Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2007, 21:32
Magican
Magican is offline
van speelgoedmaker (veel speelgoed
naar makelaar (veel geld)
naar advocaat (veel geld)
naar rechter (meer geld)
naar een zwart gat (toch maar geen rechten, dat besloot ik in de basisschool groep 8)
en dan ongeveer in de 5e kwam het idee: 'leidinggevende in een multinational' en dan zo hoog mogelijk.
Oud 15-07-2007, 21:55
ook hallo
ook hallo is offline
Vroegaaah had ik de meest idiote toekomstdromen a la vakkenvuller en snackbarmedewerker worden. Ook wilde ik beroemd worden en daarom begon ik een meidengroepje toen ik geloof ik in groep 4/5 zat en ik vond dat als je maar vroeg genoeg begon dat je dan vanzelf wel beroemd werd. Een maand later had ik dat geloof ik wel weer gehad. Later wilde ik eigenaresse worden van een hotel of bakkerij of snoepwinkel. Maar ik was nog steeds erg jong want in die periode 'speelde' ik altijd nog alsof ik dat daadwerkelijk was. Ik wilde geloof ik ook secetaresse worden.

Met die ideeen dacht ik op de middelbare dat ik wel iets in het management wilde gaan doen dus koos ik E&M profiel met M&O. Maar ik kreeg in no-time een gruwelijke hekel aan eco en M&O dus dat werd em ook niet.

Nu weet ik nog steeds niet wat ik wil worden. Ik ga denk ik over een jaar geschiedenis studeren en ik zie wel waar ik beland.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 22:00.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 22:24
le_mug
le_mug is offline
ik wilde en wil nog steedts later de bijstand in, lekker chillen en shizz
Oud 15-07-2007, 23:19
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 15-07-2007 @ 22:55 :
Vroegaaah had ik de meest idiote toekomstdromen a la vakkenvuller en snackbarmedewerker worden.
Ja mij leek 'kassajuffrouw' zijn ontzettend spannend

Maar daarna advocaat, psycholoog, muziektherapeut, en nu meer een gezondheidswetenschapper
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 04:11
TopDrop
TopDrop is offline
Geen idee wat ik wilde worden toen ik nog slechts een klein TopDropje was. Volgens mij had ik niet echt een droom met 'dat moet ik worden!'.

Wat ik me nog wel herinner van de middelbare school is dat het na de 3e klas wat minder goed ging, en ik wel de exacte kant op wilde. Maar mijn ouders waarschuwden mij met dat ik niet goed genoeg zou zijn in wiskunde. Maar dat is zeker niet het probleem. Ik voerde gewoon geen hol uit.

In de bovenbouw zat ik te denken over technische studies in delft, maar nog steeds was mijn wiskunde een 'tegenargument'. Als laatst wilde ik iets van civiele techniek of bouwkunde doen. Die zijn het niet geworden. In september ga ik beginnen met een studie informatiekunde in Utrecht. Geen idee wat ik wil worden 'als ik later groot ben'.

Ja, gelukkig!
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten