is nooit gegarandeerd. Een relatie bouw je op EN het moet uit de lucht komen vallen. Het gaat je moeite kosten maar je moet ook geluk hebben. Succes dr mee, verlies je zelfvertrouwen niet en blijf gewoon cool en optimistisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kweet niet wat je aan deze reactie hebt, maar misschien een puntje om over na te denken. succes dr mee! |
![]() |
|
![]() |
Hmm. Ik heb 'r (het meisje uit de startpost) gisteren gesproken (we hebben nog altijd veel contact). Ze was niet echt spraakzaam. En ineens kwamen de woorden "Wil je na de examens een keer wat gaan drinken?"
Dus we hebben afgesproken dat ze laat horen wanneer ze tijd heeft. Maar ik snap nu haar bedoeling niet helemaal. Ze heeft nog geen maand geleden een afspraak afgezegd i.v.m 'verschillende bedoelingen', en nu vraagt ze míj mee uit. Dit zal ze dus wel puur vriendschappelijk bedoelen? Ik hoop alleen dat ze deze keer niet weer afzegt... Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 15:57. |
![]() |
|
![]() |
waarschijnlijk doe je het volgende fout: je handelt vanuit de gedachte dat je iets fout doet, dat ze je elke keer aan de kant gaan zetten daardoor en dat je hierdoor steeds minder kans maakt. Probeer je gedachte / overtuiging te doorbreken en kijk voortaan wat langer de kat uit de boom. Vrouwen hebben zoiets als een zesde zintuig voor wanhopige mannen.
|
![]() |
||
Citaat:
Die jankerige wanhopigheid van je is wat je de das om doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit, i.c.m de rest van de gebeutenissen: - We spreken wat af - Ze zegt af, wegens 'verschillende bedoelingen' - Na een week of 3 wordt het contact weer wat intensiever - Ze vraagt 'of ik een keer iets mee ga drinken' - Ze vraagt dat nog een keer - Ik ga er concreet op in door een tijd en datum te noemen - Ze klapt dicht (?) - En daarna dus dat gedoe op dat feest. Het is een heel leuk meisje, en dat soort dingen almeer, maar ik begin me een beetje te irriteren aan de spelletjes die ze met me speelt. Want dat zijn het, als ze me keer op keer dit soort dingen flikt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het zelfs stiekum met zen motto eens. En vrouwen willen idd geen jankerige en wanhopige man. Ze willen een echte kerel die weet wat hij wil. En als hij uitstraalt wat hij wil, komen die meisjes vanzelf wel.. Focus niet op één meisje, maar ga met meerdere uit, totdat je merkt dat het wederzijds is. Dan moet je met die andere stoppen en niet aan 't lijntje houden, want dat is ook wanhopig, en dat moeten we dus niet hebben. Sterkte! |
![]() |
|
Ik heb zo'n gevoel dat je op een bepaald moment niet goed weet wat je wilt. Okee, je wilt een relatie, maar wat verwacht je ervan? Dan kom je hoogstwaarschijnlijk niet onder een neukpatroon uit, maar je lijkt me vrij voorzichtig wat betreft neuken. En verder, op een bepaald moment begin je teveel na te denken waar het fout kan gaan en wat je ermee kunt verliezen. Sjah en dan is die leuke spontane toffe gozer ineens niet zo spontaan meer, want hij is bang dat het fout gaat...... En jep, dan gaat het fout. Focus je eens wat meer op wat je ermee kunt winnen.
Ik kan het weten, ik spreek uit ervaring. Oh en trek je niets aan van mensen die je zielig gaan noemen, die heb ik er ook zat gehad. Verspilde energie en bovendien moeten zulk soort mensen eens in de spiegel kijken. Mooie zelfvertrouwen booster.
Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |