Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Klaas B. schreef op 14-07-2007 @ 22:29 :
Waarom is het oppervlakkig om alleen om mannen met sixpacks te vallen? Is het dan ook oppervlakkig om alleen om dames met blauwe ogen te vallen? Of mannen met lang haar? Of vrouwen met blond schaamhaar, rood hoofdhaar en bruin rughaar? Ik zie het oppervlakkige er niet aan.
Nee, dat is ook niet oppervlakkig. TS zou vast blij zijn met een meisje dat op een beetje stevige jongens valt, en dan zal hij haar vast niet oppervlakkig meer noemen.

En TS; als dat buikje weg is, dan vind je wel weer iets anders waar je denkt dat wat mis mee is. Je afmetingen klinken niet schrikbarend; ik denk dat je last hebt van onzekerheid (en met mij veel anderen hier, lees ik) en daar moet je aan werken door bv. uit te gaan en met meisjes te dansen, of een praatje te maken. Dat soort dingen. Natuurlijk zullen sommige meisjes je afwijzen, dat hoort er bij; net zoals jij niet ieder meisje even leuk vindt, vinden meisjes ook niet iedere jongen leuk. Maar je zal ook leuke praatjes kunnen maken, meisjes leren kennen en zo wat zelfverzekerder worden.

Je bent nog maar 16, genoeg tijd dus om zelfvertrouwen op te bouwen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 21:41
Klaas B.
Klaas B. is offline
Ik kan me trouwens sowieso niet voorstellen dat zijn buikje het probleem is. Ik heb ook een klein buikje (1.83 m. / 73 kg., redelijk net gewicht maar wel een bierbuikje), maar wel een tsjikkie.
Mannen verzorgen zich vaak te weinig, denk ik. Ik was ook een puisterige puber, maar je gezicht elke dag wassen en dingen als dagcrème gebruiken heeft - in tegenstelling tot de heersende mening onder mannen - niets met gay te maken. Toen ik al die zooi begon te gebruiken is m'n gezicht behoorlijk opgelapt, en die lijn zette zich ook voort in m'n zelfvertrouwen.

Verder ben je natuurlijk net zo mooi als je jezelf vindt, uitzonderingen daargelaten.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 21:52
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2007 @ 22:38 :
Nee, dat is ook niet oppervlakkig. TS zou vast blij zijn met een meisje dat op een beetje stevige jongens valt, en dan zal hij haar vast niet oppervlakkig meer noemen.
Nuja, dr is een verschil tussen "een voorkeur hebben voor" en "met niets anders tevreden zijn". Je kent het type wel: het soort dat zodanig stricte eisen heeft dat ze nooit een bevredigind liefdesleven hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten