Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2007, 12:45
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2007 @ 13:42 :
Is dat goed of slecht En ik geloof niet dat de laddertheorie sluitend is, maar in algemene situaties is hij vaak wel te herkennen.
Ok, die credit zal ik 'm nog geven. In algemene situaties is hij soms te herkennen.

En in heel veel situaties niet.

En ik kan gewoon echt niet tegen de zuurheid, en de hoeveelheid gal waarmee hij de zaak neerpent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2007, 12:47
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 13:40 :
Echt, als ik het woord 'laddertheorie' nog 1x hoor wordt ik gek.
En ik kan hier gek van worden. Het maakt niet uit dat jij het er niet mee eens bent. De grote kern van het verhaal klopt als een bus. Misschien dat sommige dingen wel wat over de top gaan, maar de rode draad klopt vind ik.

Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2007 @ 13:42 :
Is dat goed of slecht En ik geloof niet dat de laddertheorie sluitend is, maar in algemene situaties is hij vaak wel te herkennen.
Opzich wel goed vind ik Maar dat is omdat ik meer op vrouwen val die wat harder zijn in denken en doen, wat meer jongensachtig, no flame intended Ik hou niet zo van dat meisje-meisje
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:58
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 13:47 :
En ik kan hier gek van worden. Het maakt niet uit dat jij het er niet mee eens bent. De grote kern van het verhaal klopt als een bus. Misschien dat sommige dingen wel wat over de top gaan, maar de rode draad klopt vind ik.
Hij zal best kloppen, bij sommige situaties, en bij sommige vrouwen. Wat ik gewoon niet uit kan staan in z'n blindelingse aanname dat vriendschap tussen man en vrouw niet mogelijk is. Waar haalt-ie dat vandaan? Ik heb best veel goeie vriendinnen, waar ik veel om geef, maar waar ik echt niet iets mee zou hoeven.

Er zijn mss inderdaad '2 ladders'. Onder die laddes heeft bij mij nog nooit een echte afgrond gelegen. Ik ga altijd van vriendschap naar liefde. Pas als ik iemand een beetje ken, kan ik er oprecht verliefd op worden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:58
Vergezicht
Vergezicht is offline
(oeps, dubbelpost, sorry)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 13:47 :
Opzich wel goed vind ik Maar dat is omdat ik meer op vrouwen val die wat harder zijn in denken en doen, wat meer jongensachtig, no flame intended Ik hou niet zo van dat meisje-meisje
Oeh, als je niet zo veel zou fitnessen (...en nou ja, als we niet allebei bezet waren ) zou ik je versieren
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 13:58 :
Hij zal best kloppen, bij sommige situaties, en bij sommige vrouwen. Wat ik gewoon niet uit kan staan in z'n blindelingse aanname dat vriendschap tussen man en vrouw niet mogelijk is. Waar haalt-ie dat vandaan? Ik heb best veel goeie vriendinnen, waar ik veel om geef, maar waar ik echt niet iets mee zou hoeven.

Er zijn mss inderdaad '2 ladders'. Onder die laddes heeft bij mij nog nooit een echte afgrond gelegen. Ik ga altijd van vriendschap naar liefde. Pas als ik iemand een beetje ken, kan ik er oprecht verliefd op worden.
Als jij vriendinnen hebt die je fysiek aantrekkelijk vindt en die vrijgezel zijn (en die ook sociaal een beetje op je aansluiten maar dat zal wel als het vriendinnen zijn), en jij wil er niets mee, zou ik toch ernstig aan je geaardheid gaan twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:26
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 14:20 :
Als jij vriendinnen hebt die je fysiek aantrekkelijk vindt en die vrijgezel zijn (en die ook sociaal een beetje op je aansluiten maar dat zal wel als het vriendinnen zijn), en jij wil er niets mee, zou ik toch ernstig aan je geaardheid gaan twijfelen.
Ik heb vriendinnen, die fysiek aantrekkelijk zijn, en die vrijgezel zij, en waarmee ik niet direct iets hoef, nee. Gewoon, omdat het een vriendin is.

Er zijn toch ook genoeg meisjes, met een jongen als goede vriend, die jongen is vrijgezel, en ze hoeven niets met elkaar? Volgens mij is er echt geen enorm 'psychologisch gat' tussen mannen en vrouwen, wat de laddertheorie beweert.

En geloof me, je hoeft niet te twijfelen aan m'n geaardheid. Ik ben hetero.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 14:26 :
Ik heb vriendinnen, die fysiek aantrekkelijk zijn, en die vrijgezel zij, en waarmee ik niet direct iets hoef, nee. Gewoon, omdat het een vriendin is.

Er zijn toch ook genoeg meisjes, met een jongen als goede vriend, die jongen is vrijgezel, en ze hoeven niets met elkaar? Volgens mij is er echt geen enorm 'psychologisch gat' tussen mannen en vrouwen, wat de laddertheorie beweert.

En geloof me, je hoeft niet te twijfelen aan m'n geaardheid. Ik ben hetero.
Oké, dus als één van die vriendinnen zou vragen of je wil neuken zou je dat weigeren?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 14:35 :
Oké, dus als één van die vriendinnen zou vragen of je wil neuken zou je dat weigeren?
Als dat je vriendschap zou slopen (en je bent niet verliefd dus je wílt die vriendschap niet veranderen), waarom zou je? Als er niets aan vast zit, zou iedereen seks willen met iedereen die hij of zij aantrekkelijk vindt en die hen ook wil. Alleen zit er wél veel aan vast (voor vrouwen meestal meer dan voor mannen, dat is waar) en daarom doen mensen het vaak niet. Dat veel jongens wel de kans zouden grijpen als hij aangeboden wordt, wil niet zeggen dat ze het allemáál zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2007 @ 14:41 :
Als dat je vriendschap zou slopen (en je bent niet verliefd dus je wílt die vriendschap niet veranderen), waarom zou je?
Omdat neuken lekker is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 13:47
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 14:44 :
Omdat neuken lekker is.
Roken ook. En het heeft alletwee consequenties, waardoor je toch kan besluiten het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 14:47 :
Roken ook.
Nog maagd?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:17
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2007 @ 15:12 :
Nog maagd?
Yep . Maar ik rook ook niet, dus wat dat betreft...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 14:35 :
Maar de kans dat een vriendin aan je vraagt of je met haar wilt neuken is zo klein, dat je je kunt afvragen of die vraag wel van belang is. Vrouwen willen (bijna) nooit seks met vrienden van ze. Dus ookal vindt Vergezicht zijn vriendinnen aantrekkelijk, het maakt gewoon geen f*ck uit.
Oud 30-05-2007, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 14:47 :
Roken ook. En het heeft alletwee consequenties, waardoor je toch kan besluiten het niet te doen.
Roken is helemaal niet intrinsiek lekker, maar dat is een andere discussie. Ik zie dat je nog maagd bent, dat verklaart in ieder geval een hoop, onder andere je naïviteit.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:55
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-05-2007 @ 18:19 :
...onder andere je naïviteit.
Hoezo naiviteit? Waarom zou ik zonder meer met een vriendin van me willen neuken? Neuken zal allemaal best lekker zijn enzo, maar dat wil toch niet zeggen dat je niet even stil kan staan bij de gevolgen? En het aan de hand daarvan niet te doen? Sorry, maar bij mij is de oerdrift ieder aantrekkelijk meisje maar te moeten neuken er al een beetje uit-geëvalueerd...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 18:55 :
Hoezo naiviteit? Waarom zou ik zonder meer met een vriendin van me willen neuken? Neuken zal allemaal best lekker zijn enzo, maar dat wil toch niet zeggen dat je niet even stil kan staan bij de gevolgen? En het aan de hand daarvan niet te doen? Sorry, maar bij mij is de oerdrift ieder aantrekkelijk meisje maar te moeten neuken er al een beetje uit-geëvalueerd...
Dat heb je dan verkeerd, mensen zijn stedelingen met de geest van holbewoners. En het gaat er bij mij echt niet in dat je niet met één van je aantrekkelijke vriendinnen seks wil als zij zich zou aanbieden. Tenminste, niet als je ook nog hetero bent. Maar goed, dat zal wel te maken hebben met het feit dat je nog maagd bent.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 18:26
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2007 @ 14:09 :
Oeh, als je niet zo veel zou fitnessen (...en nou ja, als we niet allebei bezet waren ) zou ik je versieren
Hahahaha, wat is daar nou erg aan? Ik dacht ooit van jou gelezen te hebben dat jij op ruggen viel. (Mijn vriendin gelukkig ook ) en laat dat nu m'n beste onderdeel zijn Fitnessen is goed voor een mens, en zo overdreven doe ik het niet meer sinds op kamers zit. Nog wel 4x per week, maar ik ben echt geen monsterlijk beest ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 23:03
Verwijderd
Offtopic:

Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 19:26 :
Hahahaha, wat is daar nou erg aan? Ik dacht ooit van jou gelezen te hebben dat jij op ruggen viel. (Mijn vriendin gelukkig ook ) en laat dat nu m'n beste onderdeel zijn Fitnessen is goed voor een mens, en zo overdreven doe ik het niet meer sinds op kamers zit. Nog wel 4x per week, maar ik ben echt geen monsterlijk beest ofzo
Ik blijf het een belachelijke sport vinden die mensen alleen maar doen om hun uiterlijk te verbeteren, hoe vaak ze zelf ook beweren van niet Ruggen zijn fijn, maar dan liever omdat iemand zwaar werk doet of klimt of roeit. Fitness is een namaaksport. Ugh!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 00:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 30-05-2007 @ 13:17 :
Huh, ik snap je niet. Ik ben inderdaad niet lelijk, en het schijnt inderdaad zo te zijn dat ik tof ben, ja. (Althans, dat zeggen ze, dat zeg je natuurlijk niet over jezelf). En ik ben inderdaad niet echt schuw of zo. Ik zet zonder teveel moeite iemand (dus ook leuke meisjes) op z'n nummer als-ie iets doms zegt. En ik hoor juist van mensen dat daar mijn 'kracht' licht. Waarom zou dat elkaar tegenspreken?
Dat vind ik opmerkelijk omdat het over het algemeen zo is dat mensen met dergelijke eigenschappen niet voortdurend gedumpt worden. Maargoed er kan meer aan de hand zijn. Sowieso ben je geen uitdaging voor die meisjes. Zie ook de beginpost. Mensen op hun nummer zetten als ze iets doms zeggen, wat moet ik daar onder verstaan? Geef eens een voorbeeld.

Overigens ben je wel degelijk een softe people pleaser..dat is nou eenmaal onvermijdelijk met mensen die dit over zichzelf vertellen: "Ik kan moet iedereen lachen, ik kan met iedereen goed overweg. Uit m'n vriendenkring zijn de helft meisjes. Ik kan goed met vrouwen omgaan. Ze komen vaak naar mij toe met problemen, of als ze ergens over willen praten." Vooral die laatste zin geeft te denken.

Het druipt ongeveer van je af dat je wanhopig op zoek bent naar een leuke vriendin. Niet voor niets vond je een meisje dat je drie weken kende 'fantastisch'. Je wil te graag.. stop daarmee...ze merken het..het zorgt ervoor dat ze zich ongemakkelijk voelen.

Vind een meisje je eenmaal leuk en is ze geïnteresseerd, wees dan een uitdaging. Zelfrespect, zelfbeheersing en zelfvertrouwen zijn de toverwoorden. Wil haar interesse blijven stijgen, dan moet je een uitdaging blijven, iets waar zij achteraan kan jagen. Een uitdaging blijf je alleen als je op beslissende momenten in staat bent om zelfbeheersing te betrachten, en dat kan weer alleen als je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt. Zelfvertrouwen heb je opzich wel..dus denk ever over zelfbeheersing na. Jij beweert dat het met dit laatste meisje van twee kanten kwam..ik denk dat jij op haar steeds reageren als een echt eenzame jongen.. je killde alle aantrekkingskracht.

Zelfbeheersing behelst in dit geval dat je haar in het onzekere laat over jou interesse in haar, en belangrijker, wat voor toekomst je met haar ziet. Jij mag haar zien als de fantastisch, zij is ongeveer net geïnteresseerd genoeg om te kijken wie je verder bent. Een meisje vertellen wat je van haar vind is waardeloos..complimenten ook..ze kent het allemaal al.

Dit vind ik ook vreemd..hoe kan ze tegen je hebben gezegt dat ze niks voelde, voordat er ook maar iets gebeurt was tussen jullie?

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 00:47.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 00:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2007 @ 00:03 :
Offtopic:

Ik blijf het een belachelijke sport vinden die mensen alleen maar doen om hun uiterlijk te verbeteren, hoe vaak ze zelf ook beweren van niet Ruggen zijn fijn, maar dan liever omdat iemand zwaar werk doet of klimt of roeit. Fitness is een namaaksport. Ugh!
Volgens mij heb jij best wel een oud/vekeerd beeld van fitness.
Oud 31-05-2007, 00:35
Vip3r
Vip3r is offline
Offtopic:
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2007 @ 00:03 :
Offtopic:

Dan begrijp jij nog niet veel van die sport En trouwens, wat is er namaak aan een flinke rug die je krijgt door het tillen van 160kg van de grond? Of jezelf omhoog trekt met 20kg aan gewicht aan je riem. Weinig neps aan.

Jij denkt teveel aan die standaard paupers, vol met tattoo's en oorbellen, die iedere avond van het weekend in de kroeg staan te patsen Al zou m'n uiterlijk niet meer veranderen als ik stopte met trainen, dan nog zou ik trainen. Het is gewoon de sport die het hem doet. Grenzen blijven verleggen, net als iedere andere sport.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 08:02
Verwijderd
[offtopic]
Citaat:
Vice schreef op 31-05-2007 @ 01:31 :
Volgens mij heb jij best wel een oud/vekeerd beeld van fitness.
Ssst!

Citaat:
Vip3r schreef op 31-05-2007 @ 01:35 :
Offtopic: Dan begrijp jij nog niet veel van die sport En trouwens, wat is er namaak aan een flinke rug die je krijgt door het tillen van 160kg van de grond? Of jezelf omhoog trekt met 20kg aan gewicht aan je riem. Weinig neps aan.

Jij denkt teveel aan die standaard paupers, vol met tattoo's en oorbellen, die iedere avond van het weekend in de kroeg staan te patsen Al zou m'n uiterlijk niet meer veranderen als ik stopte met trainen, dan nog zou ik trainen. Het is gewoon de sport die het hem doet. Grenzen blijven verleggen, net als iedere andere sport.
Offtopic:

Maakt me niks uit En ik denk niet aan paupers, ik denk aan die idiote fitnessers in het universitaire sportcentrum die daar voor hun raampje blokken de lucht in gaan trekken. Het is geen logisch beredeneerde afkeer, ik vind het gewoon stom.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 08:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Teveel blauw, te weinig ontopic.

Citaat:
Vergezicht schreef op 25-05-2007 @ 22:03 :
Ik begin het een beetje beu te geraken. Ik ben voor de 163784ste keer aan de kant gezet met de schitterende woorden: "ik vind je echt een toffe gast, maar ik voel niets".

Hoe komt dat toch? Ik ben niet lelijk. Ik kan moet iedereen lachen, ik kan met iedereen goed overweg. Uit m'n vriendenkring zijn de helft meisjes. Ik kan goed met vrouwen omgaan. Ze komen vaak naar mij toe met problemen, of als ze ergens over willen praten. Maar gelijk als ik wat interesse toon, is het afgelopen. Ik ben immers best een toffe gast, maar ze voelt niets.

Los van het feit dat ik dit meer dan beu ben (echt, ik kap er gewoon mee), snap ik ook niet waar het vandaan komt. Ik snap er geen biet van. Ben ik echt zo'n loser ofzo?
Oud 31-05-2007, 09:30
Melpomene
Melpomene is offline
Je moet gewoon een keiharde player worden
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 31-05-2007 @ 10:30 :
Je moet gewoon een keiharde player worden
dat word je niet, dat ben je
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:33
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 13:14 :
Vergeet wat vrouwen hier roepen. Zij zijn te naïef om te geloven dat de ladder theorie klopt. Ik bedoel, welke vrouw wil nu weten dat iedere vrijgezelle vriend die haar veel aandacht geeft haar eigenlijk gewoon wil neuken?

Geloof me, www.laddertheory.com klopt als een bus. Ik heb het getest, en het werkt als een tiet.

Ik was eerst ook iemand die op zo'n manier met vrouwen omging zoals jij nu doet. Toen ben ik het maar eens totaal anders gaan aanpakken.
Krijg je geld voor dat promotiepraatje?
Oud 31-05-2007, 20:05
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Magican schreef op 31-05-2007 @ 13:33 :
Krijg je geld voor dat promotiepraatje?
Was dat maar waar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 18:44
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
les 1: Leg de basis bij jezelf en vertrouw op je zelfredzaamheid zodat je in dit soort situaties altijd op jezelf kan terugvallen en niet te veel hier aan onder door gaat. En focus je niet te veel op alleen maar de liefde. Het leven heeft zoveel meer te bieden

En verder..ik weet hoe het is om het mee te maken. De afwijzing en daaruit voortkomende twijfel over jezelf. Maar ik weet inmiddels ook hoe het is om na al dat proberen en wachten toch voor al mijn (soms bijna weggeteerde) hoop en geduld beloond te worden. En ik weet eigenlijk wel zeker dat dat laatste ook jou gaat overkomen. Vooral omdat ik nog niet zolang geleden ook in die positie van twijfel heb gezeten.

Inmiddels heb ik al ruim 15 maanden een fantastische vriendin Dus hou je hoofd omhoog en hou moed.

(copy,pasta & up)
Oud 08-06-2007, 18:47
Vergezicht
Vergezicht is offline
(mij best, dan post ik hier even m'n verhaal. Dit is dus alles wat me dwars zit, en waarom ik me al bijna een half jaar kutter dan kut voel)

Ik had nog nooit een serieuze relatie gehad. Ook nooit echt de behoefte daartoe gevoeld, trouwens. Tot vorig jaar augustus. Toen werd ik ineens hels verliefd op een geweldig meisje. Ze wees me af. Dat is één van de pijnlijkste dingen die me ooit is overkomen.

Maar er is meer gebeurd. Met andere meisjes. Volgens diezelfde meisjes ben ik 'leuk' en 'best knap'. Maar keer op keer laten ze me keihard vallen. Nooit begint een meisje een gesprek tegen me. Ik moet altijd beginnen. Altijd ben ik degene die het eerste smsje verstuurd. O, alle meisjes reageren wel, daar niet van...

Totdat ik wat verder wil Al 3 meisjes in een half jaar hebben me daar alleen gelaten. Stuk voor stuk met kutexcuses ('daar ben je toch véél te lief voor', 'ik ben nog niet toe aan een relatie, het ligt aan mij, niet aan jou', 'Je bent echt een hele toffe gast, maar ik voel niets, sorry')

Wat is dat? Ik ben toch zo 'leuk, knap en grappig'? Alle meisjes reageren in eerste instantie goed, alles gaat prima. En dan gebeurd er weer zoiets.

Daar ga ik me zó enorm kut door voelen. Ik voel me gewoon enorm eenzaam. Ik al een half jaar constant huilerig, als ik alleen ben. Ik voel me gewoon zo ongeloofelijk eenzaam. Iedereen om me heen krijgt een vriendin. En bij mij houdt het na het eerste stadium altijd al op. Ik zit op het moment helemaal vast. Ik zit er helemaal doorheen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 08-06-2007 @ 19:47 :
Daar ga ik me zó enorm kut door voelen. Ik voel me gewoon enorm eenzaam. Ik al een half jaar constant huilerig, als ik alleen ben. Ik voel me gewoon zo ongeloofelijk eenzaam. Iedereen om me heen krijgt een vriendin. En bij mij houdt het na het eerste stadium altijd al op. Ik zit op het moment helemaal vast. Ik zit er helemaal doorheen.
En daar gaat het mis. Waar maak je je in hemelsnaam druk om? Je bent pas zéventien. Er loopt een gast rond op dit forum die pas op z'n zesentwintigste een relatie heeft gekregen. Veel mensen krijgen pas echt een serieuze relatie tegen de tijd dat ze verder gaan leren. En als je huilerig wordt en zo wanhopig graag een vriendin wilt 'dat je er helemaal doorheen zit' (guttegut zo leuk is het nou óók weer niet dat je er aan onderdoor gaat als je het niet al op je zestiendee bereikt hebt), dan kom je hoe dan ook niet echt interessant over.

Mocht het je troosten - zelfs het ei van onze klas (nou ja van het hele jaar), die de hele middelbare school met niemand gezoend heeft, was snel aan het daten toen hij op de universiteit kwam. Zelfde geldt voor een aantal minder sukkelige maar toch vriend- of vriendinloze klasgenoten - hele middelbare schooltijd waren ze alleen en die lopen nou óf te sletten, of te relatieën. Mijn vriendje was trouwens schijnbaar op de middelbare school vaak ook 'alleen een goede vriend', hij heeft het toen opgelost door met jongere meisjes te daten

En 'Je bent echt een hele toffe gast, maar ik voel niets, sorry' is geen kutexcuus, dat is gewoon eerlijk zijn.

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 19:29
Lotte
Lotte is offline
Over het algemeen hebben jongens die meteen hun interesse lieten blijken toch wel het meeste succes gehad bij mij uiteindelijk. Dat de overige aardige welwillende jongens niet leuk genoeg waren had verder niks met interesse tonen of niet te maken. Iemand kan nog zo leuk, lief en grappig zijn maar als daarbij verdere romantische gevoelens bij ontbreken is het snel over.

En ik was het helemaal eens met Vergezicht over de laddertheorie, enorm sterk verwoord

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 19:31
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:

En 'Je bent echt een hele toffe gast, maar ik voel niets, sorry' is geen kutexcuus, dat is gewoon eerlijk zijn. [/B]
Ok, die niet, maar "daar ben je toch veel te lief voor.." ? Dat toch echt wel...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 19:46
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
En als je huilerig wordt en zo wanhopig graag een vriendin wilt 'dat je er helemaal doorheen zit' (guttegut zo leuk is het nou óók weer niet dat je er aan onderdoor gaat als je het niet al op je zestiendee bereikt hebt), dan kom je hoe dan ook niet echt interessant over.
Ik ben geen zestien, maar (morgen) 18. Ten tweede zit ik er inderdaad even doorheen. Ik wordt namelijk steeds afgewezen, en ik ben steeds het broertje. En dat doet pijn, en daar maak ik me weldegelijk druk om. Dat is toch niet raar zeker?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 21:35
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 08-06-2007 @ 20:46 :
Ik ben geen zestien, maar (morgen) 18. Ten tweede zit ik er inderdaad even doorheen. Ik wordt namelijk steeds afgewezen, en ik ben steeds het broertje. En dat doet pijn, en daar maak ik me weldegelijk druk om. Dat is toch niet raar zeker?
Zorg ervoor dat je je niet teveel op dit alles fixeert. Want die fixatie zou een gevaarlijke vijand voor jou en je liefdesleven kunnen worden.
Oud 08-06-2007, 22:06
Vip3r
Vip3r is offline
Wat is dit voor gaytopic zeg. Je loopt de laddertheorie af te keuren, het zou niet kloppen. Terwijl jij hier degene bent die constant af wordt gewezen met het bericht "je bent als een goede vriend, meer niet". Prècies wat er in die theorie wordt genoemd. Ik vertel dat ik dit in het verleden heb gehad en mezelf anders ben gaan gedragen, en dat het idd suc6 had, maar meneer gelooft nog steeds dat het allemaal onzin is.

Wil je het niet proberen ofzo?

En dan ook nog eraan onderdoor gaan, terwijl je net 18 bent geworden. Dit is echt te slap voor woorden.

Gedraag je eens als een vent en ga je eens wat schofteriger gedragen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 22:07
Verwijderd
dramaqueen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 22:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Misschien moet je eens aan die meisjes advies vragen.
Oud 08-06-2007, 23:55
trophus
trophus is offline
Ik heb EXACT het zelfde meegemaakt in mijn jeugd.
Was single tot mijn 19e, toen eerste vriendin gehad.

Mijn ervaring: het komt uit de lucht vallen of het komt niet, daar doe je niets aan. Trek het je niet zo aan...

Kijk, ik snap dat je je eenzaam voelt, en dat je enormde deuken in je zelfvertrouwen oploopt door afwijzingen, maar om je hier over zorgen te gaan maken gaat je ook niet helpen. ZO beland je namelijk in een vicieuze cirkel:

Afwijzing-> zelfvertrouwen omlaag-> afwijzing omdat ze gebrek aan zelfvertrouwen mist-> zelfvertrouwen omlaag-> afwijzing vanwege gebrek aan interesse-> zelfvertrouwen omlaag etc. etc.

Het enige wat je kan doen is gewoon vragen of ze een keer iets met je willen drinken of picknicken of bioscoop of whatever.

Als het niet lukt: jammer, wacht tot er een ander meisje langskomt die je ECHT leuk vind (ga het niet proberen bij meisjes die je aantrekkelijk vind maar verder niets alleen omdat je een relatie wil, dat helpt je niets)

Als het je wel lukt: Leuk, ga met haar op die date, praat wat met haar over haar interesses en hobbies en dergelijke en als het klikt klikt het, anders, jammer, je kunt nog een date proberen met diegene maar succes is nooit gegarandeerd.

Een relatie bouw je op EN het moet uit de lucht komen vallen. Het gaat je moeite kosten maar je moet ook geluk hebben.
Succes dr mee, verlies je zelfvertrouwen niet en blijf gewoon cool en optimistisch.
Oud 09-06-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 25-05-2007 @ 22:03 :

Hoe komt dat toch? Ik ben niet lelijk. Ik kan moet iedereen lachen, ik kan met iedereen goed overweg. Uit m'n vriendenkring zijn de helft meisjes. Ik kan goed met vrouwen omgaan. Ze komen vaak naar mij toe met problemen, of als ze ergens over willen praten. Maar gelijk als ik wat interesse toon, is het afgelopen. Ik ben immers best een toffe gast, maar ze voelt niets.
Ff van te voren, k zeg absoluut niet dat je n wijf bent, maar als ik zo'n kerel tegen kom dan is het vaak dattie te gezellig en te vriendschappelijk met me omgaat om verliefd op te kunnen worden.

kweet niet wat je aan deze reactie hebt, maar misschien een puntje om over na te denken.

succes dr mee!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 15:51
Vergezicht
Vergezicht is offline
Hmm. Ik heb 'r (het meisje uit de startpost) gisteren gesproken (we hebben nog altijd veel contact). Ze was niet echt spraakzaam. En ineens kwamen de woorden "Wil je na de examens een keer wat gaan drinken?"

Dus we hebben afgesproken dat ze laat horen wanneer ze tijd heeft. Maar ik snap nu haar bedoeling niet helemaal. Ze heeft nog geen maand geleden een afspraak afgezegd i.v.m 'verschillende bedoelingen', en nu vraagt ze míj mee uit. Dit zal ze dus wel puur vriendschappelijk bedoelen?

Ik hoop alleen dat ze deze keer niet weer afzegt...

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 17:49
madelief21
madelief21 is offline
waarschijnlijk doe je het volgende fout: je handelt vanuit de gedachte dat je iets fout doet, dat ze je elke keer aan de kant gaan zetten daardoor en dat je hierdoor steeds minder kans maakt. Probeer je gedachte / overtuiging te doorbreken en kijk voortaan wat langer de kat uit de boom. Vrouwen hebben zoiets als een zesde zintuig voor wanhopige mannen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Je moet je eens een andere instelling aanmeten. Heel simpel. Alle vrouwen zijn kuthoeren (AVZK), dat is je motto. Dat er gewoon verschillende tegelijkertijd. Als je verschillende projecten hebt hangen beit het sowieso weinig als er 1 afketst.

Die jankerige wanhopigheid van je is wat je de das om doet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 18:29
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2007 @ 09:31 :

Jullie hebben daar gelijk in. Ik heb het met dit meisje afgeblazen, een paar dagen geleden. De afspraak is niet geweest. Maar we waren alletwee op hetzelfde feest. En in het begin deed ze 'gewoon' normaal en lief. Maar daarna werd ze steeds afstandelijker, en ging ze met andere jongens flirten. Toen ik er aan het eind van de avond vroeg 'ben ik irritant', sloeg ze een arm om me heen, en zij dat ze nog steeds 'lief' vond.

Dit, i.c.m de rest van de gebeutenissen:

- We spreken wat af
- Ze zegt af, wegens 'verschillende bedoelingen'
- Na een week of 3 wordt het contact weer wat intensiever
- Ze vraagt 'of ik een keer iets mee ga drinken'
- Ze vraagt dat nog een keer
- Ik ga er concreet op in door een tijd en datum te noemen

- Ze klapt dicht (?)
- En daarna dus dat gedoe op dat feest.

Het is een heel leuk meisje, en dat soort dingen almeer, maar ik begin me een beetje te irriteren aan de spelletjes die ze met me speelt. Want dat zijn het, als ze me keer op keer dit soort dingen flikt...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 21:26
trophus
trophus is offline
Kijk de curssusen van David DeAngelo gaat daar precies daar over in delen.
Oud 25-06-2007, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 11-06-2007 @ 09:31 :
Je moet je eens een andere instelling aanmeten. Heel simpel. Alle vrouwen zijn kuthoeren (AVZK), dat is je motto. Dat er gewoon verschillende tegelijkertijd. Als je verschillende projecten hebt hangen beit het sowieso weinig als er 1 afketst.
Wat hij zegt!

Ik ben het zelfs stiekum met zen motto eens.
En vrouwen willen idd geen jankerige en wanhopige man. Ze willen een echte kerel die weet wat hij wil. En als hij uitstraalt wat hij wil, komen die meisjes vanzelf wel..
Focus niet op één meisje, maar ga met meerdere uit, totdat je merkt dat het wederzijds is. Dan moet je met die andere stoppen en niet aan 't lijntje houden, want dat is ook wanhopig, en dat moeten we dus niet hebben.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 14:43
Daboman
Daboman is offline
Ik heb zo'n gevoel dat je op een bepaald moment niet goed weet wat je wilt. Okee, je wilt een relatie, maar wat verwacht je ervan? Dan kom je hoogstwaarschijnlijk niet onder een neukpatroon uit, maar je lijkt me vrij voorzichtig wat betreft neuken. En verder, op een bepaald moment begin je teveel na te denken waar het fout kan gaan en wat je ermee kunt verliezen. Sjah en dan is die leuke spontane toffe gozer ineens niet zo spontaan meer, want hij is bang dat het fout gaat...... En jep, dan gaat het fout. Focus je eens wat meer op wat je ermee kunt winnen.

Ik kan het weten, ik spreek uit ervaring. Oh en trek je niets aan van mensen die je zielig gaan noemen, die heb ik er ook zat gehad. Verspilde energie en bovendien moeten zulk soort mensen eens in de spiegel kijken. Mooie zelfvertrouwen booster.

Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 19:02
Twistingg
Twistingg is offline
Als een meisje zegt : Je bent een best knappe jongen en een toffe kerel maar ik wil niks met je, is gewoon de vriendelijke versie van, je bent een lelijke kerel en je bent gruwelijk irritant en ik wil niks met je.

Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 19:03
Verwijderd
slotje
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 19:33
Sade
Sade is offline
Citaat:
.KV schreef op 25-06-2007 @ 02:48 :
En vrouwen willen idd geen jankerige en wanhopige man. Ze willen een echte kerel die weet wat hij wil.
Klopt, maar om dan maar alle vrouwen als hoeren te zien is weer het andere uiterste natuurlijk...
Reageren

Regels voor berichten