Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Nee. Want via internet hoef je je niet voor te doen zoals je bent,
personen kunnen in de werkelijkheid dus eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Dat hoeft niet per se.

Maar goed, 't is jouw keus. Gelukkiger word je er niet van echter..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 19:52
Verwijderd
@Desecrator

Ik vraag me ook af waarom mensen van het forum jou geen mail mogen sturen

Ik wilde je namelijk mailen omdat ik wel eens met je wil praten over MSN ofzow. Want ik ben echt benieuwd naar jouw verhalen, ook al gaat het me niets aan. Ik vind het namelijk wel erg extreem dat je je van elke vorm van contact afsluit en dat je door je eigen toedoen zielig gaat zitten doen op een forum.

Ik heb ook jouw foto gezien en in contact komen met meisjes moet voor jou écht geen moeilijke opgave zijn. Ga voor de gein eens in een disco staan en dan weet ik zeker dat er meisjes zien die op z'n minst met interesse naar je kijken. En nou weet ik wel dat je niet zo'n 'sletterig huppelkutje' wil ofzo, het was ook maar een voorbeeld.

Het hoeft echt niet zo te zijn als jij de situatie schetst. Daar heb jezelf de meeste zeggenschap over. Als jij je zo terughoudend gedraagt ga je inderdaad niet veel mensen (meisjes) ontmoeten met wie je eventueel een vriendschap, en misschien zelfs meer, kunt opbouwen..

Ik wilde dus eigenlijk wel met je praten want ik heb echt interesse in wat er allemaal in jou omgaat. Ik 'volg' je al een tijdje en volgens mij zit jij met dat neerhalende gedoe jegens jezelf alleen maar voor jezelf te bewijzen hoe slecht en lelijk jij wel niet bent, terwijl dat allemaal onzin is.

Nouja, je hoeft niets, en ik zal er niet van wakker liggen als je me niet wil spreken (dat komt me wel vaker voor hoor ), dus ik ga er dan maar niet op rekenen dat ik je ooit te spreken krijg.. Als je maar onthoudt dat je zelf meer in te brengen hebt dan je denkt. Als je lekker spontaan bent en je openstelt voor contact, zal je echt niet zo eenzaam en alleen blijven als je nu (zegt dat je) bent. En dan zal ook blijken dat meisjes best wel interesse voor je kunnen hebben

Maargoed, anyway, succes met alles dan maar
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:31
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ik vraag me ook af waarom mensen van het forum jou geen mail mogen sturen
Omdat ik geen zin heb in slimme spam bedrijfjes die mail adressen achterhalen via forum profielen.

Citaat:

Ik wilde je namelijk mailen omdat ik wel eens met je wil praten over MSN ofzow.
Ik heb geen MSN en ook geen ICQ

Citaat:

Ik vind het namelijk wel erg extreem dat je je van elke vorm van contact afsluit en dat je door je eigen toedoen zielig gaat zitten doen op een forum.
Ik zie het absoluut niet als zielig doen. Ik weet namelijk donders dat ik het allemaal aan mezelf te danken heb. Typisch gevalletje
van ESDB dus. En met die mensen heb ik nooit medelijden, dus
ook niet met mezelf.

Citaat:

Ik heb ook jouw foto gezien en in contact komen met meisjes moet voor jou écht geen moeilijke opgave zijn. Ga voor de gein eens in een disco staan en dan weet ik zeker dat er meisjes zien die op z'n minst met interesse naar je kijken.
Bij het aantrekkelijk zijn komt wel meer kijken dan alleen uiterlijk.

Citaat:

Het hoeft echt niet zo te zijn als jij de situatie schetst. Daar heb jezelf de meeste zeggenschap over. Als jij je zo terughoudend gedraagt ga je inderdaad niet veel mensen (meisjes) ontmoeten met wie je eventueel een vriendschap, en misschien zelfs meer, kunt opbouwen
Als je maar vaak genoeg lullig behandeld wordt, dan bouw je van zelf een Berlijnse muur op.

Citaat:

Ik wilde dus eigenlijk wel met je praten want ik heb echt interesse in wat er allemaal in jou omgaat.
Maak je een studie van apart gestoorden dan ?

Citaat:

Ik 'volg' je al een tijdje en volgens mij zit jij met dat neerhalende gedoe jegens jezelf alleen maar voor jezelf te bewijzen hoe slecht en lelijk jij wel niet bent, terwijl dat allemaal onzin is.
Dat weet ik ook wel, alleen mijn gevoel verteld me wat anders.

Citaat:

Als je lekker spontaan bent en je openstelt voor contact, zal je echt niet zo eenzaam en alleen blijven als je nu (zegt dat je) bent.
Laat ik voor zo'n houding nou net de liefde van een fijne meid nodig hebben.

-Desecrator
Oud 20-07-2002, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

Omdat ik geen zin heb in slimme spam bedrijfjes die mail adressen achterhalen via forum profielen.
Ik heb geen MSN en ook geen ICQ

Dat eerste begrijp ik, dat tweede niet

Citaat:
Ik zie het absoluut niet als zielig doen. Ik weet namelijk donders dat ik het allemaal aan mezelf te danken heb. Typisch gevalletje
van ESDB dus. En met die mensen heb ik nooit medelijden, dus
ook niet met mezelf.

Voor jou is het dus gewoon eerlijk zijn?

Citaat:
Bij het aantrekkelijk zijn komt wel meer kijken dan alleen uiterlijk.

Uiterlijk is wel het eerste waar mensen naar kijken voordat ze op iemand afstappen, en das logisch. En wat ik wil zeggen is dat het voor jou op dat punt geen probleem moet zijn om contact met iemand te krijgen. Of ze je verder leuk vinden heeft inderdaad niets met je uiterlijk te maken, maar de eerste stap voor een meisje wordt echt niet tegengehouden door jouw uiterlijk want zo vreselijk is het niet

Citaat:
Als je maar vaak genoeg lullig behandeld wordt, dan bouw je van zelf een Berlijnse muur op.
Maar niet iedereen is hetzelfde..

Citaat:
Maak je een studie van apart gestoorden dan ?

Hmmz dit vinnik dan weer een mindere opmerking. Ik ben namelijk gewoon geinteresseerd, misschien is het zelfs wel zo dat ik ook bij jóu de ziekelijke neiging heb om je te helpen, voor zover ik dat kan, haha, want ik heb dat eigenlijk bij iedereen die met (in mijn ogen) een probleem zit..
Hmmz..

Citaat:
Dat weet ik ook wel, alleen mijn gevoel verteld me wat anders.

Anorexiapatienten weten ook dat ze fout bezig zijn maar hun gevoel vertelt ze dat ze zich moeten uithongeren. Maakt dit het goed? Nee. Dus dat is echt een stom excuus. Hoewel ik ook altijd gevoel als uitgangspunt neem, dus op die manier kan ik jouw handelen ook wel begrijpen.
Misschien moet je die angst eens wegzetten en gewoon met iemand in contact (proberen te) komen.
Kijk want ik wil nu contact met je, en voor hetzelfde geld was ik vrijgezel en zou ik gigantisch goed met je kunnen praten enzow.. (ik lul maar wat hoor).. Maar jij weigert dat contact van tevoren al.. wat ik wil zeggen is dat je sowieso alles wel misloopt als je je zo gedraagt, wie weet wat er allemaal al 'had kunnen zijn'..

Eerdere ervaringen zijn wel een motivatie voor je keuzes, maar dit wil niet zeggen dat jouw keuzes ook juist zijn. Probeer eens voor jezelf te kiezen, want ik kan je zeggen dat je dat op deze manier niet doet.

Citaat:
Laat ik voor zo'n houding nou net de liefde van een fijne meid nodig hebben.

-Desecrator
Het enige dat je voor zo'n houding hoeft te doen is MSN installeren en iemand toestaan om contact met je te nemen, want er zijn vast nog wel meer van die idioten als ik, die zomaar iemand willen toevoegen omdat ze interesse in die iemand hebben.
En je hoeft echt niet meteen je hele leven op tafel te gooien, maar zoiets moet je rustig opbouwen..
Begin gewoon heel laag en ga het opbouwen. En je hoeft echt niet meteen vriendschappen te maken en liefdes te krijgen.. ook al doe je het alleen even voor afleiding en voor je plezier ofzow..

Probeer het nou gewoon Ik word zo verdrietig als mensen zo'n fout beeld hebben van de wereld en zichzelf daarom gaan afsluiten, terwijl ze niet weten wat ze missen.. Mjah, kies toch eens voor jezelf. Angst is heel sterk, maar er is ooit eens gezegd dat angst de meest grote vijand is van liefde..
Zolang je die angst houdt zul je de 'liefde van een fijne meid' nooit bereiken, alleen omdat je jezelf dat niet toestaat..

Naja als je je toch bedenkt. Mijn emailadres en ICQ-nummer staan in mijn info en nee, ik stuur geen spamgroepjes op je af, en maak anders van mijn part en speciaal MSN-emailadres aan, zodat ze je echte adres sowieso niet kunnen weten

Maargoed, het is laat, ik ga er weer eens vandoor,

Doeg!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:22
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Dat eerste begrijp ik, dat tweede niet
Omdat ik niet het idee heb dat mensen mij super boeiend vinden. Omdat ik niet weet hoe ik mede MSN maatjes moet vinden. Omdat ik liever IRC, weet ik zeker dat ik in bepaalde channels compatible mensen tegen kom. En tenslotte om dat ik nooit goed
weet wat ik moet zeggen, en wat dat betreft liever mail.

Citaat:

Voor jou is het dus gewoon eerlijk zijn?
Yups, ik vertel eerlijk wat ik voel, en verwacht echt niet dat mensen erop reageren. Het is voor mij dan ook meer een soort
van uitlaat klep.

Citaat:

Uiterlijk is wel het eerste waar mensen naar kijken voordat ze op iemand afstappen, en das logisch. En wat ik wil zeggen is dat het voor jou op dat punt geen probleem moet zijn om contact met iemand te krijgen. Of ze je verder leuk vinden heeft inderdaad niets met je uiterlijk te maken, maar de eerste stap voor een meisje wordt echt niet tegengehouden door jouw uiterlijk want zo vreselijk is het niet

Citaat:

Maar niet iedereen is hetzelfde..
Niet iedereen, maar mijn ervaring op de middelbare school is dat wel het grootste gedeelte zo is.

Citaat:

Hmmz dit vinnik dan weer een mindere opmerking.
Goed goed, ik maak al geen grapjes meer

Citaat:

Ik ben namelijk gewoon geinteresseerd, misschien is het zelfs wel zo dat ik ook bij jóu de ziekelijke neiging heb om je te helpen, voor zover ik dat kan, haha, want ik heb dat eigenlijk bij iedereen die met (in mijn ogen) een probleem zit..
Maak van je roeping een beroep, wordt psychiater ofzo

Citaat:

Anorexiapatienten weten ook dat ze fout bezig zijn maar hun gevoel vertelt ze dat ze zich moeten uithongeren. Maakt dit het goed? Nee. Dus dat is echt een stom excuus.
Het is geen excuus, maar gewoon iets dat weldegelijk mijn handelen beinvloed. En ja ik weet dat dat niet zo zou moeten zijn, maar ik kan niet effe zomaar een schakelaar omzetten.

Citaat:

Misschien moet je die angst eens wegzetten en gewoon met iemand in contact (proberen te) komen.
Dat komt al gauw neer op in mijn eentje uitgaan, iets waar ik toch verdomde weinig voor voel.

Citaat:

Kijk want ik wil nu contact met je
U bent de eerste.

Citaat:

Maar jij weigert dat contact van tevoren al.. wat ik wil zeggen is dat je sowieso alles wel misloopt als je je zo gedraagt, wie weet wat er allemaal al 'had kunnen zijn'..
Contact weiger ik niet. Ik weet alleen niet hoe ik contact moet maken. Helaas is de realiteit toch dat je als jongen meestal het initiatief moet nemen.

Citaat:

Het enige dat je voor zo'n houding hoeft te doen is MSN
installeren en iemand toestaan om contact met je te nemen, want er zijn vast nog wel meer van die idioten als ik, die zomaar iemand willen toevoegen omdat ze interesse in die iemand hebben.
Ja baas !

Citaat:

en maak anders van mijn part en speciaal MSN-emailadres aan, zodat ze je echte adres sowieso niet kunnen weten
Maar een account aangemaakt bij opper spam koning hotmail. Niks naar toesturen, want hotmail lees ik dus niet uit

-Desecrator
Oud 21-07-2002, 10:09
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Nee dat vind ik een fabel. Je kan iemand wel leuk vinden maar liefde is een te groot woord
Reageren

Regels voor berichten