Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2007, 02:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 25-06-2007 @ 20:28 :
Ik ga zaterdag naar Arrow Rock (Aerosmith, Thin Lizzy, Europe, Scorpions WHOOHOO ) ennn dat is maar een dagje dus ik neem gewoon een tasje mee met fototoestel, trui+regenjas, flesje water en geld. Maar hier boeit t dan ook niet als ik verregen want ik hoef niet te blijven slapen.
Je moet de originele cover van die Scorpions LP Virgin Killer eens checken. Alleen de eerste druk LP's zijn met die hoes verschenen. Uiteraard staat-ie hier in de kast

En het Arrow Festival was vorig jaar super dankzij Roger Waters.
Oud 26-06-2007, 10:06
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Afgelopen week naar Oerol geweest en dat is echt fijn, tenminste iets minder massaal en ook nog 'ns rust

Anyway, mss Lowlands maar hangt af van geld enzo..
Oud 26-06-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-06-2007 @ 01:01 :

Of de Lokerse feesten, want daar komen TEh PETSHOPBOYS!
Oh koel! Vorig jaar waren de Sisters daar en the Cure maar die laatste kon ik niet zien want ze verneukten de ticketverkoop....

Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 15:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-06-2007 @ 01:01 :
www.zappanale.de

Of de Lokerse feesten, want daar komen TEh PETSHOPBOYS!
Dat is wel gaaf.
Oud 26-06-2007, 20:11
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-06-2007 @ 15:13 :
Oh koel! Vorig jaar waren de Sisters daar en the Cure maar die laatste kon ik niet zien want ze verneukten de ticketverkoop....
Eh, de Cure kwam in 2005, want daar ben ik bijgeweest. Mercury Rev in het voorprogram, en dat was ook gaaf.

Vorig jaar Bauhaus gezien, maar dat was bij lange na niet zo gaaf als in het Patronaat in februari.

En teh Sisters of Mercy was volgens mij ook in 2005, want toen kwamen we net terug van een of ander pleurisfestival en te dood om nog te gaan. Dat was de eerste of tweede dag ofzo.

Maar arghghalll Fundamental is zo'n geweldige plaat. En op de dag dat ik terug zou komen van de Zappanale speelt Clouseau.. En dat lijkt me ook wel gaaf om ooit te zien.

Nog een geluk dat Kimmie Wilde niet komt, anders zou ze vast ook optreden op de verkeerde dag
Oud 26-06-2007, 20:19
Broeder
Broeder is offline
Bestaat dat nog, Werfpop?
Oud 26-06-2007, 20:21
Vice
Vice is offline
ja
Oud 26-06-2007, 20:22
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dit jaar ga ik niet op vakantie, alleen maar naar festivals.
Begin juli Dour voor o.a. the Slackers, Tokyo Ska en New York Ska Jazz Ensemble maar ik wil ook naar de Wu tang Clan haha.
Dan nog een of ander dag/nacht festival in dordt met onder andere INNER TERRESTRIALS en the Skatalites. Begin augutus hopelijk ook nog Wasted, staat sowieso op de planning maar huisgenoot kan wellicht geen vrij krijgen. Daar sowieso Filaments, Restarts, Leftover Crack, Subhumans en Suicide Bid, Conflict zal ik er ook nog een kansje geven maar na de vorige twee keer...
Oh en dan ook natuurlijk wel weer Lowlands want dat is traditie, eigenlijk ga ik nu voor het eerst eens kijken wat er allemaal komt.
Sowieso Hayseed Dixie en Motorhead en verder zegt niks me zowat maar ach lowlands gaat niet om bands maar om ieder jaar nóg harder naar de kloten dan het voorgaande jaar.
Oud 27-06-2007, 00:02
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-06-2007 @ 21:21 :
ja
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan, in het kader van 'ken je stad'.
Oud 27-06-2007, 00:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-06-2007 @ 21:21 :
ja
8 juli dit jaar he.
Oud 27-06-2007, 00:39
Vice
Vice is offline
Citaat:
Broeder schreef op 27-06-2007 @ 01:02 :
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan, in het kader van 'ken je stad'.
Ik ga ook wel even langs. Het is toch in de buurt.
Oud 27-06-2007, 00:42
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-06-2007 @ 01:39 :
Ik ga ook wel even langs. Het is toch in de buurt.
Neem jij het bier mee of zal ik dat doen?
Oud 27-06-2007, 00:43
Verwijderd
Ik ben naar Pinkpop geweest, en Parkpop. Ik doe nog een dagje 5daysoff en Lowlands.
Oh ja, en Arrow aankomend weekend. Want ik heb access.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 00:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-06-2007 @ 01:42 :
Neem jij het bier mee of zal ik dat doen?
Hoe laat ben je er ongeveer?
Oud 27-06-2007, 01:05
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-06-2007 @ 01:44 :
Hoe laat ben je er ongeveer?
Mja, rond een uur of 14 a 15 ofzo? Hangt een beetje af van de dag ervoor.. Misschien ga ik naar een of ander meezingkoor die allemaal slappe Nederlandse nummers doen de dag van te voren, maar ik heb je nummer. 26580 was het toch he?

(26580 is het tweede nummer van kant B van d'r debuutalbum. I lost teh internetz)
Oud 27-06-2007, 12:18
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik weet nog niet wat het precies gaat worden. Dour, Pole Pole Beach + Gentse Feesten. En op die Gentse Feesten zal het waarschijnlijk ook vooral Pole Pole en/of Blue Note Festival zijn.

Wat ik meeneem? Veel fotomateriaal, relatief weinig verse kleren want ik loop daar toch 3 of 4 dagen te stinken. En voor de rest niks, zeker? Geld en oordopjes...
Oud 27-06-2007, 14:22
Verwijderd
Ik ga slechts naar lowlands ne misschien nog wat gratis shit maar ik metropolis sowieso. En parkpop heb ik al gemist, evenals wantijpop.

Verder neem ik oordoppen en een klein aantal schone kleren mee.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 15:12
Myuki
Myuki is offline
Dour
Oud 27-06-2007, 15:38
toothfairy
toothfairy is offline
Ik ga morgen en overmorgen naar Rock Werchter en ga Marilyn Manson, Beastie Boys, Muse, Sioen, Queens Of The Stone Age, Arctic Monkeys en Pearl Jam zien.

Eigenlijk is Pearl Jam de enige die ik écht wil zien van die die ik nog niet heb gezien. (Marilyn Manson en Beastie Boys kunnen wel grappig worden, denk ik) Ik wou eigenlijk vooral zondag om The Kooks (vorig jaar gemist) Damien Rice, Metallica (al 1,5 keer net gemist) en Faithless te zien.

Ik zou trouwens geen geld gegeven hebben voor deze affiche maar kan er gaan 'werken' ('s nachts +/- 3u te wei opruimen) en dan heb ik toegang voor de dag voor en na de nacht dat ik moet werken én krijg ik ontbijt, eten en backstage/medewerkerscamping.

Ik ga toch maar naar huis omdat ik in Leuven woon (waar zowat 95% moet passeren om de bus te kunnen nemen naar Werchter) en ik toch mijn eigen bed en douche verkies dan die camping.

Optredens die me 't meeste zijn bijgebleven zijn Basement Jaxx (Werchter), AFI (Pukkelpop) en Kosheen (Marktrock) denk ik. Was echt geweldig.
Oud 03-07-2007, 12:33
Verwijderd
Ik ga dit jaar naar Lowlands want iedereen gaat naar Lowlands en ik ben zelf weinig innovatief. Ik heb wel een probleem want iedereen wil met mij samen in een tentje slapen, maar zo groot is mijn tentje niet en ik kan niet kiezen. Verder ga ik niet te veel mee nemen want vorig jaar op Pukkelpop heb ik me een breuk gesleept met al dat spul en dat was niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 12:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 26-06-2007 @ 21:22 :
Dan nog een of ander dag/nacht festival in dordt met onder andere INNER TERRESTRIALS en the Skatalites.
Whut, daar weet ik niks van. Is dat in bibelot?
Reageren

Regels voor berichten