Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2007, 23:47
Verwijderd
ik ben ooit gecyberdumped (maar ja, hij woonde in engeland)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2007, 03:58
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 23:28 :
Ja, ik had toen een muur waar iedereen altijd op schreef.. en toen schreef hij daar ook allerlei zielige dingen op.. "[zijn naam] is niet blij " en dat soort dingen. Ik keek er nog maanden tegenaan
Snappen mensen dan niet dat dergelijke acties echt totaal niet aantrekkelijk zijn en dat ze de kans (als die er al was) op weer bij elkaar komen dan totaal verknallen?

Ach ja... (o.a.) daarom is het ook een ex
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 11-06-2007 @ 04:58 :
Snappen mensen dan niet dat dergelijke acties echt totaal niet aantrekkelijk zijn en dat ze de kans (als die er al was) op weer bij elkaar komen dan totaal verknallen?

Ja, dat bevestigde mijn uitmaken wel nog eens heel erg. Een reden daarvan was ook dat ie me al-tijd vast hield en ik echt moest worstelen en smeken om 's morgens op te kunnen staan uit bed, omdat hij me altijd tegen ging houden ookal lagen we al 2 uur te knuffelen. En hij deed altijd heel debiel, maar als ik een beetje raar deed zei hij "doe niet, dat is niet charmant".

Er zijn toch ook wel een hoop reacties op uitmaken die echt kut zijn. Misschien moet dat ook een topic worden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:16
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-06-2007 @ 04:58 :

Waarschijnlijk maken ze het daarom zo uit
Oud 11-06-2007, 14:36
Princss
Princss is offline
nou na dat we geneukt hadden toen..

Nee. eh gewoon
'k maak het uit, je bent te perfect'
en weglopen
Oud 11-06-2007, 14:51
Verwijderd
ik ben een keer gedumpt via een mailtje maar dat ging niet helemaal goed.

ik had m'n mail die dag nog niet gelezen, en belde hem op of ik langs kon komen. hij vond het wel prima, en dacht dat ik die mail al had gelezen. nouja, ik had die mail dus nog niet gelezen en ik snapte er eerst helemaal niets van.

verder heb ik een keer iemand gedumpt via de telefoon, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling. ik voelde me toen zoooo kut dat ik perongeluk het hele verhaal er ineens uit gooide.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:48
Muchacha
Muchacha is offline
Na zijn surprisefeestje. Ik was door zijn vrienden uitgenodigd en hij bracht me achteraf naar huis. Toen ik wou uitstappen zei hij dat hij me iets moest vertellen. Toen maakte hij het uit. Ik vond het niet leuk dat ik nog een fototoestelletje had gekocht voor hem en heel de avond leuke foto's had getrokken van ons om daarna gedumpt te worden
Oud 11-06-2007, 16:25
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Een jongen heeft me een keer gedumpt door me twee weken te negeren (L). Hij had me geblokkeerd op MSN enzo.. haha dus ik dacht na twee week wel ok wat is hier aan de hand. Dus ging ik maar even langs bij zijn huis. . Wij even naar buiten toe, gesprek viel dood dus hij zegt dat hij weer naar binnen gaat. Terwijl hij het poortje in loopt, zegt ik: zeg dan dat het uit is!!! Roept 'ie over zijn schouder: OKE HET IS UIT! hashaahha en dat was de laatste keer dayt ik hem zag (L) achteraf erg jolig.
Oud 11-06-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 11-06-2007 @ 17:25 :
Een jongen heeft me een keer gedumpt door me twee weken te negeren (L). Hij had me geblokkeerd op MSN enzo.. haha dus ik dacht na twee week wel ok wat is hier aan de hand. Dus ging ik maar even langs bij zijn huis. . Wij even naar buiten toe, gesprek viel dood dus hij zegt dat hij weer naar binnen gaat. Terwijl hij het poortje in loopt, zegt ik: zeg dan dat het uit is!!! Roept 'ie over zijn schouder: OKE HET IS UIT! hashaahha en dat was de laatste keer dayt ik hem zag (L) achteraf erg jolig.
Haha, wat een laffe zak.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:10
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben 1x gedumpt door een ex van me waar ik toen al 2,5 jaar mee had en die maakte het uit tijdens een middagje shoppen , nadat ie me een cadeautje had gegeven voor onze vakantie. en toen meosten we nog een stuk terugfietsen en toen vertelde ie dat ie wel zin had om met andere meisjes te zijn etc. en hij heeft me nog 1 jaar lang bijna dagelijks gebeld om mij over zijn veroveringen te vertellen

Ik heb wel heel gemeen 1x iem. over de telefoon gedumpt, maar die woonde helemaal in enschede en toen ging ie keihard huilen, was wel zielig

En 1x heb ik iem. waar ik echt 3 weken mee had ofzo naar het station gebracht toen ie langs was geweest en toen ie in de bus stapte gilde ik nog net, "het is uit!" en toen ben ik heel hard weggefietst

en 1x had ik 3 maanden met iemand die zo'n klootzak bleek te zijn, maar zichzelf geweldig vond, dus die het neit accepteerde dat ik het uitmaakte, ook erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:20
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik ben ooit in een ver verleden gewoon een maand genegeerd etc, zelfs de deur werd niet open gedaan. Toen ben ik maar vanuit gegaan dat t uit was
Oud 12-06-2007, 11:27
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 12-06-2007 @ 11:10 :
Ik ben 1x gedumpt door een ex van me waar ik toen al 2,5 jaar mee had en die maakte het uit tijdens een middagje shoppen , nadat ie me een cadeautje had gegeven voor onze vakantie. en toen meosten we nog een stuk terugfietsen en toen vertelde ie dat ie wel zin had om met andere meisjes te zijn etc. en hij heeft me nog 1 jaar lang bijna dagelijks gebeld om mij over zijn veroveringen te vertellen
Wtf echt?
Wat een eikel zeg
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:27
Kitten
Kitten is offline
Even kijken:
- Over de telefoon, omdat ik echt niet 4 uur wilde reizen om het uit te maken
- Over de telefoon, omdat ze niet zomaar mijn kant op mocht reizen van haar ouders.
- In m'n gezicht, omdat ze vreemd was gegaan en terug wilde naar d'r ex. Eigenlijk kon ik d'r heel goed begrijpen, maar ik was verliefd (het ergste is dat mijn huidige vriendin mij een stuk jalourser aantreft dan ik vroeger was. Gelukkig snapt ze het en ben ik er gewoon open over als ik me ergens ongemakkelijk bij voel.)
Oud 12-06-2007, 11:35
Verwijderd
Een keer over de telefoon. Ik zeg de hele tijd dat dat kwam 'omdat het zo uitkwam', maar eigenlijk was ik gewoon te schijterig.
En nog een keer over de telefoon. Dat kwam omdat hij iin het buitenland zat en niet voor vrijdagavond laat thuis zou zijn. Wij zouden zaterdagmorgen op vakantie gaan, en ik zou hem dus niet meer zien. Hij wist dat ik twijfelde, en wilde het perse voor de vakantie weten. Toen ik hem belde werd hij ineens kwaad omdat hij geregeld had dat hij vrijdagmiddag misschien toch thuis zou zijn. Maar dat wist ik dan weer niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 12-06-2007 @ 11:10 :
En 1x heb ik iem. waar ik echt 3 weken mee had ofzo naar het station gebracht toen ie langs was geweest en toen ie in de bus stapte gilde ik nog net, "het is uit!" en toen ben ik heel hard weggefietst
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 11:44
Frustratie
Frustratie is offline
Ik ben wel eens gebeld door zijn beste vriend die de eer had mij te vertellen dat het uit was... Maar goed, toen was ik 14 en stelde het allemaal nog verdomd weinig voor.

In datzelfde jaar het zelf een keer met een jongen uitgemaakt over de telefoon, maar ook dat was geen serieuze boel.

Wat vervelender was, was toen ik laatst een gewone vriendin moest gaan vertellen dat de vriendschap niet meer werkte (voor zover die ooit gewerkt had) en dat er eigenlijk geen klik meer was en van mijn kant alleen nog maar irritatie. Het jammere was dat zij dat totaal niet zo voelde en dat ze 2.5 uur had moeten reizen voor het dumpgesprek (en daarna dus ook weer 2.5 uur terug terwijl ze zich niet zo goed voelde). Dus ja, ik snap dat ze me nu een ontzettend kutwijf vindt, maar het leek me ook niet echt netjes om een vriendschap te gaan faken.
Oud 12-06-2007, 12:15
juno
juno is offline
Vriendschap beeeindigen? Dat bloedt toch gewoon pijnloos dood?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 12:30
Verwijderd
Mijn exvriend belde gewoon eerst netjes op om te zeggen dat hij serieus met me wilde praten, toen had ik het meteen al door en heb ik de hoorn erop gesmeten, niet opgenomen toen hij terugbelde, na een halfuur ofzo naar hem toegefietst en toen was hij niet thuis, ging zijn zusje hem ophalen en hebben we na wat hysterisch gedoe van mijn kant afgesproken om elkaar een week niet te zien en dan te gaan praten. Na die week ontmoetten we elkaar in een cafe en daar hebben we twee uur lang over vanalles zitten praten behalve over ons, wat nog best gezellig was, maar het was wel duidelijk dat het uit was, hoewel dat dus nooit is uitgesproken.

Maar altijd mooi in dit soort topics, is het verhaal van een vriendin van mijn zus: zij belde haar vriendje op om het uit te maken:
- "Met mevrouw x"
* "Hallo met y, is z ook thuis?"
- "Nee, die is er niet, zal ik vragen of hij je terugbelt?"
* "Ehm, nee, zou u iets willen doorgeven?"
- "Ja natuurlijk, zeg het maar"
* "Ja het is uit"
en toen snel neergelegd
Ze was toen een jaar of 13.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 12-06-2007 @ 13:15 :
Vriendschap beeeindigen? Dat bloedt toch gewoon pijnloos dood?
Alleen als het voor beiden hetzelfde voelt. Als 1 iemand er niets meer in ziet, maar een ander blijft bellen/smsen/willen afspreken zul je toch moeten zeggen dat voor jou de vriendschap niet meer werkt.

Geloof me, er zijn zat mensen die de hints niet begrijpen als je het probeert te laten verwateren.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 14:05
George
George is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-06-2007 @ 13:30 :

Maar altijd mooi in dit soort topics, is het verhaal van een vriendin van mijn zus: zij belde haar vriendje op om het uit te maken:
- "Met mevrouw x"
* "Hallo met y, is z ook thuis?"
- "Nee, die is er niet, zal ik vragen of hij je terugbelt?"
* "Ehm, nee, zou u iets willen doorgeven?"
- "Ja natuurlijk, zeg het maar"
* "Ja het is uit"
en toen snel neergelegd
Ze was toen een jaar of 13.
Geweldig.

Toen ik 13 was heb ik m'n toen-vriendje waar ik een maand wat mee had en met wie ik niet eens gezoend had een paar weken min of meer genegeerd omdat ik niet wist wat ik ermee moest en gewoon onzeker was, toen heeft hij het maar uit gemaakt en was ik heul erg opgelucht. Enen toen ik 14 was heb ik het na 4 maanden over de telefoon uitgemaakt (op de avond dat ik sinterklaas zou gaan vieren met m'n vriendinnetjes ) omdat ik het in het echt niet durfde. Verder niet echt schandalige dingen gebeurd. Ik heb wel ooit iemand gehad met wie ik het vet graag uit wou maken (waarvan het sowieso nooit de bedoeling was iets met hem te krijgen trouwens) maar iedere keer als ik zei: 'Ik denk dat het niet werkt, blabla, misschien moeten we elkaar niet meer zien, blabla' geloofde hij het niet en durfde ik niet door te zetten.
Oud 12-06-2007, 17:08
Verwijderd
Nu herinner ik me opeens toch iets, maar goed, toen was ik nog heel jong

Ik was 11 en had 'verkering' met een jongen die ik heel leuk vond. Op een gegeven moment had ik een vriendin aan de telefoon om even bij te kletsen.
Zij: Ik heb trouwens ook aan A.J. doorgegeven dat het uit is tussen jullie.
Ik: Hè, hoezo?
Zij: Dat moest toch?
Ik: Nee, helemaal niet!
Zij: Oh, dan heb ik even een gespek met jou verward met een ander gesprek...
Ik: Oh...

Ik was zo overdonderd dat ik niet goed meer durfde te zeggen tegen hem dat ze het verkeerd begrepen had
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 12-06-2007 @ 18:08 :
Nu herinner ik me opeens toch iets, maar goed, toen was ik nog heel jong

Ik was 11 en had 'verkering' met een jongen die ik heel leuk vond. Op een gegeven moment had ik een vriendin aan de telefoon om even bij te kletsen.
Zij: Ik heb trouwens ook aan A.J. doorgegeven dat het uit is tussen jullie.
Ik: Hè, hoezo?
Zij: Dat moest toch?
Ik: Nee, helemaal niet!
Zij: Oh, dan heb ik even een gespek met jou verward met een ander gesprek...
Ik: Oh...

Ik was zo overdonderd dat ik niet goed meer durfde te zeggen tegen hem dat ze het verkeerd begrepen had
Hahaha, en wat vond die knul er van?

Als kind was ik trouwens ook al niet wreed genoeg. Nou ja, behalve dat ik op mijn achtste hard ontkende verkering te hebben gehad met ene H. op m'n zevende
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 00:25
Warsocket
Warsocket is offline
Ben nu verloofd maar in mijn vorige relaties heb ik het juist uit de dames moeten trekken.

(in studentencafe).
zij: kom je even mee, ik wil je iets vertellen
ik: ok
(wij lopen naar buiten)
ik: we zijn nu al 20 meter verder en je hebt nogsteess niets gezegd.
Zij; uh jah moeilijk
ik: wil je het uitmaken ofzo
zij: ja
ik: ik ga weer naar binnen mijn bier wordt warm

(en ja dat was niet expres lullig bedotl, maar ik heb er een kwaliteit voor om meiden te laten huilen als ze mij dumpen)
Oud 16-06-2007, 08:50
Verwijderd
Ik heb het eigenlijk allemaal face-to-face gedaan..

Mn eerste vriend wilde niet accepteren dat het uit was. Had hem vele malen verteld dat het zo niet meer ging, dat ik het niet meer leuk vond, dat er iets moest veranderen, en dat gebeurde niet. Ik liet steeds minder van me horen en op een gegeven moment werd ik verliefd op een ander, belde mn vriend op, hij kwam langs, ik vertelde het hem en hij rende keihard weg. Kreeg 2 weken later (valentijnsdag) een kaart van m waarin stond dat hij altijd van me zou blijven houden blabla.. toen hem maar nogmaals duidelijk gemaakt dat het over was en dat ik niets meer in hem / ons zag.

De vriend daarna begon steeds vager te doen, maar beweerde dat hij mij 'de eer' wilde geven om het uit te maken, 'voor mijn zelfbeeld'.

De rest waren allemaal scharrels, met wie het contact verwaterde, of die toch niet zo leuk waren als die nacht in de kroeg

Ohja, en de basisschool natuurlijk. Had 1 vriendje, van groep 3 tot groep 7 ofzo en toen kwam er een andere klas bij ons in de school (ruimte tekort etc) en toen werd hij verliefd op een meisje uit die klas, toen kwam zijn beste vriend met een briefje waar 100x sorry opstond en de woorden 'het is uit'. oja, en hij had ook bloemetjes getekend
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 10:53
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
hihi, leuke verhalen allemaal

bij mijn eerste vriendje (2 jaar) heb ik er meerdere malen over moeten doen om het uit te maken.. ik gok dat het in totaal 4 keer was, maar elke keer kon hij het niet accepteren en haalde me na weeeeetikniet hoelang praten toch weer over.. dan ging het weer even en dan weer niet. De laatste keer was over msn, omdat hij 3 uur van mij vandaan woonde en ik gewoon geen zin meer had in 'alsjebliefffttttt, geef me nog 1 kans ' *hangt om nek*.. gelukkig zei hij toen "het ging je gewoon om de vakantie" en blockte me (ik was namelijk net op vakantie geweest met zijn familie )

mijn laatste vriendje maakte het uit over de sms.. dat was wel ff schrikken, al trok ik het zelf uit hem. het vervelende was alleen dat ik drna niet meer zeker wist of hij het nou echt uit had gemaakt en ik dus nog een keer moest smsen voor bevestiging..

oh en op de basisschool natuurlijk, een vriendje van hem die naar mij toe kwam (we hadden al 5 dagen wat!) en die mij vertelde dat het uit was ik ben er nog steeds niet overheen
Oud 16-06-2007, 12:29
snoopy
snoopy is offline
oh ik herinner me net weer wat. Toen ik vier was had ik verkering met een jongen uit m'n klas. Was echt heel lief; hij was al bijna zes (!) en kon al veters strikken. Onze juf moest altijd heel veel veters strikken, maar hij strikte altijd de mijne. En we zouden later gaan trouwen.
Toen vertelde hij me heel verdrietig dat ie ging verhuizen en toen riep ik: 'Nou, dan gaan we ook niet trouwen hoor!'
Oud 16-06-2007, 17:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 16-06-2007 @ 12:29 :
oh ik herinner me net weer wat. Toen ik vier was had ik verkering met een jongen uit m'n klas. Was echt heel lief; hij was al bijna zes (!) en kon al veters strikken. Onze juf moest altijd heel veel veters strikken, maar hij strikte altijd de mijne. En we zouden later gaan trouwen.
Toen vertelde hij me heel verdrietig dat ie ging verhuizen en toen riep ik: 'Nou, dan gaan we ook niet trouwen hoor!'
Schattig!
Oud 16-06-2007, 18:19
Dvine
Dvine is offline
Uitgemaakt (in person) en daarna nog seksen met diegene uit medelijden
Oud 17-06-2007, 10:50
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben 'gedumpt' via de telefoon, maar dat vond ik eignelijk niet eens erg, was alleen verbaasd dat hij míj had gedumpt

Zelf heb ik het uitgemaakt, toen was ik 17, met mijn toenmalige vriend. Dat heb ik niet zo rottig gedaan denk. ben bij hem langsgegaan, heb het geprobeerd uit te leggen en er toen een punt achter gezet...
Oud 17-06-2007, 13:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik herinner me ook nog wat dingen van 'vroegah':

Tot ik een jaar of 7 was, was er een jongen die ik bijna elke dag zag, we speelden altijd buiten en vaak kwam ik bij hem thuis om op de nintendo te spelen en dan maakte z'n moeder appeltaart voor ons enzo. En als ik er een dag niet was kwam hij aanbellen om te vragen waar ik nou bleef.
Op een dag waren we gewoon buiten aan het spelen voor zijn huis, en toen kwam z'n vader naar buiten gestormd en zei dat ik nooit meer met zijn zoon mocht rondhangen en dat 'ie me nooit meer bij zijn huis wou zien. Ik weet nu nog steeds niet waarom en ik heb die jongen ook nooit meer gezien.
Mss omdat zijn vader marokkaans was en ik iets heb gedaan wat volgens hun niet netjes is ofzo? Ik weet het echt niet.

Oh ja, en er was ook een hele lieve turkse jongen waarmee ik, in Rotterdam, in de klas zat. Ik was al verhuisd, maar kwam nog regelmatig bij ons oude speeltuintje, omdat mijn oma daar woont.
Daar zag ik hem en hij vroeg of ik even mee wou komen. Toen vroeg hij, heel stilletjes, of 'ie me mss een kusje mocht geven, want hij vond me zo lief.
Ik riep toen heel hard 'Ewwww nee man! Gekkerd!'. Ik heb nog nooit iemand zo zielig weg zien lopen en ik voel me er nu nog wel een beetje schuldig over dat ik toen zo bot was. Maar hee, ik was 8 ofzo.
Oud 17-06-2007, 14:32
Nebel
Nebel is offline
Ik was al op weg naar hem toen ik een smsje kreeg dat ie me niet meer hoefte te zien.
Een ander 'vergat' dat ik zn vriendin was, ook al was dat ook nog maar 1 week zo, het was wel lullig.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 18:00
Blacksummers
Blacksummers is offline
Heb nogal veel uitgestoken van 14j - 17j leeftijd. Heel veel meisjes gekwetst en op domme manieren gedumpt zoals via sms, emails...

Op 17j leeftijd halfweg besefte ik dat ik fout bezig was en heb met iedereen goedgemaakt en goeie vrienden gebleven

Blacksummers
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 18:20
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-06-2007 @ 01:25 :
Ben nu verloofd maar in mijn vorige relaties heb ik het juist uit de dames moeten trekken.

(in studentencafe).
zij: kom je even mee, ik wil je iets vertellen
(wij lopen naar buiten)
ik: we zijn nu al 20 meter verder en je hebt nogsteess niets gezegd.
Zij; uh jah moeilijk
ik: wil je het uitmaken ofzo
zij: ja
ik: ik ga weer naar binnen mijn bier wordt warm

(en ja dat was niet expres lullig bedotl, maar ik heb er een kwaliteit voor om meiden te laten huilen als ze mij dumpen)
Geniaal!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 20:47
RainDrops
RainDrops is offline
Toen ik zei dat we moesten praten wilde hij niet dat zijn (beste?)vriend de kamer uitging. Dus die zat er bij terwjil ik het uitmaakte. Mijn ex reageerde heel kut, gillend dat het not done was en dat ik het niet meende. Toen hebben zijn (beste?)vriend en ik voor zijn neus zitten zoenen om het duidelijk te maken
Oud 17-06-2007, 21:36
Qimm
Qimm is offline
subtiel...
Oud 18-06-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
RainDrops schreef op 17-06-2007 @ 21:47 :
Toen ik zei dat we moesten praten wilde hij niet dat zijn (beste?)vriend de kamer uitging. Dus die zat er bij terwjil ik het uitmaakte. Mijn ex reageerde heel kut, gillend dat het not done was en dat ik het niet meende. Toen hebben zijn (beste?)vriend en ik voor zijn neus zitten zoenen om het duidelijk te maken
hoe kansloos
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 12:42
Verwijderd
Rottigste manier waarop (en waarom) ik ooit gedumpt ben:

Hij zat al serieus een half uur naast me op de bank te janken en ik maar vragen wat in godsnaam zijn probleem was. Hij wilde niks zeggen, ik moest raden

Ik raadde allereerst dat hij het uit wilde maken. Dat wilde hij eigenlijk niet, dus ik in de war. Uiteindelijk (nog een half uur janken en 5 sigaretten verder) raadde ik dat hij homo was en dat was correct.

En die idioot maar volhouden dat hij het niet uit wilde maken. Ik moest hem er toen van overtuigen dat hij het wél uit moest maken, omdat je geen relatie met een vrouw kunt hebben als je homo bent. Na veel verzet ging hij toch akkoord.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2007, 22:21
thegoodlife
thegoodlife is offline
Verhuizen, ander telefoonnummer nemen en niets meer laten horen.
Werkt perfect, totdat je diegene een halfjaar later weer tegenkomt. Dan krijg je alles 10x zo hard over je heen.
Maarja, ik vond t wel grappig.
Oud 18-06-2007, 22:48
Sooz
Sooz is offline
Ik had tijdens mijn hele basisschooljeugd een knipperlichtrelatie met een jongen uit mijn klas, we stopten altijd toffees en lieve briefjes met tekeningen bij elkaar in de jaszak of laatje, en na een maand ofzo vond ik altijd dat ik te weinig toffees kreeg en dan deed ik een onaardig briefje met "HET IS UIT!" in zijn jas of la, en een maand later was het dan weer aan en kreeg ik weer toffees. Yea ging het maar altijd zo!
Oud 19-06-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
NuncaMas schreef op 18-06-2007 @ 13:42 :
Rottigste manier waarop (en waarom) ik ooit gedumpt ben:

Hij zat al serieus een half uur naast me op de bank te janken en ik maar vragen wat in godsnaam zijn probleem was. Hij wilde niks zeggen, ik moest raden

Ik raadde allereerst dat hij het uit wilde maken. Dat wilde hij eigenlijk niet, dus ik in de war. Uiteindelijk (nog een half uur janken en 5 sigaretten verder) raadde ik dat hij homo was en dat was correct.

En die idioot maar volhouden dat hij het niet uit wilde maken. Ik moest hem er toen van overtuigen dat hij het wél uit moest maken, omdat je geen relatie met een vrouw kunt hebben als je homo bent. Na veel verzet ging hij toch akkoord.
Dat is echt bizar...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 03:07
terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh nou ik had eerst een vriendje maar toen werd ik verliefd op iemand anders en toen ging ik met hem lebberen en een paar dagen later maakte ik het uit en toen ging hij naar school met eyelinertraantjes, heel genant maar gelukkig kon ik het niet zien want ik spijbelde altijd een dag of wat later kwam hij huilend bij mij thuis 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET WE HOREN BIJ ELKAAR' en toen werd ik een beetje week en toen hebben we het weer goedgemaakt maar toen belde mijn oogappeltje van weleer 'GAAT ONZE DATE NOG DOOR?' en toen vluchtte ik snel de badkamer in 'JA HOOR' en de volgende dag stapte ik op de trein en toen ging ik bij SisterOfMercy 'logeren' en toen ik thuis kwam zat die arme jongen waar ik eerst iets mee had bij mijn moeder op de bank om haar te vertellen dat een ontzettende snol was of zo. Hij had een punt

Daarvoor had ik een vriendje, dat was de broer van mijn beste vriendin destijds en zij vond het helemaal niet leuk dus toen ging ze dingen verzinnen die hij over mij gezegd zou hebben en toen ging ik uit wanhoop maar met twee bezopen zwoele Fransmannen lebberen (we waren op vakantie) en toen werd ik per ongeluk verliefd op een van hen en later zei die vriendin dat het niet waar was wat ze gezegd had. HHIHIHI.

Ach nu ik toch bezig ben. Na het derde vriendje kwam een vierde en daar maakte ik het 399 keer mee uit omdat ik hem heeeeeeeel erg leuk vond maar hij het eigenlijk meer handig vond om met iemand te kunnen neuken wanneer hij maar wou en dat vond ik dan ook weer deprimerend dus ik hield mezelf maar voor 'IK VERDIEN BETER IK VERDIEN BETER WAAROM HOUDT HIJ NIET VAN MIJ BOEHOEHEO' en we waren altijd dronken maar ik bleef wel altijd bij hem slapen want ik kon hem niet weerstaan want ik vond hem nogal hitsig. Op een gegeven moment was het wel echt uit, anderhalve maand of zo en toen kreeg ik een nieuwe gast om mee te daten. Ik was nog altijd een zuiplap dus op een keer dronken 's ochtends na het uitgaan zei mijn ex 'huhuhu je moet langskomen huhuhuhu' en toen dacht ik 'nou ja zeg dat is een uur met de trein kom maar hier' en dat deed hij nog ook. Die middag kwam mijn nieuwe date en mijn ex en ik hadden samen nog boodschappen gedaan daarvoor hahiheih schandalig, volgens mij heeft hij het nog betaald ook. Dus toen had ik met twee verschillende personen seks op een dag, dat vond ik wel gaaf op dat moment (ik was weer dronken) maar nu schaam ik me diep want het is een ontzettend aardige vent Een paar dagen daarna heb ik het maar "uitgemaakt" met een e-mail waarin stond dat ik mijn ex maar niet kon vergeten

Vierde vriendje ging sowieso al niet zo lekka, was ook meer een """rebound""" (ja ja het hartenleed duurde heeeeeel erg lang) en op een gegeven moment gebeurde er iets stoms waarna we allebei blijkbaar zoiets hadden van UHU LAAT MAAR (hij was een LSD hippie en vergat zomaar een date en toen werd ik boos en toen werd hij boos omdat ik boos werd kgg) en toen hadden we zomaar geen contact meer en na zes weken kreeg ik een sms'je waarin stond 'ja sorry maar ik denk dat het beter is dat we uit elkaar gaan want je woont zo ver weg en dat werkt niet zo, ik hoop niet dat je boos bent!' RRRrrrrrright. Ik vind ook niet dat ik gedumpt ben want voor mij was het al zes weken uit.

Dan komen we nu bij mijn meest recente vriendje, het is nog aan maar volgens mij krijg ik over zes weken een sms'je Hij is heel hitsig maar hij is echt compleet geflipt maar hij zit dan ook elke dag rare goedjes te snuiven en is helemaal paranoide en hij mag geen van mijn vrienden, die zijn allemaal slecht voor me namelijk Hij is ook al binnen een week vreemdgegaan, heel knap. Vond het toen nog wel ok omdat hij toch zou emigreren, maar ging me toch wel aan hem... hechten of zo? Nu praat hij alleen maar poep op 'GOOGLETALK' (we kunnen niet bellen gelukkig, dat is te duur) dus ik mis hem ook niet meer echt. Zijn ex stalkt me dus ik hoop dat ze dit niet leest. Ik zou alleen al bij hem blijven om haar te zieken die trol Of niet, dit lijkt me eigenlijk een prima moment om mezelf weer single te verklaren, op naar de volgende psychopaat zullen we maar zeggen
Oud 21-06-2007, 08:17
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 21-06-2007 @ 04:07 :

Dan komen we nu bij mijn meest recente vriendje, het is nog aan maar volgens mij krijg ik over zes weken een sms'je Hij is heel hitsig maar hij is echt compleet geflipt maar hij zit dan ook elke dag rare goedjes te snuiven en is helemaal paranoide en hij mag geen van mijn vrienden, die zijn allemaal slecht voor me namelijk Hij is ook al binnen een week vreemdgegaan, heel knap. Vond het toen nog wel ok omdat hij toch zou emigreren, maar ging me toch wel aan hem... hechten of zo? Nu praat hij alleen maar poep op 'GOOGLETALK' (we kunnen niet bellen gelukkig, dat is te duur) dus ik mis hem ook niet meer echt. Zijn ex stalkt me dus ik hoop dat ze dit niet leest. Ik zou alleen al bij hem blijven om haar te zieken die trol Of niet, dit lijkt me eigenlijk een prima moment om mezelf weer single te verklaren, op naar de volgende psychopaat zullen we maar zeggen
ik denk dat jullie goed bij elkaar passen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 14:18
dallie
dallie is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 17-06-2007 @ 15:32 :
Ik was al op weg naar hem toen ik een smsje kreeg dat ie me niet meer hoefte te zien.
Een ander 'vergat' dat ik zn vriendin was, ook al was dat ook nog maar 1 week zo, het was wel lullig.
Vergeten? WTF?

Ik ben een keer gedumped door de moeder van een meisje. Beat that
Oud 21-06-2007, 15:21
Verwijderd
op de basisschool had ik een dag of 5 met een jongen. Toen kwam mijn (toen) beste vriendin me vertellen dat hij het uit wilde maken en dat het slimmer was als ik het eerder deed dan hem. Ik had geen verstand van relaties (nu nog steeds niet )en goedgelovig dat ik was ging ik dus naar hem toe en zei: ik maak het uit. Hij keek me zo aan en zei: oke, is goed.

De volgende dag had hij met m'n beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 16:47
dallie
dallie is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 21-06-2007 @ 16:21 :
op de basisschool had ik een dag of 5 met een jongen. Toen kwam mijn (toen) beste vriendin me vertellen dat hij het uit wilde maken en dat het slimmer was als ik het eerder deed dan hem. Ik had geen verstand van relaties (nu nog steeds niet )en goedgelovig dat ik was ging ik dus naar hem toe en zei: ik maak het uit. Hij keek me zo aan en zei: oke, is goed.

De volgende dag had hij met m'n beste vriendin.
Shit man, wat een naarling
Oud 21-06-2007, 22:40
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
botervleug schreef op 17-06-2007 @ 19:20 :
Geniaal!
ja zon andere geniale actie van mij

Zij belt op
Zij: dit dat moeilijk etc
Zij: ik wil het uitmaken
Ikk
*stilte*
Ik: Is er verder nog iets of zijn we klaar?
*gehuil*
Ik: ja euh oeps sorry
*ophang*

toen naderhand kwam ik er achter dat dat toch niet de meest tactische opmerking was om de stilte te doorbreken.
Oud 22-06-2007, 00:06
kadesh
kadesh is offline
Mn 1e vriendje nam me mee naar zn familie en heeft me echt aan de héle familie voorgesteld. Was echt een kutweekend, want het waren echt stomme mensen. In datzelfde weekend, op zondag geloof ik, maakte hij het uit. WTF? Heel dat martelweekend voor NIKS. En het leek wel of hij eerst nog ff met me wilde pronken voordat ie me ging dumpen . Hoerrrrr
Oud 22-06-2007, 10:03
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Dumpbrief (zakelijk)

Naam en Adres van je toekomstige ex:
.......................
.......................
.......................
.......................

Hier je eigen naam en adres:
.......................
.......................
.......................
.......................

Plaats en Datum

Betreft: stopzetting

Geachte Relatie,

Hierbij wil ik per direct, en dus met onmiddelijke ingang, onze relatie opzeggen.
Over deze beëindiging kan niet gecorrespondeerd worden.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hoogachtend,

Zet hier je eigen naam nogmaals
Oud 22-06-2007, 14:41
Alistar
Alistar is offline
Mijn ex en ik woonden een stukje uit elkaar (ik Den Haag, hij Bussum)dus hadden we vooral mail contact. Op een gegeven moment zei hij dat hij nog steeds veel gevoelens had voor een ander meisje waar hij voor mij verliefd op was, en dat zijn gevoelens voor mij minder werden.
Toen zei hij ook nog doodleuk dat hij het er met mij over wilde hebben maar niet over de mail, maar face-to-face. Alleen zouden we elkaar pas 2 weken later zien. Dus ondertussen was het eigenlijk al uit (niet officiëel) en hij zat ook al te vertellen dat hij met dat meisje op vakantie ging enzo, maar hij wilde het persé niet gewoon over de mail uitmaken
Omdat m'n ouders rond die tijd uit elkaar gingen, werd m'n gevoel daardoor vooral in beslag genomen, dus toen ik hem zag na 2 weken en hij zei dat hij niet verder wilde, had ik zoiets van: 'Ja, ik eigenlijk ook niet, het is wel goed zo'. Het gevoel was of verdoofd of al aan het verdwijnen.
Vond die 2 weken wachten achteraf erg zonde van m'n tijd.

Ik heb het ook een keer uitgemaakt met iemand in de bibliotheek. Hij vroeg: 'Heeft het zin om te vragen of je het nog een keer wil proberen?'
Ik met een stralende lach: 'Nee sorry, dat heeft geen zin'
Was wel lullig, maar ik had helemaal geen zin meer in hem, dus ik had me er min of meer op verheugd om het uit te maken. Zat ook helemaal stralend op de fiets naar huis.
Toen hij ook nog zei dat hij het er met vrienden over had gehad dat hij misschien maar eens met mij naar bed moest ( ), had ik meteen zoiets van 'pff, net op tijd'
Reageren

Regels voor berichten