Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat eerste begrijp ik, dat tweede niet ![]() Citaat:
Voor jou is het dus gewoon eerlijk zijn? ![]() Citaat:
Uiterlijk is wel het eerste waar mensen naar kijken voordat ze op iemand afstappen, en das logisch. En wat ik wil zeggen is dat het voor jou op dat punt geen probleem moet zijn om contact met iemand te krijgen. Of ze je verder leuk vinden heeft inderdaad niets met je uiterlijk te maken, maar de eerste stap voor een meisje wordt echt niet tegengehouden door jouw uiterlijk want zo vreselijk is het niet ![]() Citaat:
Citaat:
Hmmz dit vinnik dan weer een mindere opmerking. Ik ben namelijk gewoon geinteresseerd, misschien is het zelfs wel zo dat ik ook bij jóu de ziekelijke neiging heb om je te helpen, voor zover ik dat kan, haha, want ik heb dat eigenlijk bij iedereen die met (in mijn ogen) een probleem zit.. Hmmz.. ![]() Citaat:
Anorexiapatienten weten ook dat ze fout bezig zijn maar hun gevoel vertelt ze dat ze zich moeten uithongeren. Maakt dit het goed? Nee. Dus dat is echt een stom excuus. Hoewel ik ook altijd gevoel als uitgangspunt neem, dus op die manier kan ik jouw handelen ook wel begrijpen. Misschien moet je die angst eens wegzetten en gewoon met iemand in contact (proberen te) komen. Kijk want ik wil nu contact met je, en voor hetzelfde geld was ik vrijgezel en zou ik gigantisch goed met je kunnen praten enzow.. (ik lul maar wat hoor).. Maar jij weigert dat contact van tevoren al.. wat ik wil zeggen is dat je sowieso alles wel misloopt als je je zo gedraagt, wie weet wat er allemaal al 'had kunnen zijn'.. Eerdere ervaringen zijn wel een motivatie voor je keuzes, maar dit wil niet zeggen dat jouw keuzes ook juist zijn. Probeer eens voor jezelf te kiezen, want ik kan je zeggen dat je dat op deze manier niet doet. Citaat:
En je hoeft echt niet meteen je hele leven op tafel te gooien, maar zoiets moet je rustig opbouwen.. Begin gewoon heel laag en ga het opbouwen. En je hoeft echt niet meteen vriendschappen te maken en liefdes te krijgen.. ook al doe je het alleen even voor afleiding en voor je plezier ofzow.. Probeer het nou gewoon ![]() Zolang je die angst houdt zul je de 'liefde van een fijne meid' nooit bereiken, alleen omdat je jezelf dat niet toestaat.. Naja als je je toch bedenkt. Mijn emailadres en ICQ-nummer staan in mijn info en nee, ik stuur geen spamgroepjes op je af, en maak anders van mijn part en speciaal MSN-emailadres aan, zodat ze je echte adres sowieso niet kunnen weten ![]() Maargoed, het is laat, ik ga er weer eens vandoor, Doeg! |
![]() |
|||||||||||||
Citaat:
weet wat ik moet zeggen, en wat dat betreft liever mail. Citaat:
van uitlaat klep. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() -Desecrator
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 15:03 | |
De Kantine |
meest foute openingzinnen ooit?? moizelf | 63 | 27-05-2003 09:41 | |
Liefde & Relatie |
slechtste x-->lianne<--x | 21 | 22-04-2003 19:55 | |
Liefde & Relatie |
60 openingszinnen/versiertrucs voor ons mannen Mark | 49 | 08-04-2003 06:46 |