|
|
Bekijk resultaten poll: Na zijn laatste uitspraak om Iran te bombarderen?? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 17.54% |
Nee |
47 | 82.46% |
weet niet |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Slotje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-06-2007 om 16:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk ![]() STOP THE WORDS!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, maakt ook niet uit. In elk geval hoeft geen enkele partij verboden te worden wat mij betreft, althans in de huidige situatie. Er zijn meerdere partijen die ik verwerpelijk vind (PNVD, als die nog bestaat, de PVV, de PvdD en nog wat partijen die niet in het parlement zitten), maar mijn mening mag geen beletsel zijn om andermans mening monddood te maken. Dan kunnen we net zo goed de democratie afschaffen, als één mening dominant wordt. |
![]() |
||
Citaat:
Ze is supernederlands hoor ![]() Anyway, je kunt dat best zeggen als lid van de Nederlandse bevolking, maar dan vraag ik me alleen af of je jezelf daartoe rekent of dat je voor het gemak de boel generaliseert en jezelf buiten die generalisatie rekent. Het zou beter geweest zijn wellicht als ze had gezegd "het grote gros van de NLse bevolking"
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Klagende asielzoekers - Kamervragen
donderdag 28 juni 2007 Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de staatssecretaris van Justitie en de minister voor Wonen, Wijken en Integratie, over klagende asielzoekers die wellicht een verblijfsvergunning krijgen, maar geen woonruimte naar hun keuze. 1.) Heeft u kennis genomen van het bericht “Waarom krijgen zij wel een huis”? * 2.) Deelt u de mening dat het van een ongelooflijke brutaliteit getuigt dat asielzoekers, die wellicht onder het generaal pardon vallen, klagen over de plaats waar ze woonruimte krijgen toegewezen? 3.) Realiseert u zich dat de grote mond van de nieuwe inwoners van Nederland, die nu dus al woonruimte naar hun keuze eisen, irritatie opwekt bij de gemiddelde Nederlandse burger die weinig cadeau krijgt en gewoon moet werken om de huur / de hypotheek te betalen? 4.) Deelt u de mening dat dit soort “stank voor dank” beantwoord moet worden door geen verblijfsvergunning te geven aan het gezin in kwestie? Zo neen, waarom niet? * http://www.bndestem.nl/ettenleur/art...cle1576691.ece -------------------------- Stel je nou eens voor dat je een beetje comfortabel wilt wonen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Verder heb ik de regering vandaag proberen duidelijk te maken dat de westerse wereld niet langer moet onderhandelen met Iran over diens atoomprogramma. Het is overduidelijk dat diplomatieke druk en economische sancties geen effect hebben en de tijd dringt, want het duurt niet lang meer voordat Iran in staat is om atoombommen te maken. Het Westen moet militair ingrijpen voor het te laat is. Liever precisiebombardementen op atoominstallaties dan kernbommen op Europa of Israël." http://www.geertwilders.nl/index.php...011&Itemid=129
||
![]() |
Citaat:
Moet Nederland nu Iran bombaderen of niet? Ik heb niet gelezen wat hij gezegd heeft. Is hij fout geciteerd? Volgens mij gaat de Nederlandse regering niet over de legers van andere landen. Dus als Wilders vind dat Nederland moet bombaderen dan zal dat allicht alleen Nederland zijn. Ik denk niet dat de VS of Israel Iran gaan bombarderen omdat Nederland(Wilders) dat graag wil.
|||
Citaat:
Ik citeerde hem (van zijn weblog). Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iemand mag allah een kankergezwel noemen, tenzij allah naar het politiebureau gaat om aangifte te doen. Hetzelfde laken een pak voor stromingen, religies, de meeste organisaties e.d. Personen beledigen, racisme en oproepen tot het plegen van misdaden zijn de zaken die verboden zijn. Imam Fawaz heeft zich door de tijd heen aan alle drie schuldig gemaakt, terwijl Wilders binen de perken van wat is toegestaan blijft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet jezelf eens horen praten. Zo hypocriet als wat! |
![]() |
||
Citaat:
Als je mij van hypocrisie wilt beschuldigen zul je dit eerst moeten bewijzen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn stelling is dat de uitspraken van Wilders en Fawaz op geen manier vergelijkbaar zijn, omdat de imam oproept tot misdaden, haat en racisme preekt, terwijl Wilders misschien die intentie heeft, maar het nooit met zoveel woorden zegt, tevens juridisch zit dit op die manier in elkaar. Als je mij voor hypocriet uit wilt maken zul je minstens moeten bewijzen dat uitspraken van Wilders en Fawaz beiden even strafbaar zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ogh_voor_moord http://www.ad.nl/binnenland/article63399.ece Überhaupt is hij al schuldig aan oproepen tot terreur en het steunen van terroristen, zoals enkele verdachten in het Piranha-proces al aangaven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook liegt hij domweg regelmatig over zijn eigen uitspraken en uitspraken van anderen. http://www.denhaag.pvda.nl/nieuwsbericht/929 Een uitgebreidere weergave van de hatespeeches van Fawaz is overigens terug te vinden in het boek Strijdsters van Allah, radicale moslima's en het Hofstadnetwerk van Janny Groen en Annieke Kranenberg. ISBN: 9029078596
|
Verwijderd
|
Sean Connery zegt zoiets soortgelijks. Maar dat even terzijde. Zolang niemand kan bewijzen dat hij zijn luisteraars letterlijk oproept tot geweld, kan niemand hem wat maken. En op basis van 1 krantenartikel kun je niet bewijzen dat hij regelmatig liegt over zijn eigen uitspraken. En in dat bericht is het zijn woord tegen die van Kool. Hetzelfde geldt voor dat boek.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het OM moet niet bang zijn om wilders aan te pakken. Er is nu eenmaal een wet in nederland en daar dient iedereen zich asan te houden, of je nou fawaz heet of wilders. Daar moet het OM dan ook consequent mee omgaan en een ieder die die wet overtreedt vervolgen. Dat staat buiten de persoon wilders. Het gaat hier om strafbare feiten en die heeft hij gepleegd. Hoe je het ook wendt of keert. Sjapeau voor de Belgische Justitie die het Vlaams Blok terecht heeft verboden. Daar hebben ze nog wel ballen. |
![]() |
||
Citaat:
"Abu Jahl bracht bij wijze ridiculisering boter en honing en zei: eet dit. Want dit is wat Mohammed jullie belooft. Toen openbaarde God dit vers: “ Is dit een beter onthaal of de boom van Zaqqoem?Voorzeker, wij hebben deze tot een beproeving voor de onrechtvaardigen gemaakt. Het is een boom die uit de bodem der hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van duivels. En zij zullen er zeker van eten en er hun buik mee vullen. Dan zullen zij bovendien een drank van kokend water ontvangen” 5. Het werd ‘ zaqqoem’ genoemd omdat zij tegen hun wil van eten. Abu Jahl en de zijnen, zoals Van Gogh, Hirshi Ali en degenen die achter hen staan zullen ondanks hun wil er van eten. Ik vraag God om hun buik er mee vullen." "Ik richt mij tot de Nederlandse inlichtingendienst die officieel een aantal islamitische centra onder zeer streng toezicht heeft gesteld uit angst voor terrorisme natuurlijk, moslimterroristen wel te verstaan, en zeg: dit zijn de ware terroristen! Ayan Hirshi Ali en Van Gogh zijn de echte vijanden van Nederland. Zij veroorzaken de confrontatie tussen moslims en niet moslims. Zij activeren de woede bij moslimjongeren, ja zelf bij hun bejaarden. Er zal hieraan halte geroepoen moeten worden. Hun tongen, pennen en misdaden moeten in toom worden gehouden. Zij moeten ontmaskerd worden. Er zullen brieven op een rationele en gematigde wijze aan de VVD geschreven moeten worden. De voorzitter en de leden daarvan, en het parlementsgebouw waarin deze onvruchtbare werkt zullen moeten horen of zij een confrontatie met moslims willen openen? Jullie moeten tegen hen zeggen dat de belediging van God en de belediging van Mohammed geen belediging van een zwakke gemeenschap in Nederland kan zijn. Jullie moeten tegen hen zeggen dat het geen kwestie van uitzetting van enkele imams wier woorden jullie niet bevallen of een kwestie van sluiting van enkele centra. Wat vinden jullie van een confrontatie met een miljard moslims? De moslims in de wereld aanvaarden geen belediging van hun Gd, profeet of geloof. Wat denkt de VVD ?" "deur. Ik vraag u om amen te zeggen: O God, de almachtige der hemelen en aarde, Breker van ruggen van onderdrukkers en recalcitrante O God hier zijn Ayan Hirshi Ali e Van Gogh (Biddend publiek zegt Amen) U zult ze belasten met Uw woede en verachting (Biddend publiek zegt Amen) O God, bezorg van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet in staat zullen zijn om te genezen (Biddend publiek zegt Amen) Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet O God, bezorg Van Gogh een ellende, waarbij hij naar de dood verlangt en het niet treft O God, bezorg Van Gogh een ellende, waarbij hij naar de dood verlangt en het niet treft (Biddend publiek zegt Amen) O God, verblind het zicht van Ayan Hirshi Ali zoals u haar hart hebt verblind O God, verblind haar zicht O God bezorg haar hersens een kanker (Biddend publiek zegt Amen) O God, bezorg haar een tongkanker O God, … Einde van de geluidsopname"
|
|