Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2007, 22:09
Lethe
Lethe is offline
Lijkt me best lastig als je die angst hebt. Er zijn dan waarschijnlijk ook altijd wel mensen die je uitlachen of vinden dat je je aanstelt. Ik heb geen last van angst voor naalden, alleen bij de tandarts heb ik een aantal prikken gehad (in mijn tandvlees en gehemelte) om een tand en een kies te laten trekken. Dat vond ik een heel vervelend gevoel en als ik nog eens zo'n prik moet krijgen, zou ik van tevoren wel echt bang zijn. Maar dat is dan meer voor de pijn. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit; zijn jullie bang voor de pijn die gaat volgen of gewoon het idee op zich van een naald in je huid? Waarschijnlijk dat laatste.
Oud 29-08-2007, 17:16
Nebel
Nebel is offline
Ik ben voor geen van beiden bang denk ik. Het nare gevoel van de ervaringen die ik als kind heb gehad, meer de associatie met mijn operaties en ziekten zijn het die ervoor zorgen dat ik 'gek' word als ik geprikt moet worden...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:23
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
hahaha erg joh! ik val ook standaard flauw bij prikjes.
wat de dokter me aanraadde:
blijf een paar minuten liggen, of achteruit zitten. met je ogen dicht of via je neus in en via je mond uit puffen schijnt ook te helpen.
niet meteen willen opstaan na de "behandeling" of de prik. gewoon ff blijven liggen.
vooraf ff tegen de dokter zeggen, anders denkt de beste man dat er iemand een beroerte krijgt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten