Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2007, 16:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dirty Ole schreef op 15-07-2007 @ 00:24 :
Wat je zegt klopt wel, maar "met zoveel mogelijk mensen omgaan" is niet steeds even eenvoudig. Ik ondervind gewoon keer op keer "iets" in mezelf dat me daarvan tegenhoudt. Ik kamp (nog) steeds met een haast problematische angst om bij mensen de verkeerde indruk (en met verkeerd bedoel ik: 'iemand die duidelijk iemand probeert te versieren'; door iemand aan te spreken, met andere woorden..) op te wekken. Hoezeer ik bij mezelf ook probeer in te prenten dat mensen niet onmiddellijk denken dat je aan 't "proberen" bent, of dat het niet uitmaakt of ik slecht bij ze overkom, omdat ik ze toch nooit terugzie; dat helpt allemaal niet. Al de tips daaromtrent zijn allemaal (of toch velen) wel waar, maar dat betekent niet dat ik die raadgevingen probleemloos kan overnemen. Ik ondervind steeds weer "iets" in me dat sterker is dan mezelf, en dat me afkerig maakt van iemand aanspreken. Ik denk ook steeds veel teveel na, dat vergemakkelijkt de zaken er niet op, en ik kan dat ook gewoon niet uitschakelen. En het ergste is: ik weet totaal niet waaraan het ligt of waarom ik dat allemaal heb.

Net zoals zelfvertrouwen ("jezelf top vinden"), waar men het hier over heeft: je kan dat toch niet kunstmatig creëren ? Hoe zorg je ervoor dat je dat je "jezelf top vindt" ? Je laat het jezelf toch niet toe om jezelf dingen wijs te maken waarvan je gewoon wéét dat het pertinente onwaarheden zijn ? Dan is dat zelfvertrouwen toch véél te broos en makkelijk te breken ?

Neem nu vanmiddag in de trein: naast me kwam een (heel mooi) meisje zitten, en ik heb een hele treinrit lang tevergeefs nagedacht over wat ik haar eventueel zou kunnen aanspreken; iets wat niet cliché zou zijn, en iets wat geen 'verkeerde' indruk zou wekken. Ik heb echt niets gevonden, en uiteindelijk ben ik niet verder geraakt dan een "bedankt" toen ze opschijschoof omdat ik moest uitstappen... Verder was ze ook een boek aan het lezen, waardoor een gesprek aanknopen sowieso al moeilijker wordt (en ja, ik had misschien wel kunnen beginnen over bijvoorbeeld de inhoud van het boek, maar dat lost het probleem niet op: steeds weer denk ik dat zoiets een verkeerde indruk kan wekken, dus heb ik dat ook niet gedaan). Zulke voorvallen komen geregeld voor, en elke keer frustreren ze me, en steeds meer en meer.

Ik merk eigenlijk dat ik dit "probleem" wel al meerdere keren heb aangehaald, het is dan ook erg frustrerend om te moeten vaststellen dat je geen bal vooruitgang boekt, terwijl je dat heel graag wil en je er ook van bewust bent dat je die vooruitgang moét boeken om iets te "bereiken".
Jeetje, ik had precies het zelfde kunnen typen over mijzelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2007, 16:22
Jenni
Jenni is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 03-07-2007 @ 22:27 :
Ow oke zal wel even een verhaal neerzetten hoezo ik me zo voel.

Heb weinig vrienden, 2 waar ik wel is mee omga. En ik ben 22 enheb nog nooit een vriendin gehad. Heb gewoon het idee dat niemand van mij houd.

En met mijn familie heb ik ook weinig contact.
Je kunt aan al die dingen zelf iets doen lijkt me!

Succes
Oud 12-08-2007, 21:43
madelief21
madelief21 is offline
Begin eerst met jezelf lief te hebben! Dus inclusief al de dingen die je eigenlijk niet zo prettig aan jezelf vindt.
Misschien doe je wel dingen die je eigenlijk niet leuk vindt waardoor je met de verkeerde soort mensen omgaat? Als die mensen je laten zitten als jij met jezelf in de knoop zit was het contact blijkbaar erg oppervlakkig. Het is wat je zelf wilt er zijn tal van mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen. Misschien houd je wel niet van overdreven veel leuke dingen doen heb je daar geen behoefte aan zelfs dan zijn er nog genoeg mogelijkheden bijvoorbeeld het internet. Het is wat je zelf wilt maar iniedergeval weet dat iedereen zich zo weleens heeft gevoeld en dat je dus niet alleen staat in dat gevoel. Ik denk dat heel veel mensen hier op het forum hun best doen om zichzelf een beetje in het gareel te houden. Ik bedoel de leeftijd tussen 20 en 30 is wel een eenzame ontwikkelingsweg in principe en dat hoort er nou eenmaal bij. Je moet jezelf natuurlijk leren ontdekken.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 21:49
Vox Populi
Vox Populi is offline
Gewoon jezelf verzorgen en meisjes verleiden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 22:38
TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 03-07-2007 @ 22:27 :
Ow oke zal wel even een verhaal neerzetten hoezo ik me zo voel.

Heb weinig vrienden, 2 waar ik wel is mee omga. En ik ben 22 enheb nog nooit een vriendin gehad. Heb gewoon het idee dat niemand van mij houd.

En met mijn familie heb ik ook weinig contact.
Wauw. Je lijkt mij wel. Alleen ben ik 29.
Zit je met persoonlijk issues waardoor je niet uitgaat of jezelf afsluit van anderen? Dat heb ik namelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 03:11
Snellius
Snellius is offline
Van iemand die beweert dat niemand van hem houdt, verwacht ik een lekker portie melancholie en een fijn stukje psychologie, maar ook dat kan ik nergens ontdekken, dus ik denk dat anderen je niet zo interessant vinden zoals je momenteel bent.
En als je de adviezen niet opvolgt die je gegeven zijn in dit topic, dan vrees ik een schaakmat voor je
Oud 13-08-2007, 13:08
Magican
Magican is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 12-08-2007 @ 23:38 :
Wauw. Je lijkt mij wel. Alleen ben ik 29.
Zit je met persoonlijk issues waardoor je niet uitgaat of jezelf afsluit van anderen? Dat heb ik namelijk.
Wat voor issues heb jij dan?
Oud 13-08-2007, 13:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 13-08-2007 @ 14:08 :
Wat voor issues heb jij dan?
Iedere keer als hij een meisje van 14 in een rokje ziet krijgt hij de onbedwingbare neiging te fappen, dus komt 'ie maar niet buiten...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 13:44
madelief21
madelief21 is offline
hopelijk zit er al vooruitgang in...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:29
Malossi
Malossi is offline
Hmm, ben wel achter jou probleem: Je leeft in de jaren '60...

Je vindt schaken leuk, welk cool persoon in deze tijd houd nog van schaken?!
En je wilt op dansles? In de jaren '60 was dansles hip, nu niet meer, nu moet je gewoon glad kunnen praten en de dames aan het lachen maken Dansen komt vanzelf met genoeg alcohol in je bloed.

Koop gewoon wat goede merkkleding, en ga met je kameraden lekker chillen in de kroeg, de dames komen dan vanzelf!
Oud 13-08-2007, 21:22
havana
havana is offline
Citaat:
CatBeLong schreef op 26-07-2007 @ 15:58 :
Je fout begindt hier... je zoekt je aandacht bij een internet groep\
wat heeft je het idee dat wij ook maar een beetje geefen om jou?

als je je therapie and vriendschap online zoekt heb je geen leven
imo, ben je evenveel waard als een zak aardappelen als je iets post met "niemand houd van mij"

maar mischien helpt het volgende
-een zak over je hoofd
-een zak over je lichaam
-gezicht laten verwijderen
-niet meer verschijnen(kluisenaar worden)
-download een film met sentimiteele waarde en volg je gevoel

als je denk dat ik je burn omdat ik er genot aan heb...
mjah een beetje... zoek je aandacht bij je ouders of psychiater...
hahahaha wat ben jij nou weer voor kanker debiel het word steeds erger hier.
Oud 13-08-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Malossi schreef op 13-08-2007 @ 19:29 :

En je wilt op dansles? In de jaren '60 was dansles hip, nu niet meer,
Oh, een aantrekkelijke jongen die met mij wil salsadansen? Prrrr, kom maar hier Weinig leuker dan een hoop seksuele spanning opbouwen op de dansvloer.

En ik kan het niet laten: Nobody loves me, there's the rub! Not even as a cub! What did my brother have that I don't have...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 22:30
Magican
Magican is offline
Citaat:
Malossi schreef op 13-08-2007 @ 19:29 :
Hmm, ben wel achter jou probleem: Je leeft in de jaren '60...

Je vindt schaken leuk, welk cool persoon in deze tijd houd nog van schaken?!
En je wilt op dansles? In de jaren '60 was dansles hip, nu niet meer, nu moet je gewoon glad kunnen praten en de dames aan het lachen maken Dansen komt vanzelf met genoeg alcohol in je bloed.

Koop gewoon wat goede merkkleding, en ga met je kameraden lekker chillen in de kroeg, de dames komen dan vanzelf!
Ik vind schaken leuk en heb op dansles gezeten, doch zit ik om dames niet verlegen. En als je met merkkleding ga chillen in een kroeg, komen de dames niet vanzelf. Daar moet je moeite voor doen.
Oud 13-08-2007, 23:07
Vox Populi
Vox Populi is offline
Beste vriend, ik heb het antwoord.

Volg deze regels en je zal snel van je complex afzijn:

-Als een meisje je opvalt bij het uitgaan, moet zo’n 10 minuten doordringend en heel duidelijk naar een meisje kijken, oogcontact zoeken, staren… Dat het er echt duidelijk opligt dat je haar in de gaten hebt. Vervolgens ga je haar een kwartier gewoon straal negeren. Ze weet niet wat gebeurt, is onzeker, wil weten of je nu wel of niet wat met haar ziet zitten…kortom, ze is aangetrokken.
Indien goed uitgevoerd is dit trucje beter dan elke openingszin in de wereld.

-Altijd reserve aan meisjes houden. Dit is een mes dat langs beide kanten snijdt: aan de ene kant ben je niet afhankelijk van één meisje, waardoor je niet eindeloos gaat wachten op haar verlossende sms’je, maar je wedt gewoon op meerdere paarden. Het is zoals in het voetbal, je speelt met je belangrijkste spits, maar een reservebank is altijd aangewezen bij blessure, schorsing, etc.

Aan de andere kant zal het meisje ook wel zien dat je niet alleen van haar afhankelijk bent en dus meer vrouwelijke aandacht geniet: dit maakt elke vrouw heel jaloers, ze krijgt competitiedrang (ja, die is er niet alleen bij mannen) en ze zal je meer willen behagen om uiteindelijk door jou verkozen te worden boven de anderen, simpel uitgelegd.

-Zelfzekerheid. Al ben je dat niet, probeer toch altijd een zekere présence te hebben. Kijk mensen recht in de ogen, open lichaamshouding, handen weg van het gezicht houden, sterk rechtop staan, glimlachen, duidelijk spreken,…
Da’s heel belangrijk. Het is verbazend hoe snel de grootste ‘losers’ met een beetje zelfzekerheid zo anders worden.

-Mysterie is een fantastisch wapen – indien goed gebruikt. Wees altijd karig met het vertellen over jezelf: niet te veel details, zorg ervoor dat ze enkel het strikt noodzakelijke kent van je: je naam, je nummer,… Hoe minder ze weet en hoe minder jij loslaat over wat je doet, waar je bent, hoe je het doet, met wie je het doet,… hoe beter. Zij gaat zich meer en meer vragen stellen, automatisch meer achter jou gaan aanzitten: mysterie werkt –indien goed gebruikt- altijd als een katalysator.

-Vermijd over jezelf praten en gebruik leugens. Vooral als je bezig bent met de waarheid wat te verdraaien, is het heel belangrijk. Altijd alles goed onthouden wat je zei (daarom ook: zo weinig mogelijk zeggen). Ga op in haar leefwereld (pluspunt) en vertel zeker niet te veel over je leven, je hobby’s,…Het is vaak niet interessant genoeg en je verliest aandacht.

-Wees niet altijd lief en geef niet toe. Als ze bvb vraagt, “blijf toch nog even….”, moet je niet altijd naar haar schikken. Niets is saaier dan een man die steeds luistert en lief is. De spanning –elementair bij verleiden – slinkt zienderogen.

-Verzorg je uiterlijk. Knap zijn op zich is niet heel belangrijk natuurlijk, maar elementaire dingen zoals goede kledingstijl, gewassen haar, verzorgde tanden/oren/nagels… zijn gewoon noodzakelijk. Stijlvolle kleding vind je tegenwoordig gewoon al bij Zara, naast de deur. Als je het budget er voor hebt: SOHO op de Place Stéphanie. Duurder, maar la classe totale.

-Nooit smeken en nooit sorry zeggen. Niets is zieliger dan een smekende man bij een vrouw. Grootste afknapper voor haar en ’t is gewoon…zielig.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 23:19
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vox Populi schreef op 14-08-2007 @ 00:07 :
Verhaal.
Hierbij moet gezegd worden dat je dan wel een leugenachtige zak wordt. Maar dat het, mits goed uitgevoerd, werkt. Maar ook maar voor een meisje of 3.
Oud 13-08-2007, 23:28
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Beste vriend, ik heb het antwoord.

Volg deze regels en je zal snel van je complex afzijn:

-Als een meisje je opvalt bij het uitgaan, moet zo’n 10 minuten doordringend en heel duidelijk naar een meisje kijken, oogcontact zoeken, staren… Dat het er echt duidelijk opligt dat je haar in de gaten hebt. Vervolgens ga je haar een kwartier gewoon straal negeren. Ze weet niet wat gebeurt, is onzeker, wil weten of je nu wel of niet wat met haar ziet zitten…kortom, ze is aangetrokken.
Indien goed uitgevoerd is dit trucje beter dan elke openingszin in de wereld.
Zou kunnen

Citaat:
-Altijd reserve aan meisjes houden. Dit is een mes dat langs beide kanten snijdt: aan de ene kant ben je niet afhankelijk van één meisje, waardoor je niet eindeloos gaat wachten op haar verlossende sms’je, maar je wedt gewoon op meerdere paarden. Het is zoals in het voetbal, je speelt met je belangrijkste spits, maar een reservebank is altijd aangewezen bij blessure, schorsing, etc.

Aan de andere kant zal het meisje ook wel zien dat je niet alleen van haar afhankelijk bent en dus meer vrouwelijke aandacht geniet: dit maakt elke vrouw heel jaloers, ze krijgt competitiedrang (ja, die is er niet alleen bij mannen) en ze zal je meer willen behagen om uiteindelijk door jou verkozen te worden boven de anderen, simpel uitgelegd.
Moet je maar net in de positie zijn dat er ook meerdere meisjes geïntereerd zijn. En het meisje in kwestie moet wel het idee hebben dat ze kans maakt. Als ik denk dat ik geen kans maak geef ik t op.

Citaat:
-Zelfzekerheid. Al ben je dat niet, probeer toch altijd een zekere présence te hebben. Kijk mensen recht in de ogen, open lichaamshouding, handen weg van het gezicht houden, sterk rechtop staan, glimlachen, duidelijk spreken,…
Da’s heel belangrijk. Het is verbazend hoe snel de grootste ‘losers’ met een beetje zelfzekerheid zo anders worden.
Zeer waar.

Citaat:
-Mysterie is een fantastisch wapen – indien goed gebruikt. Wees altijd karig met het vertellen over jezelf: niet te veel details, zorg ervoor dat ze enkel het strikt noodzakelijke kent van je: je naam, je nummer,… Hoe minder ze weet en hoe minder jij loslaat over wat je doet, waar je bent, hoe je het doet, met wie je het doet,… hoe beter. Zij gaat zich meer en meer vragen stellen, automatisch meer achter jou gaan aanzitten: mysterie werkt –indien goed gebruikt- altijd als een katalysator.
Niet waar. Als ze niks over je weet zal ze je ook niet leuk vinden.

Citaat:
-Vermijd over jezelf praten en gebruik leugens. Vooral als je bezig bent met de waarheid wat te verdraaien, is het heel belangrijk. Altijd alles goed onthouden wat je zei (daarom ook: zo weinig mogelijk zeggen). Ga op in haar leefwereld (pluspunt) en vertel zeker niet te veel over je leven, je hobby’s,…Het is vaak niet interessant genoeg en je verliest aandacht.

Jezus, wat een onzin. Waarom zou je in hemelsnaam gaan liegen? Het helpt je echt niet, en uiteindelijk komt ze er toch wel achter en dan ben je nog verder van huis.

Citaat:

-Wees niet altijd lief en geef niet toe. Als ze bvb vraagt, “blijf toch nog even….”, moet je niet altijd naar haar schikken. Niets is saaier dan een man die steeds luistert en lief is. De spanning –elementair bij verleiden – slinkt zienderogen.
Nou, ik kan je toch wel met zekerheid zeggen dat het merendeel van de vrouwen heel graag een man heeft die lief tegen ze is!

Citaat:
-Verzorg je uiterlijk. Knap zijn op zich is niet heel belangrijk natuurlijk, maar elementaire dingen zoals goede kledingstijl, gewassen haar, verzorgde tanden/oren/nagels… zijn gewoon noodzakelijk. Stijlvolle kleding vind je tegenwoordig gewoon al bij Zara, naast de deur. Als je het budget er voor hebt: SOHO op de Place Stéphanie. Duurder, maar la classe totale.

Zeer waar.

Citaat:
-Nooit smeken en nooit sorry zeggen. Niets is zieliger dan een smekende man bij een vrouw. Grootste afknapper voor haar en ’t is gewoon…zielig.
Smeken misschien niet, maar hoe wil je ooit een relatie overleven zonder sorry te zeggen? Als je iets verkeerd hebt gedaan ontkom je er niet aan.
Oud 14-08-2007, 00:18
Vox Populi
Vox Populi is offline
Je bekijkt het natuurlijk allemaal uit eigen standpunt he, logisch.

Ik vergat te vermelden: SOHO vind je dus op de Place Stéphanie (Brussel, aan de Av. Louise).
In Brussel weet ik al de goede zaken voor verzorging/kleding/... wel zijn, maar in Nederland zullen andere mensen wel genoeg weten?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 00:58
Boebsie
Boebsie is offline
Ik zeg eerlijk ik vind al die theorien over hoe je een vrouw moet versieren bullshit. Die mannen die hier dat soort theorien spuien zijn naar mijn mening zelf een beetje onzeker. Tuurlijk zijn er wel algemeenheidjes die in je voordeel kunnen werken, maar doorslaggevend zullen ze niet zijn. Zekers nog niet in jullie geval, dus vergeet dit soort posts.

Ons hersenen zijn complex maar tegelijkertijd zo vanzelfsprekend. Ik zal proberen een beetje technisch uit te leggen hoe onze hersenen ongeveer werken.
Dat gevoel dat jullie beschrijven dat er een soort angstige/negatieve drang naar bovenkomt die de overhand neemt, is een automatisme die jullie hebben ontwikkeld. Je hersenen moet je zien als een netwerk --> associaties. Bij Atje85, Dirty Ole en jou zijn die verbindingen voornamelijk negatief. Dus wat gebeurt er op het moment dat een persoon jullie benadert "haast automatisch komt er een negatief/angstig gevoel naar boven die ervoor zorgt dat jullie je niet naar wens kunnen uiten". Je hersenen zijn namelijk letterlijk negatief/"verkeerd" afgesteld.
Wat jij wil bereiken is dat je automatisch positief gaat denken.

Hoe dat te bereiken?

Het gaat meestel niet 1 2 3.... maar elimeer negatieve herreneringen en associaties. Die zijn het destructiefs, het vergt veel moed om niet toe te geven aan deze herreneringen, omdat precies deze associaties een soort van bescherming bieden. Die negatieve gedachtes/zelfbeeld zorgen ervoor dat je niet tot handelen overgaat en blijft hangen in zelfmedelij.
En nog veel belangrijker creeer mogelijkheden door positief te denken. Hoe?
Wat 100% gegarandeerd werkt is het vastklampen aan positieve herreneringen, bijvoorbeeld die momenten dat je het gevoel had dat je jezelf op de "juiste" manier presenteerde en intens hiervan genoot. Herhaal die momenten zo vaak mogelijk, geniet er zelfs nog van op het moment dat je eraan denkt. Dat zijn de momenten geweest waarin je hebt bewezen ook anders over te kunnen komen. Dat bewijst dat het in je zit, je weet het alleen niet altijd tot uiting te brengen. Die mooie herreneringen moeten de basis gaan vormen van jou zelfbeeld! Wat je in feite doet is het aanleggen van nieuwe netwerken met alle positieve gevolgen van dien.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 01:15
Boebsie
Boebsie is offline
Het mooie is zoals zovaak met mensen met "probleempjes" dat ze precies weten wat speelt.
Let goed op wat je hier zegt:

Citaat:
Dirty Ole schreef op 15-07-2007 @ 07:51 :

"Om effectief "NU actie" te kunnen ondernemen, zoals je schrijft, zal dat gevoel veranderd moeten worden, en ik weet gewoon niet zo goed hoe, en of dat überhaupt wel kan, argumenten lijken meestal nogal weinig invloed op mezelf te hebben, ik ben nogal van koppige aard, merk ik "
Dit zijn die negatieve verbindingen die jij hebt aangelegd in je hersenen die spreken!
Je weet precies hoe je dat gevoel moet veranderen, je weet dondersgoed dat het kan en je koppige aard valt waarschijnlijk reuze mee anders zou je uberhaupt niet zo een goeie zelfevalutie kunnen maken. De enigste aard die hier spreekt is je negatieve aard!
Dit zijn allemaal excusen om niet tot handelen over te gaan. geef hier niet aan toe, gooi deze reactie direct in de prullenbak, geef het aan je hond, stop het in je reet, maar teer niet op dit soort laffe gedachtes. Wees moedig en denk opbouwend.

Citaat:
Dirty Ole schreef op 15-07-2007 @ 07:51 :

Hobbies heb ik overigens wel, net als vrienden (vrouwelijk en mannelijk), het is zeker niet zo dat ik veel te klagen heb over m'n leven (op zich ben ik best gelukkig), maar misschien dat sommige dingen wel beter zouden kunnen.
Kijk hier spreek je opbouwend. Je hebt vrienden, dus je kan prima sociaal overweg met mensen. Het is dat slechts dat bepaalde aspecten beter kunnen en daar ga je aan werken door te luisteren naar hetgeen dat ik hier boven betoog over positiviteit.

Aight luistert naar grandmaster Boebsie ! Boebsie weet!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 21:41
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Vox Populi schreef op 14-08-2007 @ 01:18 :
Ja, en ik ben een vrouw, dus goh, wie zou er nou waarschijnlijk gelijk hebben?
Oud 14-08-2007, 22:14
Vox Populi
Vox Populi is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 14-08-2007 @ 22:41 :
Ja, en ik ben een vrouw, dus goh, wie zou er nou waarschijnlijk gelijk hebben?
Zoals je zegt, je bent een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 00:16
MartinV
MartinV is offline
Ten eerste, het hele verhaal deed me aan dit prachtige liedje denken:

The Beatles - Hey Jude

Hey, Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better

Hey, Jude, don't be afraid
You were made to go out and get her
The minute you let her under your skin
Then you begin to make it better.

And any time you feel the pain, hey, Jude, refrain
Don't carry the world upon your shoulders
Well don't you know that its a fool who plays it cool
By making his world a little colder

Hey, Jude! Don't let her down
You have found her, now go and get her
Remember, to let her into your heart
Then you can start to make it better.

So let it out and let it in, hey, Jude, begin
You're waiting for someone to perform with
And don't you know that it's just you, hey, Jude,
You'll do, the movement you need is on your shoulder

Hey, Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better

Verder geef ik Boebsie gelijk, maar wel: eigendunk!
Maar hij geeft daarmee wel aan waar het om draait, vind jezelf maar gewoon es goed.
Vooral goeie tips, en negeer natuurlijk die nepperts, bijv. zij die op een forum zitten en tegelijkertijd zeggen dat mensen die via internet iets vragen losers zijn. En zij die schaken stom vinden.
Oud 15-08-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Vox Populi schreef op 14-08-2007 @ 23:14 :
Zoals je zegt, je bent een vrouw.
Ik dacht hetzelfde als zij Een aantal dingen die jij noemt zal zeker werken om aandacht te trekken, maar als een jongen niet (eerlijk) vertelt over zichzelf, laat zien hoe hij is en wat hij leuk vindt, dan zal ik hem nooit méér dan fysiek aantrekkelijk vinden. Er zijn genoeg spannende jongens. Het zijn de spannende jongens met wie ik goed kan praten en lachen, met wie ik genoeg gemeen heb, die écht interessant zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vox Populi schreef op 14-08-2007 @ 01:18 :
Ze heeft wel een punt. Die verhaaltjes die jij hier ophangt komen, evenals die van Armoed, van een van de vele teksten/boeken over hoe je een vrouw je bed in krijgt. Over het algemeen zijn een hoop jongens in meer geinteresseerd dan iemand alleen in bed krijgen, en de dingen die jij beschrijft werken alleen maar als de desbetreffende vrouw ook niet uit is op iets serieus. Gaan lopen liegen is op de lange termijn gewoon dom, want een beetje meid dumpt je keihard op het moment dat ze erachter komt dat je geen arts maar een bouwvakker bent, om maar een voorbeeld te noemen.

Een ander punt is je verhaal over 'backup' hebben. Tuurlijk wed je op meer dan een paard, je hebt absoluut gelijk dat dat beter werkt omdat je niet afhankelijk bent van de reactie van 1 vrouw, maar het is een HEEL slecht idee om een meisje het idee te geven dat ze 2e keus is, tenzij die meid daar toch wel genoegen mee neemt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 11:24
Verwijderd
'de stem van het volk'

hahahahah

zitten goede punten tussen, zeker

weinig loslaten ok, maar liegen is een slecht plan, want vrouwen knappen doorgaans af op liegende mannen (tenzij er een ontzettend schattige reden was voor je om te liegen)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 23:37
Vox Populi
Vox Populi is offline
Wat jullie hier zeggen, kan wel kloppen. Ik heb nog geen ervaring met een serieuze relatie.

Maar ik wilde deze jongen gewoon helpen, en hiermee raakt hij echt heel snel op de goede weg.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 13:08
Verwijderd
Zolang je onzeker over jezelf bent, kom je nergens.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
blabla, verhaal
Ja hoor, ik zou gelijk voor je vallen Vox Populi. Zeer zeker, not!

leuk, zo'n leugenachtige hufterige zak haha...nee hoor, eerlijke lieve jongens hebben toch mijn keuze. Alhoewel zelfverzekerdheid wel werkt of course!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 18:07
Verwijderd
En dan nog iets...ik weet nog wel een reden waarom niemand van je houdt.... Werk eens aan je taalgebruik zeg.

(niemand HOUDT van mij...is het)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten