|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben al te lang werkeloos waardoor er teveel tijd is voor wasted activiteiten. Ik ben een junk. ![]()
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb ik wel eens last van als ik achter de PC zit of een boek zit te lezen en dan drink ik half-onbewust elk half uur een kop koffie. Hmm en dan van die vage ever-so-lighte visuals waarbij het lijkt alsof m'n ogen ruiten zijn en het aan de buitenkant regen. ![]() Shit, nuchterheid doet rare dingen met je. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Gelukkig ben ik over 2 weken klaar met opleiding.. (Na de zomer start ik met een nieuwe deeltijdopleiding. Daarnaast wil ik ipv het fulltimedienstverband wat ik er nu op na houd, 30 uur per week werken... Dan heb je wat meer tijd voor studie en wasted toestanden.. En tijd om te leven... ![]() Ben je wel werkzoekende of dat niet zozeer? Komt natuurlijk niet aanwaaien
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat werk niet aan komt waaien durf ik te betwijfelen. Je CV op internet zetten werkt verdomd goed. Ik heb daar een reactie op gehad van de AH to go (weetjewel die stationswinkels) en daar heb ik afgelopen vrijdag een sollicitatiegesprek gehad. Helaas nog geen telefoontje terug gehad maar m'n gesprek liep iig een stuk beter dan de vorige.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Toen ik net over straat liepen kwamen er 2 soskoppen in een vette bak langsrijden die vroegen of ik wat wilde verdienen. :') |
||
|
|
|
|
MDMA, oftewel XTC zonder fratsen.
erowid forum let wel, bovenstaand verhaal betreft een klassiek gevalletje 'afdraaien', hetgeen eigenlijk alleen maar leuk is in een rustige en controleerbare omgeving óf als er iemand zo stom is zichzelf als kleuterleider op te werpen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(Bas; ik heb me ingeschreven voor PTP.. Die opleiding wordt bij Saxion gegeven... Kunnen we samen treinen <3 )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gelukkig is het wel redelijk rustig..(nouja dat kwartier dat ik de stad heb gezien vanuit de bus ) Ik kom zelf uit een boerengat en ik houd helemaal niet van die drukte en herrie..En sowieso vind ik het doodeng dus ik ben al lang blij dat het niet net als Rotterdam oid is :')
|
|
||
|
Citaat:
![]() Net terug uit fucking Zeeland. Moest met m'n ouders naar de verjaardag van m'n oma (aangezien het haar laatste weleens kon zijn). Ach, zo erg was het niet eens. Nu een rood wijntje drinken en daarna slapen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar volgende week heb ik als het goed is zelf een vriezer dus ze moeten nog maar even geduld hebben.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
welk kadaver had ook alweer d & a irc kanaal geregged op t.net?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() njah, normaliter kom je met raketten ook in space, dus het verschilt niet zo erg met jouw spaceraketjes
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() NP: Paw - Jessie Heldenlied. Ik heb Road Rash (PC versie) gedownload.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was gister high bij inland empire damn david lynch serieus damn
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic deel #75; RETRO TIME Verwijderd | 504 | 27-04-2010 15:17 | |
| Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic #76 - Can't touch this! wann | 499 | 31-01-2008 21:54 | |