Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2007, 23:24
ZerO
ZerO is offline
Ik had gisteren een feest en ik was zo gaar dat ik leunend tegen een muur zowat in slaap viel. Vanmiddag moest ik werken en 's avonds ben ik naar het TAC geweest waar ze een zandbak hadden neergekwakt en dat was wel jolig, dansen in het zand.
Nu ben ik thuis en ik moet nog van alles doen maar ik stel het uit tot morgen want dan ben ik VRIJ !!!!!!!!!!!!! verlost van stage woooow ik kan wel janken van geluk
Oud 01-07-2007, 23:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 01-07-2007 @ 23:12 :
Ik ging naar Metropolis en dat was jolig, want Horror Kitty was er ook en die brengt me altijd weer in de feeststemming!!! Toen zijn we met echte Celebs op de foto geweest en we zagen ook Sjoerd van De Wereld Draait Door in Rotown maar die vroeg niet of we met hem op de foto wilde
dat dus,
en we kregen bier van twee dubieuze mannen in rotown EINDELIJK GRATIS BIER. mijn schoenen zijn een beetje vies.

maar het was gaaf ja.
Oud 02-07-2007, 05:16
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 30-06-2007 @ 19:37 :
jazzfestival de gekste
Oud 02-07-2007, 08:43
Verwijderd
Kgg, ik ga vandaag chillen met een vriendinnetje en dat is heel leuk want ik heb haar al heel lang niet gezien, maar ik lig al drieduizend uur wakker want ik KAN NIET SLAPEN. Al een week niet en nu wordt het echt irritant want mijn gebruikelijke 2 uur naar het plafond staren zijn tegenwoordig 3 of 4 of 5 uur en daar is gewoon geen hol aan. Nu ga ik maar opruimen en douchen ofzo en dan daarna weer proberen te slapen want dan mag ze me wel wakker bellen als ze er is oid. En ik ging nog wel 'op tijd' slapen vannacht. Wat is dit nou weer voor een acute insomnia, hallo.
Oud 02-07-2007, 10:00
Verwijderd
ik ben net wakker dus mijn dag is heerlijk tot nu toe
Oud 02-07-2007, 10:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben gisteren na het eilandfeest nog even thuis wezen chillen en toen wou ik The Burbs kijken, maar ik viel in slaap. Ik ben nog wakker gebeld door m'n zus, want Ricky Gervais was bij dat Diana concert, maar het kon me niet boeien dus ik ben verder gaan maffen.
En 12 uur later werd ik pas weer wakker en nu drink ik thee en eet ik broodjes. En straks ga ik heel misschien nog wat geschiedenis leren, maar dan moet ik eerst wat minder gaar zijn.
Oud 02-07-2007, 10:32
Verwijderd
gister naar de laatste dag vd parade geweest en t was saai al was iedereen er wat wel grappig was, en toen hadden we de laatste zweef gemist dus gingen we maar naar de rotown met zn allen en dat was wel leuk
Oud 02-07-2007, 10:43
Verwijderd
Ik ben net wakker.
En ik wil vandaag helemaal niks doen.
Oud 02-07-2007, 10:56
Moustache
Moustache is offline
Mijn dag gister bestond uit chillen in een tuin en 's avonds een filmpje kijken terwijl ik eigenlijk een feestje had maar daar had ik helemáál geen zin meer in. Vandaag moet ik me door wat papierwerk heen werken en dan vannacht werken.
Oud 02-07-2007, 11:03
*oma*
*oma* is offline
Eerste maandag van de maand .

Ehm... zaterdag had ik een feestje en spotte ik Urm. Gisteren had ik een feestje van de 75 jarige opa van mijn vriendje en dat was wel ok, met heel veel eten en brownies. Vandaag ga ik mijn product/ onderdeel scriptie inbinden en vanavond met een vriendinnetje wat drinken die terug is uit Nepal en Australië. Morgen presentatie en misschien dus wel een diploma! Maar nog even afwachten dus. Maar sowieso gaat erop gedronken worden, wat de uitslag ook moge zijn.
Oud 02-07-2007, 12:22
__
__ is offline
Citaat:
*oma* schreef op 02-07-2007 @ 12:03 :
Eerste maandag van de maand .
oeh daar heb ik lekker doorheen geslapen geloof ik.
nou ik zit een beetje te chillen op de bank in de huiskamer terwijl mn moeder alle opgenomen rtl boulevards van de afgelopen 3 weken (we zijn nu bij de aflevering van 11 juni geloof ik pfff) zit te kijken zodat ze weer 'bij' is. en ik heb vakantie dus ik zit er lekker bij. en straks gaan we voor 200 euro aan bedeltjes inslaan want dat krijg ik omdat ik mn P in één keer heb gehaald
Oud 02-07-2007, 12:29
Verwijderd
gefeliciteerd __!

ik BAAL van het weer want nu word ik iedere dag afgebeld door m'n baas. weinig bikkels die met dit weer tapas gaan eten op het terras he.
Oud 02-07-2007, 12:36
vixen
vixen is offline
Ik stond vanochtend vroeg op, na steeds wakker te zijn gebeld en gesmst en ook nog mn hele matras nat te hebben laten regenen omdat ik het raam nog open had laten staan. Toen langs de copyshop en dat is altijd gezellig en toen langs school voor mn mondeling en dat ging zo goed dat ik een 7 kreeg en nu dus officieel ben AFGESTUDEERD. Toen ging ik met mn zussie broodjes eten want die is natuurlijk ook jarig en nu ben ik thuis en rust ik even uit en vanavond cadeautjestijd!!
Oud 02-07-2007, 12:50
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
nou ja dubbel gefeliciteerd dan!

ik ging naar mijn werk net na 'vroeg' vers brood gehaald te hebben. eenmaal op mijn werk bleek ik helemaal niet op het rooster te staan voor vanmiddag dus ben ik doorgelopen naar de supermarkt alwaar ik allerlei lekker vreten gehaald heb zodat ik er weer een paar dagen tegenaan kan. net de keuken gecleand en mijn kamer nog even onder handen genomen, straks vast eten voor vanavond maken en dan denk ik maar twee uur eerder gaan werken.

damn wat ben ik opeens productief als ik geen kater heb, wellicht eens vaker proberen!
Oud 02-07-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 02-07-2007 @ 13:22 :
nou ik zit een beetje te chillen op de bank in de huiskamer terwijl mn moeder alle opgenomen rtl boulevards van de afgelopen 3 weken (we zijn nu bij de aflevering van 11 juni geloof ik pfff) zit te kijken zodat ze weer 'bij' is.
haha, wat geweldig
Oud 02-07-2007, 14:19
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja gefeliciteerd ___!

zaterdag was mijn laatste werkdag en toen ging ik daarna helpen bij de dansvoorstelling van mn zusje en dat was leuk . daarna had ik een examenfeestje en ook dat was leuk. zondag asociaal laat uitgeslapen, en toen naar hilversum alive geweest met mn vriendje en een vriendin en toen een stukje van hans dulfer en george clinton gezien en dat was wel tof. daarna die docu over die man die dacht dat hij goed met beren kon omgaan maar uiteindelijk door ze is opgevroten en dat was echt bizar want die gast is echt gestoord. vandaag alweer uitgeslapen en nu ga ik maar eens douchen enzo haaaaahh vakantie en niet meer werken whoohoo!
Oud 02-07-2007, 15:01
Broeder
Broeder is offline
Ik zei enigszins overwacht "Allicht!", terwijl ik eigenlijk ontkennend had moeten antwoorden. Morgen probeer ik het nog een keer.
Oud 02-07-2007, 15:11
Verwijderd
Mijn dag was/is okee. Ik was op Rock Werchter dus ik had weinig geslapen en toen heb ik een tent opgeruimd.
Toen ben ik tussen de troep van anderen gaan lopen en ik heb een tent en stoel gescoord

toen ging ik in de auto liggen en zometeen ga ik douchen.
Oud 02-07-2007, 15:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wat een pleurisweer ik heb steeds verzopen katten. ik wil een kattenluik.
Oud 02-07-2007, 16:38
Moustache
Moustache is offline
Ik ben heen en weer gesjeesd naar Utrecht want daar lag mijn diploma nog en die moet ik kopiëren voor mn inschrijving aan de UvA, dus dolle pret deze middag. Wat wel weer leuk was, was dat er op Utrecht CS een duif naast mijn hoofd en dat van het meisje dat naast me op het bankje zat te wachten tegen zo'n glazen wand aanvloog waardoor ik schrok maar zij echt helemaal uit haar plaat ging van schrik, tot groot plezier van het halve perron. De duif maakt het overigens goed
Oud 02-07-2007, 16:59
Verwijderd
Rustig weekeindje, zaterdag een feestje dat maar zo-zo was. Zondag de hele dag lui geweest en in de zon op het balkon gezeten, vandaag een 'paper' shirt gehaald uit de rock/paper/scissor serie.
Oud 02-07-2007, 17:01
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 01-07-2007 @ 00:53 :
Hoi ik geef een party met 2 pals en dubbelfriss is er niet en ik voel me leeg van binnen. Henk en adsjfl zijn er ook niet maar we hebben chocomel en jimmy woo is er en gr00tjes van OOt zij geeft ook de party. xx o ja ik heb ep 5 gehad van Autechre en een DVD en een boek van plaats delict en nog meer tof he. Avelon is er ook ze heeft een grote bril op en ze slaap bij mij in bed.
ja tof
ik voel me echt een teringhoer dat ik er niet was, gewoon
Oud 02-07-2007, 17:54
Verwijderd
ik ben vanmorgen door de wekker heen geslapen. daarna ging ik snel met de bus naar emmen. onee, het ging niet snel, want ze zijn met de weg bezig en toen duurde het 1 uur en 20 min. ipv 55 min. daarna ging ik met een vriendinnetje de stad in, veel eten en hoerige sierraden kopen voor mn trailer trash feestje zaterdag. vanavond moet ik van 8 tot 11 werken en ik heb geen zin, maarrrr: wel veel meer uitbetaald omdat het 's avonds is.
Oud 02-07-2007, 18:18
kuik
kuik is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 02-07-2007 @ 17:59 :
Rustig weekeindje, zaterdag een feestje dat maar zo-zo was. Zondag de hele dag lui geweest en in de zon op het balkon gezeten, vandaag een 'paper' shirt gehaald uit de rock/paper/scissor serie.
ooooooh ik zag jou op koningsplein vandaag en ik herkende je aan je shirt

ik was vandaag dus studeren in de UB en ik heb mijn brief op de post gedaan voor een nieuwe supermooie kamer, maar een vriendin van mij wil daar dus ook wonen. er komen namelijk 3 kamers vrij. maar ze was vergeten een brief te schrijven, dus had ze dat vannacht gedaan en mocht ik die vanmorgen uitprinten voor haar en op de post doen voor haar omdat zij stage had soms ben ik echt te aardig. sucks. maar daarna las ik die brief en ze heeft dus al haar verhalen mooi aangedikt en nu heb ik heel veel spijt dat ik haar brief ook op de post heb gedaan. voor de rest vind ik het best wel een naaistreek, want straks krijgt zij wel een kamer en ik niet met haar stomme verhalen dit heb ik haar ook verteld, maar ze vond het zelf wel meevallen.
nu ben ik chagerijnig, want een ander vriendinnetje deed ook al stom met haar nieuwe crush. nu ga ik mezelf even verstoppen in mijn container en keihard muziek draaien. doei.
Oud 02-07-2007, 18:24
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 02-07-2007 @ 18:01 :
ja tof
ik voel me echt een teringhoer dat ik er niet was, gewoon
Oh malle. NO HARD FEELINGS.
Oud 02-07-2007, 18:41
Verwijderd
ik ging met mijn broer WINKELEN in arnhem en dat was leuk
zometeen zou ik naar een examenfeestje gaan maar toch maar niet want niemand gaat. losers.
Oud 02-07-2007, 19:01
lapin
lapin is offline
Citaat:
kuik schreef op 02-07-2007 @ 19:18 :

nu ben ik chagerijnig, want een ander vriendinnetje deed ook al stom met haar nieuwe crush. nu ga ik mezelf even verstoppen in mijn container en keihard muziek draaien. doei.
heb je afgelopen vrijdag toevallig oa peter andre, no mercy en party animals gehoord in je containerblok?
Ik kom al 3 dagen om 5/6 uur snachts thuis en nu ben ik supergaar.
Oud 02-07-2007, 19:16
Haligh
Haligh is offline
ik ben met mijn vriendin in antwerpen naar shrek 3 geweest en die was wel tof.
en nu ga ik bedenken wat ik de rest van de avond ga doen.
Oud 02-07-2007, 19:18
__
__ is offline
thanks Mala & Larry Flint!
ik ben nu that 70's show aan t kijken en straks ga ik film kijken en rosé drinken met een stel vrienden, en pimpen met mn mooie bedeltjes natuurlijk wowww ik ben zo blij dat t eindelijk vakantie is, nu nog iets beter weer en alles is perfect
Oud 02-07-2007, 19:19
Haligh
Haligh is offline
ik ga dus alien kijken bij een vriend samen met zijn moeder oeeehh!
Oud 02-07-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 02-07-2007 @ 19:18 :
ooooooh ik zag jou op koningsplein vandaag en ik herkende je aan je shirt
W0000t! En wat deed dat moment met je?
Oud 02-07-2007, 20:23
Verwijderd
ik kwam vandaag precies een uur te laat op school en toen kregen we te horen dat we deze week een tv uitzending moeten maken dus dat is wel gaaf maar de docent was nogal chagrijnig ofzo. Daarna gewerkt en nu zoek ik naar een kabeltje van mijn telefoon die ik waarschijnlijk na aankoop heb weggegooid
Oud 02-07-2007, 21:28
Jones
Studeren en vakantie regelen.
Oud 02-07-2007, 21:33
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag tig wasjes gedraaid want ik ben aan het inpakken en ik ben met huisgenootjes bij de mac wezen eten :/ terwijl we uit eten zouden gaan maar eentje moest met de trein en oeeh geen tijd om fatsoenlijk te eten dus daarom en ik heb ook nog een biertje gedronken in de kroeg en nou ga ik checken of ik alles bij me heb en morgen ga ik lekker naar de bosbranden van Griekenland met mijn vriendje !!!!
Oud 02-07-2007, 21:33
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Vandaag heb ik jeugdsentimenten herbeleefd in de bioscoop met
de Transformers
Oud 02-07-2007, 22:12
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb dit weekend eh vanalles gedaan. Zaterdagavond was heel gaaf, nacht vd vrijheid in de schouwburg. Er was oa een debat over vrouwen en hun machtspositie tegenwoordig met Hedy d'Ancona en soortgelijke heksen en een hollandse vrouw die vroeger haar beha verbrandde maar nu tot moslim bekeerd is dat was heel interessant, omdat ze allemaal dachten heel progressief te zijn terwijl hun opvattingen toch tamelijk kortzichtig waren haha.

OH en daarvoor was een toneelstukje met drie vrouwen en de gouden quote:

"ik was laatst bij de zara, die winkel voor spaanse anorexiapatienten."

dat vond ik nogal amusant ook al heb ik eigenlijk niks tegen zarakleding.
Oud 02-07-2007, 22:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 02-07-2007 @ 23:12 :

OH en daarvoor was een toneelstukje met drie vrouwen en de gouden quote:

"ik was laatst bij de zara, die winkel voor spaanse anorexiapatienten."
omg dat is echt de slechtste grap ooit
Oud 02-07-2007, 23:00
kuik
kuik is offline
Citaat:
lapin schreef op 02-07-2007 @ 20:01 :
heb je afgelopen vrijdag toevallig oa peter andre, no mercy en party animals gehoord in je containerblok?
Ik kom al 3 dagen om 5/6 uur snachts thuis en nu ben ik supergaar.
haha nee, hoezo?
Oud 02-07-2007, 23:01
kuik
kuik is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 02-07-2007 @ 20:51 :
W0000t! En wat deed dat moment met je?
het was een moment zoals de kleine dingen des levens mij gelukkig maken
haha grapje
Oud 02-07-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 02-07-2007 @ 23:45 :
omg dat is echt de slechtste grap ooit
echt he haha
Oud 02-07-2007, 23:25
ragdoll
ragdoll is offline
en ik moest er nog om lachen ook wat een wansmaak.
Oud 02-07-2007, 23:33
Verwijderd
Had vandaag een 'date' met een jongen die ik 5 jaar niet gezien had. Het was alleen overduidelijk dattie telkens aan me wilde zitten en me wel leuk vond, ik had daar alleen echt geen zin in. Ben dus heel de avond bezig geweest om heel afstandelijk te gaan zitten en lopen enzo.

Verder was het wel leuk.
Oud 02-07-2007, 23:51
June bug
June bug is offline
Ik werd wakker met een kutgevoel omdat ik me verslapen had, en toen ging ik maar de kliko buitenzetten en toen voelde ik me al iets beter want de kliko buitenzetten is natuurlijk enorm nuttig
Verder begon ik aan een portfolio wat deze week nog afmoet en ik baal van mezelf dat ik deze laatste week voor de vakantie nog allerlei dingen moet doen waar ik de afgelopen 2 (!) jaar de tijd voor had met als gevolg dat al mn klasgenoten nu al vakantie hebben en ik nog niet. Ook gooide ik energydrink over mn toetsenbord en nu doet mn spatiebalk raar. Nu maar slapen en hopen dat morgen minder nutteloos wordt.
Oud 03-07-2007, 02:44
Verwijderd
Haha ik moet over 6 uur op want ik moet naar TV west om daar te leren wat redactioneel werk is. Maar ik weet nu al dat ik een beetje moe zal zijn omdat ik mensen dronken heb gevoerd op 1 euro-feestjes en me hard heb misdragen. Maar wel leuk.
Oud 03-07-2007, 07:14
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 02-07-2007 @ 06:16 :
jazzfestival de gekste
Oud 03-07-2007, 09:06
Verwijderd
Ik stond om half acht op om vervolgens naar de dokter te gaan en die stuurde me door naar de fysio en dat vind ik stom want ik wil gewoon dat er een of ander zalfje is waardoor ik van mn zere schouder afkom, godver . Nou en toen wilde ik thuis slapen maar er liep telkens een hond over me heen en nu ben ik kkchagrijnig.
Oud 03-07-2007, 09:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend sprak de belastingdienst mn antwoordapparaat in, met de boodschap dat ik deze maand WAARSCHIJNLIJK zorgtoeslag gestort krijg en anders volgende maand zzzz . nouja zolang ze dan maar wel al die vorige maanden ook storten vind ik het best. nu ben ik dus wakker en ga ik ontbijten/douchen/kamer stofzuigen want dat kwam er gisteren niet van en dan lezen.
Oud 03-07-2007, 09:55
*oma*
*oma* is offline
Ik heb straks praktijkexamen en vanavond diploma uitreiking en ik ben ZENUWACHTIG
Oud 03-07-2007, 10:46
Larry Flint
Larry Flint is offline
ohh veel plezier en succes
Oud 03-07-2007, 10:55
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker en ik moet dringend een telefoon hebben want anders ga ik zo n ritme kweken omdat ik geen wekkre heb
gisteren was fijn, nie veel gedaan,veel mensen gezien en savonds nog bij een vriend gezeten die nu wel heel erg mn interesse heeft gewekt

Regels voor berichten