![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Succes
||
Citaat:
Zit je met persoonlijk issues waardoor je niet uitgaat of jezelf afsluit van anderen? Dat heb ik namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik kan het niet laten: Nobody loves me, there's the rub! Not even as a cub! What did my brother have that I don't have... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jezus, wat een onzin. Waarom zou je in hemelsnaam gaan liegen? Het helpt je echt niet, en uiteindelijk komt ze er toch wel achter en dan ben je nog verder van huis. Citaat:
Citaat:
Zeer waar. Citaat:
|||
![]() |
Het mooie is zoals zovaak met mensen met "probleempjes" dat ze precies weten wat speelt.
Let goed op wat je hier zegt: Citaat:
Je weet precies hoe je dat gevoel moet veranderen, je weet dondersgoed dat het kan en je koppige aard valt waarschijnlijk reuze mee anders zou je uberhaupt niet zo een goeie zelfevalutie kunnen maken. De enigste aard die hier spreekt is je negatieve aard! Dit zijn allemaal excusen om niet tot handelen over te gaan. geef hier niet aan toe, gooi deze reactie direct in de prullenbak, geef het aan je hond, stop het in je reet, maar teer niet op dit soort laffe gedachtes. Wees moedig en denk opbouwend. Citaat:
Aight luistert naar grandmaster Boebsie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een ander punt is je verhaal over 'backup' hebben. Tuurlijk wed je op meer dan een paard, je hebt absoluut gelijk dat dat beter werkt omdat je niet afhankelijk bent van de reactie van 1 vrouw, maar het is een HEEL slecht idee om een meisje het idee te geven dat ze 2e keus is, tenzij die meid daar toch wel genoegen mee neemt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() leuk, zo'n leugenachtige hufterige zak ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is er met mij? Gigi1000 | 26 | 12-04-2005 21:45 | |
Liefde & Relatie |
houden van ? Savagé | 10 | 23-02-2004 17:00 | |
De Kantine |
Verkloot Mijn Quote III Muze | 499 | 29-06-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Houdt ze nog van mij? ricardowww | 12 | 17-12-2002 13:45 | |
Psychologie |
Wat vinden jullie hiervan? Hoe moet ik reageren? Is het mishandeling of niet? Marit_temp | 9 | 08-05-2002 09:30 | |
Verhalen & Gedichten |
je bent van mij Me=Mandy | 1 | 04-11-2001 18:39 |