Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar heb nu een vet grote nieuwe en een dvd recorder.. hoppaaaaaaaaaa ow en seizoen 5.1 op dvd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
zodra ik die auto zag had ik al een vaag gevoel... iets zit niet goed
|
McLeod's Daughters wordt op dit moment niet meer op de zaterdagavond uitgezonden, maar doordeweeks om 19.00 uur. De reden hiervan is dat onze uitzendrechten voor de nieuwe afleveringen pas vanaf 2008 ingaan. Seizoen 6 zal vanaf half februari 2008 in zijn geheel worden uitgezonden van maandag t/m vrijdag, met aansluitend vanaf april alle 32 nieuwe afleveringen van seizoen 7. Ook daar heeft NET 5 pas recht op vanaf april 2008. Omdat we veel reacties hebben gekregen van kijkers die de eerste seizoenen niet hebben gezien, is besloten om de serie in zijn geheel te herhalen.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het leuk dat het weer komt! Ik vond het ook leuk toen het een tijdje vroeg in de avond kwam, maar ineens werd dat omgegooid voor zoiets stoms als de 1000ste keer Charmed en die andere serie.
Maar ik heb het niet zover gezien geloof ik, dus ik hoop wel dat ik het kan volgen! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
DVD's kopen, deel vier. DanielC | 500 | 11-08-2007 20:45 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb je net gekocht? #3 DanielC | 500 | 27-02-2007 17:51 | |
Lifestyle |
Confessions lifestyle. Tom Violence | 332 | 10-04-2006 11:55 | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 |