![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() !! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-ik ben een enorme uitsteller. Ik moet mijn bachelorwerkstuk morgen eigenlijk af te hebben en nog steeds zit ik mijn tijd te verdoen op het forum. -op de een of andere manier haal ik toch altijd hoge cijfers. Zal wel vreselijk intelligent zijn dus. -eigenlijk vind ik slechte boeken en films vaak heel erg leuk. -ik sleep altijd flesjes water overal mee naartoe. Door mijn ouders' huis staan er minstens 5 verspreid en in elk van mijn tassen zit er eentje. Maar ik doe niet mee met de hype, ik ben hem begonnen! Ik deed het ook al toen ik naar de middelbare school ging, omdat ik toch altijd dorst kreeg als ik andere drankjes dan water meenam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ohja, dat inderdaad. Maar meer omdat ik nerveus word van de gekste dingen dus altijd een droge mond krijg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geen musli reep erbij? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() -mijn moeder en ik rennen in precies hetzelfde ritme. Ik zet alleen liever grotere passen. -ik drink laat op de avond graag een glas kruidenbitter met mijn vader, terwijl we allebei bezig zijn met lezen of computeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hou je nou wel of niet van mac donalds? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
-
Citaat:
![]() - als ik forumdingen grappig vind printscreen ik ze naar paint (zoals DanielC+Juice hierboven) - mijn laatst geschreven gedichtje gaat over een bij - zonet heb ik rollercoaster1 Pokey Park uitgespeeld - "als ik mocht kiezen tussen" begon deze zin mee, maar ik wist niet wat ik erop wilde laten volgen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schaam me er af en toe echt dood voor, het is zo irritant! Mensen kijken je ook heel raar aan als je zegmaar een intelligent gesprek met ze voert en dan een rare cijferuitspraak heb /shameshame. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf #2 trophus | 324 | 09-09-2007 22:00 | |
De Kantine |
Stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf #2 Verwijderd | 0 | 04-08-2007 15:20 |