Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Na zijn laatste uitspraak om Iran te bombarderen??
Ja 10 17.54%
Nee 47 82.46%
weet niet 0 0%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2007, 12:38
Verwijderd
Nouja, eerder irritant eigenlijk.

Ontopic: Geen verbod, dat hoort geen discussiepunt te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
El Chupacabras schreef op 29-06-2007 @ 13:26 :
Jij hapt nog meer dan pacman
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 13:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 29-06-2007 @ 01:05 :
Ja. zijn laatste uitspraak om Iran te bombarderen maakt hem een terrorist en zijn partij een terroristische organisatie. En dit is verboden in NL.
Jezus
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 13:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja. zijn laatste uitspraak om Iran te bombarderen maakt hem een terrorist en zijn partij een terroristische organisatie. En dit is verboden in NL.
Dat stelling dat jij een terrorist bent die verboden moet worden is even zinnig als de topicvraag.

Slotje.
Oud 29-06-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2007 @ 14:12 :
Dat stelling dat jij een terrorist bent die verboden moet worden is even zinnig als de topicvraag.

Slotje.
En zo sprak hij.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ja. zijn laatste uitspraak om Iran te bombarderen maakt hem een terrorist en zijn partij een terroristische organisatie.
Wat voor de een een terrorist is......

Laatst gewijzigd op 29-06-2007 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
ter·ro·ris·me (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk

STOP THE WORDS!!!!

Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 23:57
MH
MH is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 29-06-2007 @ 13:13 :
Nee, maar serieus. Mijn vertrouwen in de Nederlandse bevolking is echt wel geschaad na zijn winst van 9 zetels afgelopen verkiezingen.
Wat een ongelooflijke wij-zij-opmerking. Jij bent toch ook deel van de Nederlandse bevolking? Of als je dan in het buitenland geboren bent, heb je dan toch een verblijfsvergunning?

Nouja, maakt ook niet uit. In elk geval hoeft geen enkele partij verboden te worden wat mij betreft, althans in de huidige situatie. Er zijn meerdere partijen die ik verwerpelijk vind (PNVD, als die nog bestaat, de PVV, de PvdD en nog wat partijen die niet in het parlement zitten), maar mijn mening mag geen beletsel zijn om andermans mening monddood te maken. Dan kunnen we net zo goed de democratie afschaffen, als één mening dominant wordt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 09:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
MH schreef op 30-06-2007 @ 00:57 :
Wat een ongelooflijke wij-zij-opmerking. Jij bent toch ook deel van de Nederlandse bevolking? Of als je dan in het buitenland geboren bent, heb je dan toch een verblijfsvergunning?

Ze is supernederlands hoor
Anyway, je kunt dat best zeggen als lid van de Nederlandse bevolking, maar dan vraag ik me alleen af of je jezelf daartoe rekent of dat je voor het gemak de boel generaliseert en jezelf buiten die generalisatie rekent.

Het zou beter geweest zijn wellicht als ze had gezegd "het grote gros van de NLse bevolking"
Oud 30-06-2007, 09:58
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
FuSe schreef op 29-06-2007 @ 17:35 :
ter·ro·ris·me (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk

[afbeelding]
STOP THE WORDS!!!!

tja, de vandale gebruikt ook daden van geweld met politiek oogmerk als definitie van terreur. nogal slecht als je ook mensne kunt ontvoeren enzo. dreigen dat je het palesi op de dam opblaast als je geen minister president wordt ben je ook terrorist, lijkt me.
Oud 30-06-2007, 13:23
Verwijderd
Klagende asielzoekers - Kamervragen
donderdag 28 juni 2007
Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de staatssecretaris van Justitie en de minister voor Wonen, Wijken en Integratie, over klagende asielzoekers die wellicht een verblijfsvergunning krijgen, maar geen woonruimte naar hun keuze.
1.)
Heeft u kennis genomen van het bericht “Waarom krijgen zij wel een huis”? *

2.)
Deelt u de mening dat het van een ongelooflijke brutaliteit getuigt dat asielzoekers, die wellicht onder het generaal pardon vallen, klagen over de plaats waar ze woonruimte krijgen toegewezen?

3.)
Realiseert u zich dat de grote mond van de nieuwe inwoners van Nederland, die nu dus al woonruimte naar hun keuze eisen, irritatie opwekt bij de gemiddelde Nederlandse burger die weinig cadeau krijgt en gewoon moet werken om de huur / de hypotheek te betalen?

4.)
Deelt u de mening dat dit soort “stank voor dank” beantwoord moet worden door geen verblijfsvergunning te geven aan het gezin in kwestie? Zo neen, waarom niet?
* http://www.bndestem.nl/ettenleur/art...cle1576691.ece

--------------------------

Stel je nou eens voor dat je een beetje comfortabel wilt wonen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 13:35
Gatara
Gatara is offline
Ga zelf in een kartonnen doos wonen
Oud 30-06-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-06-2007 @ 14:23 :
3.)
Realiseert u zich dat de grote mond van de nieuwe inwoners van Nederland, die nu dus al woonruimte naar hun keuze eisen, irritatie opwekt bij de gemiddelde Nederlandse burger die weinig cadeau krijgt en gewoon moet werken om de huur / de hypotheek te betalen?
Asielzoekers mogen niet eens werken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 14:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2007 @ 14:35 :
Ga zelf in een kartonnen doos wonen
Joh, je had de klerezooi moeten zien die achterbleef toen AZC Crailo gesloten werd, of in de jaren ervoor. Ik weet niet wat het is, maar mensen gooiden praktisch alles over hun schouder als ik naar de rommel mocht oordelen.
Oud 30-06-2007, 15:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-06-2007 @ 15:52 :
Joh, je had de klerezooi moeten zien die achterbleef toen AZC Crailo gesloten werd, of in de jaren ervoor. Ik weet niet wat het is, maar mensen gooiden praktisch alles over hun schouder als ik naar de rommel mocht oordelen.
Ik ken zelf een AZC waarin ze gedumpt werden omdat niemand goed wist wat met dat gebouw moest gebeuren. Het (historisch) gebouw viel als het ware uit elkaar. Maar toch ging het er ok aan toe.
Oud 30-06-2007, 15:16
Daevrem
Daevrem is offline
Dat Wilders Nederland in een oorlog wil storten is echt bizar. Zeker aangezien Iran militair veel sterker is en alle Nederlandse troepen druk bezig zijn met die missie in Afghanistan en eigenlijk al overextended zijn.

Volgens mij kun je niet vervolgt worden voor dommigheid die de nationale veiligheid in gevaar brengen, of wel?
Oud 30-06-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 30-06-2007 @ 15:52 :
Dat is dan ook gebruikelijk in de meeste ontwikkelingslanden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 15:24
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 30-06-2007 @ 16:16 :
Dat Wilders Nederland in een oorlog wil storten is echt bizar. Zeker aangezien Iran militair veel sterker is en alle Nederlandse troepen druk bezig zijn met die missie in Afghanistan en eigenlijk al overextended zijn.
Niet Nederland alleen hoor:

"Verder heb ik de regering vandaag proberen duidelijk te maken dat de westerse wereld niet langer moet onderhandelen met Iran over diens atoomprogramma. Het is overduidelijk dat diplomatieke druk en economische sancties geen effect hebben en de tijd dringt, want het duurt niet lang meer voordat Iran in staat is om atoombommen te maken. Het Westen moet militair ingrijpen voor het te laat is. Liever precisiebombardementen op atoominstallaties dan kernbommen op Europa of Israël."
http://www.geertwilders.nl/index.php...011&Itemid=129
Oud 30-06-2007, 16:21
Tonberry
Tonberry is offline
Het uitsluiten van een persoon of een groep aan deelnaming in de politiek is een beperking van de democratische rechtstaat!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 16:48
remy476
remy476 is offline
Waarom zijn zoveel mensen toch tegen wilders.....hij is DE man die het gaat maken. Hij heeft gewoon gelijk maar al die mierenneukers in Den Haag durven geen gelijk te geven omdat ze bang zijn voor reacties zoals de TS. En dus zetels verliezen. Ik zal over 3.5 jaar weer kiezen voor Wilders.
Oud 30-06-2007, 17:02
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2007 @ 16:24 :
Niet Nederland alleen hoor:

Moet Nederland nu Iran bombaderen of niet? Ik heb niet gelezen wat hij gezegd heeft. Is hij fout geciteerd?

Volgens mij gaat de Nederlandse regering niet over de legers van andere landen. Dus als Wilders vind dat Nederland moet bombaderen dan zal dat allicht alleen Nederland zijn. Ik denk niet dat de VS of Israel Iran gaan bombarderen omdat Nederland(Wilders) dat graag wil.
Oud 30-06-2007, 17:05
Verwijderd
Nee, natuurlijk moet Wilders niet strafrechtelijk vervolgd worden. De vraag alleen maar en die partij verbieden, nog zoiets

Dat neemt niet weg dat mijn afkeer voor Wilders en al zijn aanhangers zeer groot is en dat je herseninhoud mist als je op hem stemt. Maar dat heeft weinig met de 'verbieden'-vraag te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 17:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 30-06-2007 @ 18:02 :
Moet Nederland nu Iran bombaderen of niet? Ik heb niet gelezen wat hij gezegd heeft. Is hij fout geciteerd?

Ik citeerde hem (van zijn weblog).

Citaat:
Volgens mij gaat de Nederlandse regering niet over de legers van andere landen. Dus als Wilders vind dat Nederland moet bombaderen dan zal dat allicht alleen Nederland zijn. Ik denk niet dat de VS of Israel Iran gaan bombarderen omdat Nederland(Wilders) dat graag wil.
Het betekent met andere woorden dat hij wilt dat Nederland gaat pleiten voor een gezamenlijk (met andere landen uit de westerse wereld) ingrijpen.
Oud 30-06-2007, 17:39
Daevrem
Daevrem is offline
Dan had de koppen moeten zijn: "Wilders wil Nederlandse steun voor mogelijke aanval op Iran."

Of iets in die trend.
Oud 01-07-2007, 08:08
hookee
hookee is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 30-06-2007 @ 18:39 :
Dan had de koppen moeten zijn: "Wilders wil Nederlandse steun voor mogelijke aanval op Iran."
Of iets in die trend.
Tsja, als kranten nou eens gingen schrijven wat er nou werkelijk speelt, dan is het geen sensatie meer...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 08:12
Daevrem
Daevrem is offline
Verhagen heeft ook al gezegt dat hij niet uitsluit dat Nederland bij monde van de Nederlandse regering een mogelijke aanval op Iran gaat steunen.

Dus dan hadden ze beter 'Wilders' door 'Verhangen' kunnen vervangen; iets meer sensatie nog.
Oud 01-07-2007, 08:29
hookee
hookee is offline
Bewijs dat Iran nucleaire wapens wil maken is er nog niet, het lijkt me sterk dat er steun is voor een aanval à la Irak op zoek naar WMD.
Probleem is, als dat bewijs er is, is het al te laat.
Ahmedinjad houdt nu z'n volk voor goedkope/gratis energie te leveren met kernenergie; goed voor de economie etc.
Als het westen dat gaat bombarderen worden we daar niet erg populair van en moet de Al Qaida weer een hele berg open sollicitaties verwerken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 15:24
Verwijderd
Nee, want dan mogen er wel heel veel mensen strafrechtelijk vervolgd worden. En we leven in een democratie.

Dat wil niet zeggen dat ik het met hem eens ben.
Integendeel
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 01-07-2007 @ 16:24 :
En we leven in een democratie.
Oh?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 01-07-2007 @ 16:24 :
Nee, want dan mogen er wel heel veel mensen strafrechtelijk vervolgd worden. En we leven in een democratie.

Dat wil niet zeggen dat ik het met hem eens ben.
Integendeel
Prima. maar dan ook Imam Fawaz met rust laten. hij is ook Nederlander en hij mag ook van zijn vrijheid van meningsuiting gebruik maken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:32
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-07-2007 @ 18:28 :
Prima. maar dan ook Imam Fawaz met rust laten. hij is ook Nederlander en hij mag ook van zijn vrijheid van meningsuiting gebruik maken.
Nee. Fawaz beledigd en belasterd personen, dat is belediging en derhalve verboden.

Iemand mag allah een kankergezwel noemen, tenzij allah naar het politiebureau gaat om aangifte te doen.
Hetzelfde laken een pak voor stromingen, religies, de meeste organisaties e.d.

Personen beledigen, racisme en oproepen tot het plegen van misdaden zijn de zaken die verboden zijn. Imam Fawaz heeft zich door de tijd heen aan alle drie schuldig gemaakt, terwijl Wilders binen de perken van wat is toegestaan blijft.
Oud 01-07-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 18:32 :
Nee. Fawaz beledigd en belasterd personen, dat is belediging en derhalve verboden.

Iemand mag allah een kankergezwel noemen, tenzij allah naar het politiebureau gaat om aangifte te doen.
Hetzelfde laken een pak voor stromingen, religies, de meeste organisaties e.d.

Personen beledigen, racisme en oproepen tot het plegen van misdaden zijn de zaken die verboden zijn. Imam Fawaz heeft zich door de tijd heen aan alle drie schuldig gemaakt, terwijl Wilders binen de perken van wat is toegestaan blijft.
De Pot verwijt de ketel dat hij zwart zien. Wilders doet dat net zo! zelfs vele malen erger.
Je moet jezelf eens horen praten. Zo hypocriet als wat!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-07-2007 @ 18:35 :
De Pot verwijt de ketel dat hij zwart zien. Wilders doet dat net zo! zelfs vele malen erger. Je moet jezelf eens horen praten. Zo hypocriet als wat!
Okay, toon mij in dat geval citaten waar Wilders in directe zin personen zwaar beledigd, of bewijs dat imam Fawaz nooit racisistische uitspraken, uitspraken die oproepen tot geweld of uitspraken die personen beledigen heeft gedaan.

Als je mij van hypocrisie wilt beschuldigen zul je dit eerst moeten bewijzen.
Oud 01-07-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 18:38 :
Okay, toon mij in dat geval citaten waar Wilders in directe zin personen zwaar beledigd, of bewijs dat imam Fawaz nooit racisistische uitspraken, uitspraken die oproepen tot geweld of uitspraken die personen beledigen heeft gedaan.

Als je mij van hypocrisie wilt beschuldigen zul je dit eerst moeten bewijzen.
al zijn uitspraken zijn alleen maar zwaar belediging, laster, haatzaaierij, opruiing, aanzet tot geweld. Het verbaast me niet als je op hem stemt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-07-2007 @ 18:42 :
al zijn uitspraken zijn alleen maar zwaar belediging, laster, haatzaaierij, opruiing, aanzet tot geweld. Het verbaast me niet als je op hem stemt.
Volgens mij vroeg ie om een voorbeeld
Oud 01-07-2007, 17:45
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-07-2007 @ 18:42 :
Voorbeelden, voetnoten, bronnen. Dat sommige mensen lange tenen hebben en plaatsvervangend aanstoot nemen aan Wilders dat interesseerd me niet.
Mijn stelling is dat de uitspraken van Wilders en Fawaz op geen manier vergelijkbaar zijn, omdat de imam oproept tot misdaden, haat en racisme preekt, terwijl Wilders misschien die intentie heeft, maar het nooit met zoveel woorden zegt, tevens juridisch zit dit op die manier in elkaar.

Als je mij voor hypocriet uit wilt maken zul je minstens moeten bewijzen dat uitspraken van Wilders en Fawaz beiden even strafbaar zijn.
Oud 01-07-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 18:45 :
Voorbeelden, voetnoten, bronnen. Dat sommige mensen lange tenen hebben en plaatsvervangend aanstoot nemen aan Wilders dat interesseerd me niet.
Mijn stelling is dat de uitspraken van Wilders en Fawaz op geen manier vergelijkbaar zijn, omdat de imam oproept tot misdaden, haat en racisme preekt, terwijl Wilders misschien die intentie heeft, maar het nooit met zoveel woorden zegt, tevens juridisch zit dit op die manier in elkaar.

Als je mij voor hypocriet uit wilt maken zul je minstens moeten bewijzen dat uitspraken van Wilders en Fawaz beiden even strafbaar zijn.
bewijs maar dat Fawaz dat doet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 01-07-2007 @ 18:42 :
Volgens mij vroeg ie om een voorbeeld
zoek wilders uitspraken maar op. de vuile klootzak durft alleen vanachter beveiliging die oa door mijn belastingcenten wordt betaald.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-07-2007 @ 18:46 :
bewijs maar dat Fawaz dat doet.
http://www.novatv.nl/index.cfm?fusea...ortage_id=3085
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ogh_voor_moord
http://www.ad.nl/binnenland/article63399.ece

Überhaupt is hij al schuldig aan oproepen tot terreur en het steunen van terroristen, zoals enkele verdachten in het Piranha-proces al aangaven.
Oud 01-07-2007, 17:57
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 18:54 :

Überhaupt is hij al schuldig aan oproepen tot terreur en het steunen van terroristen, zoals enkele verdachten in het Piranha-proces al aangaven.
haha, zielepiet
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Hudaifa schreef op 01-07-2007 @ 18:57 :
haha, zielepiet
Puike argumentatie
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 01-07-2007 @ 18:58 :
Puike argumentatie
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 18:54 :

Kun je een letterlijke citaat van hem geven, waarin hij zijn luisteraars oproept Wilders, Ayaan etc te vermoorden? Voor zover ik weet heeft ie zoiets alleen aan Allah gevraagd en niet aan zijn luisteraars .
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 01-07-2007 @ 19:10 :
Kun je een letterlijke citaat van hem geven, waarin hij zijn luisteraars oproept Wilders, Ayaan etc te vermoorden? Voor zover ik weet heeft ie zoiets alleen aan Allah gevraagd en niet aan zijn luisteraars .
precies.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 18:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Er is best een zaak te maken dat dat op hetzelfde neer komt, maar goed. Me dunkt dat de constatering dat de man zich daaraan schuldig maakte even goed is. Hij was tevens het figuur dat gerust zei dat je vrouwen mag mishandelen, maar net niet zo hard moest slaan dat het zichtbaar bleef, want dan zou de lastige buitenwereld dat zien.

Ook liegt hij domweg regelmatig over zijn eigen uitspraken en uitspraken van anderen.
http://www.denhaag.pvda.nl/nieuwsbericht/929

Een uitgebreidere weergave van de hatespeeches van Fawaz is overigens terug te vinden in het boek Strijdsters van Allah, radicale moslima's en het Hofstadnetwerk van Janny Groen en Annieke Kranenberg. ISBN: 9029078596
Oud 01-07-2007, 19:08
Verwijderd
Sean Connery zegt zoiets soortgelijks. Maar dat even terzijde. Zolang niemand kan bewijzen dat hij zijn luisteraars letterlijk oproept tot geweld, kan niemand hem wat maken. En op basis van 1 krantenartikel kun je niet bewijzen dat hij regelmatig liegt over zijn eigen uitspraken. En in dat bericht is het zijn woord tegen die van Kool. Hetzelfde geldt voor dat boek.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 19:39
jompo
jompo is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 18:45 :

Bewijs je stelling maar, is Fawas op enige wijze strafrechtelijk aangepakt voor zijn uitspraken? Zijn zijn uitspraken te kwalificeren als strafbaar?

Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 19:30 :
Er is best een zaak te maken dat dat op hetzelfde neer komt, maar goed. Me dunkt dat de constatering dat de man zich daaraan schuldig maakte even goed is. Hij was tevens het figuur dat gerust zei dat je vrouwen mag mishandelen, maar net niet zo hard moest slaan dat het zichtbaar bleef, want dan zou de lastige buitenwereld dat zien.

Als er een zaak is te maken waar blijft het OM dan? Wat zullen de argumenten zijn, wat zal hem worden tenlastegelegd. Allemaal vragen die je niet beantwoord maar met een boek aankomt wat zijn uitspraken zouden zijn, dat bewijst jouw stelling niet.
Oud 02-07-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-07-2007 @ 19:30 :

Ook liegt hij domweg regelmatig over zijn eigen uitspraken en uitspraken van anderen.
http://www.denhaag.pvda.nl/nieuwsbericht/929

Een uitgebreidere weergave van de hatespeeches van Fawaz is overigens terug te vinden in het boek Strijdsters van Allah, radicale moslima's en het Hofstadnetwerk van Janny Groen en Annieke Kranenberg. ISBN: 9029078596
Oh ja? waar zei hij dat dan?
Het OM moet niet bang zijn om wilders aan te pakken. Er is nu eenmaal een wet in nederland en daar dient iedereen zich asan te houden, of je nou fawaz heet of wilders. Daar moet het OM dan ook consequent mee omgaan en een ieder die die wet overtreedt vervolgen. Dat staat buiten de persoon wilders. Het gaat hier om strafbare feiten en die heeft hij gepleegd. Hoe je het ook wendt of keert. Sjapeau voor de Belgische Justitie die het Vlaams Blok terecht heeft verboden. Daar hebben ze nog wel ballen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 06:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ter info:

"Abu Jahl bracht bij wijze ridiculisering boter en honing en zei: eet dit. Want
dit is wat Mohammed jullie belooft. Toen openbaarde God dit vers: “ Is dit
een beter onthaal of de boom van Zaqqoem?Voorzeker, wij hebben deze tot
een beproeving voor de onrechtvaardigen gemaakt. Het is een boom die uit
de bodem der hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van
duivels. En zij zullen er zeker van eten en er hun buik mee vullen. Dan
zullen zij bovendien een drank van kokend water ontvangen” 5. Het werd ‘
zaqqoem’ genoemd omdat zij tegen hun wil van eten. Abu Jahl en de zijnen,
zoals Van Gogh, Hirshi Ali en degenen die achter hen staan zullen ondanks
hun wil er van eten. Ik vraag God om hun buik er mee vullen."

"Ik richt mij tot de Nederlandse
inlichtingendienst die officieel een aantal islamitische centra onder zeer
streng toezicht heeft gesteld uit angst voor terrorisme natuurlijk,
moslimterroristen wel te verstaan, en zeg: dit zijn de ware terroristen! Ayan
Hirshi Ali en Van Gogh zijn de echte vijanden van Nederland. Zij
veroorzaken de confrontatie tussen moslims en niet moslims. Zij activeren
de woede bij moslimjongeren, ja zelf bij hun bejaarden. Er zal hieraan halte
geroepoen moeten worden. Hun tongen, pennen en misdaden moeten in
toom worden gehouden. Zij moeten ontmaskerd worden. Er zullen brieven
op een rationele en gematigde wijze aan de VVD geschreven moeten
worden. De voorzitter en de leden daarvan, en het parlementsgebouw
waarin deze onvruchtbare werkt zullen moeten horen of zij een confrontatie
met moslims willen openen? Jullie moeten tegen hen zeggen dat de
belediging van God en de belediging van Mohammed geen belediging van een
zwakke gemeenschap in Nederland kan zijn. Jullie moeten tegen hen zeggen
dat het geen kwestie van uitzetting van enkele imams wier woorden jullie
niet bevallen of een kwestie van sluiting van enkele centra. Wat vinden
jullie van een confrontatie met een miljard moslims? De moslims in de
wereld aanvaarden geen belediging van hun Gd, profeet of geloof. Wat
denkt de VVD ?"

"deur. Ik vraag u om amen te zeggen:
O God, de almachtige der hemelen en aarde,
Breker van ruggen van onderdrukkers en recalcitrante
O God hier zijn Ayan Hirshi Ali e Van Gogh (Biddend publiek zegt Amen)
U zult ze belasten met Uw woede en verachting (Biddend publiek zegt
Amen)
O God, bezorg van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet
in staat zullen zijn om te genezen (Biddend publiek zegt Amen)
Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet
O God, bezorg Van Gogh een ellende, waarbij hij naar de dood verlangt en
het niet treft
O God, bezorg Van Gogh een ellende, waarbij hij naar de dood verlangt en
het niet treft (Biddend publiek zegt Amen)
O God, verblind het zicht van Ayan Hirshi Ali zoals u haar hart hebt verblind
O God, verblind haar zicht
O God bezorg haar hersens een kanker (Biddend publiek zegt Amen)
O God, bezorg haar een tongkanker
O God, …
Einde van de geluidsopname"
Oud 02-07-2007, 07:48
Verwijderd
Hij vraagt aan zijn luisteraars om brieven te sturen en aan God om hen oa een ziekte te bezorgen. Vooralsnog roept hij hier niemand op om hirsi ali en van gogh te doden....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten