Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2007, 18:37
Redhair
Redhair is offline
Als Lilith een keer lekker wil vloeken moet dat kunnen, vind ik. Met ziektes schelden (wat ik soms ook doe) is wat anders, maar vloeken moet kunnen. Al is het wat veel, maar als zij zo haar hart lucht.

Dankje Sidhe en Nijn*.
Ik heb net de slaapkamer veranderd want er zat een klein lek boven het bed kwam ik net achter. Nu is de slaapkamer nog lelijker maar goed, we slapen daar alleen dus het kan me niet schelen, we moeten er in september toch waarschijnlijk uit.
Oud 27-05-2007, 18:39
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 27-05-2007 @ 19:38 :
Ga huilen
Doe eens normaal.
Oud 27-05-2007, 18:40
Redhair
Redhair is offline
Aardig dan.
Oud 27-05-2007, 18:51
Missy
Missy is offline
Het is een klote eikel, simpel.
Oud 27-05-2007, 18:53
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik zie geen probleem in wat Lilith doet.

@Lilith, zo uit je fotoboek vind ik je ook helemaal niet lelijk hoor.

Ot; ik ben in een dansbui. En flirten is leuk
Oud 27-05-2007, 18:57
Ann
Ann is offline
jee wat een verdraagzaamheid weer zeg
Oud 27-05-2007, 19:29
IcedEarth
IcedEarth is offline
oh persoonlijk maken mij die scheldwoorden niet uit, ik was een beetje chagarijnig en erger me dan aan mensen die zeggen dat ze er uit zien alsof ze zwanger en lelijk zijn, terwijl het gewoon normale leuke meisjes zijn (ja ik heb wel eens foto's van je in een topic gezien!). Ik geloof er namelijk níks van dat je er in zo'n jurk uitziet als of je zwanger bent.
Oud 27-05-2007, 19:36
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 27-05-2007 @ 20:29 :
oh persoonlijk maken mij die scheldwoorden niet uit, ik was een beetje chagarijnig en erger me dan aan mensen die zeggen dat ze er uit zien alsof ze zwanger en lelijk zijn, terwijl het gewoon normale leuke meisjes zijn (ja ik heb wel eens foto's van je in een topic gezien!). Ik geloof er namelijk níks van dat je er in zo'n jurk uitziet als of je zwanger bent.
Je kan ook gewoon niets posten, natuurlijk, ik denk niet dat je post iets toevoegde . En hé, op zondagavond de stad in lopen als er Jazz is, is eigenlijk wel tof .
Oud 27-05-2007, 19:37
Sagana
Sagana is offline
Het was een perfecte nacht, echt heerlijk. <3 Eerst even gewerkt, dan even naar een ander café met een heel goede vriendin en dan terug. En dan met hem gekust. Echt perfect, ideaal.
Het was trouwens echt leuk met hem, haha. Al onze goede voornemens zijn helemaal verpest, idd... Maarja, ik wìl helemaal geen goede voornemens. Ik wil alleen hem.

Vanavond dus voor de derde nacht op rij weggaan. Eigenlijk moet ik leren, niet uitgaan, op tijd gaan slapen en op tijd opstaan (en níét om 7u of later in m'n bed liggen en pas rond 15-16u opstaan. ). Maar de examens zijn nog niet begonnen, 7 juni pas, dus nu mag ik mij nog even amuseren.
Oud 27-05-2007, 20:42
Little_lady
Little_lady is offline
ik weet niet hoe het komt of wat het is, maar het voelt alsof ik haar verlies. Alsof ze langzaam van me weg glijdt, door m'n eigen stomme dagdromerij. En omdat ik er de hele tijd over na zit te denken heb ik steeds meer het gevoel dat er iets niet klopt...

Deed ze vandaag nou zo raar, of ligt dat aan mij? We hadden niet zo'n lol als anders, maar ze had wel graag gewild dat ik meteen gekomen was. Er was geen overdreven blijdschap over het feit dat we de zooi weer opgelost hadden, terwijl dat toch eigenlijk zo belangrijk was.. Het gedag zeggen was maar een simpel gedag, ze vertelde iets aan iemand waarvan ik altijd dacht dat we dat als ons geheimpje zouden houden en zelfs over de mogelijkheid om morgen weer langs te komen was ze vrij stil... Maar foto's van het bouwval wilde ze maar wat graag zien. En ik? Ik zat maar uit het raam te turen, te kijken naar de grauwe lucht. Waarom kon ik nou niet gewoon laten blijken dat ik het fijn vond dat ik weer bij haar was en dat ik morgen graag weer kom maar dan met hond? Dat vindt ze leuk tenslotte.. Het is nu net of ik enkel voor de chocomel kom terwijl dat niet zo is, en het verdorie over 3 maanden al voorbij zal zijn als ik niet mag wat ik graag zou willen... En ik ben bang, bang om te huilen. Want ik merk dat ze het er moeilijk mee heeft om me los te moeten laten en met huilen maak ik dat vast alleen maar erger. Maar het zou zo goed zijn om eens met haar te praten over mijn verdriet, mijn verdriet om hem en haar en alles eromheen.. Maar toch ben ik bang, zucht... Ik weet het even niet meer. Alweer...

Misschien is treinen toch een optie, een dure welliswaar maar het is het eigenlijk wel waard. Of kan ik dat beter voor speciale gelegenheden gaan doen? Of kan ik beter geld sparen voor m'n rijbewijs en dat als ik straks 18 ben ik gewoon naar haar toe kan als ik dat wil? Misschien, misschien...
Oud 27-05-2007, 20:55
kroot
kroot is offline
Moeilijk he, opruimen! Ik ga nog maar gauw verder.
Niet gepruts met avondeten, maar dan hadden we bij de koffie vlaai en dat heb ik ook nog genomen, dus nu voel ik me er een beetje verrot over.
Oud 27-05-2007, 21:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-05-2007 @ 19:10 :
Welja.
Het lucht-je-hart-topic waar je niet eens je hart mag luchten.
je mag van mij alles luchten maar ik vind het persoonlijk erg vervelend als er in 3 zinnen allemaal gvd´s staan.. hoewel ik je heel goed begrijp.. begrijp mij niet verkeerd.
maar ik wilde alleen maar even mijn mening uiten.. verder mag je van mij alles eruit gooien..

*geeft een knuffel*
Oud 27-05-2007, 21:06
Verwijderd
Er konden idd wel wat minder scheldwoorden in.
Vooruit vooruit.

Maar de jurk blijft vreselijk.
Er gaat wat aan gedaan worden, maar ik vrees dat de stof er heel erg mooi uitzag toen de mevrouw t aan me liet zien, maar dat t niet echt werkt in het model wat ik wil.
Oud 27-05-2007, 21:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-05-2007 @ 22:06 :
Er konden idd wel wat minder scheldwoorden in.
Vooruit vooruit.

Maar de jurk blijft vreselijk.
Er gaat wat aan gedaan worden, maar ik vrees dat de stof er heel erg mooi uitzag toen de mevrouw t aan me liet zien, maar dat t niet echt werkt in het model wat ik wil.
das echt kut.. is een andere jurk een optie? of heb je toevallig een heeeeeeeele handige moeder/tante ofzo?
hoop dat er toch nog iets moois uitkomt..
Oud 27-05-2007, 21:50
rare kwast
rare kwast is offline
leuk hoor man, de succesverhalen van je nichtjes.. en weet je wat die doet? en die?
en die deed de musical awards en die gaat voor arts leren en die nou super he..
ja great mam, weet nu wel dat ik een mislukking ben..
ik heb over 2.5 dag weer geen baan meer, ben nog steeds depri, heb overal littekens staan, en ben 22 jaar zonder echt iets bereikt te hebben.
misschien toch tijd me in te ruilen?
Oud 27-05-2007, 21:52
Verwijderd
hele avond zowat KvK liedjes geluisterd op zon geweldige site
hihi
Oud 27-05-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 22:47 :
das echt kut.. is een andere jurk een optie? of heb je toevallig een heeeeeeeele handige moeder/tante ofzo?
hoop dat er toch nog iets moois uitkomt..
Mn moeder maakt de jurk ;x.

Ik hoop t ook.
Ze gaat m strijken en wassen, ofzo, hopen dat dat werkt.
En anders de jurk van mn zusje.

Maarja.. liever mn eigen jurk.
Oud 27-05-2007, 22:07
Redhair
Redhair is offline
Net belde J. weer, wat klinkt zijn stem anders. Zo rustig. Ik vertelde dat ik medicijnen gebruikte om de trek te verminderen, hij zei dat ik direct moest kappen. Geen troep slikken om andere troep niet te gebruiken. Eigenlijk heeft hij wel gelijk. Ik bewaar die pillen gewoon, als ik echt een keer trek heb slik ik er wel een, maar niet meer dagelijks.
Maar zijn stem, het is zo raar. Ik hoor echt de innerlijke rust, zo heb ik hem nog nooit gehoord. Ik wou dat hij terug was, voor het eerst mis ik hem echt. Ik wil zijn stem horen en naar hem kijken en hem zoenen. Nog twee weken, ik kan het best, nog twee weken. Dit is zo goed, dat hij daar zit, dat ik gestopt ben, het is zo goed. We hadden het veel eerder moeten doen, serieus afkicken. Nu ga ik even huilen, maar dat is niet erg. Ik mag best huilen, ik mag hem best missen. Ik ben blij dat hij daar zit maar ik mis hem wel.
Oud 27-05-2007, 22:09
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-05-2007 @ 23:03 :
Mn moeder maakt de jurk ;x.

Ik hoop t ook.
Ze gaat m strijken en wassen, ofzo, hopen dat dat werkt.
En anders de jurk van mn zusje.

Maarja.. liever mn eigen jurk.
mm had al zo een idee.. (omdat je het over stof had enzo) wel leuk!
maar je hebt toch nog ff de tijd? gaat vast goed komen.. laat het niet verpesten hoor!
Oud 27-05-2007, 22:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-05-2007 @ 23:07 :
Net belde J. weer, wat klinkt zijn stem anders. Zo rustig. Ik vertelde dat ik medicijnen gebruikte om de trek te verminderen, hij zei dat ik direct moest kappen. Geen troep slikken om andere troep niet te gebruiken. Eigenlijk heeft hij wel gelijk. Ik bewaar die pillen gewoon, als ik echt een keer trek heb slik ik er wel een, maar niet meer dagelijks.
Maar zijn stem, het is zo raar. Ik hoor echt de innerlijke rust, zo heb ik hem nog nooit gehoord. Ik wou dat hij terug was, voor het eerst mis ik hem echt. Ik wil zijn stem horen en naar hem kijken en hem zoenen. Nog twee weken, ik kan het best, nog twee weken. Dit is zo goed, dat hij daar zit, dat ik gestopt ben, het is zo goed. We hadden het veel eerder moeten doen, serieus afkicken. Nu ga ik even huilen, maar dat is niet erg. Ik mag best huilen, ik mag hem best missen. Ik ben blij dat hij daar zit maar ik mis hem wel.
ik heb zo een idee dat het niet werkt als je een keer trek krijgt en dan een pilletje neemt..
zelfde als dat je een pilletje neemt tegen epilepsie wanneer je denkt een aanval te krijgen..
je moet zorgen voor een spiegel in je bloed
Oud 27-05-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 23:09 :
mm had al zo een idee.. (omdat je het over stof had enzo) wel leuk!
maar je hebt toch nog ff de tijd? gaat vast goed komen.. laat het niet verpesten hoor!
vrijdag is mn gala ;x.

Mn moeder begon een beetje laat; de stof was er al vet lang.
Oud 27-05-2007, 22:13
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 23:10 :
ik heb zo een idee dat het niet werkt als je een keer trek krijgt en dan een pilletje neemt..
zelfde als dat je een pilletje neemt tegen epilepsie wanneer je denkt een aanval te krijgen..
je moet zorgen voor een spiegel in je bloed
Als dat zo is slik ik die medicijnen gewoon helemaal niet meer. De trek is toch vooral geestelijk, daar moet je gewoon overheen, daar moet je je tegen verzetten, niet met medicijnen.
Oud 27-05-2007, 22:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-05-2007 @ 23:12 :
vrijdag is mn gala ;x.

Mn moeder begon een beetje laat; de stof was er al vet lang.
ow.. das snel! is dan het eindexamen al klaar? (sorry lig er helemaal uit )
Oud 27-05-2007, 22:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-05-2007 @ 23:13 :
Als dat zo is slik ik die medicijnen gewoon helemaal niet meer. De trek is toch vooral geestelijk, daar moet je gewoon overheen, daar moet je je tegen verzetten, niet met medicijnen.
sorry dat ik er zo tegen in ga hoor.. (en me er mee bemoei) maar ik denk niet dat je die pillen zonder reden krijgt.. als het zonder ook kan waarom dan in eerste instantie er al mee beginnen?
overleg het tenminste met iemand zodat ze je misschien extra kunnen ondersteunen.
Oud 27-05-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 23:16 :
ow.. das snel! is dan het eindexamen al klaar? (sorry lig er helemaal uit )
Ja, vrijdag is t laatste examen, wiskunde a12.
Daarna om 17.30 bbq in de binnentuin.
En daarna om 21.00 uur een gala in een lokale dikso.
Oud 27-05-2007, 22:24
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 23:17 :
sorry dat ik er zo tegen in ga hoor.. (en me er mee bemoei) maar ik denk niet dat je die pillen zonder reden krijgt.. als het zonder ook kan waarom dan in eerste instantie er al mee beginnen?
overleg het tenminste met iemand zodat ze je misschien extra kunnen ondersteunen.
Iedereen bij Tactus, die instantie, krijgt die pillen bij een opname. Wel met vrije keus, je hoeft ze niet te slikken. In de kliniek slikte ik ze gewoon, samen met alle andere pillen. Nu las ik thuis al in de bijsluiter dat ze voor alcohol- en opiatenverslaafden zijn, en ik ben niet aan alcohol of opiaten verslaafd, dus ik hoor ze eigenlijk niet eens te slikken. Sinds ik thuis ben vergeet ik het steeds en heb er alleen vrijdag een geslikt, maar alle andere dag geen trek gehad, terwijl ik drie keer in de buurt van een joint ben geweest. Dus waarom nog wel slikken? Medicijnen zijn ook niet goed voor je, en als ik zonder die medicijnen geen trek heb, is dat toch alleen maar mooi.
Oud 27-05-2007, 22:28
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Exen zijn stom.
Oud 27-05-2007, 22:29
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-05-2007 @ 23:19 :
Ja, vrijdag is t laatste examen, wiskunde a12.
Daarna om 17.30 bbq in de binnentuin.
En daarna om 21.00 uur een gala in een lokale dikso.
damn wat gaat de tijd toch snel..
ik ga hopen dat het gaat lukken
Oud 27-05-2007, 22:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-05-2007 @ 23:24 :
Iedereen bij Tactus, die instantie, krijgt die pillen bij een opname. Wel met vrije keus, je hoeft ze niet te slikken. In de kliniek slikte ik ze gewoon, samen met alle andere pillen. Nu las ik thuis al in de bijsluiter dat ze voor alcohol- en opiatenverslaafden zijn, en ik ben niet aan alcohol of opiaten verslaafd, dus ik hoor ze eigenlijk niet eens te slikken. Sinds ik thuis ben vergeet ik het steeds en heb er alleen vrijdag een geslikt, maar alle andere dag geen trek gehad, terwijl ik drie keer in de buurt van een joint ben geweest. Dus waarom nog wel slikken? Medicijnen zijn ook niet goed voor je, en als ik zonder die medicijnen geen trek heb, is dat toch alleen maar mooi.
tuurlijk is het alleen maar goed!! maar ik hoop alleen dat het een goede keus is.. (en wat betreft de bijsluiter.. daar zetten ze vaak alleen de hoofddoelen in, de werking is vaak veel breder. net als een een pijnstiller als bloedverdunner maar goed)
ik denk dat jij het t beste voelt en weet waar je mee bezig bent. ben maar een buitenstaander en heb totaal geen idee hoe afkicken is (ja behalve van de medicijnen ben dus ook zeker geen voorstander)
heeeel veel succes iig
maar melden of overleg blijf ik verstandig vinden
Oud 27-05-2007, 22:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 22:50 :
leuk hoor man, de succesverhalen van je nichtjes.. en weet je wat die doet? en die?
en die deed de musical awards en die gaat voor arts leren en die nou super he..
ja great mam, weet nu wel dat ik een mislukking ben..
ik heb over 2.5 dag weer geen baan meer, ben nog steeds depri, heb overal littekens staan, en ben 22 jaar zonder echt iets bereikt te hebben.
misschien toch tijd me in te ruilen?
({) weet niet goed wat te zeggen, ken de hele situatie niet.
Maar jij bent geen mislukking omdat jij dat soort dingen niet bereikt...
Oud 27-05-2007, 22:36
Fantôme
Fantôme is offline
@ Lilith --> pm
Oud 27-05-2007, 22:42
Verwijderd
ha. niemand mag me, iedereen vind me raar of eng, en niemand wil met me omgaan
nu hoef ik me nergens meer zorgen om te maken
Oud 27-05-2007, 22:42
gewoonik
gewoonik is offline
vandaag ging niet goed, maar gelukkig (?) trek ik t me minder aan op de dag zelf dan. dan denk ik oke morgen is er weer een dag, morgen beter...
maar vaak de volgende ochtend trek ik t me ineens wel aan.
maar oké 'morgen is er weer een dag'
en nu echt, moet t weer even doorbreken..
Oud 27-05-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 23:29 :
damn wat gaat de tijd toch snel..
ik ga hopen dat het gaat lukken
Erg he ;x.
Een jaar geleden lijkt gisteren.
Oud 28-05-2007, 10:02
Gothic
Gothic is offline
Wieh vakantie Egypte is geboekt . Ik heb nu al zin, maar ik 'moet' eerst nog naar India, waar ik ook zin in heb. Alleen een beetje bang voor ben. Ik hoop zo dat het niet gaat tegenvallen en dat zij een realistisch beeld heeft van hoe India is, zover ik me dat kan voorstellen...

En ik wil volgend jaar alweer een andere reis maken. Echt de perfecte gevonden! Liefste maak ik hem gewoon ergens tussendoor

En nu leren. Geen zin, ben het zat. Het jaar is voor mij klaar. Maar eerst nog even 2 toetsen deze week, volgende week 1, dan 4 weken keihard werken, nog een toets, week vrij, nog een toets en dan ben ik pas klaar, bah!
Oud 28-05-2007, 10:07
Skilly
Skilly is offline
Ahh ik ben een tijdje niet gezellig bij me tante geweest. Gisteren hadden ze een feest en ik was gegaan. Het was zo gezellig. Me hele familie. Lekker lachen. ^_^ Ik moet maar weer eens vaker langs komen
Oud 28-05-2007, 10:13
Verwijderd
juistttt ik zet half 10 de wekker, en het is inmiddels kwart over 11 maar nog geen studieboek aangeraakt. Want neee ik krijg mezelf er gewoon nit toe aangezet. Ik ben volgens mij niet in staat om langer dan 10 minuten geconcentreerd te lezen of ik word alweer afgeleid door iets. Of het nou een liedje is, de buurtkinderen, mn konijn, telefoon of moeder. Het maakt niet uit, ik wil gewoon in de bieb leren maar die is dicht. Stomme pinksteren
Oud 28-05-2007, 10:41
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-05-2007 @ 11:13 :
juistttt ik zet half 10 de wekker, en het is inmiddels kwart over 11 maar nog geen studieboek aangeraakt. Want neee ik krijg mezelf er gewoon nit toe aangezet. Ik ben volgens mij niet in staat om langer dan 10 minuten geconcentreerd te lezen of ik word alweer afgeleid door iets. Of het nou een liedje is, de buurtkinderen, mn konijn, telefoon of moeder. Het maakt niet uit, ik wil gewoon in de bieb leren maar die is dicht. Stomme pinksteren
Same here.
Oud 28-05-2007, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 28-05-2007 @ 11:13 :
Same here... (ik ben in ieder gevaal niet de enige )

Ik zou echt gisteren en vandaag veel liever in de bieb gezeten hebben, maar ook hier is 'ie dicht.
Al met al gisteren nog redelijk wat gedaan en vanochtend de opgave die ik morgen moet inleveren gemaakt. Met wat smokkelen her en der, maar het loopt onwijs voor op het hoorcollege, dus dat is niet zo vreemd. De docent is ook niet erg hard bezig om een oplossing ervoor te zoeken, volgens mij .

Nu even lunchen, nog wat studeren, opruimen en hoop ik dat het vanmiddag gezellig wordt. Al ben ik wel veeel te gestresst om te genieten van dingen...

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 11:21.
Oud 28-05-2007, 11:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Argh, Pinksteren, wat is dat nu voor iets, ik moest gewoon drie kwartier op de bus wachten Hmpf

Morgen trouwerij, ik heb er zin in
Oud 28-05-2007, 11:44
Nebel
Nebel is offline
Waarom ben ik zo extreeeeeeem moe
Oud 28-05-2007, 11:50
rare kwast
rare kwast is offline
blegh, zo moe en weer die klote hoofdpijn..
Oud 28-05-2007, 12:13
Redhair
Redhair is offline
Zeven maanden zijn voorbij. Zeven maanden zonder mijn vader. Ik heb het gevoel dat ik het verwerkt heb. De dromen 's nachts, waar ik eerst zo veel last van had, zijn al een poos weg. Ik denk niet vaak meer aan hem, als ik aan hem denk voel ik me niet rot. Ik heb rust gevonden, de acceptatie is er. Ik voel me goed. Twee weken geen pep gebruikt, bijna twee weken niet geblowd, ik had verwacht dat het verrot zou zijn maar het voelt lekker, nuchter zijn. Ik voel me zo fijn, het is zo raar.
Waar is de chaos uit mijn hoofd gebleven? Door een week kliniek is de chaos gaan liggen, de storm. Het is gewoon weg, na jaren heb ik al bijna twee weken geen chaos meer in mijn hoofd. Een week opname en ik ben tot rust gekomen, zo absurd.
Oud 28-05-2007, 12:15
rare kwast
rare kwast is offline
ik haat vacature sites
Oud 28-05-2007, 12:26
Yana
Yana is offline
Super toch Redhair?

@OT:
Ik ben al sinds ik opgestaan ben aan het twijfelen wat ik nou moet doen. Ik moet eigenlijk nog compenseren, maar zo doorbreek ik mn vicieuze cirkel nooit.. dus misschien moet ik toch maar eten. Maar wat dan? En weet ik dat wel zeker? Dan val ik niet af.. Maar waarom moet dat eigenlijk? Ik weet, verstandelijk gezien, dat ik helemaal niet dik kán zijn. Wat wil ik nou eigenlijk met mn leven? Iedere dag kan ik opnieuw de keuze maken "het goede" te doen.. waarom stel ik die keuze dan steeds uit?
Oud 28-05-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 28-05-2007 @ 12:12 :
Same here... (ik ben in ieder gevaal niet de enige )

Ik zou echt gisteren en vandaag veel liever in de bieb gezeten hebben, maar ook hier is 'ie dicht.
Al met al gisteren nog redelijk wat gedaan en vanochtend de opgave die ik morgen moet inleveren gemaakt. Met wat smokkelen her en der, maar het loopt onwijs voor op het hoorcollege, dus dat is niet zo vreemd. De docent is ook niet erg hard bezig om een oplossing ervoor te zoeken, volgens mij .

Nu even lunchen, nog wat studeren, opruimen en hoop ik dat het vanmiddag gezellig wordt. Al ben ik wel veeel te gestresst om te genieten van dingen...
Ik heb nu 1 hoofdstuk gelezen, maari k wil er nog minstens 3 doen vandaag, en het is alweer bijna theetijd. Echt ik ben zooo niet goed bezig .
Oud 28-05-2007, 12:54
Nona
Nona is offline
Pfff, even stress. De computer wilde niet meer fatsoenlijk opstarten en ik kwam er maar niet achter waar het aan lag. En natuurlijk op een dag dat mijn vriend een late dienst heeft en ook niet met etenstijd terug is. Ik wil wel 's nachts aan mijn scriptie gaan werken hoor, maar het lijkt me gewoon zo onverstandig. Maar goed, hij had dus gewoon met de stroomvoorziening zitten kloten, dat kon wel weer opgelost worden.

En nu verder. Schrijven is gebeurd, mail 1 is gebeurd, nu mail 2 nog en een berg lezen. Mooi dan. Kom ik wel uit.
Oud 28-05-2007, 13:04
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha, ik ben vanochtend opgestaan om half 8, om te gaan hardlopen . Maar eh, stress nu want ik heb een beetje raar gepland dit weekend .
Oud 28-05-2007, 13:49
Verwijderd
Moeoeoeoeoeoeoeoeoe en verkouden. *kuchkuchhatsjie* Maar ik ga niet ziek worden want daar heb ik geen tijd voor. Oh en verder T&SOG (Therapie en studie ontwijkend gedrag).
Oud 28-05-2007, 13:58
Missy
Missy is offline
... Ik ben vandaag goed bezig met huiswerk. Boekverslag af, ANW af, M&O 100 begrippen af, paar sommen Wiskunde gemaakt (moet er nog 30), Duits geleerd, sammenvatting voor Economie gemaakt. Zo nog even Duits leren en Wiskunde afmaken.

Goed bezig zijn voelt goed.

Op dit moment - dat zal wel even zo blijven - kan mijn vader even de pot op. Overal commentaar op. Als ik zeg van: Het interesseert je ook zo veel, je vraagt er ook écht naar. Heb ik gelijk weer een grote mond. Wie is hier nu de puber?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten