Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en we kregen bier van twee dubieuze mannen in rotown EINDELIJK GRATIS BIER. mijn schoenen zijn een beetje vies. ![]() ![]() maar het was gaaf ja. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou ik zit een beetje te chillen op de bank in de huiskamer terwijl mn moeder alle opgenomen rtl boulevards van de afgelopen 3 weken (we zijn nu bij de aflevering van 11 juni geloof ik pfff) zit te kijken zodat ze weer 'bij' is. en ik heb vakantie dus ik zit er lekker bij. en straks gaan we voor 200 euro aan bedeltjes inslaan want dat krijg ik omdat ik mn P in één keer heb gehaald ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik voel me echt een teringhoer dat ik er niet was, gewoon |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik was vandaag dus studeren in de UB en ik heb mijn brief op de post gedaan voor een nieuwe supermooie kamer, maar een vriendin van mij wil daar dus ook wonen. er komen namelijk 3 kamers vrij. maar ze was vergeten een brief te schrijven, dus had ze dat vannacht gedaan en mocht ik die vanmorgen uitprinten voor haar en op de post doen voor haar ![]() ![]() ![]() nu ben ik chagerijnig, want een ander vriendinnetje deed ook al stom met haar nieuwe crush. nu ga ik mezelf even verstoppen in mijn container en keihard muziek draaien. doei.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kom al 3 dagen om 5/6 uur snachts thuis en nu ben ik supergaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |