![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of bedoel je "lesgeven" tussen aanhalingstekens (je helpt bijvoorbeeld met computerlessen)? |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat wanneer je iemand echt leuk vindt je dan alles wilt doen om bij diegene te zijn. Maar dat kan niet, het wordt jullie alleen maar moeilijker gemaakt. Het kost enorm veel energie en waarvoor eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: ik heb een onwijs belangrijk schoolonderzoek gemaakt, maar helaas.. een dikke vette 1. Mijn vriendje geeft les op mijn school. En heeft dus toegang tot de kluis waarin de schoolonderzoeken worden bewaard en ook tot de computers waar de cijfers in opgeslagen worden. Nou.. ik had t wel geweten hoor. Net voor mn examens nog even die 1 weg poetsen.. puik! En na mn examens, mag ik ook samen zijn met mn vriendje. En dat weet hij ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het je vriendje is, scheelt mij niet veel. Als hij daar betrapt wordt, is dát illigaal, en voor mij niet die hele relatie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij verschillende bedrijven zelfs. En ik weet ook dat alle leraren bij mij op school toegang hebben tot De Kluis met alle papieren én alle cijferlijsten. Sterker nog. Alle medewerkers hebben daar toegang tot. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb altijd begrepen dat voortrekken enzovoorts hele legitieme redenen zijn om leerling-leraar relaties te vermijden. En al wordt het digitaal opgeslagen? Je hebt een inlogcode en een wachtwoord en je bent er ook in. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Flirten met Leraar. Megan Cleo | 10 | 04-07-2010 21:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100! rare kwast | 491 | 21-06-2007 19:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Aparte/memorabele 1e zoen plaatsen Sade | 123 | 13-02-2005 08:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Natte zoenen. Ieke | 0 | 16-02-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |